abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219964307
Zou er veel animo voor zijn ja, voor een demammaFandag? Daar bij de boekhandel leek er weinig opkomst, of moet het allemaal nog beginnen?
pi_219964311
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 16:29 schreef Nieuwnestje het volgende:
MW die een rondje in het bos gaat wandelen en thuiskomt bij de drie jongens aan het voetballen. Heeft ze serieus haar 3 jarige 'alleen' achtergelaten bij haar andere kids? Die kun je toch niet die verantwoordelijkheid geven? Ook al ziet ze haar oudste zoon als beste vriend.

En ik vind het persoonlijk best erg dat die jongens vaak zo laat op bed gaan omdat er Champions Leaque op is. Come on, het is maar voetbal. Een keer laat op bed kan gebeuren, maar elke week als er CL is? Zo'n wedstrijd is pas 22.30 uur op z'n vroegst afgelopen en de dag er na weer naar school?

Ze zet zelfs haar kinderen 's avonds in om niet alleen te zijn.... ze zijn niet je gelijken Mies.
Tim was er.

Als die jongen gewoon goed zijn bed uit komt na een keertje laat erin, zie ik het probleem niet zo eigenlijk. Hij is geen 4 meer.
pi_219964333
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 17:02 schreef Missinglink24 het volgende:
Zou er veel animo voor zijn ja, voor een demammaFandag? Daar bij de boekhandel leek er weinig opkomst, of moet het allemaal nog beginnen?
Ze waren net *optijd* en er was geen animo. Bij haar eerste tour stonden ze al klaar in een rij.
pi_219964340
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 16:19 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Jaaaaaaa! *O*
Kunnen we dan aan Koen (die van Ellen) vragen of hij een dagtripje met zijn bus kan organiseren?
pi_219964448
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 17:09 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Kunnen we dan aan Koen (die van Ellen) vragen of hij een dagtripje met zijn bus kan organiseren?
Whaaaaaa
pi_219964490
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 16:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bij MCW vind ik het altijd zo opvallend dat het echt op twee matten lijkt, één links en één rechts. Het valt heel onnatuurlijk.
Ja dat vind ik ook. En ze heeft vaak bovenop veel volume en die matten hangen dan recht naar beneden wat nog eens extra benadrukt dat het nep is.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219964540
Als je ergens heen gaat waar je de weg niet kent, bereid je even voor. Bekijk even google maps hoe je lopen moet vanaf je parkeerplek/station/bushalte. Kost je nog geen 5 minuten.

En kijk meteen ook even hoe lang je erover doet en tel daar minstens een kwartier bij voor het lopen naar je eindbestemming, en kijk voor je vertrekt of er omleidingen zijn of files.

#gratistipvanflip
#voordeplannervandemama
pi_219964611
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 17:38 schreef Shuri het volgende:
Als je ergens heen gaat waar je de weg niet kent, bereid je even voor. Bekijk even google maps hoe je lopen moet vanaf je parkeerplek/station/bushalte. Kost je nog geen 5 minuten.

En kijk meteen ook even hoe lang je erover doet en tel daar minstens een kwartier bij voor het lopen naar je eindbestemming, en kijk voor je vertrekt of er omleidingen zijn of files.

#gratistipvanflip
#voordeplannervandemama
Ze lijkt amper rekening te houden met files/wegwerkzaamheden en op de bestemming niet hoeveel tijd het kost om van parkeren naar de locatie te komen met al haar spullen. En dat allemaal voor een uurtje.....
Ze zei deze zondag pas rond de borrel/het eten thuis zijn. Terwijl de laatste signeersessie al zaterdagochtend van 11-12hr is. Ze neemt er de tijd voor...het is gewoon een weekend weg met Juul. Kan ze de kosten afschrijven van haar zakelijke rekening.
Julia zag er trouwens ook uit alsof ze vanochtend haar haren niet eens geborsteld had.
pi_219964620
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 17:38 schreef Shuri het volgende:

#gratistipvanflip
#voordeplannervandemama
Maar nu kan ze er storys volgende van plaatsen #100
pi_219964658
Ze gingen na de lunch weg. Nou zal ik wel een muts zijn, maar als ik een belangrijke afspraak heb, zorg ik dat ik ruim op tijd weg ga. Dan maar ter plekke nog wachten en een bakkie doen, maar niet krap aan inplannen.

Maarja, ik heb dan ook geen planner en stempels.
pi_219964740
Janneke is (gelukkig) toch naar de huisarts gegaan. Zware kuur heeft ze gehad.
pi_219965052
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 18:00 schreef Lalaland79 het volgende:
Janneke is (gelukkig) toch naar de huisarts gegaan. Zware kuur heeft ze gehad.
Was te verwachten.. het zag er flink ontstoken uit.
pi_219965097
Judith schooit weer om klikjes op haar linkjes
pi_219965130
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 18:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
In plaats van linkjes plaatsen kan ze haar tijd beter steken in het wassen van haar trui en jas 🤢
pi_219965140
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 18:44 schreef Maremare het volgende:

[..]
In plaats van linkjes plaatsen kan ze haar tijd beter steken in het wassen van haar trui en jas 🤢
Hopelijk weekt ze het dan niet eerst in het recycled badwater van haar en Bob
pi_219965455
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 16:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
Kunnen we een forumuitje organiseren naar de fandag?
Ik ga niet mee🤮
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219965460
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 18:46 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hopelijk weekt ze het dan niet eerst in het recycled badwater van haar en Bob
Wat ziet ze er smoezelig uit de laatste dagen! En dat beleggen van haar, daar zitten risico's aan.
pi_219965503
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 17:09 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
😂 geweldige tip!
pi_219965516
AM heeft volgens mij niemand laten zien in ee boekhandel, dan zullen er wel niet veel mensen gekomen zijn
pi_219965527
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 19:32 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik ga niet mee🤮
Tsss dan ben je geen diehard
pi_219965532
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 19:33 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Wat ziet ze er smoezelig uit de laatste dagen! En dat beleggen van haar, daar zitten risico's aan.
Echt he?
pi_219965542
Jaaa, een fandag! Wat een fantastisch idee. Echt smullen. Hopelijk neemt ze wel het hele gezin mee, kan ik lekker op de foto met Lot! Of een goed gesprek voeren met Saar? Of cybersecuritygeheimen delen met Sam! Maart een adresje geven voor een corset en dan neem ik natuurlijk een ballon mee voor Lot. Van een slak natuurlijk! Ik neem mijn planner mee om te laten signeren, steek m’n middelvinger op naar Juul! Jaaaaa, wat een goed idee❤❤❤
pi_219965578
Wie heeft trouwens die auto van AM geparkeerd? Schots en scheef
pi_219965585
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 18:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik vroeg haar waarom ze bedelde, ze gaf mij als antwoord terug ; waarom ik oordeelde, ze had het duidelijk uitgelegd waarom , anders moest ik haar maar ontvolgen , maar oordelen vond ze niet nodig .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219965591
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 19:39 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Tsss dan ben je geen diehard
Is mij ook veel te ver als je zo als ik vlakbij Almelo woont🤪
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')