Ik vind haar echt een schaamteloze schooier.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik vroeg haar waarom ze bedelde, ze gaf mij als antwoord terug ; waarom ik oordeelde, ze had het duidelijk uitgelegd waarom , anders moest ik haar maar ontvolgen , maar oordelen vond ze niet nodig .
Er stonden geen mensen te wachten in ieder geval als je het beeld ervan ziet. Maar ze heeft wel een paar cadeaus gekregen van haar trouwe fans, maar ook niet zoveel.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
AM heeft volgens mij niemand laten zien in ee boekhandel, dan zullen er wel niet veel mensen gekomen zijn
Ja, en voor de mensen die niet kunnen of willen maken we een openbaar insta account waar we 100 stories over de dag posten. Live.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
Kunnen we een forumuitje organiseren naar de fandag?
Pas maar op. Nu voelt AM zich bedreigd en moet haar beveiliger straks weer mee. En worden er weer minstens 50 stories over geplaatst.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:54 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik ga al naar de lezing van AM in mijn woonplaats. Een vriendin heeft ons opgegeven en we hebben nu al te veel voorpret.We willen met AM op de foto.
Komt er een uitgebreid verslag hier?🙏🏻quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:54 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik ga al naar de lezing van AM in mijn woonplaats. Een vriendin heeft ons opgegeven en we hebben nu al te veel voorpret.We willen met AM op de foto.
En terwijl de foto gemaakt wordt zeg je ‘say FOK!’ en dan kijken hoe de foto wordt 🤣quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:54 schreef ZombieQueen het volgende:
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En terwijl de foto gemaakt wordt zeg je ‘say FOK!’ en dan kijken hoe de foto wordt 🤣
Ze reageert altijd zo defensief vind ikquote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik vroeg haar waarom ze bedelde, ze gaf mij als antwoord terug ; waarom ik oordeelde, ze had het duidelijk uitgelegd waarom , anders moest ik haar maar ontvolgen , maar oordelen vond ze niet nodig .
Ze heeft 2 lessen pentak silat (ofzo) gehad he? Dus moet ze thuis ook aan de slag.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:56 schreef TantePien1990 het volgende:
Dbm kocht een bokszak voor haar ondervoede flappie. Snap dus niet dat die werkelijk waar alles maar gelijk aan moet schaffen.
Zo hard zal een kindje van 4 niet trappen want altijd moe is en minimaal eet?
😂 ouwe volgmoekequote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:19 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik ga mee! Ik ben een diehardfan 🤣
😂 ben benieuwd naar je verslagquote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:54 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik ga stuk 😂😂😂quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En terwijl de foto gemaakt wordt zeg je ‘say FOK!’ en dan kijken hoe de foto wordt 🤣
Haha, ze gaat aardig verkeerd dus met haar ‘begrijpend lezen’.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Janneke zegt dat ze rondom het slikken van een tablet van de kuur 3 uur niet mag eten. De bijsluiter geeft aan dat je het moet innemen 1 uur voor of 2 uur na het eten. Dat is iets heel anders.
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |