Toch mag hier wel wat meer naar gekeken worden. Afwijking lijkt significant, maar ik heb het onderzoek niet zelf gelezen. Er kunnen meer factoren zijn.quote:Op maandag 9 februari 2026 06:50 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)lympisch-goud-kosten
[..]
Stukje NOS-onderzoek.
Op naar 2x een 1000m (en de 500m ook weer)quote:Op maandag 9 februari 2026 06:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stukje NOS-onderzoek.
Dat is ook prima mogelijk in het schema. Een rit aan het begin van de middag en een rit in de avond, dan hebben ze nog veel meer rust dan op een gemiddeld wk sprint ook.quote:Op maandag 9 februari 2026 08:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op naar 2x een 1000m (en de 500m ook weer)
Zou prima kunnen. En op dagen als dit zou dat ook nog makkelijk passen binnen het hele dagprogramma.quote:Op maandag 9 februari 2026 09:10 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat is ook prima mogelijk in het schema. Een rit aan het begin van de middag en een rit in de avond, dan hebben ze nog veel meer rust dan op een gemiddeld wk sprint ook.
Het is niet alsof de ijsbaan ergens anders voor gebruikt wordt.
Ik vraag me nu vooral af wat de statistieken dan bij de mannen zijn.quote:Op maandag 9 februari 2026 06:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stukje NOS-onderzoek.
Die zijn toch gewoon meegenomen?quote:Op maandag 9 februari 2026 11:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vraag me nu vooral af wat de statistieken dan bij de mannen zijn.
Als ik het artikel lees dan is er specifiek naar de vrouwen gekekenquote:Op maandag 9 februari 2026 11:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die zijn toch gewoon meegenomen?
Maar deze tekst is dan weer onduidelijkquote:Van alle ritten op een 1.000 meter-evenement voor vrouwen wordt 57 procent gewonnen door de schaatser die in de binnenbaan start.
quote:Van alle 1.000 meter-toernooiwinnaars sinds 2007 is 64 procent gestart in de binnenbaan. Dat is bijna tweederde,
is er iets speciaals gebeurd? ik heb het nieuws niet gevolgd wegens druk weekendequote:
Joeta wilde geen interviews geven, pers werd hier boos over, Joeta besloot alsnog een interview te geven. Bij het eerste interview met de NOS kwam er een vraag van Bert over een (chiropraktische) enkelbehandeling die vol in beeld was. Joeta wilde er niet over praten en werd boos en eiste dat de NOS dit stuk uit het interview zou knippen.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
is er iets speciaals gebeurd? ik heb het nieuws niet gevolgd wegens druk weekende
Belangrijke nuance uit het onderzoekquote:Op maandag 9 februari 2026 11:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als ik het artikel lees dan is er specifiek naar de vrouwen gekeken
[..]
Maar deze tekst is dan weer onduidelijk
[..]
Verschil is helemaal niet zo groot bij de vrouwen dus. 57% is 8/14, en dan heb je dus 6/14 die wel in de buitenbaan is geëindigd.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Belangrijke nuance uit het onderzoek
In de publicatie rondom dit onderzoek werd een specifiek onderscheid gemaakt:
Mannen: Bij de mannen lag het percentage winnaars uit de binnenbaan sinds 2007 inderdaad op circa 64%.
Vrouwen: Bij de vrouwen lag dit percentage iets lager, rond de 57%, maar nog steeds significant hoger dan de theoretische 50%.
Juta lijkt me teveel beïnvloedt door haar entourage. Als je vriend continue tegen MAGA aan loopt te schuren en naast een vice-president zit die 90% van de vrije kritische nieuwsgaring afdoet als fake news krijg je dit soort taferelen.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Joeta wilde geen interviews geven, pers werd hier boos over, Joeta besloot alsnog een interview te geven. Bij het eerste interview met de NOS kwam er een vraag van Bert over een (chiropraktische) enkelbehandeling die vol in beeld was. Joeta wilde er niet over praten en werd boos en eiste dat de NOS dit stuk uit het interview zou knippen.
TLDR: Leerdam is constant ziedend op de pers.
Een vriendje hebben die woest wordt om Bad Bunny-optredenquote:Op maandag 9 februari 2026 11:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Juta lijkt me teveel beïnvloedt door haar entourage. Als je vriend continue tegen MAGA aan loopt te schuren en naast een vice-president zit die 90% van de vrije kritische nieuwsgaring afdoet als fake news krijg je dit soort taferelen.
Ik vrees dat ze vandaag niet eens het podium haalt.quote:
Slechtste spelen ooitquote:Op maandag 9 februari 2026 14:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze vandaag niet eens het podium haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |