Nee inderdaad, zelfs 500m is al een ritquote:Op maandag 9 februari 2026 16:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
2 keer een 1000 meter gaan ze vast ook niet aan beginnen.
Ik wel. Team Kok.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:04 schreef Zorro het volgende:
Team Takagi(Kok nog meer maar die zie ik niet winnen)
Dan heeft iedereen altijd dezelfde aantal binnen- en buitenbochten.quote:Op maandag 9 februari 2026 16:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Want dan heb je geen binnen- en buitenbochten meer?
Overal liggen 400 meter banen, dus dat gaat niet gebeurenquote:Op maandag 9 februari 2026 16:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen altijd dezelfde aantal binnen- en buitenbochten.
En op elke afstand is de eerste meters naar de bocht gelijk, zodat niet degene met de eerste binnenbocht eerst meer meters kan maken om op snelheid te komen, en daardoor voordeel heeft van de bocht.
Ja, maar het gaat om de laatste buitenbocht toch? Daar is er maar 1 van.quote:Op maandag 9 februari 2026 16:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen altijd dezelfde aantal binnen- en buitenbochten.
En op elke afstand is de eerste meters naar de bocht gelijk, zodat niet degene met de eerste binnenbocht eerst meer meters kan maken om op snelheid te komen, en daardoor voordeel heeft van de bocht.
Ik denk dat Takagi het net niet meer kan, die wordt 3dequote:Op maandag 9 februari 2026 16:40 schreef Mrmime het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van Jutta moet vinden.
Ben heel benieuwd of ze iedereen er gewoon met het grootste gemak afrijdt of dat al dat persgedoe en dat debiele vriendje toch invloed hebben op de prestaties
Kans is ook dat als ze niet wint we haar niet terug zien.quote:Op maandag 9 februari 2026 16:43 schreef Flecha het volgende:
Voordeel is wel dat als Leerdam wint, we er na dit seizoen in de sport haar niet meer terug zien.
Die is voor het einde van de spelen zwanger.quote:Op maandag 9 februari 2026 16:43 schreef Flecha het volgende:
Voordeel is wel dat als Leerdam wint, we er na dit seizoen in de sport haar niet meer terug zien.
Of heeft een blauw oogquote:Op maandag 9 februari 2026 16:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die is voor het einde van de spelen zwanger.
Van wie?quote:Op maandag 9 februari 2026 16:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die is voor het einde van de spelen zwanger.
Kjeld is de Douwe Bob onder de schaatsers?quote:
Landverrader!quote:
Ter verdediging van de NOS, er is nu ook echt weinig andere sport om te laten zienquote:
Ach ja, die hadden we ook nog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |