Ach ja, die hadden we ook nog.quote:
https://live.isuresults.e(...)etition/3/start-listquote:Op maandag 9 februari 2026 16:59 schreef de_boswachter het volgende:
Is er een overzicht met de starttijden?
Kan ze zo op Joep duiken.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:01 schreef Szura het volgende:
Schulting zal wel weer in dr blote kont eindigen
Wel een startlijst:quote:Op maandag 9 februari 2026 16:59 schreef de_boswachter het volgende:
Is er een overzicht met de starttijden?
Ligt die al klaar in de bocht?quote:
Sinds dit seizoen vooral. Blijkbaar verlost van de stress nu ze er na dit seizoen mee gaat stoppen.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:02 schreef vaarsuvius het volgende:
Sinds wanneer kan die Lamarche zo hard?
5 reedtenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:01 schreef Szura het volgende:
Ze was al wel langzaam aan het opkomen de afgelopen seizoenen. Maar jammer dat ze niet nog even doorgaat, leuke schaatster.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sinds dit seizoen vooral. Blijkbaar verlost van de stress nu ze er na dit seizoen mee gaat stoppen.
Een relatiebreuk met een oogkasbreukquote:Op maandag 9 februari 2026 16:47 schreef TheVulture het volgende:
Leerdam zal inderdaad wel met haar tokkie-vriend naar de VS trekken, om dan volgend jaar een relatiebreuk te krijgen en dan in Frankrijk weer mee te doen
Die had ik gezien ja. Maar was op zoek hoelaat precies de laatste 5 ritten zijnquote:Op maandag 9 februari 2026 17:02 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
https://live.isuresults.e(...)etition/3/start-list
Femicidegodinnenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Een relatiebreuk met een oogkasbreuk
quote:Op maandag 9 februari 2026 17:01 schreef Szura het volgende:
I see. Zo'n overzicht is er volgens mij überhaupt niet. Sowieso duurt het hele festijn niet al te lang.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die had ik gezien ja. Maar was op zoek hoelaat precies de laatste 5 ritten zijn
Volgens de NOS rijdt Kok rond 18:32 (rit 13), Leerdam 18:39 (rit 15).quote:Op maandag 9 februari 2026 17:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die had ik gezien ja. Maar was op zoek hoelaat precies de laatste 5 ritten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |