abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219962904
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219962925
Sophie en Jantje weer eens voor lunch samen. Kunnen die niet gewoon een keer een boterham uit eigen bakkerij eten? En uiteraard weer alcohol erbij!
(En duidelijk dat ze hier meeleest)
pi_219962953
Ik denk dat Tena een piek in de verkoop gaat zien: Er komt een Mammavan-event! Wurksjops brood insnijden, k*tkleien, verkoop van stuurvaasjes, sleutelhangers, planners, boeken en natuurlijk De dozen Van AM.

En voor 5,- extra mag je met AM op de foto, met middelvinger Juul of Rens-met-zijn-dikke-pens. Drie voor ¤ 12,50, pinapparaat aanwezig en er staat een krat klaar voor alle presentjes voor de andere kinderen.

Komt dat zien, komt dat zien..
pi_219963004
Juul gaat mee op tour met AM, wie past er dan op het huis waar Julia op zou moeten passen 🫣
pi_219963009
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 14:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik denk dat Tena een piek in de verkoop gaat zien: Er komt een Mammavan-event! Wurksjops brood insnijden, k*tkleien, verkoop van stuurvaasjes, sleutelhangers, planners, boeken en natuurlijk De dozen Van AM.

En voor 5,- extra mag je met AM op de foto, met middelvinger Juul of Rens-met-zijn-dikke-pens. Drie voor ¤ 12,50, pinapparaat aanwezig en er staat een krat klaar voor alle presentjes voor de andere kinderen.

🤦♀
pi_219963012
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 14:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Juul gaat mee op tour met AM, wie past er dan op het huis waar Julia op zou moeten passen 🫣
Dat deed ze samen met Jim en Rens, dus de kat zal niet verhongeren.
pi_219963093
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 14:16 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat deed ze samen met Jim en Rens, dus de kat zal niet verhongeren.
Nee dat was oppassen op de kinderen thuis tijdens het knolhobbelen van de ceo en haar echtgenoot.
pi_219963111
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 14:08 schreef Huisopdehoek het volgende:

Echt verschrikkelijk! Die moekes de hele dag kirrend met kwijlende bakkes elkaar verdringen om bij de almachtige AM in de buurt te komen. Ach jongens wat een triestigheid!
pi_219963332
Die haren van KC, echt niet mooi. Je ziet zo duidelijk het kleurverschil. Geen reclame voor de kapster dit
pi_219963431
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 14:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sophie en Jantje weer eens voor lunch samen. Kunnen die niet gewoon een keer een boterham uit eigen bakkerij eten? En uiteraard weer alcohol erbij!
(En duidelijk dat ze hier meeleest)
Mijn irritainment score voor vandaag weer gehaald. Wat een infantiel leven hebben die twee. En Soof maar denken dat we daar jaloers op zijn.
pi_219963450
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 15:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die haren van KC, echt niet mooi. Je ziet zo duidelijk het kleurverschil. Geen reclame voor de kapster dit
Haar eigen haar hangt ook zo piekerig over die mat. Dat heeft Michelle trouwens ook. Het sluit niet op elkaar aan waardoor het er extra fake uitziet.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219963687
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 14:29 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Echt verschrikkelijk! Die moekes de hele dag kirrend met kwijlende bakkes elkaar verdringen om bij de almachtige AM in de buurt te komen. Ach jongens wat een triestigheid!
Dan ben je ook gewoon echt vol van jezelf hoor. Een fandag organiseren.
pi_219963827
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 15:41 schreef papierentas het volgende:

[..]
It’s all about the money. 💶💶💶
pi_219963843
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 15:41 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ooit account begonnen omdat ze zich eenzaam voelde in het ouderschap, en dat is nu precies haar niche. Eenzame volgmoekes die nog zoekende zijn, en daarom AM helemaal fantastisch vinden met al haar 'tips' en opvoedkundige praatjes. De MammaVannies waarvoor ze een event gaat organiseren.
pi_219963845
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 15:17 schreef Cyan het volgende:

[..]
Haar eigen haar hangt ook zo piekerig over die mat. Dat heeft Michelle trouwens ook. Het sluit niet op elkaar aan waardoor het er extra fake uitziet.
Bij MCW vind ik het altijd zo opvallend dat het echt op twee matten lijkt, één links en één rechts. Het valt heel onnatuurlijk.
Ik wil blijven.
pi_219963855
Een AM fandag. Net als je denkt dat het niet erger kan _O-
Maar blijkbaar is er een markt voor. Zij liever dan ik.
pi_219963864
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 15:57 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
It’s all about the money. 💶💶💶
En dan doet ze net alsof ze het voor anderen doet.
pi_219963924
Kunnen we een forumuitje organiseren naar de fandag?
pi_219963981
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 16:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
OMG dat ziet AM weer als een dreigement en haarreductie 🤣🤣🤣
pi_219964003
Kan ze daar weer zenuwachtig voor worden
pi_219964037
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 16:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jaaaaaaa! *O*
pi_219964113
MW die een rondje in het bos gaat wandelen en thuiskomt bij de drie jongens aan het voetballen. Heeft ze serieus haar 3 jarige 'alleen' achtergelaten bij haar andere kids? Die kun je toch niet die verantwoordelijkheid geven? Ook al ziet ze haar oudste zoon als beste vriend.

En ik vind het persoonlijk best erg dat die jongens vaak zo laat op bed gaan omdat er Champions Leaque op is. Come on, het is maar voetbal. Een keer laat op bed kan gebeuren, maar elke week als er CL is? Zo'n wedstrijd is pas 22.30 uur op z'n vroegst afgelopen en de dag er na weer naar school?

Ze zet zelfs haar kinderen 's avonds in om niet alleen te zijn.... ze zijn niet je gelijken Mies.
pi_219964204
CL is niet elke week, maar mijn zoon mocht ook altijd opblijven voor dit soort wedstrijden. Als je kind echt van voetbal houdt hoort het er gewoon bij
pi_219964268
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 16:29 schreef Nieuwnestje het volgende:
MW die een rondje in het bos gaat wandelen en thuiskomt bij de drie jongens aan het voetballen. Heeft ze serieus haar 3 jarige 'alleen' achtergelaten bij haar andere kids? Die kun je toch niet die verantwoordelijkheid geven? Ook al ziet ze haar oudste zoon als beste vriend.

En ik vind het persoonlijk best erg dat die jongens vaak zo laat op bed gaan omdat er Champions Leaque op is. Come on, het is maar voetbal. Een keer laat op bed kan gebeuren, maar elke week als er CL is? Zo'n wedstrijd is pas 22.30 uur op z'n vroegst afgelopen en de dag er na weer naar school?

Ze zet zelfs haar kinderen 's avonds in om niet alleen te zijn.... ze zijn niet je gelijken Mies.
Ik ga er toch wel vanuit dat er iemand in huis/bij de kinderen was.
En CL tja, ik snap t ook niet, maar misschien moet je daar die hard voetbal fan voor zijn 🙈
pi_219964275
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 16:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik ga er toch wel vanuit dat er iemand in huis/bij de kinderen was.
En CL tja, ik snap t ook niet, maar misschien moet je daar die hard voetbal fan voor zijn 🙈
Je ziet Tim in de story bij JN, daar waar eerst altijd Koen te zien was. Daarna op de boerderij. Dus hij, of wie dan ook zal vast wel bij de klaver geweest zijn. En voor echte voetbaljongens snap ik de CL wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')