🤦♀quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik denk dat Tena een piek in de verkoop gaat zien: Er komt een Mammavan-event! Wurksjops brood insnijden, k*tkleien, verkoop van stuurvaasjes, sleutelhangers, planners, boeken en natuurlijk De dozen Van AM.
En voor 5,- extra mag je met AM op de foto, met middelvinger Juul of Rens-met-zijn-dikke-pens. Drie voor ¤ 12,50, pinapparaat aanwezig en er staat een krat klaar voor alle presentjes voor de andere kinderen.
Komt dat zien, komt dat zien..
Dat deed ze samen met Jim en Rens, dus de kat zal niet verhongeren.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Juul gaat mee op tour met AM, wie past er dan op het huis waar Julia op zou moeten passen 🫣
Nee dat was oppassen op de kinderen thuis tijdens het knolhobbelen van de ceo en haar echtgenoot.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat deed ze samen met Jim en Rens, dus de kat zal niet verhongeren.
Echt verschrikkelijk! Die moekes de hele dag kirrend met kwijlende bakkes elkaar verdringen om bij de almachtige AM in de buurt te komen. Ach jongens wat een triestigheid!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik denk dat Tena een piek in de verkoop gaat zien: Er komt een Mammavan-event! Wurksjops brood insnijden, k*tkleien, verkoop van stuurvaasjes, sleutelhangers, planners, boeken en natuurlijk De dozen Van AM.
En voor 5,- extra mag je met AM op de foto, met middelvinger Juul of Rens-met-zijn-dikke-pens. Drie voor ¤ 12,50, pinapparaat aanwezig en er staat een krat klaar voor alle presentjes voor de andere kinderen.
Komt dat zien, komt dat zien..
Mijn irritainment score voor vandaag weer gehaald. Wat een infantiel leven hebben die twee. En Soof maar denken dat we daar jaloers op zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sophie en Jantje weer eens voor lunch samen. Kunnen die niet gewoon een keer een boterham uit eigen bakkerij eten? En uiteraard weer alcohol erbij!
(En duidelijk dat ze hier meeleest)
Haar eigen haar hangt ook zo piekerig over die mat. Dat heeft Michelle trouwens ook. Het sluit niet op elkaar aan waardoor het er extra fake uitziet.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die haren van KC, echt niet mooi. Je ziet zo duidelijk het kleurverschil. Geen reclame voor de kapster dit
Dan ben je ook gewoon echt vol van jezelf hoor. Een fandag organiseren.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:29 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk! Die moekes de hele dag kirrend met kwijlende bakkes elkaar verdringen om bij de almachtige AM in de buurt te komen. Ach jongens wat een triestigheid!
It’s all about the money. 💶💶💶quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:41 schreef papierentas het volgende:
[..]
Dan ben je ook gewoon echt vol van jezelf hoor. Een fandag organiseren.
Ooit account begonnen omdat ze zich eenzaam voelde in het ouderschap, en dat is nu precies haar niche. Eenzame volgmoekes die nog zoekende zijn, en daarom AM helemaal fantastisch vinden met al haar 'tips' en opvoedkundige praatjes. De MammaVannies waarvoor ze een event gaat organiseren.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:41 schreef papierentas het volgende:
[..]
Dan ben je ook gewoon echt vol van jezelf hoor. Een fandag organiseren.
Bij MCW vind ik het altijd zo opvallend dat het echt op twee matten lijkt, één links en één rechts. Het valt heel onnatuurlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:17 schreef Cyan het volgende:
[..]
Haar eigen haar hangt ook zo piekerig over die mat. Dat heeft Michelle trouwens ook. Het sluit niet op elkaar aan waardoor het er extra fake uitziet.
En dan doet ze net alsof ze het voor anderen doet.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
It’s all about the money. 💶💶💶
OMG dat ziet AM weer als een dreigement en haarreductie 🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
Kunnen we een forumuitje organiseren naar de fandag?
Jaaaaaaa!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
Kunnen we een forumuitje organiseren naar de fandag?
Ik ga er toch wel vanuit dat er iemand in huis/bij de kinderen was.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:29 schreef Nieuwnestje het volgende:
MW die een rondje in het bos gaat wandelen en thuiskomt bij de drie jongens aan het voetballen. Heeft ze serieus haar 3 jarige 'alleen' achtergelaten bij haar andere kids? Die kun je toch niet die verantwoordelijkheid geven? Ook al ziet ze haar oudste zoon als beste vriend.
En ik vind het persoonlijk best erg dat die jongens vaak zo laat op bed gaan omdat er Champions Leaque op is. Come on, het is maar voetbal. Een keer laat op bed kan gebeuren, maar elke week als er CL is? Zo'n wedstrijd is pas 22.30 uur op z'n vroegst afgelopen en de dag er na weer naar school?
Ze zet zelfs haar kinderen 's avonds in om niet alleen te zijn.... ze zijn niet je gelijken Mies.
Je ziet Tim in de story bij JN, daar waar eerst altijd Koen te zien was. Daarna op de boerderij. Dus hij, of wie dan ook zal vast wel bij de klaver geweest zijn. En voor echte voetbaljongens snap ik de CL wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik ga er toch wel vanuit dat er iemand in huis/bij de kinderen was.
En CL tja, ik snap t ook niet, maar misschien moet je daar die hard voetbal fan voor zijn 🙈
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |