Ze las het zelf als dat ze 3 uur niet mocht eten. Daar zit de verwarring voor haar. Ik snap die verwarring niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:42 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Ook de post ervoor van haar moeder. Haar moeder legt het uit, maar zij ziet het op een of andere manier anders in de bijsluiter staan.. nou ik vind het niet zo moeilijk 🤣.
Ja het is vervelend, hier toevallig ook 2 kinderen aan de AB welke 1 u voor maaltijd of 2 u na de maaltijd ingenomen moeten worden. Ja even een weekje vervelend, maar je gaat er niet dood aan.
Na Zwemles lekker ontprikkelen in de bioscoop.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wel opvallend dat dbm sinds ze in het diagnose traject zit telkens moet gaan ontprikkelen enzo
De bijsluiter is heel duidelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Janneke deelt de verpakking van haar kuur en een online bijsluiter. Zij vindt het verwarrend. Ik zie de verwarring niet. Dit is een kwestie van begrijpend lezen.
Er zat toen shampooen cremespoeling in een van haar dozen , zal ze we eenmalig gebruikt hebbenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:23 schreef Moppie1982 het volgende:
Denk dat Am meer voedende producten voor haar haar moet gebruiken en de juiste spullen, het is droog.. maar vind ook de tweeling en Julia hun haar erg droog ogen altijd.. bij Lot en Jet wel een glansje maar zou er zelf wel wat afknippen en er iets mee doen, hangt zo voor hun ogen elke dag
Als ik Julia was dan mocht er wel een hele grote vergoeding ten over staan , dat ik mijn zaterdag moest opofferen voor mijn moeder haar hobby, en als er dan ook niemand komt , dan voel je je toch wel helemaal voor lul staanquote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:25 schreef poohenzo het volgende:
Julia lijkt best chagrijnig bij AM vandaag , althans het lijkt zo.
Vriendin van mij was vanochtend uit nieuwsgierigheid bij de boekhandel waar de signeersessie werd gehouden, er was geen interesse , geen rijen , geen juichende fans 😅
Fred van Leer heeft daar een mooie quote over: het feit dat het past wil niet zeggen dat het jouw maat is.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:29 schreef Snaky het volgende:
Nog eens gekeken bij DBM maar inderdaad het is 1 geheel. Het zit echt veel te strak.
Ik ken iemand die maat 42 heeft en zich in stretch kleding maat 36 propt. Dat ziet er ook zo uit. Een paar maten groter is soms echt mooier.
Voor zichzelf vooral denk ik. Maar ik kan alleen maar denken: als je nu al niet alles kunt betalen, hoe wil je binnen een jaar straks een geheel nieuwe inboedel willen betalen en een bruiloft? Wat zij opnoemt bij elkaar en zou willen kost al gauw alles bij elkaar circa minimaal 5000 - 10000 euro. En dan heb ik het nog eens over de kleding.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:57 schreef Paardrijden123 het volgende:
Voor wie wil Sanneke al die food trucks etc dan? Ze zegt toch altijd dat er niemand naar haar toe komt?
Voor iemand die bezig is met de PABO vind ik het onbegrijpelijk dat ze hier niet doorheen leest.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 15:51 schreef Harper het volgende:
[..]
De bijsluiter is heel duidelijk.
Maar eerlijk is eerlijk, op het etiket van de apotheek staat het wat raar.
Ik snap alleen niet dat ze daar niet doorheen kan lezen.
Kleding—> Vintedquote:Op zaterdag 31 januari 2026 17:28 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Voor zichzelf vooral denk ik. Maar ik kan alleen maar denken: als je nu al niet alles kunt betalen, hoe wil je binnen een jaar straks een geheel nieuwe inboedel willen betalen en een bruiloft? Wat zij opnoemt bij elkaar en zou willen kost al gauw alles bij elkaar circa minimaal 5000 - 10000 euro. En dan heb ik het nog eens over de kleding.
Het viel mij ook op dat Julia wat chagerijnig lijkt of in iedere geval niet enthousiast en blij.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 17:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Als ik Julia was dan mocht er wel een hele grote vergoeding ten over staan , dat ik mijn zaterdag moest opofferen voor mijn moeder haar hobby, en als er dan ook niemand komt , dan voel je je toch wel helemaal voor lul staan
Ik denk niet dat Julia het als verplichting ziet, ze lijken het goed te kunnen vinden.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 17:36 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Het viel mij ook op dat Julia wat chagerijnig lijkt of in iedere geval niet enthousiast en blij.
Ik vind het echt treurig dat Am haar kinderen op deze manier aan zich bindt. Voor Julia voelt dit vast als een verplichting. En dat vooral treurig omdat Am nu allemaal "vriendinnen-dingen" wil doen.
NEE. Nee. gewoon. echt. nee! Geen Sissieboy, dat is een van mijn favoriete winkels maar ik voel geen enkele overeenkomst met AMquote:Op zaterdag 31 januari 2026 17:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
En AM hengelt naar een samenwerking met SissyBoy volgens mij. Zoveel ‘waaaauw..’ en kleding die ze wil hebben.
Viel me ook op ja, dat chagrijnige, ik heb het idee dat ze de boektours aardig zat is . Wil ze niet liever met vriendinnen wat doen?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:25 schreef poohenzo het volgende:
Julia lijkt best chagrijnig bij AM vandaag , althans het lijkt zo.
Vriendin van mij was vanochtend uit nieuwsgierigheid bij de boekhandel waar de signeersessie werd gehouden, er was geen interesse , geen rijen , geen juichende fans 😅
DBM weer ziek en na de bios blijkt dat ze te snel druk is gaan doen,quote:Op zaterdag 31 januari 2026 17:29 schreef Mallorcameisje het volgende:
Gek hè dat het eigen risico met bijna ¤100 omhoog gaat volgend jaar…….. mevrouw dbm gaat maandag toch maar even bloedprikken, omdat ze verkouden is 🥲🤨
Ze is al bedrijven aan het taggen..quote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
Bijzonder dat Sanneke nergens geld voor heeft, voor een nieuw huis ook niet om straks in te richten maar wel volgend jaar wilt trouwen?
En dan wilt madam foodtrucks e.d.?
Heeft zij enig idee hoeveel zoiets kost? Straks kan ze overal tikkies voor openen.
Ho ho ho dat komt omdat ze problemen heeft met de schildklier he? Maar ik vraag me af, ze zegt zo makkelijk maandag even bloedprikken, hoe dan? Heeft ze een briefje/pasje dat ze mag bloedprikken wanneer ze wil? Ik moest eerder om de 3mnd bloedprikken en dan had ik wel een briefje in huis maar niet om zomaar even te gaan prikken.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 17:29 schreef Mallorcameisje het volgende:
Gek hè dat het eigen risico met bijna ¤100 omhoog gaat volgend jaar…….. mevrouw dbm gaat maandag toch maar even bloedprikken, omdat ze verkouden is 🥲🤨
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |