Tim was er.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:29 schreef Nieuwnestje het volgende:
MW die een rondje in het bos gaat wandelen en thuiskomt bij de drie jongens aan het voetballen. Heeft ze serieus haar 3 jarige 'alleen' achtergelaten bij haar andere kids? Die kun je toch niet die verantwoordelijkheid geven? Ook al ziet ze haar oudste zoon als beste vriend.
En ik vind het persoonlijk best erg dat die jongens vaak zo laat op bed gaan omdat er Champions Leaque op is. Come on, het is maar voetbal. Een keer laat op bed kan gebeuren, maar elke week als er CL is? Zo'n wedstrijd is pas 22.30 uur op z'n vroegst afgelopen en de dag er na weer naar school?
Ze zet zelfs haar kinderen 's avonds in om niet alleen te zijn.... ze zijn niet je gelijken Mies.
Ze waren net *optijd* en er was geen animo. Bij haar eerste tour stonden ze al klaar in een rij.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:02 schreef Missinglink24 het volgende:
Zou er veel animo voor zijn ja, voor een demammaFandag? Daar bij de boekhandel leek er weinig opkomst, of moet het allemaal nog beginnen?
Kunnen we dan aan Koen (die van Ellen) vragen of hij een dagtripje met zijn bus kan organiseren?quote:
Whaaaaaaquote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Kunnen we dan aan Koen (die van Ellen) vragen of hij een dagtripje met zijn bus kan organiseren?
Ja dat vind ik ook. En ze heeft vaak bovenop veel volume en die matten hangen dan recht naar beneden wat nog eens extra benadrukt dat het nep is.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bij MCW vind ik het altijd zo opvallend dat het echt op twee matten lijkt, één links en één rechts. Het valt heel onnatuurlijk.
Ze lijkt amper rekening te houden met files/wegwerkzaamheden en op de bestemming niet hoeveel tijd het kost om van parkeren naar de locatie te komen met al haar spullen. En dat allemaal voor een uurtje.....quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:38 schreef Shuri het volgende:
Als je ergens heen gaat waar je de weg niet kent, bereid je even voor. Bekijk even google maps hoe je lopen moet vanaf je parkeerplek/station/bushalte. Kost je nog geen 5 minuten.
En kijk meteen ook even hoe lang je erover doet en tel daar minstens een kwartier bij voor het lopen naar je eindbestemming, en kijk voor je vertrekt of er omleidingen zijn of files.
#gratistipvanflip
#voordeplannervandemama
Maar nu kan ze er storys volgende van plaatsen #100quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:38 schreef Shuri het volgende:
Als je ergens heen gaat waar je de weg niet kent, bereid je even voor. Bekijk even google maps hoe je lopen moet vanaf je parkeerplek/station/bushalte. Kost je nog geen 5 minuten.
En kijk meteen ook even hoe lang je erover doet en tel daar minstens een kwartier bij voor het lopen naar je eindbestemming, en kijk voor je vertrekt of er omleidingen zijn of files.
#gratistipvanflip
#voordeplannervandemama
Was te verwachten.. het zag er flink ontstoken uit.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:00 schreef Lalaland79 het volgende:
Janneke is (gelukkig) toch naar de huisarts gegaan. Zware kuur heeft ze gehad.
In plaats van linkjes plaatsen kan ze haar tijd beter steken in het wassen van haar trui en jas 🤢quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith schooit weer om klikjes op haar linkjes
Hopelijk weekt ze het dan niet eerst in het recycled badwater van haar en Bobquote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:44 schreef Maremare het volgende:
[..]
In plaats van linkjes plaatsen kan ze haar tijd beter steken in het wassen van haar trui en jas 🤢
Ik ga niet mee🤮quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
Kunnen we een forumuitje organiseren naar de fandag?
Wat ziet ze er smoezelig uit de laatste dagen! En dat beleggen van haar, daar zitten risico's aan.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Hopelijk weekt ze het dan niet eerst in het recycled badwater van haar en Bob
😂 geweldige tip!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Kunnen we dan aan Koen (die van Ellen) vragen of hij een dagtripje met zijn bus kan organiseren?
Echt he?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:33 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Wat ziet ze er smoezelig uit de laatste dagen! En dat beleggen van haar, daar zitten risico's aan.
Ik vroeg haar waarom ze bedelde, ze gaf mij als antwoord terug ; waarom ik oordeelde, ze had het duidelijk uitgelegd waarom , anders moest ik haar maar ontvolgen , maar oordelen vond ze niet nodig .quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith schooit weer om klikjes op haar linkjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |