Extra aanwijzingen voor dit topic:quote:Het project, opgezet in 2022, heeft tot doel tienduizenden conservatieven te rekruteren om huidige federale ambtenaren te vervangen – die sommige Republikeinen karakteriseren als onderdeel van de 'deep state' – en om de doelstellingen van de volgende Republikeinse president te bevorderen. Het gaat uit van een vergaande interpretatie van de theorie van de unitaire uitvoerende macht, een omstreden interpretatie van artikel II van de grondwet van de Verenigde Staten die ervan uitgaat dat de president bij zijn inauguratie absolute zeggenschap over de uitvoerende macht verkrijgt.
Project 2025 beoogt diepgaande veranderingen binnen de overheid, met name het economisch en sociaal beleid en de rol van de federale overheid en haar agentschappen. In het plan wordt voorgesteld de financiering voor het ministerie van Justitie te verlagen, de FBI en het ministerie van Binnenlandse Veiligheid (DHS) te ontmantelen, de regelgeving op het gebied van milieu en klimaatverandering sterk te verminderen ten gunste van de winning van fossiele brandstoffen, het ministerie van Handel op te heffen en de onafhankelijkheid van federale agentschappen zoals de Federal Communications Commission (FCC) en de Federal Trade Commission (FTC) te beëindigen.
Ik wil weleens een opsomming van iedereen waar Epstein negatief over schreef als in 'een bedreiging voor een systeem' of 'een bedreiging voor (fascistische) plannen'. "Dirt on" Bill Clinton staat o.a. in dat rijtje, Ron Paul ook.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:05 schreef Dutch_view het volgende:
Trump die opeens positief is over Bill Clinton.
Is oranje wortelkop bang dat Clinton uit de school klapt tijdens een openbare Epstein hearing en wil nu een wit voetje halen?
Goh wat een verrassing!quote:Op zondag 8 februari 2026 21:57 schreef Sjemmert het volgende:
FBI concluded Jeffrey Epstein wasn’t running a sex trafficking ring for powerful men, files show
https://apnews.com/articl(...)a2c12c84ac506437e50b
$12T is ca ¤1000miljard euroquote:o.a. bron: fp
Citing Ukrainian intelligence, the war-torn nation’s President Volodymyr Zelenskyy claimed that Russia offered the United States a whopping $12 trillion economic cooperation package* amid talks of a peace deal.
Oei, de MAGA's die voor de verkiezingen eisten dat de onderste steen hierover boven zou komen zullen vast witheet zijn dat de swampers dit nu toch weer onder het tapijt proberen te schuiven. Krijgen we nu een nieuwe capitoolbestorming?quote:Op zondag 8 februari 2026 21:57 schreef Sjemmert het volgende:
FBI concluded Jeffrey Epstein wasn’t running a sex trafficking ring for powerful men, files show
Dat is wat o.a. Maurene Comey beweert.quote:
De helft van de documenten is nog steeds niet vrijgegeven.quote:Op zondag 8 februari 2026 23:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat is wat o.a. Maurene Comey beweert.
Maurene Comey die ontslagen is door Trump. Grappig dat er toen hier in AMV beweert werd dat Trump dat deed omdat hij wat te verbergen zou hebben. Terwijl in werkelijkheid dit dus haar conclusie was. Zo zie je maar weer dat BNW en AMV niet veel verschillen van elkaar. Zo is Project Veritas ook ineens een legitieme bron als deze Pam Bondi filmt die uitspraken doet over Epstein.
Waarom ben jij opeens 180 graden gedraaid?quote:Op zondag 8 februari 2026 23:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat is wat o.a. Maurene Comey beweert.
Maurene Comey die ontslagen is door Trump. Grappig dat er toen hier in AMV beweert werd dat Trump dat deed omdat hij wat te verbergen zou hebben. Terwijl in werkelijkheid dit dus haar conclusie was. Zo zie je maar weer dat BNW en AMV niet veel verschillen van elkaar. Zo is Project Veritas ook ineens een legitieme bron als deze Pam Bondi filmt die uitspraken doet over Epstein.
Ai...zou me niks verbazen als Vance ze voor de race heeft gesproken...die ruïneert namelijk allesquote:Op zondag 8 februari 2026 23:36 schreef Perrin het volgende:
Nog wat meer oefenen in de sneeuw, mannen.
[ x ]
Comey was aanklager in de zaak tegen Epstein en Maxwell. Ik neem aan dat zij toegang had tot alle unredacted files ? En dit is was zij zegt.quote:Op zondag 8 februari 2026 23:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De helft van de documenten is nog steeds niet vrijgegeven.
https://apnews.com/articl(...)a2c12c84ac506437e50bquote:No videos or photos showed Epstein victims being sexually abused, none showed any males with any of the nude females, and none contained evidence implicating anyone other than Epstein and Maxwell, then-Assistant U.S. Attorney Maurene Comey wrote in an email for FBI officials last year.
Had they existed, the government “would have pursued any leads they generated,” Comey wrote. “We did not, however, locate any such videos.
Investigators who scoured Epstein’s bank records found payments to more than 25 women who appeared to be models — but no evidence that he was engaged in prostituting women to other men, prosecutors wrote.
”
Ja? Dat er een sex traficking ring zou zijn geweest waarvan een aantal mannen makkelijk vervolgd hadden kunnen worden was ook een complottheorie van MAGA.quote:Op zondag 8 februari 2026 23:47 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Comey was aanklager in de zaak tegen Epstein en Maxwell. Ik neem aan dat zij toegang had tot alle unredacted files ? En dit is was zij zegt.
[..]
quote:Trump's Department of Justice did it again.
An 86-page Department of Justice prosecution memo tied to the Jeffrey Epstein investigation disappeared from the Epstein Files library without any explanation.
The memo, titled "Investigation into Potential Co-Conspirators of Jeffrey Epstein," had been publicly accessible as part of the massive tranche of Epstein-related documents recently released. Then, after reporters from the Miami Herald, including the renowned Julie K. Brown, began asking the DOJ specific questions about it, the document was suddenly gone.
This is a formal prosecution document produced in December 2019 by federal prosecutors in the Southern District of New York and sent to then-U.S. Attorney Geoffrey Berman. It lays out, in granular detail, interviews conducted by federal and state investigators with victims, witnesses, and people associated with Epstein.
The memo includes statements from 24 women who say they were abused by Epstein as minors and 14 who say they were abused as adults, along with additional references to assistants and recruiters. In many cases, investigators confirmed key elements of the women's accounts independently. The document also summarizes allegations made against a number of powerful men, based on tips, interviews, and investigative leads compiled over years. Much of the document is redacted.
The memo shows what investigators knew, what they looked at, and what they ultimately chose not to pursue. It provides a rare window into an investigation that spanned nearly two decades and three presidential administrations. It also stands in sharp contrast to repeated public statements from senior law enforcement officials claiming there was no credible evidence to pursue anyone else.
Read the document. Judge it for yourself. And ask the questions the DOJ still hasn't answered.
Hopelijk heeft hij betere schrijvers voor zijn liedjesquote:
En wat voor een half-time show! Maga is eigenlijk gewoon 1 grote self-ownquote:Op maandag 9 februari 2026 10:12 schreef Vis1980 het volgende:
Die alternatieve half time show, alleen omdat ie niet 'Amerikaans genoeg' was. Laten zich wel kennen hoor, die conservatieven.
Komt te dicht bij voor de grote baas dus verbiedt hij gewoon om Trump een fascist te noemen.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:33 schreef ExTec het volgende:
Maar ik begrijp dat dit hier nogal gevoelig ligt? Zou nogal stupide zijn. Onze oosterburen zijn immers SME's.
[ afbeelding ]
Nee joh!.quote:Op maandag 9 februari 2026 13:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Komt te dicht bij voor de grote baas dus verbiedt hij gewoon om Trump een fascist te noemen.
Wat allemaal niet wegneemt dat Trump gewoon een fascist IS.quote:Op maandag 9 februari 2026 13:14 schreef koemleit het volgende:
[..]
Nee joh!.
De BBC heeft namelijk geknipt in de speech van Trump op J6 wat vind je daarvan dan!.
dat is toch niet normaal? Iedereen die Trump een fascist vindt, vind het knippen in speeches normaal! HYPOCRIET!!!
en hier! kijk! na lang zoeken heb ik een clipje weten te vinden waaruit je van een hele moeilijke hoek ziet alsof het lijkt dat Renée Good de Ice agent vol aanrijdt!. Dus dan kunnen we alle andere duidelijke filmpjes verder negeren!
En Obama heeft een boek uitgebracht waar ie veel geld mee heeft verdiend!
Dus! ..
Heb ik jullie mooi tuk met jullie TDS.
Het verbaast me dat mensen zoiets nog durvenquote:Op maandag 9 februari 2026 13:29 schreef BBach het volgende:
Die superbowl act is wel goud moet ik zeggen. Een keurige fuck you naar MAGA.
Denk dat je mijn post niet hebt begrepen.quote:Op maandag 9 februari 2026 13:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat allemaal niet wegneemt dat Trump gewoon een fascist IS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet:quote:Op maandag 9 februari 2026 13:14 schreef koemleit het volgende:
[..]
Nee joh!.
De BBC heeft namelijk geknipt in de speech van Trump op J6 wat vind je daarvan dan!.
dat is toch niet normaal? Iedereen die Trump een fascist vindt, vind het knippen in speeches normaal! HYPOCRIET!!!
en hier! kijk! na lang zoeken heb ik een clipje weten te vinden waaruit je van een hele moeilijke hoek ziet alsof het lijkt dat Renée Good de Ice agent vol aanrijdt!. Dus dan kunnen we alle andere duidelijke filmpjes verder negeren!
En Obama heeft een boek uitgebracht waar ie veel geld mee heeft verdiend!
Dus! ..
Heb ik jullie mooi tuk met jullie TDS.
quote:Ja maar Biden....!
En Bunny Barnes komt dan ook nog even de feestbunker inlopen om te vertellen dan men er allemaal vreselijk Woke is.quote:Op maandag 9 februari 2026 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
Die hele cultuurstrijd van Bad Bunny vs Kid Rock doet mij denken aan Platoon.
Psychopaat Bunny (Maga) die in z'n uppie crappy countrymuziek zit te luisteren vs The Heads, een multicultureel gezelschap dat in een andere tent loopt te blowen, feesten en chillen en awesome muziek luistert.
Excuses voor dit uitstapje, maar dit schoot mij zo even te binnen.
Maar Kid Rock is juist MAGA en Bad Bunny juist anti-MAGA..quote:Op maandag 9 februari 2026 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
Die hele cultuurstrijd van Bad Bunny vs Kid Rock doet mij denken aan Platoon.
Psychopaat Bunny (Maga) die in z'n uppie crappy countrymuziek zit te luisteren vs The Heads, een multicultureel gezelschap dat in een andere tent loopt te blowen, feesten en chillen en awesome muziek luistert.
Excuses voor dit uitstapje, maar dit schoot mij zo even te binnen.
Zie nu dat de post verwarrend kan zijn.quote:Op maandag 9 februari 2026 14:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar Kid Rock is juist MAGA en Bad Bunny juist anti-MAGA..
Ah, okquote:Op maandag 9 februari 2026 14:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie nu dat de post verwarrend kan zijn.
Bunny is het psycho karakter in de film (stom toeval).
Maar ja, komt uit Puerto Rico hè.quote:
Wat is hier zo verkeerd aan??quote:Op maandag 9 februari 2026 07:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij betere schrijvers voor zijn liedjes
Ik geloof dat het satire is. Verdere teksten van hem/haar zijn zo overdreven, dat het haast niet anders kan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |