Vrij hard gezicht qua uitstraling, maar volgens is ze wel sympathiekquote:Op maandag 9 februari 2026 17:17 schreef de_boswachter het volgende:
Bowe heeft de ogen ook gevaarlijk dicht bij elkaar staan..
toen ze nog jong was vond ik haar een vreselijk mens, maar sinds de vorige OS is ze veel sympathieker gewordenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vrij hard gezicht qua uitstraling, maar volgens is ze wel sympathiek
Dat valt dan samen met de periode waarin ze haar vrouw heeft ontmoetquote:Op maandag 9 februari 2026 17:19 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
toen ze nog jong was vond ik haar een vreselijk mens, maar sinds de vorige OS is ze veel sympathieker geworden
Zum kotzenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:20 schreef de_boswachter het volgende:
Deze reclame van Jutta (hoe normaal is ze toch gebleven hé ondanks hoe goed en lekker ze is) hangt me ook langzamerhand de keel uit.
dus als ik daar ¤1 aan geef dan gaat er maar ¤0,20 naar de dieren? zoiets?quote:Op maandag 9 februari 2026 17:21 schreef de_boswachter het volgende:
DierenLot oplichters. Weg ermee.
Schaatsen NOS. Rest HBO MAXquote:Op maandag 9 februari 2026 17:24 schreef Vlinder het volgende:
Waar is het beter kijken? Hbo/eurosport of npo?
Stukje Griekspoorquote:Op maandag 9 februari 2026 17:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ook maat. Patjepeejers Schulting en Leerdam motte we niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |