abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219970037
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 13:42 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Ook de post ervoor van haar moeder. Haar moeder legt het uit, maar zij ziet het op een of andere manier anders in de bijsluiter staan.. nou ik vind het niet zo moeilijk 🤣.
Ja het is vervelend, hier toevallig ook 2 kinderen aan de AB welke 1 u voor maaltijd of 2 u na de maaltijd ingenomen moeten worden. Ja even een weekje vervelend, maar je gaat er niet dood aan.
Ze las het zelf als dat ze 3 uur niet mocht eten. Daar zit de verwarring voor haar. Ik snap die verwarring niet.
En dan die 4 tijdstippen die voorgesteld worden, bij het laatste tijdstip slaapt ze al. Verschuif alles een kwartier tot half uur, probleem opgelost.
Ik wil blijven.
pi_219970096
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wel opvallend dat dbm sinds ze in het diagnose traject zit telkens moet gaan ontprikkelen enzo
Na Zwemles lekker ontprikkelen in de bioscoop. :P
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219970614
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 11:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Janneke deelt de verpakking van haar kuur en een online bijsluiter. Zij vindt het verwarrend. Ik zie de verwarring niet. Dit is een kwestie van begrijpend lezen.
De bijsluiter is heel duidelijk.
Maar eerlijk is eerlijk, op het etiket van de apotheek staat het wat raar.
Ik snap alleen niet dat ze daar niet doorheen kan lezen.
pi_219970813
Het haar van AM is niks anders dan ten tijde van de geboorte van Lot. AM zou anders met haar haar moeten omgaan (want krul), maar AM vond uiterlijk nooit zo belangrijk.

Ik vind het zonde, want ze zou zoveel meer met haar haar kunnen doen. Maar ik zou daar nooit zo'n bericht over sturen. Ik zie hier op zaterdag in de stad 9 van de 10 mensen met haar waarvan ik denk: heb je vanochtend niet in de spiegel gekeken?
pi_219970821
Bijzonder dat Sanneke nergens geld voor heeft, voor een nieuw huis ook niet om straks in te richten maar wel volgend jaar wilt trouwen?
En dan wilt madam foodtrucks e.d.?

Heeft zij enig idee hoeveel zoiets kost? Straks kan ze overal tikkies voor openen. Tikkie voor de verf, tikkie voor de meubels, tikkie voor laminaat en een tikkie voor de bruiloft of denkt ze echt gesponsord te worden door de bedrijven die ze tagt?

Bijzonder ook dat ze als ze POTS zou hebben zonder behandeling dat ze daar kan rondlopen.
Dus die POTS klachten geloof ik niet zo in, ik denk eerder dat ze klachten heeft door haar forse overgewicht of inderdaad misschien de perimenopauze. Snap dat het niet leuk is om te horen maar POTS is echt niet dit.

Overdrijven kunnen ze allemaal wel die influencers die hier besproken worden.
pi_219970853
Julia lijkt best chagrijnig bij AM vandaag , althans het lijkt zo.

Vriendin van mij was vanochtend uit nieuwsgierigheid bij de boekhandel waar de signeersessie werd gehouden, er was geen interesse , geen rijen , geen juichende fans 😅
pi_219971034
Voor wie wil Sanneke al die food trucks etc dan? Ze zegt toch altijd dat er niemand naar haar toe komt?
pi_219971039
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 13:23 schreef Moppie1982 het volgende:
Denk dat Am meer voedende producten voor haar haar moet gebruiken en de juiste spullen, het is droog.. maar vind ook de tweeling en Julia hun haar erg droog ogen altijd.. bij Lot en Jet wel een glansje maar zou er zelf wel wat afknippen en er iets mee doen, hangt zo voor hun ogen elke dag
Er zat toen shampooen cremespoeling in een van haar dozen , zal ze we eenmalig gebruikt hebben
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219971053
Benieuwd of ze weer op het strafbankje komt vanwege die mokken en kopjes. Was al eerder zo?
Live dangerously..
pi_219971069
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 16:25 schreef poohenzo het volgende:

Vriendin van mij was vanochtend uit nieuwsgierigheid bij de boekhandel waar de signeersessie werd gehouden, er was geen interesse , geen rijen , geen juichende fans 😅
Als ik Julia was dan mocht er wel een hele grote vergoeding ten over staan , dat ik mijn zaterdag moest opofferen voor mijn moeder haar hobby, en als er dan ook niemand komt , dan voel je je toch wel helemaal voor lul staan
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219971071
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 10:29 schreef Snaky het volgende:
Nog eens gekeken bij DBM maar inderdaad het is 1 geheel. Het zit echt veel te strak.
Ik ken iemand die maat 42 heeft en zich in stretch kleding maat 36 propt. Dat ziet er ook zo uit. Een paar maten groter is soms echt mooier.
Fred van Leer heeft daar een mooie quote over: het feit dat het past wil niet zeggen dat het jouw maat is.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_219971179
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 16:57 schreef Paardrijden123 het volgende:
Voor wie wil Sanneke al die food trucks etc dan? Ze zegt toch altijd dat er niemand naar haar toe komt?
Voor zichzelf vooral denk ik. Maar ik kan alleen maar denken: als je nu al niet alles kunt betalen, hoe wil je binnen een jaar straks een geheel nieuwe inboedel willen betalen en een bruiloft? Wat zij opnoemt bij elkaar en zou willen kost al gauw alles bij elkaar circa minimaal 5000 - 10000 euro. En dan heb ik het nog eens over de kleding.
pi_219971184
Gek hè dat het eigen risico met bijna ¤100 omhoog gaat volgend jaar…….. mevrouw dbm gaat maandag toch maar even bloedprikken, omdat ze verkouden is 🥲🤨
pi_219971193
quote:
88s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 15:51 schreef Harper het volgende:

[..]
De bijsluiter is heel duidelijk.
Maar eerlijk is eerlijk, op het etiket van de apotheek staat het wat raar.
Ik snap alleen niet dat ze daar niet doorheen kan lezen.
Voor iemand die bezig is met de PABO vind ik het onbegrijpelijk dat ze hier niet doorheen leest.
Ik wil blijven.
pi_219971241
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 17:28 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Voor zichzelf vooral denk ik. Maar ik kan alleen maar denken: als je nu al niet alles kunt betalen, hoe wil je binnen een jaar straks een geheel nieuwe inboedel willen betalen en een bruiloft? Wat zij opnoemt bij elkaar en zou willen kost al gauw alles bij elkaar circa minimaal 5000 - 10000 euro. En dan heb ik het nog eens over de kleding.
Kleding—> Vinted

Maar het is duidelijk dat zij haar prioriteiten niet op orde heeft.
Ik wil blijven.
pi_219971244
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 17:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Als ik Julia was dan mocht er wel een hele grote vergoeding ten over staan , dat ik mijn zaterdag moest opofferen voor mijn moeder haar hobby, en als er dan ook niemand komt , dan voel je je toch wel helemaal voor lul staan
Het viel mij ook op dat Julia wat chagerijnig lijkt of in iedere geval niet enthousiast en blij.

Ik vind het echt treurig dat Am haar kinderen op deze manier aan zich bindt. Voor Julia voelt dit vast als een verplichting. En dat vooral treurig omdat Am nu allemaal "vriendinnen-dingen" wil doen.
pi_219971257
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 17:36 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Het viel mij ook op dat Julia wat chagerijnig lijkt of in iedere geval niet enthousiast en blij.

Ik vind het echt treurig dat Am haar kinderen op deze manier aan zich bindt. Voor Julia voelt dit vast als een verplichting. En dat vooral treurig omdat Am nu allemaal "vriendinnen-dingen" wil doen.
Ik denk niet dat Julia het als verplichting ziet, ze lijken het goed te kunnen vinden.
Dat gezegd hebbende, heel vrolijk ziet ze er niet uit. Maar dat kan ook gewoon een (stoere) houding zijn.
pi_219971263
En AM hengelt naar een samenwerking met SissyBoy volgens mij. Zoveel ‘waaaauw..’ en kleding die ze wil hebben.
pi_219971335
Dat moment met die geruite jas, en die blik van Julia. En ik ga huilen als SissyBoy een samenwerking met haar aan zou gaan. Dat ze maar bij The Stone blijft shoppen. Die hebben tenslotte broeken voor haar hammen.
pi_219971370
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 17:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
En AM hengelt naar een samenwerking met SissyBoy volgens mij. Zoveel ‘waaaauw..’ en kleding die ze wil hebben.
NEE. Nee. gewoon. echt. nee! Geen Sissieboy, dat is een van mijn favoriete winkels maar ik voel geen enkele overeenkomst met AM

Ik sprak trouwens vorige week een eigenaar van een boekwinkel hier in de buurt waar AM gesigneerd heeft, maar die vonden het geen succes. Het boek verkoopt slecht. Ze hadden gehoopt mensen te trekken met de sessie, maar dat bleek een illusie.
pi_219971375
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 16:25 schreef poohenzo het volgende:

Viel me ook op ja, dat chagrijnige, ik heb het idee dat ze de boektours aardig zat is . Wil ze niet liever met vriendinnen wat doen?
pi_219971447
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 17:29 schreef Mallorcameisje het volgende:
Gek hè dat het eigen risico met bijna ¤100 omhoog gaat volgend jaar…….. mevrouw dbm gaat maandag toch maar even bloedprikken, omdat ze verkouden is 🥲🤨
DBM weer ziek en na de bios blijkt dat ze te snel druk is gaan doen,
Wat is er druk aan een film kijken? Dat is toch hetzelfde als simsen of een serie kijken?
pi_219971469
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 16:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
Bijzonder dat Sanneke nergens geld voor heeft, voor een nieuw huis ook niet om straks in te richten maar wel volgend jaar wilt trouwen?
En dan wilt madam foodtrucks e.d.?

Heeft zij enig idee hoeveel zoiets kost? Straks kan ze overal tikkies voor openen.
Ze is al bedrijven aan het taggen..

En waarom schreeuwt ze vaak zo als ze haar kind filmt?
pi_219971517
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 17:29 schreef Mallorcameisje het volgende:
Ho ho ho dat komt omdat ze problemen heeft met de schildklier he? Maar ik vraag me af, ze zegt zo makkelijk maandag even bloedprikken, hoe dan? Heeft ze een briefje/pasje dat ze mag bloedprikken wanneer ze wil? Ik moest eerder om de 3mnd bloedprikken en dan had ik wel een briefje in huis maar niet om zomaar even te gaan prikken.
pi_219971530
Het lijkt me beter datn Sanneke met haar klachten naar de huisarts gaat ipv zelf dokteren en diagnosticeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')