Een complottenYoutuber aan het roer zetten bij de FBI en DOJ, hier zouden dat dan Lange Frans en wijlen Robert Jensen zijn geweest. Die dansleraar op zorg.quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:30 schreef Kijkertje het volgende:
Bondi neemt niet eens de moeite om zich om te draaien en ze aan te kijken![]()
Video
[ afbeelding ]
Man man man wat een walgelijk mens die Bondi![]()
Video
[ afbeelding ]
Compleet gestoord.quote:Op donderdag 12 februari 2026 08:04 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/meidastouch.com/post/3mem53tt5hs23
Oh my...Karen, Troll of beiden? Deze is sowieso hevig ongeschikt voor eigenlijk alles, laat staan Top AG
quote:A Department of Health and Human Services spokesperson told ABC News the cuts will impact public health funding in California, Colorado, Illinois and Minnesota and that the grants are being terminated "because they do not reflect agency priorities."
The grants affected include those issued to state and local health departments, hospitals, universities and non-governmental organizations.
Het Congress kan haar toch impeachen ? Maar dat willen die Trumplikkers niet.quote:Op donderdag 12 februari 2026 09:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Compleet gestoord.
In een normale democratie met een functionerend parlementair stelsel zou Bondi allang weg zijn gestuurd. Bananenrepubliek.
Daarom schrijf ik ook: 'met een functionerend parlementair stelsel'.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het Congress kan haar toch impeachen ? Maar dat willen die Trumplikkers niet.
Volgens Massie.quote:This is definitely bigger than Watergate
Wat een complete idioterie!quote:Op donderdag 12 februari 2026 08:04 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/meidastouch.com/post/3mem53tt5hs23
Oh my...Karen, Troll of beiden? Deze is sowieso hevig ongeschikt voor eigenlijk alles, laat staan Top AG
De geschiedenis gaat niet barmhartig zijn voor de leden van dit grotesk incompetent kabinet...sterker nog..ik zie nog wel wat entourage tzt in de knast verdwijnenquote:Op donderdag 12 februari 2026 10:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volgens Massie.
Je vraagt je af wie het regime probeert te beschermen en waarom.
Als ze slechts incompetent geweest waren, dan was het vele malen beter omdat er dan gewone of enorme fouten worden gemaakt die je kunt herstellen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 12:09 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
De geschiedenis gaat niet barmhartig zijn voor de leden van dit grotesk incompetent kabinet...sterker nog..ik zie nog wel wat entourage tzt in de knast verdwijnen
Dat gaat ook meteen het startschot van het einde van de VS zijn. Ik denk niet dat Trump dit durftquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:31 schreef Barbusse het volgende:
Dit scenario klinkt helaas niet eens zo onmogelijk...
[ link | afbeelding ]
Hij (of iig Bannon en Miller en co) zijn al lang voorbereidingen aan het treffen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat gaat ook meteen het startschot van het einde van de VS zijn. Ik denk niet dat Trump dit durft
Alleen sex binnen het huwelijk is toegestaan.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
So much winning! Vooral voor de bevolking.
[ afbeelding ]
https://abcnews.com/Healt(...)9689268&id=130060405
Niet heel waarschijnlijk, als de uitslag niet bepaald kan worden komt er een nieuwe verkiezing, net zolang tot er iemand daadwerkelijk gekozen wordt. Een aanwijzing van een representative door de House of Representatives zelf zou dan tijdelijk zijn, maar in die chaos is er natuurlijk nooit genoeg tijd om wetgeving er doorheen te krijgen die niet meteen weer ongedaan gemaakt kan worden (en dan laat ik de Senaat nog even buiten beschouwing).quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:31 schreef Barbusse het volgende:
Dit scenario klinkt helaas niet eens zo onmogelijk...
[ link | afbeelding ]
Niet het einde van de federatie.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat gaat ook meteen het startschot van het einde van de VS zijn. Ik denk niet dat Trump dit durft
quote:Trump Decries a ‘Nation of Renters’ but His New Policy Promotes One
President Trump’s recently announced executive order that would bar big investors from acquiring single-family homes includes an exemption that allows them to build homes for rent.
https://www.nytimes.com/2026/02/11/business/built-to-rent-investors-trump.html?unlocked_article_code=1.LVA.GZyc.yvhv2hV6npbI&smid=url-share
Als Trump het maar helemaal geweldig vindt idd. Daar gaat het om.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:47 schreef Ericr het volgende:
Die Bondi filmpjes zijn meme waardig, bijna allemaal. Dat het een stel halve gare jaknikkers zijn wisten we al maar Bondi spant toch wel de kroon. Whataboutism in een hearing en de nodige meineed. USA is voorbij het stadium van bananenrepubliek. Evil has a name.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |