abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219965711
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 19:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik vroeg haar waarom ze bedelde, ze gaf mij als antwoord terug ; waarom ik oordeelde, ze had het duidelijk uitgelegd waarom , anders moest ik haar maar ontvolgen , maar oordelen vond ze niet nodig .
Ik vind haar echt een schaamteloze schooier.
pi_219965791
Ah, Sanneke aast nu ook op een diagnose om verder op haar zuignap te kunnen doorbrengen.
Ik heb betreffende diagnose toevallig en ik herken bij haar helemaal niets van wat ik ervaar.
Zou haar adviseren gezonder te gaan leven, meer te bewegen vooral en gewicht te verliezen ipv een excuus te verzinnen waarom ze dat allemaal niet meer zou hoeven. Zo kwaad word ik hiervan!!
pi_219965792
Oh jee, Sanneke heeft van Debbie geleerd dat je zelf diagnoses moet verzinnen.
Ik wil blijven.
pi_219965794
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 19:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
AM heeft volgens mij niemand laten zien in ee boekhandel, dan zullen er wel niet veel mensen gekomen zijn
Er stonden geen mensen te wachten in ieder geval als je het beeld ervan ziet. Maar ze heeft wel een paar cadeaus gekregen van haar trouwe fans, maar ook niet zoveel.
pi_219965805
En als zij 24/7 gemonitord is dan zou daar iets heel opvallends uit moeten komen mocht ze daadwerkelijk iets in die richting hebben. Dat kwam er totaal niet uit kennelijk, dus waarom dan verder zoeken?!
Ga eens bewegen mens!

(sorry, grote trigger)
pi_219965843
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 19:39 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Tsss dan ben je geen diehard
Ik ga mee! Ik ben een diehardfan 🤣
pi_219965865
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 16:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
Kunnen we een forumuitje organiseren naar de fandag?
Ja, en voor de mensen die niet kunnen of willen maken we een openbaar insta account waar we 100 stories over de dag posten. Live.

Hoe we de aan komen rijden, scheef parkeren, naar de ingang van de evenementenlocatie lopen en de deur open doen. Rondkijken of we AM al zien, of misschien gaat G wel mee!

We kijken bij het rekje snuks en zien op de kaartjes staan ‘dit model dragen S&S’.
Het wordt dringen bij de stand van de Meuk Mamma’s want veel volgers willen de speciale zak van ¤ 45 nu voor de speciale prijs van ¤ 59!

De koffie wordt duur betaald, maar dan heb je wel de speciale mammavanmelange, en kun je virtueel met MG en AM meedrinken ‘s ochtends!

Ik vrees dat we meerdere accounts moeten openen, want met 100 stories gaan we het niet redden..

#kanniewachte
pi_219966058
Ik ga al naar de lezing van AM in mijn woonplaats. Een vriendin heeft ons opgegeven en we hebben nu al te veel voorpret. :+ We willen met AM op de foto.
pi_219966222
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 20:54 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik ga al naar de lezing van AM in mijn woonplaats. Een vriendin heeft ons opgegeven en we hebben nu al te veel voorpret. :+ We willen met AM op de foto.
Pas maar op. Nu voelt AM zich bedreigd en moet haar beveiliger straks weer mee. En worden er weer minstens 50 stories over geplaatst.
pi_219966240
quote:
Komt er een uitgebreid verslag hier?🙏🏻
pi_219966245
quote:
En terwijl de foto gemaakt wordt zeg je ‘say FOK!’ en dan kijken hoe de foto wordt 🤣
pi_219966347
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 21:14 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En terwijl de foto gemaakt wordt zeg je ‘say FOK!’ en dan kijken hoe de foto wordt 🤣
_O- _O- _O-

Ik stem voor!
pi_219966351
Een demammavan-eventdag.

Je bedenkt het niet he?
pi_219966374
Ik wil die dag niet missen! Ik neem mijn spandoek mee! Hij ligt nu al 3 jaar te verstoffen op zolder!
pi_219966534
Ik dacht echt dat jullie een beetje zaten te grappen over die fan dag. Maar werkelijk waar. Als je denkt dat het niet erger kan…
pi_219966544
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 19:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik vroeg haar waarom ze bedelde, ze gaf mij als antwoord terug ; waarom ik oordeelde, ze had het duidelijk uitgelegd waarom , anders moest ik haar maar ontvolgen , maar oordelen vond ze niet nodig .
Ze reageert altijd zo defensief vind ik
pi_219966545
Dbm kocht een bokszak voor haar ondervoede flappie. Snap dus niet dat die werkelijk waar alles maar gelijk aan moet schaffen.
Zo hard zal een kindje van 4 niet trappen want altijd moe is en minimaal eet?
pi_219966566
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 21:56 schreef TantePien1990 het volgende:
Dbm kocht een bokszak voor haar ondervoede flappie. Snap dus niet dat die werkelijk waar alles maar gelijk aan moet schaffen.
Zo hard zal een kindje van 4 niet trappen want altijd moe is en minimaal eet?
Ze heeft 2 lessen pentak silat (ofzo) gehad he? Dus moet ze thuis ook aan de slag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 30-01-2026 22:59:01 ]
pi_219966618
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 20:19 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik ga mee! Ik ben een diehardfan 🤣
😂 ouwe volgmoeke
pi_219966623
quote:
😂 ben benieuwd naar je verslag
pi_219966627
quote:

[..]
Ik ga stuk 😂😂😂
pi_219966693
Janneke zegt dat ze rondom het slikken van een tablet van de kuur 3 uur niet mag eten. De bijsluiter geeft aan dat je het moet innemen 1 uur voor of 2 uur na het eten. Dat is iets heel anders.
Ik wil blijven.
pi_219966707
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 22:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Janneke zegt dat ze rondom het slikken van een tablet van de kuur 3 uur niet mag eten. De bijsluiter geeft aan dat je het moet innemen 1 uur voor of 2 uur na het eten. Dat is iets heel anders.
Haha, ze gaat aardig verkeerd dus met haar ‘begrijpend lezen’.
pi_219966778
Sanneke is in de leer gegaan bij Debbie?

Heeft ze straks ook LC?

Bah, vind het zo naar dat ze ook hiermee komt.

Sanneke, je bent gewoon lui. Je hebt geen POTS. Ken genoeg mensen met POTS en die hebben genoeg problemen. Die willen heel graag, maar daar lukt het niet. Bij jou zie ik vooral wilt niet en doet het ook niet. En anders is het autisme wat daarvoor zorgt bij je.

Misschien is het toch die perimenopauze.

En sorry dat ik het tot 5x toe opnieuw zit bij te werken maar ik kan hier zo slecht tegen. Zelf heb ik geen klachten van POTS maar wel van Orthostatische intolerantie (valt onder dezelfde " paraplu) en ik weet niet, maar ik herken haar daar ook absoluut niet in. Ff dimmen hoor Sanneke met je bodemdwang voor alles.
Tikkies, diagnoses, uitjes, weekendjes weg, vakanties, gratis producten en ongezonde troep.

In jouw geval zou gewoon gezond eten enorm helpen. Als je echt POTS had gehad, had je het wel gemerkt. Heb je nog nooit over de klachten daarvan gehoord en je bent nogal een klaagzang.

Daarbij bevalt allergisch voor de zwaartekracht jouw wel. Kan je nog meer lekker lui liggen op de bank en bed.

[ Bericht 37% gewijzigd door Beertjeteddy op 30-01-2026 22:53:42 ]
pi_219966794
quote:

[..]
})
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')