abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219962904
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219962925
Sophie en Jantje weer eens voor lunch samen. Kunnen die niet gewoon een keer een boterham uit eigen bakkerij eten? En uiteraard weer alcohol erbij!
(En duidelijk dat ze hier meeleest)
pi_219962953
Ik denk dat Tena een piek in de verkoop gaat zien: Er komt een Mammavan-event! Wurksjops brood insnijden, k*tkleien, verkoop van stuurvaasjes, sleutelhangers, planners, boeken en natuurlijk De dozen Van AM.

En voor 5,- extra mag je met AM op de foto, met middelvinger Juul of Rens-met-zijn-dikke-pens. Drie voor ¤ 12,50, pinapparaat aanwezig en er staat een krat klaar voor alle presentjes voor de andere kinderen.

Komt dat zien, komt dat zien..
pi_219963004
Juul gaat mee op tour met AM, wie past er dan op het huis waar Julia op zou moeten passen 🫣
pi_219963009
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 14:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik denk dat Tena een piek in de verkoop gaat zien: Er komt een Mammavan-event! Wurksjops brood insnijden, k*tkleien, verkoop van stuurvaasjes, sleutelhangers, planners, boeken en natuurlijk De dozen Van AM.

En voor 5,- extra mag je met AM op de foto, met middelvinger Juul of Rens-met-zijn-dikke-pens. Drie voor ¤ 12,50, pinapparaat aanwezig en er staat een krat klaar voor alle presentjes voor de andere kinderen.

🤦♀
pi_219963012
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 14:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Juul gaat mee op tour met AM, wie past er dan op het huis waar Julia op zou moeten passen 🫣
Dat deed ze samen met Jim en Rens, dus de kat zal niet verhongeren.
pi_219963093
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 14:16 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat deed ze samen met Jim en Rens, dus de kat zal niet verhongeren.
Nee dat was oppassen op de kinderen thuis tijdens het knolhobbelen van de ceo en haar echtgenoot.
pi_219963111
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 14:08 schreef Huisopdehoek het volgende:

Echt verschrikkelijk! Die moekes de hele dag kirrend met kwijlende bakkes elkaar verdringen om bij de almachtige AM in de buurt te komen. Ach jongens wat een triestigheid!
pi_219963332
Die haren van KC, echt niet mooi. Je ziet zo duidelijk het kleurverschil. Geen reclame voor de kapster dit
pi_219963431
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 14:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sophie en Jantje weer eens voor lunch samen. Kunnen die niet gewoon een keer een boterham uit eigen bakkerij eten? En uiteraard weer alcohol erbij!
(En duidelijk dat ze hier meeleest)
Mijn irritainment score voor vandaag weer gehaald. Wat een infantiel leven hebben die twee. En Soof maar denken dat we daar jaloers op zijn.
pi_219963450
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 15:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die haren van KC, echt niet mooi. Je ziet zo duidelijk het kleurverschil. Geen reclame voor de kapster dit
Haar eigen haar hangt ook zo piekerig over die mat. Dat heeft Michelle trouwens ook. Het sluit niet op elkaar aan waardoor het er extra fake uitziet.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219963687
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 14:29 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Echt verschrikkelijk! Die moekes de hele dag kirrend met kwijlende bakkes elkaar verdringen om bij de almachtige AM in de buurt te komen. Ach jongens wat een triestigheid!
Dan ben je ook gewoon echt vol van jezelf hoor. Een fandag organiseren.
pi_219963827
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 15:41 schreef papierentas het volgende:

[..]
It’s all about the money. 💶💶💶
pi_219963843
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 15:41 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ooit account begonnen omdat ze zich eenzaam voelde in het ouderschap, en dat is nu precies haar niche. Eenzame volgmoekes die nog zoekende zijn, en daarom AM helemaal fantastisch vinden met al haar 'tips' en opvoedkundige praatjes. De MammaVannies waarvoor ze een event gaat organiseren.
pi_219963845
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 15:17 schreef Cyan het volgende:

[..]
Haar eigen haar hangt ook zo piekerig over die mat. Dat heeft Michelle trouwens ook. Het sluit niet op elkaar aan waardoor het er extra fake uitziet.
Bij MCW vind ik het altijd zo opvallend dat het echt op twee matten lijkt, één links en één rechts. Het valt heel onnatuurlijk.
Ik wil blijven.
pi_219963855
Een AM fandag. Net als je denkt dat het niet erger kan _O-
Maar blijkbaar is er een markt voor. Zij liever dan ik.
pi_219963864
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 15:57 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
It’s all about the money. 💶💶💶
En dan doet ze net alsof ze het voor anderen doet.
pi_219963924
Kunnen we een forumuitje organiseren naar de fandag?
pi_219963981
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 16:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
OMG dat ziet AM weer als een dreigement en haarreductie 🤣🤣🤣
pi_219964003
Kan ze daar weer zenuwachtig voor worden
pi_219964037
quote:
Jaaaaaaa! *O*
pi_219964113
MW die een rondje in het bos gaat wandelen en thuiskomt bij de drie jongens aan het voetballen. Heeft ze serieus haar 3 jarige 'alleen' achtergelaten bij haar andere kids? Die kun je toch niet die verantwoordelijkheid geven? Ook al ziet ze haar oudste zoon als beste vriend.

En ik vind het persoonlijk best erg dat die jongens vaak zo laat op bed gaan omdat er Champions Leaque op is. Come on, het is maar voetbal. Een keer laat op bed kan gebeuren, maar elke week als er CL is? Zo'n wedstrijd is pas 22.30 uur op z'n vroegst afgelopen en de dag er na weer naar school?

Ze zet zelfs haar kinderen 's avonds in om niet alleen te zijn.... ze zijn niet je gelijken Mies.
pi_219964204
CL is niet elke week, maar mijn zoon mocht ook altijd opblijven voor dit soort wedstrijden. Als je kind echt van voetbal houdt hoort het er gewoon bij
pi_219964268
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 16:29 schreef Nieuwnestje het volgende:
MW die een rondje in het bos gaat wandelen en thuiskomt bij de drie jongens aan het voetballen. Heeft ze serieus haar 3 jarige 'alleen' achtergelaten bij haar andere kids? Die kun je toch niet die verantwoordelijkheid geven? Ook al ziet ze haar oudste zoon als beste vriend.

En ik vind het persoonlijk best erg dat die jongens vaak zo laat op bed gaan omdat er Champions Leaque op is. Come on, het is maar voetbal. Een keer laat op bed kan gebeuren, maar elke week als er CL is? Zo'n wedstrijd is pas 22.30 uur op z'n vroegst afgelopen en de dag er na weer naar school?

Ze zet zelfs haar kinderen 's avonds in om niet alleen te zijn.... ze zijn niet je gelijken Mies.
Ik ga er toch wel vanuit dat er iemand in huis/bij de kinderen was.
En CL tja, ik snap t ook niet, maar misschien moet je daar die hard voetbal fan voor zijn 🙈
pi_219964275
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 16:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik ga er toch wel vanuit dat er iemand in huis/bij de kinderen was.
En CL tja, ik snap t ook niet, maar misschien moet je daar die hard voetbal fan voor zijn 🙈
Je ziet Tim in de story bij JN, daar waar eerst altijd Koen te zien was. Daarna op de boerderij. Dus hij, of wie dan ook zal vast wel bij de klaver geweest zijn. En voor echte voetbaljongens snap ik de CL wel.
pi_219964307
Zou er veel animo voor zijn ja, voor een demammaFandag? Daar bij de boekhandel leek er weinig opkomst, of moet het allemaal nog beginnen?
pi_219964311
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 16:29 schreef Nieuwnestje het volgende:

Tim was er.

Als die jongen gewoon goed zijn bed uit komt na een keertje laat erin, zie ik het probleem niet zo eigenlijk. Hij is geen 4 meer.
pi_219964333
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 17:02 schreef Missinglink24 het volgende:
Zou er veel animo voor zijn ja, voor een demammaFandag? Daar bij de boekhandel leek er weinig opkomst, of moet het allemaal nog beginnen?
Ze waren net *optijd* en er was geen animo. Bij haar eerste tour stonden ze al klaar in een rij.
pi_219964340
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 16:19 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Jaaaaaaa! *O*
Kunnen we dan aan Koen (die van Ellen) vragen of hij een dagtripje met zijn bus kan organiseren?
pi_219964448
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 17:09 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Kunnen we dan aan Koen (die van Ellen) vragen of hij een dagtripje met zijn bus kan organiseren?
Whaaaaaa
pi_219964490
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 16:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bij MCW vind ik het altijd zo opvallend dat het echt op twee matten lijkt, één links en één rechts. Het valt heel onnatuurlijk.
Ja dat vind ik ook. En ze heeft vaak bovenop veel volume en die matten hangen dan recht naar beneden wat nog eens extra benadrukt dat het nep is.
pi_219964540
Als je ergens heen gaat waar je de weg niet kent, bereid je even voor. Bekijk even google maps hoe je lopen moet vanaf je parkeerplek/station/bushalte. Kost je nog geen 5 minuten.

En kijk meteen ook even hoe lang je erover doet en tel daar minstens een kwartier bij voor het lopen naar je eindbestemming, en kijk voor je vertrekt of er omleidingen zijn of files.

#gratistipvanflip
#voordeplannervandemama
pi_219964611
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 17:38 schreef Shuri het volgende:
Als je ergens heen gaat waar je de weg niet kent, bereid je even voor. Bekijk even google maps hoe je lopen moet vanaf je parkeerplek/station/bushalte. Kost je nog geen 5 minuten.

En kijk meteen ook even hoe lang je erover doet en tel daar minstens een kwartier bij voor het lopen naar je eindbestemming, en kijk voor je vertrekt of er omleidingen zijn of files.

#gratistipvanflip
#voordeplannervandemama
Ze lijkt amper rekening te houden met files/wegwerkzaamheden en op de bestemming niet hoeveel tijd het kost om van parkeren naar de locatie te komen met al haar spullen. En dat allemaal voor een uurtje.....
Ze zei deze zondag pas rond de borrel/het eten thuis zijn. Terwijl de laatste signeersessie al zaterdagochtend van 11-12hr is. Ze neemt er de tijd voor...het is gewoon een weekend weg met Juul. Kan ze de kosten afschrijven van haar zakelijke rekening.
Julia zag er trouwens ook uit alsof ze vanochtend haar haren niet eens geborsteld had.
pi_219964620
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 17:38 schreef Shuri het volgende:

#gratistipvanflip
#voordeplannervandemama
Maar nu kan ze er storys volgende van plaatsen #100
pi_219964658
Ze gingen na de lunch weg. Nou zal ik wel een muts zijn, maar als ik een belangrijke afspraak heb, zorg ik dat ik ruim op tijd weg ga. Dan maar ter plekke nog wachten en een bakkie doen, maar niet krap aan inplannen.

Maarja, ik heb dan ook geen planner en stempels.
pi_219964740
Janneke is (gelukkig) toch naar de huisarts gegaan. Zware kuur heeft ze gehad.
pi_219965052
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 18:00 schreef Lalaland79 het volgende:
Janneke is (gelukkig) toch naar de huisarts gegaan. Zware kuur heeft ze gehad.
Was te verwachten.. het zag er flink ontstoken uit.
pi_219965097
Judith schooit weer om klikjes op haar linkjes
pi_219965130
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 18:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
In plaats van linkjes plaatsen kan ze haar tijd beter steken in het wassen van haar trui en jas 🤢
pi_219965140
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 18:44 schreef Maremare het volgende:

[..]
In plaats van linkjes plaatsen kan ze haar tijd beter steken in het wassen van haar trui en jas 🤢
Hopelijk weekt ze het dan niet eerst in het recycled badwater van haar en Bob
pi_219965455
quote:
Ik ga niet mee🤮
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219965460
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 18:46 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hopelijk weekt ze het dan niet eerst in het recycled badwater van haar en Bob
Wat ziet ze er smoezelig uit de laatste dagen! En dat beleggen van haar, daar zitten risico's aan.
pi_219965503
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 17:09 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
😂 geweldige tip!
pi_219965516
AM heeft volgens mij niemand laten zien in ee boekhandel, dan zullen er wel niet veel mensen gekomen zijn
pi_219965527
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 19:32 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik ga niet mee🤮
Tsss dan ben je geen diehard
pi_219965532
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 19:33 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Wat ziet ze er smoezelig uit de laatste dagen! En dat beleggen van haar, daar zitten risico's aan.
Echt he?
pi_219965542
Jaaa, een fandag! Wat een fantastisch idee. Echt smullen. Hopelijk neemt ze wel het hele gezin mee, kan ik lekker op de foto met Lot! Of een goed gesprek voeren met Saar? Of cybersecuritygeheimen delen met Sam! Maart een adresje geven voor een corset en dan neem ik natuurlijk een ballon mee voor Lot. Van een slak natuurlijk! Ik neem mijn planner mee om te laten signeren, steek m’n middelvinger op naar Juul! Jaaaaa, wat een goed idee❤❤❤
pi_219965578
Wie heeft trouwens die auto van AM geparkeerd? Schots en scheef
pi_219965585
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 18:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik vroeg haar waarom ze bedelde, ze gaf mij als antwoord terug ; waarom ik oordeelde, ze had het duidelijk uitgelegd waarom , anders moest ik haar maar ontvolgen , maar oordelen vond ze niet nodig .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219965591
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 19:39 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Is mij ook veel te ver als je zo als ik vlakbij Almelo woont🤪
pi_219965711
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 19:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik vroeg haar waarom ze bedelde, ze gaf mij als antwoord terug ; waarom ik oordeelde, ze had het duidelijk uitgelegd waarom , anders moest ik haar maar ontvolgen , maar oordelen vond ze niet nodig .
Ik vind haar echt een schaamteloze schooier.
pi_219965791
Ah, Sanneke aast nu ook op een diagnose om verder op haar zuignap te kunnen doorbrengen.
Ik heb betreffende diagnose toevallig en ik herken bij haar helemaal niets van wat ik ervaar.
Zou haar adviseren gezonder te gaan leven, meer te bewegen vooral en gewicht te verliezen ipv een excuus te verzinnen waarom ze dat allemaal niet meer zou hoeven. Zo kwaad word ik hiervan!!
pi_219965792
Oh jee, Sanneke heeft van Debbie geleerd dat je zelf diagnoses moet verzinnen.
Ik wil blijven.
pi_219965794
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 19:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
AM heeft volgens mij niemand laten zien in ee boekhandel, dan zullen er wel niet veel mensen gekomen zijn
Er stonden geen mensen te wachten in ieder geval als je het beeld ervan ziet. Maar ze heeft wel een paar cadeaus gekregen van haar trouwe fans, maar ook niet zoveel.
pi_219965805
En als zij 24/7 gemonitord is dan zou daar iets heel opvallends uit moeten komen mocht ze daadwerkelijk iets in die richting hebben. Dat kwam er totaal niet uit kennelijk, dus waarom dan verder zoeken?!
Ga eens bewegen mens!

(sorry, grote trigger)
pi_219965843
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 19:39 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik ga mee! Ik ben een diehardfan 🤣
pi_219965865
quote:
Ja, en voor de mensen die niet kunnen of willen maken we een openbaar insta account waar we 100 stories over de dag posten. Live.

Hoe we de aan komen rijden, scheef parkeren, naar de ingang van de evenementenlocatie lopen en de deur open doen. Rondkijken of we AM al zien, of misschien gaat G wel mee!

We kijken bij het rekje snuks en zien op de kaartjes staan ‘dit model dragen S&S’.
Het wordt dringen bij de stand van de Meuk Mamma’s want veel volgers willen de speciale zak van ¤ 45 nu voor de speciale prijs van ¤ 59!

De koffie wordt duur betaald, maar dan heb je wel de speciale mammavanmelange, en kun je virtueel met MG en AM meedrinken ‘s ochtends!

Ik vrees dat we meerdere accounts moeten openen, want met 100 stories gaan we het niet redden..

#kanniewachte
pi_219966058
Ik ga al naar de lezing van AM in mijn woonplaats. Een vriendin heeft ons opgegeven en we hebben nu al te veel voorpret. :+ We willen met AM op de foto.
pi_219966222
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 20:54 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik ga al naar de lezing van AM in mijn woonplaats. Een vriendin heeft ons opgegeven en we hebben nu al te veel voorpret. :+ We willen met AM op de foto.
Pas maar op. Nu voelt AM zich bedreigd en moet haar beveiliger straks weer mee. En worden er weer minstens 50 stories over geplaatst.
pi_219966240
quote:
Komt er een uitgebreid verslag hier?🙏🏻
pi_219966245
quote:
En terwijl de foto gemaakt wordt zeg je ‘say FOK!’ en dan kijken hoe de foto wordt 🤣
pi_219966347
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 21:14 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En terwijl de foto gemaakt wordt zeg je ‘say FOK!’ en dan kijken hoe de foto wordt 🤣
_O- _O- _O-

Ik stem voor!
pi_219966351
Een demammavan-eventdag.

Je bedenkt het niet he?
pi_219966374
Ik wil die dag niet missen! Ik neem mijn spandoek mee! Hij ligt nu al 3 jaar te verstoffen op zolder!
pi_219966534
Ik dacht echt dat jullie een beetje zaten te grappen over die fan dag. Maar werkelijk waar. Als je denkt dat het niet erger kan…
pi_219966544
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 19:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ze reageert altijd zo defensief vind ik
pi_219966545
Dbm kocht een bokszak voor haar ondervoede flappie. Snap dus niet dat die werkelijk waar alles maar gelijk aan moet schaffen.
Zo hard zal een kindje van 4 niet trappen want altijd moe is en minimaal eet?
pi_219966566
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 21:56 schreef TantePien1990 het volgende:
Dbm kocht een bokszak voor haar ondervoede flappie. Snap dus niet dat die werkelijk waar alles maar gelijk aan moet schaffen.
Ze heeft 2 lessen pentak silat (ofzo) gehad he? Dus moet ze thuis ook aan de slag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 30-01-2026 22:59:01 ]
pi_219966618
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 20:19 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik ga mee! Ik ben een diehardfan 🤣
😂 ouwe volgmoeke
pi_219966623
quote:
😂 ben benieuwd naar je verslag
pi_219966627
quote:

[..]
Ik ga stuk 😂😂😂
pi_219966693
Janneke zegt dat ze rondom het slikken van een tablet van de kuur 3 uur niet mag eten. De bijsluiter geeft aan dat je het moet innemen 1 uur voor of 2 uur na het eten. Dat is iets heel anders.
Ik wil blijven.
pi_219966707
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 22:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Janneke zegt dat ze rondom het slikken van een tablet van de kuur 3 uur niet mag eten. De bijsluiter geeft aan dat je het moet innemen 1 uur voor of 2 uur na het eten. Dat is iets heel anders.
Haha, ze gaat aardig verkeerd dus met haar ‘begrijpend lezen’.
pi_219966778
Sanneke is in de leer gegaan bij Debbie?

Heeft ze straks ook LC?

Bah, vind het zo naar dat ze ook hiermee komt.

Sanneke, je bent gewoon lui. Je hebt geen POTS. Ken genoeg mensen met POTS en die hebben genoeg problemen. Die willen heel graag, maar daar lukt het niet. Bij jou zie ik vooral wilt niet en doet het ook niet. En anders is het autisme wat daarvoor zorgt bij je.

Misschien is het toch die perimenopauze.

En sorry dat ik het tot 5x toe opnieuw zit bij te werken maar ik kan hier zo slecht tegen. Zelf heb ik geen klachten van POTS maar wel van Orthostatische intolerantie (valt onder dezelfde " paraplu) en ik weet niet, maar ik herken haar daar ook absoluut niet in. Ff dimmen hoor Sanneke met je bodemdwang voor alles.
Tikkies, diagnoses, uitjes, weekendjes weg, vakanties, gratis producten en ongezonde troep.

In jouw geval zou gewoon gezond eten enorm helpen. Als je echt POTS had gehad, had je het wel gemerkt. Heb je nog nooit over de klachten daarvan gehoord en je bent nogal een klaagzang.

Daarbij bevalt allergisch voor de zwaartekracht jouw wel. Kan je nog meer lekker lui liggen op de bank en bed.

[ Bericht 37% gewijzigd door Beertjeteddy op 30-01-2026 22:53:42 ]
pi_219966794
quote:

[..]
})
pi_219966998
Am filmt, uiteraard, haar dessert in een restaurant en daarna Julia zegt "jij hebt rode wangen."

Julia "ik ben gewoon moe en het is hier warm"

Het komt allemaal zo bot en gevoelloos over. Laat dat meid gewoon rode wangen hebben, dat zien wij allemaal omdat jij aan het filmen bent. Waarom zo benoemen?
pi_219967075
‘Er waren veel mannen die wilden zien waar hun vrouw het steeds over had’ 🤣

En ze meldt nog even dat ze na de sessie de stad in gaan. Kun je daar ook nog even zwaaien/je middelvinger opsteken/een foto maken.
pi_219967102
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 23:33 schreef Huisopdehoek het volgende:

En ze meldt nog even dat ze na de sessie de stad in gaan. Kun je daar ook nog even zwaaien/je middelvinger opsteken/een foto maken.
Ze denkt kennelijk dat haar volgers in sprookjes geloven.

"veel" mannen.

Pics or it didn't happen
pi_219967132
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 23:38 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ze denkt kennelijk dat haar volgers in sprookjes geloven.

"veel" mannen.

Pics or it didn't happen
Ik denk dat veel volgers alles voor zoete koek slikken wat er gezegd/geschreven/verzonnen wordt.
pi_219967247
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 23:43 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik denk dat veel volgers alles voor zoete koek slikken wat er gezegd/geschreven/verzonnen wordt.
Precies dezelfde soort volgers als de volgers van Sanneke die haar overal van voorzien. Gratis producten en tikkies voor haar betalen.
pi_219967248
quote:
Er waren veel mannen die wilden zien waar hun vrouw het steeds over had’ 🤣

Zou ze dit zelf geloven?
pi_219967792
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 20:54 schreef Clubsoda het volgende:
En jezus Annemarie, als je al diepzinnige post over verbreken van de band met je familie maakt, leer dan op zijn minst het verschil tussen mits en tenzij eens goed uit je hoofd 8)7
Ik kom hier even op terug want blijkbaar is het "NIET LEUK!! :( " als mensen zulke feedback geven.

Je werk is letterlijk teksten de wereld in brengen om andere mensen te bereiken. Dan mogen die mensen toch verwachten dat je dat netjes doet?

Zou ze nou serieus denken dat andere mensen in hun baan nooit te horen krijgen dat ze notulen slordig hebben geschreven, er fouten in een verslag staan, er een typfout staat in de presentatie voor een klant?

Bijzonder om te vinden dat je als influencers maar vrijgewaard mag zijn van álle kritiek omdat mensen ook nare dingen zeggen over je haar. Doe je werk gewoon goed en lees nog even na wat mits en tenzij betekenen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219967809
Maar ze heb dislextie hè?
Dan doe je zoiets en vergeet je ook iedere keer dat namen van mensen en plaatsen met een Hoofdletter moeten.
pi_219967811
Och ja, wat zielig -O- dan is het niet erg!

Ik vind het vooral getuigen van heel weinig betrokkenheid bij wat je doet, niet gewend zijn om na te denken over, te reflecteren op je werk en te schaven en te verbeteren aan wat je oplevert. Kwantiteit boven kwaliteit. Maar dat zal wel adhd zijn dan.
pi_219967825
Maar ik geloof ook wel dat niet iedereen precies is met taal en dus niet begrijpt dat anderen dat wel zijn en oprecht in de war raken van niet kloppende zinnen. Zoiets met mits waar tenzij hoort, moet ik drie keer lezen om te snappen wat er staat. En dan blijft het schuren. Net als met onjuiste spaties, zinnen zijn vaak niet goed te begrijpen dat je de spaties erin leest zoals ze er staan. Ik vind het vermoeiend om tijdens het lezen na te moeten denken wat het ook zou kunnen zijn. Dat zal mijn manco wel wezen :+
pi_219967826
Geen zin in mail van advocaat

[ Bericht 91% gewijzigd door Bubbeltjeswater op 31-01-2026 08:44:50 ]
pi_219967855
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 07:36 schreef Clubsoda het volgende:
Och ja, wat zielig -O- dan is het niet erg!

Ik vind het vooral getuigen van heel weinig betrokkenheid bij wat je doet, niet gewend zijn om na te denken over, te reflecteren op je werk en te schaven en te verbeteren aan wat je oplevert. Kwantiteit boven kwaliteit. Maar dat zal wel adhd zijn dan.
Ik snap ook niet dat ze iets antwoord als ‘ja dank je, ik haal dat regelmatig door elkaar!
Maar nee, ze beschouwd het ongetwijfeld weer als ‘haat’ en moet het exposen.
pi_219967893
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 23:16 schreef Lodelie het volgende:
Am filmt, uiteraard, haar dessert in een restaurant en daarna Julia zegt "jij hebt rode wangen."

Julia "ik ben gewoon moe en het is hier warm"

Het komt allemaal zo bot en gevoelloos over. Laat dat meid gewoon rode wangen hebben, dat zien wij allemaal omdat jij aan het filmen bent. Waarom zo benoemen?
Jaa ik vind dat zo naar en stom als mensen dat doen! Als je een keer bloost in gezelschap dat mensen dan gaan zeggen: Oh je wordt helemaal rood! Of: je hoeft niet rood te worden hoor!
Het schijnt dat mensen dit niet naar bedoelen maar ik vind het ronduit gemeen.
pi_219967898
quote:

Kan me er niks bij voorstellen en geloof er ook geen bal van
pi_219967908
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 21:56 schreef TantePien1990 het volgende:
Datzelfde kind wat niet eet, kwam gisteren thuis met honger, want altijd honger en willen eten….
Oepsie, ze was de verhaallijn even kwijt denk ik
pi_219967921
Sanneke jat echt altijd alle aanbiedingen en linkjes van een groot account. Als het daar geplaatst wordt, plaatst Sanneke het maximaal een half uur later. Zo origineel….
pi_219967961
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 22:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Ja, ze heeft wel vaker van die dingen waarbij ik denk: niet het scherpste mes in de la
pi_219968099
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 07:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik kom hier even op terug want blijkbaar is het "NIET LEUK!! :( " als mensen zulke feedback geven.

Je werk is letterlijk teksten de wereld in brengen om andere mensen te bereiken. Dan mogen die mensen toch verwachten dat je dat netjes doet?

Zou ze nou serieus denken dat andere mensen in hun baan nooit te horen krijgen dat ze notulen slordig hebben geschreven, er fouten in een verslag staan, er een typfout staat in de presentatie voor een klant?

Bijzonder om te vinden dat je als influencers maar vrijgewaard mag zijn van álle kritiek omdat mensen ook nare dingen zeggen over je haar. Doe je werk gewoon goed en lees nog even na wat mits en tenzij betekenen.
Zo mee eens!
In mijn werk is het ook heel belangrijk. Ik erger me ook aan de luiheid. Ze weet ondertussen echt wel dat het niet 'optijd' is. Maar steevast schrijft ze het fout. Net zoals 'met ze alle' en 'stampot'. Nou lees ik al het gezwatel niet goed door, maar volgens mij schrijft ze in elk geval niet 'zij wilt'.
pi_219968101
Kan iemand de modepolitie naar dbm sturen…. 😱😱😱😱
pi_219968110
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 08:27 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Datzelfde kind wat niet eet, kwam gisteren thuis met honger, want altijd honger en willen eten….
Oepsie, ze was de verhaallijn even kwijt denk ik
Leuk voor degenen die Flapflapflop hebben uitgenodigd voor het feestje. Blijkbaar kregen de kinderen niet genoeg te eten.
pi_219968116
Sanneke vindt het verdrietig als mensen benoemen dat het ook de perimenopauze kan zijn i.p.v. pots.
Hoewel kinderen krijgen tijdens perimenopauze moeilijker is, is het wel mogelijk, daarnaast is het ook een natuurlijk proces voor je lichaam.

Pots is een ziekte.

Ik weet wel wat ik liever heb.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219968118
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:19 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik heb bij haar al veel vreselijke outfits gezien, maar dit slaat echt alles 🫣
pi_219968127
quote:
Wow 😂
pi_219968130
Natalievdlet zegt dat ze op vakantie in Egypte laat dochter in de kamer liet slapen terwijl zij en haar vriendin naar het restaurant gaan. En dan videobellen ze naar de kamer. Dit zou ik echt nooit doen 😱
pi_219968147
quote:
Ze heeft wel een groot talent om zich zo onflatteus mogelijk te kleden 🙈🙈
pi_219968149
Ik ben een mooie vrouw met slonshaar. Niks aan te doen want ik zit in de overgang. :'(
pi_219968151
Hebben jullie wel naar haar vestje gevraagd? Denkt ze dat ze een mode icoon is?

Btw zo ondervoed zag flapje er niet uit hoor bij de boksbal eerder gezond!
pi_219968159
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:29 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ze heeft wel een groot talent om zich zo onflatteus mogelijk te kleden 🙈🙈
En dan zeggen ‘ik krijg er vast vragen over’ 🫣
pi_219968173
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:31 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ja of ze wel goed wijs is. Dit bedenk je toch niet. Een jaar of 15 geleden droegen kinderen weleens een korte broek over een legging of maillot, maar dit is wel een heel bijzondere combinatie. Josine Wille is ook wat voller maar zij kleedt zich vaak heel goed.
pi_219968194
AM is echt helemaal delulu met die @demammavan fan dag. Er komt op die signeer dagjes van haar een halve kip en een paardenkop af. Je zag in die boekenwinkel gister toen ze de koffie filmde dat ze gewoon aan een sta tafel was gezet en ze had misschien 10 boekjes liggen om te signeren en er stond helemaal niemand in de rij. Nou zal er best in de loop van de dag wat aanloop geweest zijn maar dat lul verhaal over "allemaal mannen" die nou eindelijk eens willen weten waar hun vrouw het altijd over heeft is misschien één Maarten-achtig typetje geweest die mee was gesleept door zn vrouw en AM vond dat prachtig en verzint er even een hele rij met mannen bij. En dan zijn die signeer sessies nog bij mensen, die dat interessant vinden ,in de buurt dus makkelijk om even langs te lopen.
Hoezo denkt AM dan dat er genoeg volk is dat helemaal uit alle hoeken van het land komt naar een Annemarie dag? Los van dat ik het een muts van een vrouw vind, dit gaat toch nooit werken? Ik denk dat het gewoon een middagje wordt op een veldje ergens achter met al haar samenwerkingen en de kinderen en aanhang en dan de bbq aan gooien , iemand die een liedje zingt en als er een stuk of 10 volgers komen is de "fan" dag geslaagd. Oh ja en natuurlijk Mirjam van Ijsland, sneu geval vind ik dat, een instagram account maken nav je zogenaamde vriendschap met AM, heel wanhopig komt dat over.
Annemarie is volgens mij meer gebaat bij een paar goede sessies bij een psycholoog dan bij nog een signeer sessie , helemaal van het pad die vrouw.
pi_219968199
Die benen kan dbm natuurlijk niks aan doen, maar in deze broek worden ze wel extra geaccentueerd 🙈
Fijn om te weten dat dat vestje van Wibra is, hoef ik daar iig niet naar toe 😅
pi_219968214
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die benen kan dbm natuurlijk niks aan doen, maar in deze broek worden ze wel extra geaccentueerd 🙈
Fijn om te weten dat dat vestje van Wibra is, hoef ik daar iig niet naar toe 😅
Is oude collectie dus helaas voor jou hahaha

Spijker op spijker is tof, maar wel dezelfde kleur spijker en niet met een korte broek een legging en dan grijze sokken

Gewoon een geheel spijkerpak zal haar beter staan
pi_219968217
Mensen, of we Sanneke niet willen ‘aanvallen’ op het gebruiken van een verkeerd woord. Iedereen snapt toch wel dat zij het niet zo bedoelde?
Aldus Sanneke die zelf bij elk verkeerd woord de pan uitflipt. Maar dat is haar autisme hè, dus daar kan zij niks aan doen.
Ik wil blijven.
pi_219968251
DBM:Ik dacht eerst ook dat ze een korte broek met legging droeg maar het is toch een lange broek met frutselzooi aan de zijkant, goed te zien als je even inzoomt.
pi_219968260
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:31 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Nou er kwamen wel wat vragen bij me op hoor... dus die zin snap ik wel 😂 weet niet of het de vragen zijn die ze zelf in haar hoofd had.. maar wel een aantal vragen 👌
pi_219968267
quote:
Weet ook gewoon niet wat ik daarvan moet zeggen. Het ziet er echt verschrikkelijk uit, die hele combinatie! Denk dat ze meer gebaat is bij een lossere broek ook, want ook al heeft ze lipoedeem, daar kan ze zich wel op kleden denk ik. Zal haar wederhelft hier niks van zeggen?
En de boksbal van Flap, tja. Ze heeft een lintworm eet alleen bifi dus ondervoed 🙃
pi_219968268
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
Natalievdlet zegt dat ze op vakantie in Egypte laat dochter in de kamer liet slapen terwijl zij en haar vriendin naar het restaurant gaan. En dan videobellen ze naar de kamer. Dit zou ik echt nooit doen 😱
Helemaal niet als je dat leest over die Madelaine uit pPortugal
pi_219968272
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nou er kwamen wel wat vragen bij me op hoor... dus die zin snap ik wel 😂 weet niet of het de vragen zijn die ze zelf in haar hoofd had.. maar wel een aantal vragen 👌
Blokkendoos vragen denk ik 😁
pi_219968273
DBM heeft toch gewoon een broek aan ipv korte broek met legging?
pi_219968280
Sanneke waarbij het een beetje beter gaat nu ze gezonder en bewuster eet.
Ik zie (en dat is wat ze deelt op insta) niet zozeer een bewuster en gezonder eetpatroon? Maar fijn dat ze daar dan al wat van merkt.

Maar als ze wat slechter eet krijgt ze last van oorsuizen? Ik snap die combinatie niet echt?

En die brainfog: kun je je brain ook niet een beetje trainen? Sowieso dagelijks een wandeling lijkt me goed voor je lichamelijke en geestelijke gemoedstoestand.

Je brein stimuleren op verschillende manieren, anders dan filmen vanaf de bank en aanbiedingen her en der zoeken op je telefoon, foto’s en linkjes plakken voor een post op insta, Vinted afzoeken voor nog meer kleding voor je kind en de kleding waar hij is uitgegroeid (of nooit heeft aangehad want te veel) weer op Vinted zetten?
pi_219968282
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:43 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM:Ik dacht eerst ook dat ze een korte broek met legging droeg maar het is toch een lange broek met frutselzooi aan de zijkant, goed te zien als je even inzoomt.
Idd als je inzoomt zie je dat het 1 broek is... wat overigens nog meer vragen op roept 🤔
pi_219968286
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:35 schreef Weerikier het volgende:
AM is echt helemaal delulu met die @:demammavan fan dag. Er komt op die signeer dagjes van haar een halve kip en een paardenkop af. Je zag in die boekenwinkel gister toen ze de koffie filmde dat ze gewoon aan een sta tafel was gezet en ze had misschien 10 boekjes liggen om te signeren en er stond helemaal niemand in de rij. Nou zal er best in de loop van de dag wat aanloop geweest zijn maar dat lul verhaal over "allemaal mannen" die nou eindelijk eens willen weten waar hun vrouw het altijd over heeft is misschien één Maarten-achtig typetje geweest die mee was gesleept door zn vrouw en AM vond dat prachtig en verzint er even een hele rij met mannen bij. En dan zijn die signeer sessies nog bij mensen, die dat interessant vinden ,in de buurt dus makkelijk om even langs te lopen.
Hoezo denkt AM dan dat er genoeg volk is dat helemaal uit alle hoeken van het land komt naar een Annemarie dag? Los van dat ik het een muts van een vrouw vind, dit gaat toch nooit werken? Ik denk dat het gewoon een middagje wordt op een veldje ergens achter met al haar samenwerkingen en de kinderen en aanhang en dan de bbq aan gooien , iemand die een liedje zingt en als er een stuk of 10 volgers komen is de "fan" dag geslaagd. Oh ja en natuurlijk Mirjam van Ijsland, sneu geval vind ik dat, een instagram account maken nav je zogenaamde vriendschap met AM, heel wanhopig komt dat over.
Annemarie is volgens mij meer gebaat bij een paar goede sessies bij een psycholoog dan bij nog een signeer sessie , helemaal van het pad die vrouw.
👍
pi_219968302
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
Nederland ook wel gedaan… snap echt niet buitenland al helemaal niet…
pi_219968305
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😂😂
pi_219968324
Volgens Sanneke : mensen zeggen (en niet op een toffe (..) manier) dat ze misschien in de perimenopause zit omdat ze het terugkrijgt want ze mensen pijn heeft gedaan doordat ze heeft gezegd ‘dat ze misschien nog een kind nemen. En omdat zij mensen pijn heeft gedaan ze het nu ook terug kan verwachten.

Zou het autisme zijn dat je zulke dingen gaat bedenken? Lijkt me lastig en vermoeiend.
pi_219968343
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Idd als je inzoomt zie je dat het 1 broek is... wat overigens nog meer vragen op roept 🤔
Ja, een soort cargobroek met flink uitstekende zakken. Doet niet echt iets voor haar kroketjes, maar als zij er blij mee is: enjoy.
pi_219968356
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Volgens Sanneke : mensen zeggen (en niet op een toffe (..) manier) dat ze misschien in de perimenopause zit omdat ze het terugkrijgt want ze mensen pijn heeft gedaan doordat ze heeft gezegd ‘dat ze misschien nog een kind nemen. En omdat zij mensen pijn heeft gedaan ze het nu ook terug kan verwachten.

Zou het autisme zijn dat je zulke dingen gaat bedenken? Lijkt me lastig en vermoeiend.
Echt een heel raar verwijt van haar.

Ik las dat stukje over de 24 uurs meting en dat ze gesproken had met de praktijkondersteuner en dat dat allemaal maar gek is. Nee meid, zo gaat dat. Maar als je een afspraak wil bij een huisarts erover, dan maak je die toch? Ik denk dat ze zelf ook wel weet dat het onzin is om door te gaan op die uitslag, aangezien er niks mis was. Dan mag ze heel blij zijn. De klachten die ze omschrijft over hoge hartslag etc... tja je zit de hele dag, je hebt overgewicht, je eet niet gezond.
pi_219968371
Sanneke; Ze denkt dat ze POTS heeft, wat denken haar volgers vraagt ze. Vervolgens noemt ze alle symptomen die ook bij de perimenopauze horen. Mensen zeggen dat tegen haar. Mag niet van Sanneke, is niet leuk, ze wil geen andere diagnose horen. Sowieso lijkt me een diagnose via je volgers op instagram niet waterdicht maar oké..
Wat bezield al die vrouwen toch die wij hier bespreken? Ze hebben stuk voor stuk van instagram een soort van "vriend" gemaakt die ze in in het echt leven blijkbaar niet hebben en hangen daar hun hele leven aan op.
pi_219968395
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 10:03 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik las dat stukje over de 24 uurs meting en dat ze gesproken had met de praktijkondersteuner en dat dat allemaal maar gek is. Nee meid, zo gaat dat. Maar als je een afspraak wil bij een huisarts erover, dan maak je die toch? Ik denk dat ze zelf ook wel weet dat het onzin is om door te gaan op die uitslag, aangezien er niks mis was. Dan mag ze heel blij zijn. De klachten die ze omschrijft over hoge hartslag etc... tja je zit de hele dag, je hebt overgewicht, je eet niet gezond.
Als er iets afwijkende was gevonden had ze ongetwijfeld een afspraak met de HA gehad. Maar het is inderdaad heel gebruikelijk dat zulke dingen door de praktijkondersteuner worden gedaan, en de uitslag wordt besproken met/geaccordeerd door de HA.
Als de HA zo’n onderzoek zou moeten uitleggen, verrichten en nabespreken, dan zouden de wachttijden bij de huisarts verder oplopen.
pi_219968414
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 10:06 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke; Ze denkt dat ze POTS heeft, wat denken haar volgers vraagt ze. Vervolgens noemt ze alle symptomen die ook bij de perimenopauze horen. Mensen zeggen dat tegen haar. Mag niet van Sanneke, is niet leuk, ze wil geen andere diagnose horen. Sowieso lijkt me een diagnose via je volgers op instagram niet waterdicht maar oké..
Wat bezield al die vrouwen toch die wij hier bespreken? Ze hebben stuk voor stuk van instagram een soort van "vriend" gemaakt die ze in in het echt leven blijkbaar niet hebben en hangen daar hun hele leven aan op.
Pots tussen haar oren. Ze heeft geen conditie, is te zwaar, beweegt niet of nauwelijks. Elke stap die zij zet moet dat hart keihard aan het werk. Maar als zij denkt dat ze Pots heeft, dan moet ze naar haar huisarts gaan. Het is echt ziek dat je je volgers om een diagnose gaat vragen.
pi_219968425
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:30 schreef Moppie1982 het volgende:
Hebben jullie wel naar haar vestje gevraagd? Denkt ze dat ze een mode icoon is?

Btw zo ondervoed zag flapje er niet uit hoor bij de boksbal eerder gezond!
En Flapje was uitgehongerd na een kinderfeestje... wat spreekt die vrouw zich ook tegen.
pi_219968454
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:51 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Nederland ook wel gedaan… snap echt niet buitenland al helemaal niet…
Ook in Nederland niet wat mij betreft.
pi_219968462
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 10:15 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
En Flapje was uitgehongerd na een kinderfeestje... wat spreekt die vrouw zich ook tegen.
Zij zou echt in een boekje moeten bijhouden wat ze waar uit haar nek loopt te zwammen. Zou ze familie zijn van een zekere mevrouw uit Barneveld?
pi_219968463
Wat is AM toch een gewoontedier. In dezelfde B&B slapen als vorig jaar, bij hetzelfde restaurant eten. Ik zou lekker met Juul in een hotel in de stad zijn gaan zitten. Maar daarvoor moet je betalen natuurlijk.
Ben verbaasd dat de bolderkar niet meer mee hoeft. Zou ze stiekem toch niet zoveel aanloop verwachten?
pi_219968478
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke waarbij het een beetje beter gaat nu ze gezonder en bewuster eet.
Ik zie (en dat is wat ze deelt op insta) niet zozeer een bewuster en gezonder eetpatroon? Maar fijn dat ze daar dan al wat van merkt.

Maar als ze wat slechter eet krijgt ze last van oorsuizen? Ik snap die combinatie niet echt?

En die brainfog: kun je je brain ook niet een beetje trainen? Sowieso dagelijks een wandeling lijkt me goed voor je lichamelijke en geestelijke gemoedstoestand.

Je brein stimuleren op verschillende manieren, anders dan filmen vanaf de bank en aanbiedingen her en der zoeken op je telefoon, foto’s en linkjes plakken voor een post op insta, Vinted afzoeken voor nog meer kleding voor je kind en de kleding waar hij is uitgegroeid (of nooit heeft aangehad want te veel) weer op Vinted zetten?
Dat oorsuizen wanneer ze slechter eet zal ze wel verwarren met een stemmetje in haar hoofd dat zegt dat ze gezonder zou moeten eten.
Ik wil blijven.
pi_219968487
Nog eens gekeken bij DBM maar inderdaad het is 1 geheel. Het zit echt veel te strak.
Ik ken iemand die maat 42 heeft en zich in stretch kleding maat 36 propt. Dat ziet er ook zo uit. Een paar maten groter is soms echt mooier.
pi_219968489
quote:
88s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 10:25 schreef Harper het volgende:
Wat is AM toch een gewoontedier. In dezelfde B&B slapen als vorig jaar, bij hetzelfde restaurant eten. Ik zou lekker met Juul in een hotel in de stad zijn gaan zitten. Maar daarvoor moet je betalen natuurlijk.
Ben verbaasd dat de bolderkar niet meer mee hoeft. Zou ze stiekem toch niet zoveel aanloop verwachten?
Haha al die koude drukte met die bolderkar en al die spullen elke keer. Aan de gracht pas stond ze natuurlijk gewoon voor emmer.
pi_219968499
Ik gun DBM iemand die met haar mee gaat shoppen om iets passends bij haar lichaam te vinden. Deze broek doet wel wat, maar niet op een goede manier.
Ieder z’n smaak, maar ik moest stiekem grinniken.
pi_219968504
quote:
88s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 10:25 schreef Harper het volgende:
Denk dat deze toko haar weer een gratis slaapplekje heeft gegeven. Hotel in de stad had ze hoogstwaarschijnlijk zelf moeten betalen en daar heeft ze uiteraard geen zin in.
pi_219968505
Je mag niks zeggen van het haar van Am, want ze kan er niks aan doen, het komt door de overgang.

Heeft de overgang ook een belachelijk knotje boven op haar hoofd gemaakt dan?
pi_219968526
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 10:31 schreef Lodelie het volgende:
Je mag niks zeggen van het haar van Am, want ze kan er niks aan doen, het komt door de overgang.

Je mag nergens wat over zeggen bij AM. Instrgram is letterlijk haar werk en ze is zogenaamd een hele officiële schrijfster, bestseller auteur zelfs. Die naar het boekenbal gaat. Maar als ze grove schrijffouten maakt in haar WERK dan mag men dat niet zeggen. Dat is gemeen! Ophouden daarmee!
Ik snap wel dat deze vrouw geen echte baan heeft. Stel dat ze feedback zou krijgen van bv een manager, die zou jankend de deur uitlopen en zich voor een trein gooien.
pi_219968530
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 10:23 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ook in Nederland niet wat mij betreft.
Mee eens hoor… maar zo zijn daar wel meer dingen die ik zie waar van ik denk nope niet oke
pi_219968537
quote:

Ja die antenne wordt ook steeds groter🤪🤪🤪 en aan haar haar is veel te doen als je de juiste producten hebt. Dit is gewoon een gevolg van niet goed verzorgen. Maar dat zie je aan alles, ze is net zo groezelig als Judith.
pi_219968553
En zo te zien is Julia ook in de overgang. Zelfde haar.
pi_219968594
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 10:38 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ja die antenne wordt ook steeds groter🤪🤪🤪 en aan haar haar is veel te doen als je de juiste producten hebt. Dit is gewoon een gevolg van niet goed verzorgen. Maar dat zie je aan alles, ze is net zo groezelig als Judith.
Ik denk dat ze echt clueless is hoe dan en het spannend vindt om uit te zoeken.
pi_219968627
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Mensen, of we Sanneke niet willen ‘aanvallen’ op het gebruiken van een verkeerd woord. Iedereen snapt toch wel dat zij het niet zo bedoelde?
Aldus Sanneke die zelf bij elk verkeerd woord de pan uitflipt. Maar dat is haar autisme hè, dus daar kan zij niks aan doen.
Wil net zeggen. Als fertiliteitsproblemen Sanneke zou hebben getroffen was bij haar de wereld vergaan.
Dan had niemand anders kinderen mogen krijgen want zo oneerlijk dat zij ze niet mag krijgen.
Dan hadden we wekelijks een tikkie mogen betalen voor een weekendje weg want zo zwaar leven.

Maar als dit andere mensen treft dan zij moeten ze eigenlijk vooral hun mond houden van Sanneke, anders heeft Sanneke het anders daarmee te zwaar.

Echt, deze vrouw heeft een betonnen plaat voor haar kop.
pi_219968628
Ik snap ook niet dat DBM al zo'n complete sportuitrusting voor vriendinnie dr nieuwe sport heeft gekocht, inclusief boksbal. Leek wel of ze op die (vecht)sport MOEST van DBM en niet echt uit vrij wil. Zij hebben het financieel niet heel breed, rare keuze.
pi_219968701
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 10:53 schreef opwegnaar het volgende:
Ik snap ook niet dat DBM al zo'n complete sportuitrusting voor vriendinnie dr nieuwe sport heeft gekocht, inclusief boksbal. Leek wel of ze op die (vecht)sport MOEST van DBM en niet echt uit vrij wil. Zij hebben het financieel niet heel breed, rare keuze.
Maar ze wordt naar de grond geslagen op school dus moet ze op vechtsport om terug te leren meppen.
pi_219968714
quote:

Dat is de antenne voor haar pinapparaat. Duh.
pi_219968728
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 10:53 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Wil net zeggen. Als fertiliteitsproblemen Sanneke zou hebben getroffen was bij haar de wereld vergaan.
Dan had niemand anders kinderen mogen krijgen want zo oneerlijk dat zij ze niet mag krijgen.
Dan hadden we wekelijks een tikkie mogen betalen voor een weekendje weg want zo zwaar leven.

Maar als dit andere mensen treft dan zij moeten ze eigenlijk vooral hun mond houden van Sanneke, anders heeft Sanneke het anders daarmee te zwaar.

Echt, deze vrouw heeft een betonnen plaat voor haar kop.
Ik heb geen idee wat Sanneke mankeert maar het moet altijd om haar gaan. Dodelijk vermoeiend om mee te moeten leven lijkt mij.
Ik wil blijven.
pi_219968806
Wat erg, ik zag een reactie bij AM dr post over dat ze het contact met haar ouders heeft verbroken. Die post die ze een paar dagen geleden nog in haar stories aanhaalde, of we die allemaal nog even willen lezen en zo.
Daar reageerde dus recent iemand op, die vraagt; "hoe staan zij(de ouders) hierin, zoeken ze nog contact?"
Dan antwoord AM; "Nee, ik wens ze het beste en respecteer zoveel mogelijk hun privacy "

Mag ik even lachen?! Ze respecteert hun privacy! Door iedere week op haar openbare insta kanaal over ze te vertellen, hoe naar ze zijn, hoe moeilijk het allemaal voor AM zelf was. Hoe ze hun huis in Frankrijk mist waar ze lekker gratis met al haar 8 koters mocht verblijven iedere zomer. Hoe ze zelf fietsen op marktplaats moeten zoeken nu haar vader dat niet meer doet. Nog even los van hoe de ouders in haar boekjes door het slijk worden gehaald. Ik weet meer over die ouders van AM dan over sommige van mijn eigen familie leden. Maar fijn , ze respecteert hun privacy.
pi_219968852
Oké het was geen legging, maar niemand die even zegt haar man bijv, meid een broek met wijde pijpen zou je een stuk vlotter en beter staan?

Toch nog een outfit voor de mode politie, juist nu kan je veel meer kleding vinden wat niet strak om je lijf en benen zit..

Nu vind ik de panter store ook niet leuk, maar dat wijdere staat haar wel beter

Ja ze spreekt zich zelf enorm tegen met alles, maar je mag niets zeggen..
pi_219968867
Janneke deelt de verpakking van haar kuur en een online bijsluiter. Zij vindt het verwarrend. Ik zie de verwarring niet. Dit is een kwestie van begrijpend lezen.
Ik wil blijven.
pi_219968880
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 11:13 schreef Weerikier het volgende:
Wat erg, ik zag een reactie bij AM dr post over dat ze het contact met haar ouders heeft verbroken. Die post die ze een paar dagen geleden nog in haar stories aanhaalde, of we die allemaal nog even willen lezen en zo.
Daar reageerde dus recent iemand op, die vraagt; "hoe staan zij(de ouders) hierin, zoeken ze nog contact?"
Dan antwoord AM; "Nee, ik wens ze het beste en respecteer zoveel mogelijk hun privacy "

Mag ik even lachen?! Ze respecteert hun privacy! Door iedere week op haar openbare insta kanaal over ze te vertellen, hoe naar ze zijn, hoe moeilijk het allemaal voor AM zelf was. Hoe ze hun huis in Frankrijk mist waar ze lekker gratis met al haar 8 koters mocht verblijven iedere zomer. Hoe ze zelf fietsen op marktplaats moeten zoeken nu haar vader dat niet meer doet. Nog even los van hoe de ouders in haar boekjes door het slijk worden gehaald. Ik weet meer over die ouders van AM dan over sommige van mijn eigen familie leden. Maar fijn , ze respecteert hun privacy.
Echt zo vals, gemeen en schandalig dit.
pi_219968977
Bij AM is nu het prototype volgmoeke te zien, 2 stuks nog wel!
pi_219969035
quote:

Ze gebruikt gewoon geen goede producten voor haar haar. Dit heeft niks met de overgang te maken, want dan zou ze daar al jaren in zitten.
pi_219969064
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 11:04 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat is de antenne voor haar pinapparaat. Duh.
Ze heeft inspiratie gehaald uit de dildo go profile camera die ze normaal op een helm vastzet denk ik😂.

De twee dames waar AM mee staat te praten zijn precies de dames die ik me voorstel op de fandag. AM kijkt overigens erg verveeld 🙈.

Ik vind ook dat ze er weinig van deelt, bij de tour van haar eerste boek werden veel meer foto's gedeeld met volgers en filmde ze als ze een boekwinkel (niet optijd) binnen kwam om de rij te laten zien.
Heb t idee dat deze tour niet zo populair is.
pi_219969075
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 11:41 schreef Rimboequeen het volgende:
Dit is precies het type vrouw wat ik mij voorstel bij de gemiddelde AM volger. Zegt ook wel genoeg dat het meteen gefilmd en gepost wordt dat er 2 mensen zijn gekomen voor AM. Niet die rijen vol met mannen van gister laten zien maar wel deze 2 dames jaja..
En nog even storie posten dat haar uitgever haar belt, dat we allemaal weten dat ze echt wel een hele serieuze schrijfster is hè, met een uitgever en zo.
pi_219969114
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 11:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze heeft inspiratie gehaald uit de dildo go profile camera die ze normaal op een helm vastzet denk ik😂.

De twee dames waar AM mee staat te praten zijn precies de dames die ik me voorstel op de fandag. AM kijkt overigens erg verveeld 🙈.

Ik vind ook dat ze er weinig van deelt, bij de tour van haar eerste boek werden veel meer foto's gedeeld met volgers en filmde ze als ze een boekwinkel (niet optijd) binnen kwam om de rij te laten zien.
Heb t idee dat deze tour niet zo populair is.
Je wordt op je wenken bediend hoor 😁
pi_219969285
Gaat AM eigenlijk wel eens naar de kapper?
pi_219969306
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:34 schreef Missinglink24 het volgende:
Daar lijkt het niet op. Het in ieder geval niet iets wat ze deelt, ze heeft vast geen samenwerking met een gratis kapper. En zoals bij alles, als ze het zelf moet betalen dan doet ze het niet, of moet het van marktplaats.
pi_219969345
quote:
Am en een aantal van haar kinderen hebben gewoon krullen.

Dan moet je of je haar iedere dag föhnen als je geen krullen wilt of je haar goed behandelen.

Als je toch zoveel geld verdient, ga dan eens naar een goede kapper en laat je adviseren.
pi_219969350
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:49 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Am en een aantal van haar kinderen hebben gewoon krullen.

Dan moet je of je haar iedere dag föhnen als je geen krullen wilt of je haar goed behandelen.

Als je toch zoveel geld verdient, ga dan eens naar een goede kapper en laat je adviseren.
Ja ze hebben krullen idd
Maar ik bedenk me ineens dat ik AM nog nooit bij de kapper heb gezien, of ik heb het gemist
pi_219969372
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 11:41 schreef Rimboequeen het volgende:
Ja, dat zijn de echte!
pi_219969376
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:00 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar ze leest niet mee
pi_219969378
quote:
Zelden
pi_219969380
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:00 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ow wat is het druk. Ik zie van die huishoudbeurs/ magrietwinterfair vrouwen (ooit geweest met mijn moeder, grote vergissing), ik mis nog de rolkoffers. Maar die kunnen straks mee op de fandag!
pi_219969390
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:55 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Maar ze leest niet mee
Heel duidelijk dat Julia op dit moment meeleest. Te toevallig dat er opeens beelden zijn.
pi_219969396
Wel opvallend dat dbm sinds ze in het diagnose traject zit telkens moet gaan ontprikkelen enzo
pi_219969414
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wel opvallend dat dbm sinds ze in het diagnose traject zit telkens moet gaan ontprikkelen enzo
Ze was toch ziek? Waarom haar man dan niet naar zwemles met Flap laten gaan. Maar ach red bull erin en doorrrr....
pi_219969446
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:50 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja ze hebben krullen idd
Maar ik bedenk me ineens dat ik AM nog nooit bij de kapper heb gezien, of ik heb het gemist
Ik heb het wel al paar keer gezien.. ook de kinderen gaan daar heen .. naar een wat oudere dame die volgens mij bij haar thuis een kapster is (en anders is haar winkel erg huiselijk ingericht)
Annemarie haar haar word ook steeds door vera maakt niet echt mooier gestijld 🤔 die drol op hoofd is daar ook door verzonnen... tja.. ieder zijn style he 🤷
pi_219969460
quote:
Doet me steeds meer aan iemand denken.. straks moeten er ook 3 dutjes op een dag gedaan worden op een prikkel mat
pi_219969472
DBM heeft ook altijd van die lage sportsokjes aan en enkelbroeken, zou ik echt error van krijgen in de winter, dat er zo'n stukje bloot is bij de benen❄️❄️❄️echt veels te koud voor mij...maar blijkbaar kunnen sommige mensen dat hebben, MW loopt ook vaak in de winter buiten op pumps...
pi_219969513
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 13:02 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze was toch ziek? Waarom haar man dan niet naar zwemles met Flap laten gaan. Maar ach red bull erin en doorrrr....
Redbull en op karakter. Wat een held
pi_219969519
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 13:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik heb het wel al paar keer gezien.. ook de kinderen gaan daar heen .. naar een wat oudere dame die volgens mij bij haar thuis een kapster is (en anders is haar winkel erg huiselijk ingericht)
Annemarie haar haar word ook steeds door vera maakt niet echt mooier gestijld 🤔 die drol op hoofd is daar ook door verzonnen... tja.. ieder zijn style he 🤷
Ik heb de ‘Vera staart’ al een tijd niet gezien 🫣
pi_219969544
Denk dat Am meer voedende producten voor haar haar moet gebruiken en de juiste spullen, het is droog.. maar vind ook de tweeling en Julia hun haar erg droog ogen altijd.. bij Lot en Jet wel een glansje maar zou er zelf wel wat afknippen en er iets mee doen, hangt zo voor hun ogen elke dag
pi_219969665
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 11:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Janneke deelt de verpakking van haar kuur en een online bijsluiter. Zij vindt het verwarrend. Ik zie de verwarring niet. Dit is een kwestie van begrijpend lezen.
Ook de post ervoor van haar moeder. Haar moeder legt het uit, maar zij ziet het op een of andere manier anders in de bijsluiter staan.. nou ik vind het niet zo moeilijk 🤣.
Ja het is vervelend, hier toevallig ook 2 kinderen aan de AB welke 1 u voor maaltijd of 2 u na de maaltijd ingenomen moeten worden. Ja even een weekje vervelend, maar je gaat er niet dood aan.
pi_219969783
AM: ik blijf een uurtje signeren. We zien 2 typische volgoma's, en in de wachtrij 2 volgmoekes met een kind, en nog een vrouw wachten. De rest loopt voorbij. Wat een topdrukte. Juul is maar naar boven gelopen om te filmen, ze was niet nodig bij het stempelen deze keer. Geen bolderkar met spullen, geen stempelset, maar gewoon op de fiets naar de boekenwinkel. En toch denk ik dat er een publiek is dat naar zo'n event gaat, want hoe bijzonder ook, ze heeft een fanbase.
pi_219969823
De boekhandel kan ook hebben gezegd dat ze niet haar eigen boeken en planners mee mag nemen, maar dat de mensen het daar moeten kopen en het dan kunnen laten signeren.
pi_219969848
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 14:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
De boekhandel kan ook hebben gezegd dat ze niet haar eigen boeken en planners mee mag nemen, maar dat de mensen het daar moeten kopen en het dan kunnen laten signeren.
Lijkt mij ook logisch 🤷 van de schrijvers die ik ken weet ik dat ze alleen eigen boeken om te verkopen mee nemen naar scholen of bibliotheken of een beurs ofzo 🤷 een boekenwinkel wilt liever zelf verkopen
pi_219970037
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 13:42 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Ook de post ervoor van haar moeder. Haar moeder legt het uit, maar zij ziet het op een of andere manier anders in de bijsluiter staan.. nou ik vind het niet zo moeilijk 🤣.
Ja het is vervelend, hier toevallig ook 2 kinderen aan de AB welke 1 u voor maaltijd of 2 u na de maaltijd ingenomen moeten worden. Ja even een weekje vervelend, maar je gaat er niet dood aan.
Ze las het zelf als dat ze 3 uur niet mocht eten. Daar zit de verwarring voor haar. Ik snap die verwarring niet.
En dan die 4 tijdstippen die voorgesteld worden, bij het laatste tijdstip slaapt ze al. Verschuif alles een kwartier tot half uur, probleem opgelost.
Ik wil blijven.
pi_219970096
quote:
Na Zwemles lekker ontprikkelen in de bioscoop. :P
pi_219970614
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 11:24 schreef JaNeeDan het volgende:
De bijsluiter is heel duidelijk.
Maar eerlijk is eerlijk, op het etiket van de apotheek staat het wat raar.
Ik snap alleen niet dat ze daar niet doorheen kan lezen.
pi_219970813
Het haar van AM is niks anders dan ten tijde van de geboorte van Lot. AM zou anders met haar haar moeten omgaan (want krul), maar AM vond uiterlijk nooit zo belangrijk.

Ik vind het zonde, want ze zou zoveel meer met haar haar kunnen doen. Maar ik zou daar nooit zo'n bericht over sturen. Ik zie hier op zaterdag in de stad 9 van de 10 mensen met haar waarvan ik denk: heb je vanochtend niet in de spiegel gekeken?
pi_219970821
Bijzonder dat Sanneke nergens geld voor heeft, voor een nieuw huis ook niet om straks in te richten maar wel volgend jaar wilt trouwen?
En dan wilt madam foodtrucks e.d.?

Heeft zij enig idee hoeveel zoiets kost? Straks kan ze overal tikkies voor openen. Tikkie voor de verf, tikkie voor de meubels, tikkie voor laminaat en een tikkie voor de bruiloft of denkt ze echt gesponsord te worden door de bedrijven die ze tagt?

Bijzonder ook dat ze als ze POTS zou hebben zonder behandeling dat ze daar kan rondlopen.
Dus die POTS klachten geloof ik niet zo in, ik denk eerder dat ze klachten heeft door haar forse overgewicht of inderdaad misschien de perimenopauze. Snap dat het niet leuk is om te horen maar POTS is echt niet dit.

Overdrijven kunnen ze allemaal wel die influencers die hier besproken worden.
pi_219970853
Julia lijkt best chagrijnig bij AM vandaag , althans het lijkt zo.

Vriendin van mij was vanochtend uit nieuwsgierigheid bij de boekhandel waar de signeersessie werd gehouden, er was geen interesse , geen rijen , geen juichende fans 😅
pi_219971034
Voor wie wil Sanneke al die food trucks etc dan? Ze zegt toch altijd dat er niemand naar haar toe komt?
pi_219971039
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 13:23 schreef Moppie1982 het volgende:
Denk dat Am meer voedende producten voor haar haar moet gebruiken en de juiste spullen, het is droog.. maar vind ook de tweeling en Julia hun haar erg droog ogen altijd.. bij Lot en Jet wel een glansje maar zou er zelf wel wat afknippen en er iets mee doen, hangt zo voor hun ogen elke dag
Er zat toen shampooen cremespoeling in een van haar dozen , zal ze we eenmalig gebruikt hebben
pi_219971053
Benieuwd of ze weer op het strafbankje komt vanwege die mokken en kopjes. Was al eerder zo?
Live dangerously..
pi_219971069
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 16:25 schreef poohenzo het volgende:

Vriendin van mij was vanochtend uit nieuwsgierigheid bij de boekhandel waar de signeersessie werd gehouden, er was geen interesse , geen rijen , geen juichende fans 😅
Als ik Julia was dan mocht er wel een hele grote vergoeding ten over staan , dat ik mijn zaterdag moest opofferen voor mijn moeder haar hobby, en als er dan ook niemand komt , dan voel je je toch wel helemaal voor lul staan
pi_219971071
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 10:29 schreef Snaky het volgende:
Nog eens gekeken bij DBM maar inderdaad het is 1 geheel. Het zit echt veel te strak.
Ik ken iemand die maat 42 heeft en zich in stretch kleding maat 36 propt. Dat ziet er ook zo uit. Een paar maten groter is soms echt mooier.
Fred van Leer heeft daar een mooie quote over: het feit dat het past wil niet zeggen dat het jouw maat is.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_219971179
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 16:57 schreef Paardrijden123 het volgende:
Voor wie wil Sanneke al die food trucks etc dan? Ze zegt toch altijd dat er niemand naar haar toe komt?
Voor zichzelf vooral denk ik. Maar ik kan alleen maar denken: als je nu al niet alles kunt betalen, hoe wil je binnen een jaar straks een geheel nieuwe inboedel willen betalen en een bruiloft? Wat zij opnoemt bij elkaar en zou willen kost al gauw alles bij elkaar circa minimaal 5000 - 10000 euro. En dan heb ik het nog eens over de kleding.
pi_219971184
Gek hè dat het eigen risico met bijna ¤100 omhoog gaat volgend jaar…….. mevrouw dbm gaat maandag toch maar even bloedprikken, omdat ze verkouden is 🥲🤨
pi_219971193
quote:
88s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 15:51 schreef Harper het volgende:

[..]
De bijsluiter is heel duidelijk.
Maar eerlijk is eerlijk, op het etiket van de apotheek staat het wat raar.
Ik snap alleen niet dat ze daar niet doorheen kan lezen.
Voor iemand die bezig is met de PABO vind ik het onbegrijpelijk dat ze hier niet doorheen leest.
Ik wil blijven.
pi_219971241
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 17:28 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Voor zichzelf vooral denk ik. Maar ik kan alleen maar denken: als je nu al niet alles kunt betalen, hoe wil je binnen een jaar straks een geheel nieuwe inboedel willen betalen en een bruiloft? Wat zij opnoemt bij elkaar en zou willen kost al gauw alles bij elkaar circa minimaal 5000 - 10000 euro. En dan heb ik het nog eens over de kleding.
Kleding—> Vinted

Maar het is duidelijk dat zij haar prioriteiten niet op orde heeft.
Ik wil blijven.
pi_219971244
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 17:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Als ik Julia was dan mocht er wel een hele grote vergoeding ten over staan , dat ik mijn zaterdag moest opofferen voor mijn moeder haar hobby, en als er dan ook niemand komt , dan voel je je toch wel helemaal voor lul staan
Het viel mij ook op dat Julia wat chagerijnig lijkt of in iedere geval niet enthousiast en blij.

Ik vind het echt treurig dat Am haar kinderen op deze manier aan zich bindt. Voor Julia voelt dit vast als een verplichting. En dat vooral treurig omdat Am nu allemaal "vriendinnen-dingen" wil doen.
pi_219971257
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 17:36 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Het viel mij ook op dat Julia wat chagerijnig lijkt of in iedere geval niet enthousiast en blij.

Ik vind het echt treurig dat Am haar kinderen op deze manier aan zich bindt. Voor Julia voelt dit vast als een verplichting. En dat vooral treurig omdat Am nu allemaal "vriendinnen-dingen" wil doen.
Ik denk niet dat Julia het als verplichting ziet, ze lijken het goed te kunnen vinden.
Dat gezegd hebbende, heel vrolijk ziet ze er niet uit. Maar dat kan ook gewoon een (stoere) houding zijn.
pi_219971263
En AM hengelt naar een samenwerking met SissyBoy volgens mij. Zoveel ‘waaaauw..’ en kleding die ze wil hebben.
pi_219971335
Dat moment met die geruite jas, en die blik van Julia. En ik ga huilen als SissyBoy een samenwerking met haar aan zou gaan. Dat ze maar bij The Stone blijft shoppen. Die hebben tenslotte broeken voor haar hammen.
pi_219971370
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 17:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
En AM hengelt naar een samenwerking met SissyBoy volgens mij. Zoveel ‘waaaauw..’ en kleding die ze wil hebben.
NEE. Nee. gewoon. echt. nee! Geen Sissieboy, dat is een van mijn favoriete winkels maar ik voel geen enkele overeenkomst met AM

Ik sprak trouwens vorige week een eigenaar van een boekwinkel hier in de buurt waar AM gesigneerd heeft, maar die vonden het geen succes. Het boek verkoopt slecht. Ze hadden gehoopt mensen te trekken met de sessie, maar dat bleek een illusie.
pi_219971375
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 16:25 schreef poohenzo het volgende:

Viel me ook op ja, dat chagrijnige, ik heb het idee dat ze de boektours aardig zat is . Wil ze niet liever met vriendinnen wat doen?
pi_219971447
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 17:29 schreef Mallorcameisje het volgende:
Gek hè dat het eigen risico met bijna ¤100 omhoog gaat volgend jaar…….. mevrouw dbm gaat maandag toch maar even bloedprikken, omdat ze verkouden is 🥲🤨
DBM weer ziek en na de bios blijkt dat ze te snel druk is gaan doen,
Wat is er druk aan een film kijken? Dat is toch hetzelfde als simsen of een serie kijken?
pi_219971469
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 16:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
Bijzonder dat Sanneke nergens geld voor heeft, voor een nieuw huis ook niet om straks in te richten maar wel volgend jaar wilt trouwen?
En dan wilt madam foodtrucks e.d.?

Heeft zij enig idee hoeveel zoiets kost? Straks kan ze overal tikkies voor openen.
Ze is al bedrijven aan het taggen..

En waarom schreeuwt ze vaak zo als ze haar kind filmt?
pi_219971517
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 17:29 schreef Mallorcameisje het volgende:
Ho ho ho dat komt omdat ze problemen heeft met de schildklier he? Maar ik vraag me af, ze zegt zo makkelijk maandag even bloedprikken, hoe dan? Heeft ze een briefje/pasje dat ze mag bloedprikken wanneer ze wil? Ik moest eerder om de 3mnd bloedprikken en dan had ik wel een briefje in huis maar niet om zomaar even te gaan prikken.
pi_219971530
Het lijkt me beter datn Sanneke met haar klachten naar de huisarts gaat ipv zelf dokteren en diagnosticeren.
pi_219971588
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 18:00 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
NEE. Nee. gewoon. echt. nee! Geen Sissieboy, dat is een van mijn favoriete winkels maar ik voel geen enkele overeenkomst met AM

Ik sprak trouwens vorige week een eigenaar van een boekwinkel hier in de buurt waar AM gesigneerd heeft, maar die vonden het geen succes. Het boek verkoopt slecht. Ze hadden gehoopt mensen te trekken met de sessie, maar dat bleek een illusie.
Ik zag het vandaag ook in die boekwinkel. Mooie grote winkel en Annemarie staat ergens aan een kleine sta-tafel met een klein stapeltje boeken met twee dames te kletsen. Genoeg mensen in de winkel, maar het gaf me niet het idee dat die allemaal voor haar gekomen waren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Danielle_ op 31-01-2026 19:21:20 ]
pi_219971639
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 18:39 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik zag het vandaag ook in die boekwinkel. Mooie grote winkel en Annemarie staat ergens aan een kleine sta-tafel met een klein stapeltje boeken met twee dames te kletsen. Genoeg mensen in de winkel, maar het gaf me niet het idee dat die allemaal voor haar gekomen.
Uiteraard niet, het is ook zonder haar druk in die winkel.
pi_219971658
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 18:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

En dan een bedrijf met zoetigheden taggen en zeggen dat je niet van zoetigheid houdt. Slimme meid.
Ik wil blijven.
pi_219971692
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 18:32 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Het lijkt me beter datn Sanneke met haar klachten naar de huisarts gaat ipv zelf dokteren en diagnosticeren.
Dit is weer zo'n vrouw die zoekt naar een reden om niet te werken, niet deel te nemen aan de maatschappij en maximaal geld te trekken.
En hoe dom kan je zijn dat je niet weet of je met een huisarts of praktijkondersteuner te maken hebt.

OH ik kan hier zo boos om worden. Dit zijn dus mensen die ervoor zorgen dat onze zorgkosten door het dak gaan. Dus beste fluflu, als je dit lees ( en dit lezen jullie) kap er gewoon mee.
pi_219971696
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 14:56 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Na Zwemles lekker ontprikkelen in de bioscoop. :P
De bioscoop was wel fucking duur!
pi_219971733
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 18:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Ze probeert vast weer een samenwerking te schooien
pi_219971753
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 18:53 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
De bioscoop was wel fucking duur!
Hoe oud is ze dat ze nog voor 7,50 naar de bios ging? 😂 ik kan me dat echt totaal niet herinneren..
Zeker niet in euro tijd... zal vast her en der verschillen maar ik vind het bijzonder
pi_219971777
Maarten die de seksloze drukke mama’s laarzen van AM aan heeft 🫣
pi_219971818
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 19:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maarten die de seksloze drukke mama’s laarzen van AM aan heeft 🫣
Hij heeft toch al een CEO vrouw.
pi_219971899
We zijn weer thuis zegt AM
Ik dacht huhh ziet er anders uit
Maar het logeeradres is thuis begrijp ik nu
Bijzonder wel
pi_219972007
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 18:39 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik zag het vandaag ook in die boekwinkel. Mooie grote winkel en Annemarie staat ergens aan een kleine sta-tafel met een klein stapeltje boeken met twee dames te kletsen. Genoeg mensen in de winkel, maar het gaf me niet het idee dat die allemaal voor haar gekomen waren.
Ik was ook in Maastricht, maar geen blauwe muts en kapsel met uitsteeksel gezien.
pi_219972202
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 19:21 schreef Earring het volgende:
We zijn weer thuis zegt AM
Ik dacht huhh ziet er anders uit
Maar het logeeradres is thuis begrijp ik nu
Bijzonder wel
Haha ja ik dacht dat ze weer richting het westen gingen. Maar nee hoor. En waarom eigenlijk niet gewoon naar huis? Er zijn toch geen meetings meer?
pi_219972498
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 19:53 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Haha ja ik dacht dat ze weer richting het westen gingen. Maar nee hoor. En waarom eigenlijk niet gewoon naar huis? Er zijn toch geen meetings meer?
Geen idee wat ze morgen op de planning hebben
Voorlopig is ze aan het schooien geweest voor een mountainbike training
pi_219972710
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 19:53 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Maar waarom niet gewoon nog een nachtje weg met haar dochter?
pi_219972777
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 18:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hoe oud is ze dat ze nog voor 7,50 naar de bios ging? 😂 ik kan me dat echt totaal niet herinneren..
Zeker niet in euro tijd... zal vast her en der verschillen maar ik vind het bijzonder
De prijs staat toch gewoon online van de kaartjes. En het is ook niet de eerste keer dat ze naar de bios gaat met de kinderen. Wij hebben een vrij dure bios maar bij zo n film is het echt geen 65 euro voor 4. Zal wel inclusief eten en drinken zijn.
pi_219972864
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 20:48 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
De prijs staat toch gewoon online van de kaartjes. En het is ook niet de eerste keer dat ze naar de bios gaat met de kinderen. Wij hebben een vrij dure bios maar bij zo n film is het echt geen 65 euro voor 4. Zal wel inclusief eten en drinken zijn.
Ja, lekker overdrijven weer. En 'zij' was dat kwijt he, niet haar man die fulltime werkt en alles betaald.
pi_219972967
Milou heeft gisteren voor een heel leger gebakken, en bakt vandaag weer?
pi_219973083
Ik blijf me verbazen over AM. En ik ben benieuwd waarom Julia zo stil en kortaf was, ik hoop dan stiekem dat zij eindelijk zat is van het gefilm, net zoals Sam. Maar dat zal vast niet bij haar.

Hopelijk stort dat demammavan 'imperium' op een dag finaal in. Dat er nu zo weinig mensen naar die signeersessies komen is misschien al een teken? Hopelijk hebben sommige volgers nu toch wat meer vraagtekens bij AM na de podcast van Tim Hofman.
pi_219973134
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 21:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ze eten daar als wolven 😂
pi_219973238
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 21:20 schreef Hannah12345 het volgende:
Ik blijf me verbazen over AM. En ik ben benieuwd waarom Julia zo stil en kortaf was, ik hoop dan stiekem dat zij eindelijk zat is van het gefilm, net zoals Sam. Maar dat zal vast niet bij haar.

Hopelijk stort dat demammavan 'imperium' op een dag finaal in. Dat er nu zo weinig mensen naar die signeersessies komen is misschien al een teken? Hopelijk hebben sommige volgers nu toch wat meer vraagtekens bij AM na de podcast van Tim Hofman.
En/of ze vinden het boek niet interessant genoeg en na 2 weken de impulsief gekochtte planner ingevuld te hebben, ligt hij nu achter in de kast.
pi_219973313
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 17:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Kleding—> Vinted

Maar het is duidelijk dat zij haar prioriteiten niet op orde heeft.
Ik had het eigenlijk over trouwkleding, denk niet dat ze die van Vinted af kan halen...

Daarbij koopt ze ook genoeg bij de Hema etc.
pi_219973503
Ik ga beginnen aan het opstel van AM. Dit wil ik niet missen.
pi_219973633
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 21:36 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En/of ze vinden het boek niet interessant genoeg en na 2 weken de impulsief gekochtte planner ingevuld te hebben, ligt hij nu achter in de kast.
Er zullen er best een paar achter gekomen zijn dat AM haar schema helemaal niet past in een leven waarin je gewoon werkt en een sociaal leven hebt🤷‍♀️.
pi_219973659
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 21:42 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik had het eigenlijk over trouwkleding, denk niet dat ze die van Vinted af kan halen...

Daarbij koopt ze ook genoeg bij de Hema etc.
Ik bedoelde trouwkleding via Vinted. Of wordt dat daar niet verkocht?
Ik wil blijven.
pi_219973742
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 21:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ze maakt wel lekkere dingen😋.

En ik zie haar de hele week al van hot naar her fietsen voor de kinderen, maar ik zie haar niet meer naar dr eigen judo les gaan. Of heb ik iets gemist?
pi_219973774
AM vindt alles mooi en wauw en leuk maar koopt uiteindelijk niets voor zover ik kon zien. Gewoon schaamteloos schooigedrag 🤮 Ook dat ze weer geheel toevallig iemand heeft gesproken over dat mountainbiken ook kan helpen voor het motorcrossen 🙄 Oftewel: is er iemand in de buurt van den Haag die mij gratis gear en les wil geven. Haar gedrag is al net zo absurd als die rare hallux valgus op dr kop.
pi_219973861
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 17:05 schreef Lief17 het volgende:

[..]
Fred van Leer heeft daar een mooie quote over: het feit dat het past wil niet zeggen dat het jouw maat is.
Ik dacht eerst dat ze een korte broek aan had met een legging eronder 🤣
pi_219973865
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 22:57 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
Ik ben terug gaan kijken, ik dacht dat namelijk ook.
pi_219973923
- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.

[ Bericht 87% gewijzigd door Deisyy op 01-02-2026 08:04:51 ]
pi_219973969
Dat boek is gewoon een floppie denk ik
Net als de signeersessie..vorige keren filmden ze hele rijen mensen. In Heerlen kan ik me dat niet voorstellen, maastricht ook niet. 🤪 Past gewoon wat minder bij Limburgers wellicht 🥲
pi_219974057
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 23:09 schreef poohenzo het volgende:
xxx
Waar heb je dit van? Zal onze hoogheid niet leuk hebben gevonden denk ik..

[ Bericht 13% gewijzigd door Deisyy op 01-02-2026 08:05:03 ]
pi_219974102
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 22:57 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
Ik ook 😂
pi_219974216
quote:
xxx
Jammer dat ze dat dan niet plaatst

[ Bericht 14% gewijzigd door Deisyy op 01-02-2026 08:05:13 ]
pi_219974232
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 23:33 schreef Mirp het volgende:

[..]
Waar heb je dit van? Zal onze hoogheid niet leuk hebben gevonden denk ik..

[ Bericht 15% gewijzigd door Deisyy op 01-02-2026 08:05:23 ]
pi_219974264
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 23:56 schreef poohenzo het volgende:

[..]

Julia refereert er aan in een storie wanneer ze naar de sauna lopen.

Dan maakt ze een opmerking van oh je kan niet zomaar filmen er zijn hier allemaal mensen.

Kennelijk vinden zij het nogal grappig dus🙈😠

[ Bericht 5% gewijzigd door Deisyy op 01-02-2026 08:05:58 ]
pi_219974596
quote:

Ohjee, wist deze ondernener wel dat hij dé mamma van in zijn winkel had? 😂

[ Bericht 17% gewijzigd door Deisyy op 01-02-2026 08:06:09 ]
pi_219974612
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 23:56 schreef poohenzo het volgende:

[..]

Totaal van de werkelijkheid af dus, ze zat toch in die denktank, dan heeft ze dus niets geleerd daarvan .

[ Bericht 14% gewijzigd door Deisyy op 01-02-2026 08:06:17 ]
pi_219974717
Sjaak niet mee op inkoop maar Tim wel…
  Moderator zondag 1 februari 2026 @ 08:06:55 #239
184769 crew  Deisyy
pi_219974786
Nogmaals uit de OP:

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219974794
Judith weet dat haar zoon niet leest als een gemiddelde groep 3 leerling. Is dat zo Judith? Ben jij een professional? Er zijn heel veel kinderen die zo snel leren lezen in groep 3 én er zijn heel veel kinderen die dat langzamer doen. Niks bijzonders aan, dus stop toch eens met dat ophemelen van je wonderkind wat zich gewoon normaal en redelijk gemiddeld lijkt te ontwikkelen op cognitief niveau. Maar dat je er nog een extra story aan moet wijden om te pochen zo laat op de avond in die gore trui waarin je ook je trap schilderde en gasveren van je auto verving, dat zegt genoeg.

(Groetjes van een professional)
pi_219974808
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 00:00 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Julia refereert er aan in een storie wanneer ze naar de sauna lopen.

Dan maakt ze een opmerking van oh je kan niet zomaar filmen er zijn hier allemaal mensen.

Kennelijk vinden zij het nogal grappig dus🙈😠
Ja, en dat ze het maar belachelijk vinden, er de draak mee steken.
pi_219974831
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 07:10 schreef Loveischocolala het volgende:
Waar is Tim niet bij?
Ik wil blijven.
pi_219974868
...en dan doet AM ook nog eens het liedje hoogtevrees van Benthe onder haar reel. Jemig.

Ach die Bob, wordt weer de hemel in geprezen door zijn moeder. Wonderkind!
pi_219974897
Zou ze in de tearoom aangesproken zijn? Omdat ze op haar laatste story haar ‘ik ben er morgen niet’ over dat visitekaartje zet?

Ze heeft daar de nodige mensen gefilmd en uiteraard meteen gepost, viel me al op.
pi_219974940
Zou Bob dat boek zelf hebben gekozen of vond Judith het wel passend voor hem (want topsport, hardlopen, Femke Bol...) Het boek is voor 9+, leuk dat Bob de woorden kan lezen maar begrijpt hij ook wat er staat? Lezen gaat niet alleen over van letters woorden maken.
pi_219974956
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 08:13 schreef Danielle_ het volgende:
Judith weet dat haar zoon niet leest als een gemiddelde groep 3 leerling. Is dat zo Judith? Ben jij een professional? Er zijn heel veel kinderen die zo snel leren lezen in groep 3 én er zijn heel veel kinderen die dat langzamer doen. Niks bijzonders aan, dus stop toch eens met dat ophemelen van je wonderkind wat zich gewoon normaal en redelijk gemiddeld lijkt te ontwikkelen op cognitief niveau. Maar dat je er nog een extra story aan moet wijden om te pochen zo laat op de avond in die gore trui waarin je ook je trap schilderde en gasveren van je auto verving, dat zegt genoeg.

En vroeg kunnen lezen zegt ook helemaal niks. Mijn kinderen konden in groep 1/2 lezen maar zijn echt niet hoogbegaafd of zo, mijn oudste heeft "maar" kader gedaan en de jongste praktijkonderwijs (al was dat niet vanwege het niet kunnen leren, maar vanwege de begeleiding). Mijn jongste leest Engelse boeken en doet nu "slechts" mbo 2.

Dus iets kunnen of misschien iets voor lopen op een bepaald gebied zegt helemaal niks.
pi_219975004
quote:

Dit!
Ik zie echt niks bijzonders aan Bob’s leeskunsten.

En die trui, die heeft ze echt al een week aan 🤮

[ Bericht 0% gewijzigd door Muisjeruisje op 01-02-2026 09:55:23 ]
pi_219975008
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 09:07 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
En vroeg kunnen lezen zegt ook helemaal niks. Mijn kinderen konden in groep 1/2 lezen maar zijn echt niet hoogbegaafd of zo, mijn oudste heeft "maar" kader gedaan en de jongste praktijkonderwijs (al was dat niet vanwege het niet kunnen leren, maar vanwege de begeleiding). Mijn jongste leest Engelse boeken en doet nu "slechts" mbo 2.

Dus iets kunnen of misschien iets voor lopen op een bepaald gebied zegt helemaal niks.
Hij wordt topsporter in minstens 3 disciplines, dus zijn toekomst zit gebakken *kuch*
pi_219975025
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 09:23 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dit!
Ik zie echt niks aan Bob’s leeskunsten.

En die trui, die heeft ze echt al een week aan 🤮
Idd dit...
Maar die trui was volgens mij dag 1 al goor.. durf het bijna niet te zeggen/denken... maar zou ze die gewoon uit de stapel vuile kleding gehaald hebben die in de hoek van de kamer ligt? Heel die nek is grauw
pi_219975128
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 22:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik bedoelde trouwkleding via Vinted. Of wordt dat daar niet verkocht?
Geen idee eigenlijk 😂 Maar denk niet dat Sanneke dat daar zou willen halen überhaupt.

Want ja ze wilt natuurlijk wel de hele belevenis van trouwjurken passen!
pi_219975150
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 09:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Idd dit...
Maar die trui was volgens mij dag 1 al goor.. durf het bijna niet te zeggen/denken... maar zou ze die gewoon uit de stapel vuile kleding gehaald hebben die in de hoek van de kamer ligt? Heel die nek is grauw
Niet lullig bedoeld, maar zou Judith ook stinken?
pi_219975154
quote:
Verbaast mij niet. Tim heeft direct de plaats van Koen en Jacqueline ingevuld. Letterlijk overal.
pi_219975174
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 09:56 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik weet nog dat ze voorraad was parels kocht omdat ze die zo lekker vind ruiken 🤔 maar ze wast nauwelijks dus wanneer gebruikt ze dat dan 🤔 hoe ze ruikt wil ik niet eens aan denken..
pi_219975181
quote:

[..]
Ik denk dat ze per jaar 2 flessen wasmiddel gebruikt. Staat dat eigenlijk niet vermeld op haar andere pagina als bespaartip? Jass n hoeven overigens niet gewassen, die blijven schoon door de regen.
pi_219975184
quote:

[..]
Nou, fris zal ze niet zijn.....ze zei laatst dat ze 2 wasjes draait per week toch of zo..... Hoe dan met een kind wat ook nog zoveel sport?
Ze had laatst eindelijk door dat haar jaskraag zo vies was maar lacht er gewoon om...
pi_219975194
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 09:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Idd dit...
Ik vind dat inderdaad ook wel heftig... zorg desnoods dat je meer fijne truien hebt zodat als je geen energie hebt om alles direct te wassen toch een andere trui aan kan doen 1x in de 2 dagen. Dit is gewoon vies. 😩
pi_219975276
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 09:53 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Geen idee eigenlijk 😂 Maar denk niet dat Sanneke dat daar zou willen halen überhaupt.

Want ja ze wilt natuurlijk wel de hele belevenis van trouwjurken passen!
En de keuze in haar maat valt misschien ook tegen. Sowieso moet je zoiets eerst kunnen passen lijkt me.
pi_219975291
Het is weer zeverzondag bij Sanneke. Iedereen moet haar Mijan leuk en schattig vinden. De clue is me nu nog steeds niet duidelijk trouwens. Heeft ze de betreffende vrouw aangesproken? Teruggekeken met een dodelijke blik? Wat wil ze nou precies?

Ik krijg bij haar ook wel het gevoel dat Mijan wel degelijk hard gilt in de winkel maar dat zij het dan wellicht beter kan hebben van haar kind en het wel vindt meevallen. Ze klaagt bijna wekelijks over het feit dat anderen haar boos aankijken vanwege het gedrag van haar kind. Ja sorry ik vind gillende kinderen in de winkel ook vervelend 🫣 en dat heb ik die van mij van jongs af aan geleerd dat het niet netjes is. Ook als je blij en vrolijk bent kun je dat op een normaal volume doen.
pi_219975337
AM die denkt dat mountainbiken haar van haar motor angst af kan helpen. Als je motorrij angst hebt en hoe hij zij überhaupt op die dingen zit, dan gaat dat op een mountainbike net zo zijn. Stijf, angstige ogen, opgetrokken schouders etc.. Geen idee tegenover wie ze zichzelf wil bewijzen, maar het is februari en je hebt een reis geboekt naar Ijsland over een paar maanden om te motorcrossen door onbekend gebied, en dat zijn geen theeleut ritjes. En dit is je voorbereiding en je bent bang... sterkte meid.
pi_219975357
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 09:56 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Verbaast mij niet. Tim heeft direct de plaats van Koen en Jacqueline ingevuld. Letterlijk overal.
Ja idd… maar ze zal sjaak ook wel moeten uitkopen dan in bedrijf op ten duur
pi_219975369
quote:

[..]
Zou me verbazen als dat niet zo is eerlijk gezegd. Naast de vlekken op die trui gaan er ook kookluchtjes in zitten en krijg niet de indruk dat ze dagelijks door de wasstraat gaat. Ook die laconieke lacherige reactie op de kraag van haar jas... Ik zou me rot schamen en dit echt niet zo op Insta zetten. In plaats daarvan stond ik bij de wasmachine. Heb echt geen smetvrees, maar ze zou het er bijna van krijgen. Ik vond haar altijd al een beetje smoezelig, maar het leek deze week nog wel erger dan normaal.
pi_219975378
Ik zou het best begrijpen als Sanneke haar trouwjurk niet via vinted zou willen kopen. Dat zou ik zelf ook niet doen en ben wel heel profile tweedehands.

DBM was al om half 7 wakker vanmorgen en dat is te vroeg, want ze is ziek. Ze heeft ook nog een partner toch? Die kan dan toch met de kinderen opstaan als zij zo ontzettend ziek is?
Weet een dagje op karakter en een middagdutje.
pi_219975394
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 10:32 schreef Maremare het volgende:

[..]
Zou me verbazen als dat niet zo is eerlijk gezegd. Naast de vlekken op die trui gaan er ook kookluchtjes in zitten en krijg niet de indruk dat ze dagelijks door de wasstraat gaat. Ook die laconieke lacherige reactie op de kraag van haar jas... Ik zou me rot schamen en dit echt niet zo op Insta zetten. In plaats daarvan stond ik bij de wasmachine. Heb echt geen smetvrees, maar ze zou het er bijna van krijgen. Ik vond haar altijd al een beetje smoezelig, maar het leek deze week nog wel erger dan normaal.
Ook als er geen vlekken op zitten is het toch smerig als je zo lang je kleding draagt. Zoals je zegt gaan er ook luchtjes in zitten. En het feit dat ze niet door heeft dat bijv die kraag er zo uit ziet is wat mij betreft heel veel zeggend 🙈
pi_219975431
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 10:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik zou het best begrijpen als Sanneke haar trouwjurk niet via vinted zou willen kopen. Dat zou ik zelf ook niet doen en ben wel heel profile tweedehands.

DBM was al om half 7 wakker vanmorgen en dat is te vroeg, want ze is ziek. Ze heeft ook nog een partner toch? Die kan dan toch met de kinderen opstaan als zij zo ontzettend ziek is?
Pff ik wordt gewoon moe als ik naar haar kijk.. 🤣
pi_219975468
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 10:29 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Ja idd… maar ze zal sjaak ook wel moeten uitkopen dan in bedrijf op ten duur
Ja, ze moet haar uitkopen in zowel het bedrijf als de boerderij.
pi_219975470
quote:
Het is inmiddels ook wel duidelijk dat Koen en Jvp niet meer bij Jolie werken , waarom zouden ze dan samen op inkoop?
pi_219975475
quote:

Triest... ik heb een bloedhekel aan moeders die hun kind zo ophemelen.
Er zal ook vast iets zijn waar Bob niet zo goed in is( wat helemaal prima is) maar dat wordt niet vermeldt
  zondag 1 februari 2026 @ 10:51:56 #268
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_219975482
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 10:18 schreef Jenn1806 het volgende:
Het is weer zeverzondag bij Sanneke. Iedereen moet haar Mijan leuk en schattig vinden. De clue is me nu nog steeds niet duidelijk trouwens. Heeft ze de betreffende vrouw aangesproken? Teruggekeken met een dodelijke blik? Wat wil ze nou precies?

Ik krijg bij haar ook wel het gevoel dat Mijan wel degelijk hard gilt in de winkel maar dat zij het dan wellicht beter kan hebben van haar kind en het wel vindt meevallen. Ze klaagt bijna wekelijks over het feit dat anderen haar boos aankijken vanwege het gedrag van haar kind. Ja sorry ik vind gillende kinderen in de winkel ook vervelend 🫣 en dat heb ik die van mij van jongs af aan geleerd dat het niet netjes is. Ook als je blij en vrolijk bent kun je dat op een normaal volume doen.
Ik dacht ook; meid… ik heb een kind. Ik ben zwanger. Als ik mijn dag niet heb of moe ben en jouw kind roept om aandacht en jij corrigeert niks, dan kijk ik ook cranky. Wel naar de ouder trouwens, want kind kan er niks aan doen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_219975493
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 09:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik weet nog dat ze voorraad was parels kocht omdat ze die zo lekker vind ruiken 🤔 maar ze wast nauwelijks dus wanneer gebruikt ze dat dan 🤔 hoe ze ruikt wil ik niet eens aan denken..
Misschien moet ze eens peilen bij Wild of ze een samenwerking willen 🫣
pi_219975499
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 10:49 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ja, ze moet haar uitkopen in zowel het bedrijf als de boerderij.
Dat ligt er toch aan hoe het op papier staat? Hebben ze met hun 3 de hypotheek?
Zaak wel volgens mij , jvp is mede eigenaar dichtbij te hebben gelezen.
pi_219975515
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 10:42 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Pff ik wordt gewoon moe als ik naar haar kijk.. 🤣
Dbm is altijd zo agressief in haar Posts.
Gelijk al een vooroordeel over wat mensen vinden.
Nou schrijf dan niet dat je om half zeven al wakker was en straks een middagdutje gaat doen want ziek en rugzakje.
Kruip gewoon je nest weer in en houd je mond erover denk ik dan.
pi_219975522
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 10:18 schreef Jenn1806 het volgende:

Eerlijk? Ik vind echt niet alle kinderen leuk, en heb regelmatig ook geen zin om naar andermans kinderen te lachen in de winkel 🫣
pi_219975563
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 10:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Ik begrijp heel dat trouwen niet. Als je geen spaargeld hebt (dat geeft ze zelf aan als het gaat over een huis moeten inrichten) kan ik me niet voorstellen dat je droomt over een dure bruiloft.
Scheelt wel dat ik zelf helemaal niets heb met trouwen en een witte jurk en alles.
Dat geld geef ik dan toch liever uit aan een super fijn huis waar ik jaren van kan genieten met mijn gezin dan aan 1 dag.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219975573
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 10:55 schreef Henrike het volgende:

[..]
Het huis was (las ik laatst bij Juicechannels) niet van JVP..... Iets van 70/30 van Michelle en Koen.
pi_219975598
Bij Kyra speelt er bij haar jongste weer iets met de gezondheid waardoor ze zooo bang is om haar te verliezen.
Is dat niet bij ieder kind van haar zo geweest tot nu toe?
In de posts ervoor is ze zelf met haar gewicht bezig en nieuwe kleding, dus het zal allemaal wel weer loslopen...
Blijft bijzonder bij haar.
pi_219975609
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 11:02 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik begrijp heel dat trouwen niet. Als je geen spaargeld hebt (dat geeft ze zelf aan als het gaat over een huis moeten inrichten) kan ik me niet voorstellen dat je droomt over een dure bruiloft.
Scheelt wel dat ik zelf helemaal niets heb met trouwen en een witte jurk en alles.
Dat geld geef ik dan toch liever uit aan een super fijn huis waar ik jaren van kan genieten met mijn gezin dan aan 1 dag.
Dat ook idd. Wij zijn getrouwd omdat ik zwanger was, was handiger. Gratis op maandagochtend haha.
Ik vind het zonde van het geld en als ze straks wel een keer een huis krijgen dan zullen ze het geld hard nodig hebben voor de inboedel gok ik.
pi_219975611
Ik blijk echt zo’n andere opvatting van ziek te hebben als DBM. Als ik ziek ben kan ik echt geen weekboodschappen doen. Wél als ik niet helemaal fit ben.
En dat je, als je dan niet fit bent, af en toe wat rust pakt, prima, maar zij doet aan de ene kant alsof ze terminaal is, maar aan de andere kant lijkt het niet meer dan een verkoudheidje.

Moet ook wel echt gezellig zijn daar. Haar man is de hele week werken, ‘s avonds gaat ze het liefst tegelijk met haar kinderen naar bed en in het weekend gaat ze weekboodschappen doen en daarna een middagdutje :')
pi_219975618
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 10:51 schreef Henrike het volgende:

[..]
Triest... ik heb een bloedhekel aan moeders die hun kind zo ophemelen.
Er zal ook vast iets zijn waar Bob niet zo goed in is( wat helemaal prima is) maar dat wordt niet vermeldt
Jawel ze meld het wel maar is dan altijd de schuld van een externe factor "bob werd niet eerste want er deden kinderen van 14 mee" "bob deed dit extreem goed voor een eerste keer en het waaide"

Bob heeft volgens Judith overal een natuur talent voor 👍 hij las al engelse boeken toen hij 4 werd he!
En dan vooral over ingewikkelde historische onderwerpen...

Lijkt me zeer vermoeiend om bob te zijn... met een moeder die een excel sheet bij houd van al je pr's terwijl je zelf gewoon wilt rennen
pi_219975626
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 11:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat ook idd. Wij zijn getrouwd omdat ik zwanger was, was handiger. Gratis op maandagochtend haha.
Ik vind het zonde van het geld en als ze straks wel een keer een huis krijgen dan zullen ze het geld hard nodig hebben voor de inboedel gok ik.
Op die manier begrijp ik trouwen heel prima hoor. Misschien anders verwoorden: ik ben blanco over trouwen, ik heb niets met bruiloften :D
pi_219975646
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 10:55 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja ze hebben met z'n 3-en een hypotheek.
pi_219975648
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 11:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Jawel ze meld het wel maar is dan altijd de schuld van een externe factor "bob werd niet eerste want er deden kinderen van 14 mee" "bob deed dit extreem goed voor een eerste keer en het waaide"

Bob heeft volgens Judith overal een natuur talent voor 👍 hij las al engelse boeken toen hij 4 werd he!
En dan vooral over ingewikkelde historische onderwerpen...

Lijkt me zeer vermoeiend om bob te zijn... met een moeder die een excel sheet bij houd van al je pr's terwijl je zelf gewoon wilt rennen
En B is zo mede dankzij haar geweldige opvoeding he? Zij inspireert mensen echt met haar kijk op opvoeden!
pi_219975665
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 11:07 schreef Nieve het volgende:
Bij Kyra speelt er bij haar jongste weer iets met de gezondheid waardoor ze zooo bang is om haar te verliezen.
Is dat niet bij ieder kind van haar zo geweest tot nu toe?
In de posts ervoor is ze zelf met haar gewicht bezig en nieuwe kleding, dus het zal allemaal wel weer loslopen...
Blijft bijzonder bij haar.
Dezelfde Kyra die altijd roept nooit medische info te delen deelt dit gewoon op openbare insta accounts.
Hoe dan ook vind ik het heel heel verdrietig dat er zoveel zorgen in het gezin zijn. Niet alleen qua kinderen maar vooral ook voor haar zelf alle mentale zorgen naast haar lichamelijke aandoening.
Volgens mij wel weer woonachtig in eigen huis ipv schoonouders?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219975690
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 08:19 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja, en dat ze het maar belachelijk vinden, er de draak mee steken.
Dat ze zich niet meer inkunnen denken dat het niet normaal is al dat gefilm overal , dat zegt toch genoeg .
pi_219975705
quote:
17s.gif Op zondag 1 februari 2026 11:19 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Dezelfde Kyra die altijd roept nooit medische info te delen deelt dit gewoon op openbare insta accounts.
Hoe dan ook vind ik het heel heel verdrietig dat er zoveel zorgen in het gezin zijn. Niet alleen qua kinderen maar vooral ook voor haar zelf alle mentale zorgen naast haar lichamelijke aandoening.
Volgens mij wel weer woonachtig in eigen huis ipv schoonouders?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee wie degene is vh plaatje, krijg vooral een error vd stekkerdoos onder een laag dekens 🤣
  Moderator zondag 1 februari 2026 @ 11:39:37 #285
184769 crew  Deisyy
pi_219975784
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 09:56 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Niet heel raar als Jacq en Koen er niet meer werken en Tim werkeloos is.
pi_219975887
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 11:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Niet heel raar als Jacq en Koen er niet meer werken en Tim werkeloos is.
1+1=2 denk in in deze situatie ja. Ik vind het niet gezond maar ja, dat ben ik. Ik zou na een poosje stapeldol worden denk ik. Ben heel blij dat ik en mijn man niet dezelfde baan bij hetzelfde bedrijf hebben. Het lijkt via de socials dat ze weinig tijd als individu doorbrengen. Ik snap dat de socials misschien niet hun hele leven weergeven maar ik zie tim wel heel vaak op beeld
  Moderator zondag 1 februari 2026 @ 12:04:04 #287
184769 crew  Deisyy
pi_219975984
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 11:52 schreef Linnen het volgende:

[..]
1+1=2 denk in in deze situatie ja. Ik vind het niet gezond maar ja, dat ben ik. Ik zou na een poosje stapeldol worden denk ik. Ben heel blij dat ik en mijn man niet dezelfde baan bij hetzelfde bedrijf hebben. Het lijkt via de socials dat ze weinig tijd als individu doorbrengen. Ik snap dat de socials misschien niet hun hele leven weergeven maar ik zie tim wel heel vaak op beeld
Ik vind dat ook niet gezond voor een relatie, en helemaal niet als de gezinnen net uit elkaar gevallen zijn, dit is weer vragen om ellende.
pi_219976144
Op threads reageert dbm op iemand, gaat over de verhoging van het eigen risico. Iemand zegt dat valt wel mee toch? Dbm: “nou niet voor ons” 🙃 Nee als je om elk wissewasje naar de hap rent, dan krijg je dit
pi_219976237
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 12:16 schreef Mallorcameisje het volgende:
Op threads reageert dbm op iemand, gaat over de verhoging van het eigen risico. Iemand zegt dat valt wel mee toch? Dbm: “nou niet voor ons” 🙃 Nee als je om elk wissewasje naar de hap rent, dan krijg je dit
Dan zal ze prioriteiten moeten gaan stellen. Wekelijks geld zat eruit aan actionmeuk, kleding, boodschappen. NOg ruimte zat om te besparen.
pi_219976323
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 10:57 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Eerlijk? Ik vind echt niet alle kinderen leuk, en heb regelmatig ook geen zin om naar andermans kinderen te lachen in de winkel 🫣
Ik heb dat ook hoor. Dat ik kinderen heb betekent niet dat ik alle kinderen leuk vind.
Ik wil blijven.
pi_219976653
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 12:16 schreef Mallorcameisje het volgende:
Ze mag blij zijn dat kinderen onder de 18 nog steeds gratis verzekerd zijn.

Ja, de nieuwe maatregelen zijn niet leuk, maar ‘we’ willen en verwachten van alles en dat moet ergens van betaald worden. Ook door haar.
pi_219976696
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 12:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb dat ook hoor. Dat ik kinderen heb betekent niet dat ik alle kinderen leuk vind.
En dat ik kindvrij ben, betekent niet dat ik alle kinderen haat. Maar gillen en schreeuwen om niks of dingen uit een schap trekken om het op de grond te gooien en de ouder(s) laten het begaan, daar kan ik niet om lachen. Ook niet naar het kind.

Ik ben niet autistisch, maar kan door een gehoorbeschadiging slecht tegen harde geluiden. Maar dat moet ik misschien even zeggen tegen Sanneke, dat ze daar begrip voor kan hebben. Net als dat ze dat verwacht van mensen voor haar aandoening/beperking/irritatie.
pi_219976737
Mijn dochters (even oud als Julia) zouden het niet op prijs stellen als ik ze zou zeggen: "als jij nu even een kind maakt". Voor die generatie is dat echt not done, om zoiets te zeggen. Ik zou dat echt om mijn oren hebben gekregen.
  zondag 1 februari 2026 @ 13:23:36 #294
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_219976771
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 11:02 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ja maar ze is zielig en autistisch dus zij heeft hier recht op hè. Straks een Gofundme voor de bruiloft 🥲
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_219976797
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 10:00 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Nou, fris zal ze niet zijn.....ze zei laatst dat ze 2 wasjes draait per week toch of zo..... Hoe dan met een kind wat ook nog zoveel sport?
Ze had laatst eindelijk door dat haar jaskraag zo vies was maar lacht er gewoon om...
Toen mijn kinderen die leeftijd hadden en ik co-oudersvhap had waste ik soms maar 1x in de twee weken alle wasmanden weg. Sportkleding stinkt nog niet op die leeftijd. En kunnen ze best een tijdje aan mi. En qua kleding hadden ze genoeg in de kast, waardoor ik echt volle manden kon leeg wassen.

PS gemiddeld dus 1 was per week ongeveer. Soms wat meer, soms wat minder.
pi_219976802
Haha, Sanneke met haar empathie en dan klagen dat anderen dat niet hebben. “ik snap dat mensen kinderen niet leuk vinden, nee toch niet”
Nee thanks! Bedankt voor je ‘begrip’.

Ben niet met kleine kinderen opgegroeid, wil geen kinderen en eigenlijk bijna nooit in mn omgeving mee in aanraking gekomen. Weet nooit hoe ik met kleine kinderen om moet gaan en voel me ongemakkelijk. Maar thanks dat ik wel blijkbaar iets met de kinderen van anderen moet doen volgens jou. En ik haat schelle geluiden, dat gaat bij mij door merg en been (adhd, net zoals autisme iets met prikkels). Pfffff.

Van mij mag je echt met je kind van alles doen en er zijn. Maar schelle geluiden, daar zal ik niet bij glimlachen en nee, heb ook geen zin om bij ieder kind leuk te moeten doen.
pi_219976852
Ik denk zeker niet dat ke alle kinderen leuk hoeft te vinden en altijd moet lachen. Maar sommige mensen doen wel awkward vind ik. Mijn peuter begroet nogal graag mensen. Hij lult je heus niet oren van je hoofd, hij loopt langs, zegt rustig "goedemorgen" of "fijne dag" en gaat weer door. Er zijn best veel mensen die dan stuurs de andere kant op kijken :? Zou je dat met een volwassene ook doen, vraag ik me af. Het zijn eigenlijk net mensen, kinderen. Ze reageren ook op de meeste dingen gewoon zoals mensen :P
pi_219976868
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 12:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit. Ik heb zelf ook kinderen en die zijn (meestal 😆) wel leuk
pi_219976955
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 13:32 schreef Clubsoda het volgende:
Ik denk zeker niet dat ke alle kinderen leuk hoeft te vinden en altijd moet lachen. Maar sommige mensen doen wel awkward vind ik. Mijn peuter begroet nogal graag mensen. Hij lult je heus niet oren van je hoofd, hij loopt langs, zegt rustig "goedemorgen" of "fijne dag" en gaat weer door. Er zijn best veel mensen die dan stuurs de andere kant op kijken :? Zou je dat met een volwassene ook doen, vraag ik me af. Het zijn eigenlijk net mensen, kinderen. Ze reageren ook op de meeste dingen gewoon zoals mensen :P
Ik zeg ook iedereen gedag als ik oogcontact heb (op straat ofzo). Sommige mensen reageren niet, kijken geïrriteerd of draaien hun hoofd weg.
Ook prima.

Of moet ik nu met S in een praatgroepje? (Via teams uiteraard, vanaf de bank).
pi_219977000
Jacqueline brengt haar kinderen dan wel niet meer herkenbaar in beeld, maar ze mogen nog wel maximaal ingezet worden voor de reclame van Picnic🤔
pi_219977076
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 12:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik vind dat ook niet gezond voor een relatie, en helemaal niet als de gezinnen net uit elkaar gevallen zijn, dit is weer vragen om ellende.
Wel even omschakelen ook: altijd op het voetbalveld staan want dat was je werk, en nu kleding inkopen en in het magazijn staan. En de hele dag een camera voor je neus, of die zelf vasthouden. Benieuwd of en hoe lang dit stand houdt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')