SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 I BOWE Brittany USA
O KOK Femke NED
14 I YAMADA Rio JPN
O LAMARCHE Beatrice CAN
15 I TAKAGI Miho JPN
O LEERDAM Jutta NED
POLL
[ Bericht 20% gewijzigd door hhh38 op 08-02-2026 19:22:22 ]
Waar zie je die? De ISU website geeft me nog niets.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:17 schreef Marcoss het volgende:
Wel een slechte loting voor Kok en Leerdam.. kans wel aanwezig erin vliegt om ver genoeg voor Takagi te liggen op de laatste kruising (om dan te hopen dat ze niet helemaal instort)
Hier staat die.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar zie je die? De ISU website geeft me nog niets.
Kok heeft ook goed geloot. Ook een voordeel om niet in de laatste rit te moeten.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:20 schreef Redefine het volgende:
Zou eerst wel op Leerdam in de poll hebben gestemd, maar met deze loting wordt het denk ik Takagi.
Dat vind ik nou juist geen goede loting. Waarschijnlijk wel een goede eerste loting. Maar daarna zou ze Bowe eigenlijk niet meer terug moeten zien, want dan verliest ze. Daarbij dus geen voordeel van een goede laatste kruising en eindigen in de buitenbocht. Terwijl Bowe kan jagen.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kok heeft ook goed geloot. Ook een voordeel om niet in de laatste rit te moeten.
Zoals ik net in het andere topic zei, ze moet echt ver voorliggen na 600m. Misschien wel zo ver dat ze over Bowe heen was gekruisd als de loting andersom was. 1 goede kruising is gewoon prima.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist geen goede loting. Waarschijnlijk wel een goede eerste loting. Maar daarna zou ze Bowe eigenlijk niet meer terug moeten zien, want dan verliest ze. Daarbij dus geen voordeel van een goede laatste kruising en eindigen in de buitenbocht. Terwijl Bowe kan jagen.
Maar die ene goede kruising wil je juist in de laatste ronde hebben.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zoals ik net in het andere topic zei, ze moet echt ver voorliggen na 600m. Misschien wel zo ver dat ze over Bowe heen was gekruisd als de loting andersom was. 1 goede kruising is gewoon prima.
Of de man met de hamer tegenkomen.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:30 schreef Felagund het volgende:
Redelijke loting voor Kok, die van Leerdam kan beter. Toch denk ik dat ze met haar mijnwerkerstechniek wel gaat winnen. Of ze moet demonen in haar hoofd hebben na al de heisa de afgelopen dagen.
Bert Maalderink?quote:
Ik weet niet of er een loting is waarbij Kok een perfecte laatste kruising zou hebben als ze binnen eindigt, als ze in topvorm is start ze daar te snel voor.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar die ene goede kruising wil je juist in de laatste ronde hebben.
Al blijft uiteraard het cliché staan dat als ze goed genoeg is de loting weinig uitmaakt
Dat is inderdaad wel waar.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een loting is waarbij Kok een perfecte laatste kruising zou hebben als ze binnen eindigt, als ze in topvorm is start ze daar te snel voor.
Misschien alleen tegen Leerdam.
Dat hoop ik, maar met Takagi als winnaar valt prima te levenquote:
Je kan toch gewoon weigeren en een andere tijdstip voorstellen? Dat is toch redelijk normaal als het niet uit komtquote:Op zondag 8 februari 2026 19:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Een idioot heeft morgen een meeting van 16h00 tot 17h00 erin geschoten. Ik ga gewoon uit protest een uur lang mijn bek houden.
Vergaderverzoek kwam van een klant...het is wat het is. Gewoon om 17h01 als een gek naar huis fietsen om iets van de voorbeschouwing mee te krijgen.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:44 schreef Gremen het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon weigeren en een andere tijdstip voorstellen? Dat is toch redelijk normaal als het niet uit komt
Er wordt gedweild; dat zal dus in totaal wel anderhalf uur duren.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:50 schreef Szura het volgende:
Hoe lang denken jullie dat het hele gebeuren in beslag neemt, uurtje?
Incl dweil, 3,5 minuut wellicht per rit., kom je al snel op 1.15 uitquote:Op zondag 8 februari 2026 19:50 schreef Szura het volgende:
Hoe lang denken jullie dat het hele gebeuren in beslag neemt, uurtje?
Leerdam schaatst ook op power, net als Lolloquote:Op zondag 8 februari 2026 19:57 schreef kilon het volgende:
Hier zou zilver toch wel het minimale moeten zijn. Mogelijk goud en brons, maar het ijs lijkt wat zwaar.
Ik denk eerder aan Kok. Hoewel je door de 1500 meters ook wel inhoud kan en mag verwachten.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Leerdam schaatst ook op power, net als Lollo
Nu zijn 15 ritten dan wel meer dan normaal bij de WB. Maar allicht niet nodig neequote:Op zondag 8 februari 2026 20:06 schreef H.Vviv het volgende:
Vreemd dat ook bij de 1.000 meter een dweilpauze tussen zit.
Op deze manier wordt het programma wat opgerekt en kan er een extra reclameblok worden verkocht.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:06 schreef H.Vviv het volgende:
Vreemd dat ook bij de 1.000 meter een dweilpauze tussen zit.
In de WB wordt er niet eens gedweild op 8 ritten 5 kilometer. Dat duurt een uur en zijn in totaal 100 rondjes.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Nu zijn 15 ritten dan wel meer dan normaal bij de WB. Maar allicht niet nodig nee
Het begint om 17.30 he.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Een idioot heeft morgen een meeting van 16h00 tot 17h00 erin geschoten. Ik ga gewoon uit protest een uur lang mijn bek houden.
Kunnen wel ja. Maar Takagi zou daar zo maar voor of tussen kunnen komen. En Bowe sluit ik ook niet uit.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Op basis van de cijfers van dit seizoen moeten Leerdam en Kok toch op plek 1&2 kunnen geraken toch?
Puur op cijfers zeg ik ook.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kunnen wel ja. Maar Takagi zou daar zo maar voor of tussen kunnen komen. En Bowe sluit ik ook niet uit.
Of is het niet zo simpel?quote:. De Favorieten (beste seizoentijd)
- Jutta Leerdam (1:12.35)
- Femke Kok (1:12.36)
- Miho Takagi, Japan (1:13.43)
Kan is ook zeker groot hoorquote:Op zondag 8 februari 2026 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Puur op cijfers zeg ik ook.
[..]
Of is het niet zo simpel?
Gezien het tokkiegehalte zou ik de voorbeschouwing maar overslaanquote:Op zondag 8 februari 2026 19:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vergaderverzoek kwam van een klant...het is wat het is. Gewoon om 17h01 als een gek naar huis fietsen om iets van de voorbeschouwing mee te krijgen.
Takagi reed haar beste tijd als enige niet in Salt Lake of Calgary, daar was ze nog niet in topvorm. Ze sloeg de 1000m in Salt Lake zelfs over. Dus die beste seizoentijden vertekenen in dit geval een beetje.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Puur op cijfers zeg ik ook.
[..]
Of is het niet zo simpel?
Aangezien er gedweild gaat worden zou ik rekenen op 20 minuten langer.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoeveel tijd zouden die 15 ritten kosten? Precies een uur ongeveer?
15 * 4 minuten + 20 minuten Jorien = 1h20.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoeveel tijd zouden die 15 ritten kosten? Precies een uur ongeveer?
Stukje NOS-onderzoek.quote:Onderzoek wijst uit: loting kan Leerdam, Schulting of Kok olympisch goud kosten
Dit verhaal kunnen Jutta Leerdam, Femke Kok en Suzanne Schulting maar beter niet lezen. Er is op de 1.000 meter vrouwen - waarop de drie Nederlandsen vandaag om 17.30 uur in actie komen bij de Winterspelen - een overduidelijk voordeel voor schaatsers die in de binnenbocht starten.
En wat heeft de loting uitgewezen? Alle drie de Oranje-schaatssters zijn veroordeeld tot starten in de buitenbaan.
Tweederde van alle winnaars
Van alle 1.000 meter-winnaars sinds 2007 is 64 procent gestart in de binnenbaan. Dat is bijna tweederde, blijkt uit onderzoek van Ruud Koning, bijzonder hoogleraar Sporteconomie van Rijksuniversiteit Groningen, en Canadees topschaatser Antoine Roger.
Het duo keek naar alle races sinds 2007 waarbij de baan willekeurig werd toegewezen. "Dat er zo vaak vanuit de binnenbaan wordt gewonnen, is dus geen toeval", zegt Koning. "Anders zou de uitkomst fiftyfifty zijn."
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op maandag 9 februari 2026 06:50 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)lympisch-goud-kosten
[..]
Stukje NOS-onderzoek.
Toch mag hier wel wat meer naar gekeken worden. Afwijking lijkt significant, maar ik heb het onderzoek niet zelf gelezen. Er kunnen meer factoren zijn.quote:Op maandag 9 februari 2026 06:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stukje NOS-onderzoek.
Op naar 2x een 1000m (en de 500m ook weer)quote:Op maandag 9 februari 2026 06:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stukje NOS-onderzoek.
Dat is ook prima mogelijk in het schema. Een rit aan het begin van de middag en een rit in de avond, dan hebben ze nog veel meer rust dan op een gemiddeld wk sprint ook.quote:Op maandag 9 februari 2026 08:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op naar 2x een 1000m (en de 500m ook weer)
Zou prima kunnen. En op dagen als dit zou dat ook nog makkelijk passen binnen het hele dagprogramma.quote:Op maandag 9 februari 2026 09:10 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat is ook prima mogelijk in het schema. Een rit aan het begin van de middag en een rit in de avond, dan hebben ze nog veel meer rust dan op een gemiddeld wk sprint ook.
Het is niet alsof de ijsbaan ergens anders voor gebruikt wordt.
Ik vraag me nu vooral af wat de statistieken dan bij de mannen zijn.quote:Op maandag 9 februari 2026 06:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stukje NOS-onderzoek.
Die zijn toch gewoon meegenomen?quote:Op maandag 9 februari 2026 11:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vraag me nu vooral af wat de statistieken dan bij de mannen zijn.
Als ik het artikel lees dan is er specifiek naar de vrouwen gekekenquote:Op maandag 9 februari 2026 11:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die zijn toch gewoon meegenomen?
Maar deze tekst is dan weer onduidelijkquote:Van alle ritten op een 1.000 meter-evenement voor vrouwen wordt 57 procent gewonnen door de schaatser die in de binnenbaan start.
quote:Van alle 1.000 meter-toernooiwinnaars sinds 2007 is 64 procent gestart in de binnenbaan. Dat is bijna tweederde,
is er iets speciaals gebeurd? ik heb het nieuws niet gevolgd wegens druk weekendequote:
Joeta wilde geen interviews geven, pers werd hier boos over, Joeta besloot alsnog een interview te geven. Bij het eerste interview met de NOS kwam er een vraag van Bert over een (chiropraktische) enkelbehandeling die vol in beeld was. Joeta wilde er niet over praten en werd boos en eiste dat de NOS dit stuk uit het interview zou knippen.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
is er iets speciaals gebeurd? ik heb het nieuws niet gevolgd wegens druk weekende
Belangrijke nuance uit het onderzoekquote:Op maandag 9 februari 2026 11:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als ik het artikel lees dan is er specifiek naar de vrouwen gekeken
[..]
Maar deze tekst is dan weer onduidelijk
[..]
Verschil is helemaal niet zo groot bij de vrouwen dus. 57% is 8/14, en dan heb je dus 6/14 die wel in de buitenbaan is geëindigd.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Belangrijke nuance uit het onderzoek
In de publicatie rondom dit onderzoek werd een specifiek onderscheid gemaakt:
Mannen: Bij de mannen lag het percentage winnaars uit de binnenbaan sinds 2007 inderdaad op circa 64%.
Vrouwen: Bij de vrouwen lag dit percentage iets lager, rond de 57%, maar nog steeds significant hoger dan de theoretische 50%.
Juta lijkt me teveel beïnvloedt door haar entourage. Als je vriend continue tegen MAGA aan loopt te schuren en naast een vice-president zit die 90% van de vrije kritische nieuwsgaring afdoet als fake news krijg je dit soort taferelen.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Joeta wilde geen interviews geven, pers werd hier boos over, Joeta besloot alsnog een interview te geven. Bij het eerste interview met de NOS kwam er een vraag van Bert over een (chiropraktische) enkelbehandeling die vol in beeld was. Joeta wilde er niet over praten en werd boos en eiste dat de NOS dit stuk uit het interview zou knippen.
TLDR: Leerdam is constant ziedend op de pers.
Een vriendje hebben die woest wordt om Bad Bunny-optredenquote:Op maandag 9 februari 2026 11:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Juta lijkt me teveel beïnvloedt door haar entourage. Als je vriend continue tegen MAGA aan loopt te schuren en naast een vice-president zit die 90% van de vrije kritische nieuwsgaring afdoet als fake news krijg je dit soort taferelen.
Ik vrees dat ze vandaag niet eens het podium haalt.quote:
Slechtste spelen ooitquote:Op maandag 9 februari 2026 14:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze vandaag niet eens het podium haalt.
Waarom niet?quote:
Lijkt me na Jutta en Takagi wel de belangrijkste kanshebber eigenlijk. En het ijs lijkt prima te zijn, gezien de tijden tot nu toe, dus helemaal stilvallen zal ze toch ook niet..quote:Op maandag 9 februari 2026 14:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze vandaag niet eens het podium haalt.
Gezien de loting en hoe de Nederlanders tot nog toe presteren verwacht ik dat ze er net buiten valt.quote:Op maandag 9 februari 2026 14:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me na Jutta en Takagi wel de belangrijkste kanshebber eigenlijk. En het ijs lijkt prima te zijn, gezien de tijden tot nu toe, dus helemaal stilvallen zal ze toch ook niet..
De oplossing is een 500-meterbaan.quote:Op maandag 9 februari 2026 07:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Toch mag hier wel wat meer naar gekeken worden. Afwijking lijkt significant, maar ik heb het onderzoek niet zelf gelezen. Er kunnen meer factoren zijn.
Want dan heb je geen binnen- en buitenbochten meer?quote:Op maandag 9 februari 2026 15:57 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De oplossing is een 500-meterbaan.
En nu een realistische oplossingquote:Op maandag 9 februari 2026 15:57 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De oplossing is een 500-meterbaan.
2 keer een 1000 meter gaan ze vast ook niet aan beginnen.quote:Op maandag 9 februari 2026 16:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En nu een realistische oplossing
Nee inderdaad, zelfs 500m is al een ritquote:Op maandag 9 februari 2026 16:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
2 keer een 1000 meter gaan ze vast ook niet aan beginnen.
Ik wel. Team Kok.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:04 schreef Zorro het volgende:
Team Takagi(Kok nog meer maar die zie ik niet winnen)
Dan heeft iedereen altijd dezelfde aantal binnen- en buitenbochten.quote:Op maandag 9 februari 2026 16:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Want dan heb je geen binnen- en buitenbochten meer?
Overal liggen 400 meter banen, dus dat gaat niet gebeurenquote:Op maandag 9 februari 2026 16:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen altijd dezelfde aantal binnen- en buitenbochten.
En op elke afstand is de eerste meters naar de bocht gelijk, zodat niet degene met de eerste binnenbocht eerst meer meters kan maken om op snelheid te komen, en daardoor voordeel heeft van de bocht.
Ja, maar het gaat om de laatste buitenbocht toch? Daar is er maar 1 van.quote:Op maandag 9 februari 2026 16:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen altijd dezelfde aantal binnen- en buitenbochten.
En op elke afstand is de eerste meters naar de bocht gelijk, zodat niet degene met de eerste binnenbocht eerst meer meters kan maken om op snelheid te komen, en daardoor voordeel heeft van de bocht.
Ik denk dat Takagi het net niet meer kan, die wordt 3dequote:Op maandag 9 februari 2026 16:40 schreef Mrmime het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van Jutta moet vinden.
Ben heel benieuwd of ze iedereen er gewoon met het grootste gemak afrijdt of dat al dat persgedoe en dat debiele vriendje toch invloed hebben op de prestaties
Kans is ook dat als ze niet wint we haar niet terug zien.quote:Op maandag 9 februari 2026 16:43 schreef Flecha het volgende:
Voordeel is wel dat als Leerdam wint, we er na dit seizoen in de sport haar niet meer terug zien.
Die is voor het einde van de spelen zwanger.quote:Op maandag 9 februari 2026 16:43 schreef Flecha het volgende:
Voordeel is wel dat als Leerdam wint, we er na dit seizoen in de sport haar niet meer terug zien.
Of heeft een blauw oogquote:Op maandag 9 februari 2026 16:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die is voor het einde van de spelen zwanger.
Van wie?quote:Op maandag 9 februari 2026 16:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die is voor het einde van de spelen zwanger.
Kjeld is de Douwe Bob onder de schaatsers?quote:
Landverrader!quote:
Ter verdediging van de NOS, er is nu ook echt weinig andere sport om te laten zienquote:
Ach ja, die hadden we ook nog.quote:
https://live.isuresults.e(...)etition/3/start-listquote:Op maandag 9 februari 2026 16:59 schreef de_boswachter het volgende:
Is er een overzicht met de starttijden?
Kan ze zo op Joep duiken.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:01 schreef Szura het volgende:
Schulting zal wel weer in dr blote kont eindigen
Wel een startlijst:quote:Op maandag 9 februari 2026 16:59 schreef de_boswachter het volgende:
Is er een overzicht met de starttijden?
Ligt die al klaar in de bocht?quote:
Sinds dit seizoen vooral. Blijkbaar verlost van de stress nu ze er na dit seizoen mee gaat stoppen.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:02 schreef vaarsuvius het volgende:
Sinds wanneer kan die Lamarche zo hard?
5 reedtenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:01 schreef Szura het volgende:
Ze was al wel langzaam aan het opkomen de afgelopen seizoenen. Maar jammer dat ze niet nog even doorgaat, leuke schaatster.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sinds dit seizoen vooral. Blijkbaar verlost van de stress nu ze er na dit seizoen mee gaat stoppen.
Een relatiebreuk met een oogkasbreukquote:Op maandag 9 februari 2026 16:47 schreef TheVulture het volgende:
Leerdam zal inderdaad wel met haar tokkie-vriend naar de VS trekken, om dan volgend jaar een relatiebreuk te krijgen en dan in Frankrijk weer mee te doen
Die had ik gezien ja. Maar was op zoek hoelaat precies de laatste 5 ritten zijnquote:Op maandag 9 februari 2026 17:02 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
https://live.isuresults.e(...)etition/3/start-list
Femicidegodinnenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Een relatiebreuk met een oogkasbreuk
quote:Op maandag 9 februari 2026 17:01 schreef Szura het volgende:
I see. Zo'n overzicht is er volgens mij überhaupt niet. Sowieso duurt het hele festijn niet al te lang.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die had ik gezien ja. Maar was op zoek hoelaat precies de laatste 5 ritten zijn
Volgens de NOS rijdt Kok rond 18:32 (rit 13), Leerdam 18:39 (rit 15).quote:Op maandag 9 februari 2026 17:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die had ik gezien ja. Maar was op zoek hoelaat precies de laatste 5 ritten zijn
Bij de dames valt dat verschil nog wel mee, 57 t.o.v. 43%.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:13 schreef StephanL het volgende:
Buitenbaan in het nadeel. Dat wordt nog wat
Ik verwacht niks. Zie het wel.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij de dames valt dat verschil nog wel mee, 57 t.o.v. 43%.
Wel sympathiek, maar komt inderdaad soms wat simpel over.quote:
Vrij hard gezicht qua uitstraling, maar volgens is ze wel sympathiekquote:Op maandag 9 februari 2026 17:17 schreef de_boswachter het volgende:
Bowe heeft de ogen ook gevaarlijk dicht bij elkaar staan..
toen ze nog jong was vond ik haar een vreselijk mens, maar sinds de vorige OS is ze veel sympathieker gewordenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vrij hard gezicht qua uitstraling, maar volgens is ze wel sympathiek
Dat valt dan samen met de periode waarin ze haar vrouw heeft ontmoetquote:Op maandag 9 februari 2026 17:19 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
toen ze nog jong was vond ik haar een vreselijk mens, maar sinds de vorige OS is ze veel sympathieker geworden
Zum kotzenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:20 schreef de_boswachter het volgende:
Deze reclame van Jutta (hoe normaal is ze toch gebleven hé ondanks hoe goed en lekker ze is) hangt me ook langzamerhand de keel uit.
dus als ik daar ¤1 aan geef dan gaat er maar ¤0,20 naar de dieren? zoiets?quote:Op maandag 9 februari 2026 17:21 schreef de_boswachter het volgende:
DierenLot oplichters. Weg ermee.
Schaatsen NOS. Rest HBO MAXquote:Op maandag 9 februari 2026 17:24 schreef Vlinder het volgende:
Waar is het beter kijken? Hbo/eurosport of npo?
Stukje Griekspoorquote:Op maandag 9 februari 2026 17:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ook maat. Patjepeejers Schulting en Leerdam motte we niet.
86% gaat naar de doelstelling.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dus als ik daar ¤1 aan geef dan gaat er maar ¤0,20 naar de dieren? zoiets?
Die mag van mij ook wel winnen ja, maar daarna altijd nog wel liever Juta dan een anderquote:
Alles liever dan aandachtshoer Joetaquote:Op maandag 9 februari 2026 17:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die mag van mij ook wel winnen ja, maar daarna altijd nog wel liever Juta dan een ander
Hoop het amigo (ben bang van niet helaas).quote:Op maandag 9 februari 2026 17:27 schreef Watmoetjenou het volgende:
Suus gaat gewoon de outsider worden hoor
Welneequote:Op maandag 9 februari 2026 17:28 schreef potjecreme het volgende:
Gaan we vandaag eindelijk schroeien.
Of wordt het een deceptie van jewelste?quote:Op maandag 9 februari 2026 17:28 schreef potjecreme het volgende:
Gaan we vandaag eindelijk schroeien.
Dat deed ze wel sterk jaquote:Op maandag 9 februari 2026 17:29 schreef Redefine het volgende:
Schulting laat even aan Leerdam zien hoe je met vragen van Bert om moet gaan die je niet wil beantwoorden.
Moet denk ik wel onder de 1.13 voor goud.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Rond de grens 1:13 voor goud denk ik
Nee die is Armenie-Azerbeijan oorlog nu aan het fixenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:29 schreef Momo het volgende:
Gelukkig heeft Jake JD Vance al naar huis gestuurd
Op de bank!quote:
Ik wel, pieken genotquote:Op maandag 9 februari 2026 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga niet uit van een snelle tijd voor Schulting.
1:13 laag.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:32 schreef Gremen het volgende:
Welke tijd kunnen we verwachten voor de winnaar?
Ik stel voor dat Kok en Leerdam niet meer starten om een afgang te voorkomen!quote:
Net onder de 1.13quote:Op maandag 9 februari 2026 17:32 schreef Gremen het volgende:
Welke tijd kunnen we verwachten voor de winnaar?
Daar gaan onze coëfficiënten.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Kok en Leerdam niet meer starten om een afgang te voorkomen!
Gelukkig zit je in dit topic tussen het kennerspubliek.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Moet het vandaag helaas doen zonder deskundig commentaar naast me
Dat is wat ik ook verwacht.quote:
Dat is waarquote:Op maandag 9 februari 2026 17:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig zit je in dit topic tussen het kennerspubliek.
OKT? Meer KOTquote:Op maandag 9 februari 2026 17:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar wat waren WE goed tijdens het OKT hé!
Rintjeaids
quote:
Tijdens die dweil kunnen we wel mooi Rodelen.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:34 schreef Remco het volgende:
Moet zeggen dat dit wel een lange zit is met nog een dweil er tussen.
Oh.. Dan ga ik zelf ook eerst ff dweilen (met de kraan open)quote:Op maandag 9 februari 2026 17:34 schreef Remco het volgende:
Dat vat deze dag sowieso wel helemaal samenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:34 schreef Remco het volgende:
Zilver moet wel kunnenquote:
Jake Paul denk ik.quote:
Sjeekquote:
Jake, Vance en Trumpquote:
Volgend jaar in de Conference league?quote:
ja en daarna moet ik nog gaan koken en etenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:34 schreef Remco het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |