Ik vind het serieus bewonderingswaardig dat je blijft geloven dat de Trump administratie alles volgens de regels zal blijven doen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Niet heel waarschijnlijk, als de uitslag niet bepaald kan worden komt er een nieuwe verkiezing, net zolang tot er iemand daadwerkelijk gekozen wordt. Een aanwijzing van een representative door de House of Representatives zelf zou dan tijdelijk zijn, maar in die chaos is er natuurlijk nooit genoeg tijd om wetgeving er doorheen te krijgen die niet meteen weer ongedaan gemaakt kan worden (en dan laat ik de Senaat nog even buiten beschouwing).
Het is natuurlijk sowieso zeer implausibel dat het leger zomaar op die korte termijn en op zo'n schaal ingezet kan worden, en het zou ook een illegale order zijn. Het leger mag niet ingezet worden op Amerikaanse grond behalve bij extreme omstandigheden zoals een burgeroorlog of terrorisme waar hier natuurlijk geen sprake van is. Ook Trump's gelieg over fraude is niet zo'n omstandigheid. Hij kan natuurlijk de Insurrection Act toepassen, maar ook dat zal niet zomaar geaccepteerd worden door het leger zelf en dat heeft Trump nu al zo vaak gedreigd dat het niet heel serieus te nemen is.
Trump en Maga hebben weinig meer te verliezen. Die draaien aan iedere mogelijke knop en fakkelen zo nodig alles tot aan de grond toe af.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat gaat ook meteen het startschot van het einde van de VS zijn. Ik denk niet dat Trump dit durft
De rechter (een Bushbenoeming) wast Hegseth even de oren:quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ afbeelding ]
https://abcnews.com/Polit(...)o/story?id=130109157
En hop naar de volgende...quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:27 schreef Kijkertje het volgende:
Homan kondigt eindelijk volledige terugtrekking aan uit Minnesota:
Video
[ afbeelding ]
Tim Walz is voorzichtig optimistisch maar wijst op de enorme schade die nu is aangericht in Minnesota.
Video
[ afbeelding ]
Weenie. Denk niet dat de races close gaan worden. Eerder landslides voor de Dems.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:31 schreef Barbusse het volgende:
Dit scenario klinkt helaas niet eens zo onmogelijk...
[ link | afbeelding ]
Dat is niet wat ik geloof en ook niet wat ik zeg. Integendeel zelfs. Trump en de zijnen overtreden de wet constant en worden ook zeer regelmatig weer teruggefloten. Wanneer dat niet gebeurt is dat vrijwel altijd de schuld van Congress, maar ook daar begint nu eindelijk een beetje rommel te ontstaan onder het totale gebrek aan leiderschap van Johnson.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het serieus bewonderingswaardig dat je blijft geloven dat de Trump administratie alles volgens de regels zal blijven doen.
Zag ik daar onze Willyquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:54 schreef Ericr het volgende:
https://www.facebook.com/share/v/1GmFZd2wc2/
Maar vooral dit soort krapuul steunen. Onwaardig aan haar ambt en niet minder onwaardig als mens.
Geen idee waar je dat vandaan haalt. Ik heb haar vnl als held zien noemen door MAGA-aanhangers/ rechts georienteerden hier op FOK!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:07 schreef MoreDakka het volgende:
Er zou wat mij betreft meer aandacht moeten zijn voor wat Gabbard allemaal aan het doen is. Zo'n complete idioot zou bij iedere regering allang er uit geschopt zijn, maar Trump gebruikt haar als persoonlijk schoothondje en ze laat het gewoon toe. De DNI is een ontzettend machtige positie maar Trump gebruikt haar alleen voor zinloze opdrachtjes binnen de VS om zijn obsessie met zogenaamde fraude te voeden. Ieder zelfrespecterend mens had allang gezegd zich daar niet te voor laten lenen maar Gabbard laat het niet alleen gebeuren, ze doet er nog een schepje bovenop. Walgelijk persoon, misschien nog wel gevaarlijker dan RFK, die andere zogenaamde overloper van de Democraten.
Het enige positieve is dat ik zoals wel vaker gelijk heb gekregen, ik heb haar altijd al een complete idioot genoemd terwijl nog niet zo heel lang geleden ze een held was aan de extremistische kant van de Democratische partij.
geloof je het zelf, waarom hebben ze dan ooit de florida uitspraak gehad van SCOTUS en geen nieuwe verkiezingen daar uitgeschreven?quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Niet heel waarschijnlijk, als de uitslag niet bepaald kan worden komt er een nieuwe verkiezing, net zolang tot er iemand daadwerkelijk gekozen wordt.
Trump kennende geeft hij Bevel om ze in alle uithoeken van het land weer binnen te laten op een lijn van San Diego tot South Padre Island en ze zonder geld naar huis te laten lopenquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:38 schreef Kijkertje het volgende:
Kan bij de lange lijst van Trump's onwettige acties die allemaal via de rechter teruggedraaid worden.
[ afbeelding ]
Met dank aan Trump's Supreme Court die hem immuniteit verleende. Wat niet wegneemt dat zijn medeplichtigen/ jaknikkers wel vervolgbaar zijn maar ja die kan hij dan weer een pardon verlenen![]()
Bananenrepubliek!
Je hebt geen gelijk, maar bent vooral (weer eens) zeer slecht geinformeerd.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:07 schreef MoreDakka het volgende:
Er zou wat mij betreft meer aandacht moeten zijn voor wat Gabbard allemaal aan het doen is. Zo'n complete idioot zou bij iedere regering allang er uit geschopt zijn, maar Trump gebruikt haar als persoonlijk schoothondje en ze laat het gewoon toe. De DNI is een ontzettend machtige positie maar Trump gebruikt haar alleen voor zinloze opdrachtjes binnen de VS om zijn obsessie met zogenaamde fraude te voeden. Ieder zelfrespecterend mens had allang gezegd zich daar niet te voor laten lenen maar Gabbard laat het niet alleen gebeuren, ze doet er nog een schepje bovenop. Walgelijk persoon, misschien nog wel gevaarlijker dan RFK, die andere zogenaamde overloper van de Democraten.
Het enige positieve is dat ik zoals wel vaker gelijk heb gekregen, ik heb haar altijd al een complete idioot genoemd terwijl nog niet zo heel lang geleden ze een held was aan de extremistische kant van de Democratische partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |