Of wordt het een deceptie van jewelste?quote:Op maandag 9 februari 2026 17:28 schreef potjecreme het volgende:
Gaan we vandaag eindelijk schroeien.
Dat deed ze wel sterk jaquote:Op maandag 9 februari 2026 17:29 schreef Redefine het volgende:
Schulting laat even aan Leerdam zien hoe je met vragen van Bert om moet gaan die je niet wil beantwoorden.
Moet denk ik wel onder de 1.13 voor goud.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Rond de grens 1:13 voor goud denk ik
Nee die is Armenie-Azerbeijan oorlog nu aan het fixenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:29 schreef Momo het volgende:
Gelukkig heeft Jake JD Vance al naar huis gestuurd
Op de bank!quote:
Ik wel, pieken genotquote:Op maandag 9 februari 2026 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga niet uit van een snelle tijd voor Schulting.
1:13 laag.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:32 schreef Gremen het volgende:
Welke tijd kunnen we verwachten voor de winnaar?
Ik stel voor dat Kok en Leerdam niet meer starten om een afgang te voorkomen!quote:
Net onder de 1.13quote:Op maandag 9 februari 2026 17:32 schreef Gremen het volgende:
Welke tijd kunnen we verwachten voor de winnaar?
Daar gaan onze coëfficiënten.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Kok en Leerdam niet meer starten om een afgang te voorkomen!
Gelukkig zit je in dit topic tussen het kennerspubliek.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Moet het vandaag helaas doen zonder deskundig commentaar naast me
Dat is wat ik ook verwacht.quote:
Dat is waarquote:Op maandag 9 februari 2026 17:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig zit je in dit topic tussen het kennerspubliek.
OKT? Meer KOTquote:Op maandag 9 februari 2026 17:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar wat waren WE goed tijdens het OKT hé!
Rintjeaids
quote:
Tijdens die dweil kunnen we wel mooi Rodelen.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:34 schreef Remco het volgende:
Moet zeggen dat dit wel een lange zit is met nog een dweil er tussen.
Oh.. Dan ga ik zelf ook eerst ff dweilen (met de kraan open)quote:Op maandag 9 februari 2026 17:34 schreef Remco het volgende:
Dat vat deze dag sowieso wel helemaal samenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:34 schreef Remco het volgende:
Zilver moet wel kunnenquote:
Jake Paul denk ik.quote:
Sjeekquote:
Jake, Vance en Trumpquote:
Volgend jaar in de Conference league?quote:
ja en daarna moet ik nog gaan koken en etenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:34 schreef Remco het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |