abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219971588
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 18:00 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
NEE. Nee. gewoon. echt. nee! Geen Sissieboy, dat is een van mijn favoriete winkels maar ik voel geen enkele overeenkomst met AM

Ik sprak trouwens vorige week een eigenaar van een boekwinkel hier in de buurt waar AM gesigneerd heeft, maar die vonden het geen succes. Het boek verkoopt slecht. Ze hadden gehoopt mensen te trekken met de sessie, maar dat bleek een illusie.
Ik zag het vandaag ook in die boekwinkel. Mooie grote winkel en Annemarie staat ergens aan een kleine sta-tafel met een klein stapeltje boeken met twee dames te kletsen. Genoeg mensen in de winkel, maar het gaf me niet het idee dat die allemaal voor haar gekomen waren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Danielle_ op 31-01-2026 19:21:20 ]
pi_219971639
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 18:39 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik zag het vandaag ook in die boekwinkel. Mooie grote winkel en Annemarie staat ergens aan een kleine sta-tafel met een klein stapeltje boeken met twee dames te kletsen. Genoeg mensen in de winkel, maar het gaf me niet het idee dat die allemaal voor haar gekomen.
Uiteraard niet, het is ook zonder haar druk in die winkel.
pi_219971658
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 18:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze is al bedrijven aan het taggen..

En waarom schreeuwt ze vaak zo als ze haar kind filmt?
En dan een bedrijf met zoetigheden taggen en zeggen dat je niet van zoetigheid houdt. Slimme meid.
Ik wil blijven.
pi_219971692
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 18:32 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Het lijkt me beter datn Sanneke met haar klachten naar de huisarts gaat ipv zelf dokteren en diagnosticeren.
Dit is weer zo'n vrouw die zoekt naar een reden om niet te werken, niet deel te nemen aan de maatschappij en maximaal geld te trekken.
En hoe dom kan je zijn dat je niet weet of je met een huisarts of praktijkondersteuner te maken hebt.

OH ik kan hier zo boos om worden. Dit zijn dus mensen die ervoor zorgen dat onze zorgkosten door het dak gaan. Dus beste fluflu, als je dit lees ( en dit lezen jullie) kap er gewoon mee.
pi_219971696
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 14:56 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Na Zwemles lekker ontprikkelen in de bioscoop. :P
De bioscoop was wel fucking duur!
pi_219971733
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 18:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze is al bedrijven aan het taggen..

En waarom schreeuwt ze vaak zo als ze haar kind filmt?
Ze probeert vast weer een samenwerking te schooien
pi_219971753
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 18:53 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
De bioscoop was wel fucking duur!
Hoe oud is ze dat ze nog voor 7,50 naar de bios ging? 😂 ik kan me dat echt totaal niet herinneren..
Zeker niet in euro tijd... zal vast her en der verschillen maar ik vind het bijzonder
pi_219971777
Maarten die de seksloze drukke mama’s laarzen van AM aan heeft 🫣
pi_219971818
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 19:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maarten die de seksloze drukke mama’s laarzen van AM aan heeft 🫣
Hij heeft toch al een CEO vrouw.
pi_219971899
We zijn weer thuis zegt AM
Ik dacht huhh ziet er anders uit
Maar het logeeradres is thuis begrijp ik nu
Bijzonder wel
pi_219972007
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 18:39 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik zag het vandaag ook in die boekwinkel. Mooie grote winkel en Annemarie staat ergens aan een kleine sta-tafel met een klein stapeltje boeken met twee dames te kletsen. Genoeg mensen in de winkel, maar het gaf me niet het idee dat die allemaal voor haar gekomen waren.
Ik was ook in Maastricht, maar geen blauwe muts en kapsel met uitsteeksel gezien.
pi_219972202
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 19:21 schreef Earring het volgende:
We zijn weer thuis zegt AM
Ik dacht huhh ziet er anders uit
Maar het logeeradres is thuis begrijp ik nu
Bijzonder wel
Haha ja ik dacht dat ze weer richting het westen gingen. Maar nee hoor. En waarom eigenlijk niet gewoon naar huis? Er zijn toch geen meetings meer?
pi_219972498
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 19:53 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Haha ja ik dacht dat ze weer richting het westen gingen. Maar nee hoor. En waarom eigenlijk niet gewoon naar huis? Er zijn toch geen meetings meer?
Geen idee wat ze morgen op de planning hebben
Voorlopig is ze aan het schooien geweest voor een mountainbike training
pi_219972710
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 19:53 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Maar waarom niet gewoon nog een nachtje weg met haar dochter?
pi_219972777
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 18:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hoe oud is ze dat ze nog voor 7,50 naar de bios ging? 😂 ik kan me dat echt totaal niet herinneren..
Zeker niet in euro tijd... zal vast her en der verschillen maar ik vind het bijzonder
De prijs staat toch gewoon online van de kaartjes. En het is ook niet de eerste keer dat ze naar de bios gaat met de kinderen. Wij hebben een vrij dure bios maar bij zo n film is het echt geen 65 euro voor 4. Zal wel inclusief eten en drinken zijn.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219972864
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 20:48 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
De prijs staat toch gewoon online van de kaartjes. En het is ook niet de eerste keer dat ze naar de bios gaat met de kinderen. Wij hebben een vrij dure bios maar bij zo n film is het echt geen 65 euro voor 4. Zal wel inclusief eten en drinken zijn.
Ja, lekker overdrijven weer. En 'zij' was dat kwijt he, niet haar man die fulltime werkt en alles betaald.
pi_219972967
Milou heeft gisteren voor een heel leger gebakken, en bakt vandaag weer?
pi_219973083
Ik blijf me verbazen over AM. En ik ben benieuwd waarom Julia zo stil en kortaf was, ik hoop dan stiekem dat zij eindelijk zat is van het gefilm, net zoals Sam. Maar dat zal vast niet bij haar.

Hopelijk stort dat demammavan 'imperium' op een dag finaal in. Dat er nu zo weinig mensen naar die signeersessies komen is misschien al een teken? Hopelijk hebben sommige volgers nu toch wat meer vraagtekens bij AM na de podcast van Tim Hofman.
pi_219973134
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 21:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ze eten daar als wolven 😂
pi_219973238
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 21:20 schreef Hannah12345 het volgende:
Ik blijf me verbazen over AM. En ik ben benieuwd waarom Julia zo stil en kortaf was, ik hoop dan stiekem dat zij eindelijk zat is van het gefilm, net zoals Sam. Maar dat zal vast niet bij haar.

Hopelijk stort dat demammavan 'imperium' op een dag finaal in. Dat er nu zo weinig mensen naar die signeersessies komen is misschien al een teken? Hopelijk hebben sommige volgers nu toch wat meer vraagtekens bij AM na de podcast van Tim Hofman.
En/of ze vinden het boek niet interessant genoeg en na 2 weken de impulsief gekochtte planner ingevuld te hebben, ligt hij nu achter in de kast.
pi_219973313
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 17:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Kleding—> Vinted

Maar het is duidelijk dat zij haar prioriteiten niet op orde heeft.
Ik had het eigenlijk over trouwkleding, denk niet dat ze die van Vinted af kan halen...

Daarbij koopt ze ook genoeg bij de Hema etc.
pi_219973503
Ik ga beginnen aan het opstel van AM. Dit wil ik niet missen.
pi_219973633
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 21:36 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En/of ze vinden het boek niet interessant genoeg en na 2 weken de impulsief gekochtte planner ingevuld te hebben, ligt hij nu achter in de kast.
Er zullen er best een paar achter gekomen zijn dat AM haar schema helemaal niet past in een leven waarin je gewoon werkt en een sociaal leven hebt🤷‍♀️.
pi_219973659
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 21:42 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik had het eigenlijk over trouwkleding, denk niet dat ze die van Vinted af kan halen...

Daarbij koopt ze ook genoeg bij de Hema etc.
Ik bedoelde trouwkleding via Vinted. Of wordt dat daar niet verkocht?
Ik wil blijven.
pi_219973742
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 21:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ze maakt wel lekkere dingen😋.

En ik zie haar de hele week al van hot naar her fietsen voor de kinderen, maar ik zie haar niet meer naar dr eigen judo les gaan. Of heb ik iets gemist?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')