quote:Op zondag 25 januari 2026 20:49 schreef hhh38 het volgende:
Treurig nieuws voor Philip Due Schmidt. Hij was speciaal naar Salt Lake City gereisd om een limiettijd te rijden zodat ie kan starten op de Mass Start. Hij had sub-6:30 nodig op de 5km en reed in 2 pogingen 6:29.76.
Maar er zijn in totaal teveel schaatsers ingeschreven (mogen er 164 zijn) en dan moet de ISU gaan schrappen. Dat doen ze van onderaf op volgorde van plaatsing. Eerst plek 28 op de 500m, dan plek 28 op de 1000m etc. Omdat andere landen tactisch hebben ingeschreven is hij één van de slachtoffers.
Hij was ook de schaatser die vorig jaar terugkeerde nadat ie in coma had gelegen na een epileptische aanval.
https://www.dr.dk/sporten(...)er-absurd-beslutning
Hoe schaatser Philip Due Schmidt genaaid werd door de regelsquote:
Ik wist niet dat nu.nl tegenwoordig aan betaalde artikelen doet.quote:Op maandag 26 januari 2026 10:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe schaatser Philip Due Schmidt genaaid werd door de regels
NU.nl heeft er nu ook een artikel over.
De beste artikelen uit DPG-kranten posten ze door.quote:Op maandag 26 januari 2026 10:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat nu.nl tegenwoordig aan betaalde artikelen doet.
Dit is niet betaald, je hebt er alleen een gratis account voor nodigquote:Op maandag 26 januari 2026 10:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat nu.nl tegenwoordig aan betaalde artikelen doet.
Stolz heeft een GROOT probleemquote:"Stijn van de Bunt, Sebas Diniz, Suzanne Schulting, Tijmen Snel; alle verrassingen van het OKT reden in Thialf in het hybride pak."
(Samen met de Italianen en de Canadezen)quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:20 schreef DeeBee het volgende:
Schaatsers in Milaan op medaillejacht in 'revolutionaire hybride outfit' - https://nos.nl/l/2599838
Bert van der Tuuk regelt dit spel, 8% sneller, WIJ gaan alles swiepen
Dit klinkt sowieso wel hoopvol, al is het alleen maar voor het psychologische effectquote:
Klinkt alsof het alleen rijders van Essent en IKO waren.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:51 schreef Aguero het volgende:
[..]
Alleen zij of ook rijders die GEFAALD hebben?
Schulting had geluk dat na de val van Leerdam niemand nog hun niveau haalde. Dat was helemaal geen hele bijzondere tijd.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:35 schreef Hugo_Treger het volgende:
Als je met zo'n pak pure middelmaat als Suzanne op het podium kunt krijgen, ben ik overtuigd van het grote voordeel ervan. Het nadeel is (laat ik maar de eerste zijn die de gedachte formuleert) dat alle Nederlandse medailles bij voorbaat waardeloos zijn.
De vraag is vooral welk pak Beune dan aan had op de 1500mquote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klinkt alsof het alleen rijders van Essent en IKO waren.
Aangezien Zaanlander vooral in schroeivorm was valt het effect van dat pak wel mee volgens mij.
Eéntje met een nieuwe ritsquote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De vraag is vooral welk pak Beune dan aan had op de 1500m
Of het is een razendsnel pak, maar je krijgt als schaatser het gevoel dat je pak niet goed zitquote:
Ik heb gehoord dat Eskil Ervik z'n WR terug wil pakken.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:27 schreef Felagund het volgende:
Waar is de selectie voor de 3000 meter mannen in de OP?
Louis Hollaar zal dat gat weer moeten vullen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:27 schreef Felagund het volgende:
Waar is de selectie voor de 3000 meter mannen in de OP?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |