En Flapje was uitgehongerd na een kinderfeestje... wat spreekt die vrouw zich ook tegen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:30 schreef Moppie1982 het volgende:
Hebben jullie wel naar haar vestje gevraagd? Denkt ze dat ze een mode icoon is?
Btw zo ondervoed zag flapje er niet uit hoor bij de boksbal eerder gezond!
Ook in Nederland niet wat mij betreft.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:51 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Nederland ook wel gedaan… snap echt niet buitenland al helemaal niet…
Zij zou echt in een boekje moeten bijhouden wat ze waar uit haar nek loopt te zwammen. Zou ze familie zijn van een zekere mevrouw uit Barneveld?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:15 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
En Flapje was uitgehongerd na een kinderfeestje... wat spreekt die vrouw zich ook tegen.
Dat oorsuizen wanneer ze slechter eet zal ze wel verwarren met een stemmetje in haar hoofd dat zegt dat ze gezonder zou moeten eten.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke waarbij het een beetje beter gaat nu ze gezonder en bewuster eet.
Ik zie (en dat is wat ze deelt op insta) niet zozeer een bewuster en gezonder eetpatroon? Maar fijn dat ze daar dan al wat van merkt.
Maar als ze wat slechter eet krijgt ze last van oorsuizen? Ik snap die combinatie niet echt?
En die brainfog: kun je je brain ook niet een beetje trainen? Sowieso dagelijks een wandeling lijkt me goed voor je lichamelijke en geestelijke gemoedstoestand.
Je brein stimuleren op verschillende manieren, anders dan filmen vanaf de bank en aanbiedingen her en der zoeken op je telefoon, foto’s en linkjes plakken voor een post op insta, Vinted afzoeken voor nog meer kleding voor je kind en de kleding waar hij is uitgegroeid (of nooit heeft aangehad want te veel) weer op Vinted zetten?
Haha al die koude drukte met die bolderkar en al die spullen elke keer. Aan de gracht pas stond ze natuurlijk gewoon voor emmer.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:25 schreef Harper het volgende:
Wat is AM toch een gewoontedier. In dezelfde B&B slapen als vorig jaar, bij hetzelfde restaurant eten. Ik zou lekker met Juul in een hotel in de stad zijn gaan zitten. Maar daarvoor moet je betalen natuurlijk.
Ben verbaasd dat de bolderkar niet meer mee hoeft. Zou ze stiekem toch niet zoveel aanloop verwachten?
Denk dat deze toko haar weer een gratis slaapplekje heeft gegeven. Hotel in de stad had ze hoogstwaarschijnlijk zelf moeten betalen en daar heeft ze uiteraard geen zin in.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:25 schreef Harper het volgende:
Wat is AM toch een gewoontedier. In dezelfde B&B slapen als vorig jaar, bij hetzelfde restaurant eten. Ik zou lekker met Juul in een hotel in de stad zijn gaan zitten. Maar daarvoor moet je betalen natuurlijk.
Ben verbaasd dat de bolderkar niet meer mee hoeft. Zou ze stiekem toch niet zoveel aanloop verwachten?
Je mag nergens wat over zeggen bij AM. Instrgram is letterlijk haar werk en ze is zogenaamd een hele officiële schrijfster, bestseller auteur zelfs. Die naar het boekenbal gaat. Maar als ze grove schrijffouten maakt in haar WERK dan mag men dat niet zeggen. Dat is gemeen! Ophouden daarmee!quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:31 schreef Lodelie het volgende:
Je mag niks zeggen van het haar van Am, want ze kan er niks aan doen, het komt door de overgang.
Heeft de overgang ook een belachelijk knotje boven op haar hoofd gemaakt dan?
Mee eens hoor… maar zo zijn daar wel meer dingen die ik zie waar van ik denk nope niet okequote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:23 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ook in Nederland niet wat mij betreft.
Ja die antenne wordt ook steeds groter🤪🤪🤪 en aan haar haar is veel te doen als je de juiste producten hebt. Dit is gewoon een gevolg van niet goed verzorgen. Maar dat zie je aan alles, ze is net zo groezelig als Judith.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:31 schreef Lodelie het volgende:
Je mag niks zeggen van het haar van Am, want ze kan er niks aan doen, het komt door de overgang.
Ik denk dat ze echt clueless is hoe dan en het spannend vindt om uit te zoeken.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:38 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ja die antenne wordt ook steeds groter🤪🤪🤪 en aan haar haar is veel te doen als je de juiste producten hebt. Dit is gewoon een gevolg van niet goed verzorgen. Maar dat zie je aan alles, ze is net zo groezelig als Judith.
Wil net zeggen. Als fertiliteitsproblemen Sanneke zou hebben getroffen was bij haar de wereld vergaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Mensen, of we Sanneke niet willen ‘aanvallen’ op het gebruiken van een verkeerd woord. Iedereen snapt toch wel dat zij het niet zo bedoelde?
Aldus Sanneke die zelf bij elk verkeerd woord de pan uitflipt. Maar dat is haar autisme hè, dus daar kan zij niks aan doen.
Maar ze wordt naar de grond geslagen op school dus moet ze op vechtsport om terug te leren meppen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:53 schreef opwegnaar het volgende:
Ik snap ook niet dat DBM al zo'n complete sportuitrusting voor vriendinnie dr nieuwe sport heeft gekocht, inclusief boksbal. Leek wel of ze op die (vecht)sport MOEST van DBM en niet echt uit vrij wil. Zij hebben het financieel niet heel breed, rare keuze.
Dat is de antenne voor haar pinapparaat. Duh.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:31 schreef Lodelie het volgende:
Ik heb geen idee wat Sanneke mankeert maar het moet altijd om haar gaan. Dodelijk vermoeiend om mee te moeten leven lijkt mij.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:53 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Wil net zeggen. Als fertiliteitsproblemen Sanneke zou hebben getroffen was bij haar de wereld vergaan.
Dan had niemand anders kinderen mogen krijgen want zo oneerlijk dat zij ze niet mag krijgen.
Dan hadden we wekelijks een tikkie mogen betalen voor een weekendje weg want zo zwaar leven.
Maar als dit andere mensen treft dan zij moeten ze eigenlijk vooral hun mond houden van Sanneke, anders heeft Sanneke het anders daarmee te zwaar.
Echt, deze vrouw heeft een betonnen plaat voor haar kop.
Echt zo vals, gemeen en schandalig dit.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:13 schreef Weerikier het volgende:
Wat erg, ik zag een reactie bij AM dr post over dat ze het contact met haar ouders heeft verbroken. Die post die ze een paar dagen geleden nog in haar stories aanhaalde, of we die allemaal nog even willen lezen en zo.
Daar reageerde dus recent iemand op, die vraagt; "hoe staan zij(de ouders) hierin, zoeken ze nog contact?"
Dan antwoord AM; "Nee, ik wens ze het beste en respecteer zoveel mogelijk hun privacy "
Mag ik even lachen?! Ze respecteert hun privacy! Door iedere week op haar openbare insta kanaal over ze te vertellen, hoe naar ze zijn, hoe moeilijk het allemaal voor AM zelf was. Hoe ze hun huis in Frankrijk mist waar ze lekker gratis met al haar 8 koters mocht verblijven iedere zomer. Hoe ze zelf fietsen op marktplaats moeten zoeken nu haar vader dat niet meer doet. Nog even los van hoe de ouders in haar boekjes door het slijk worden gehaald. Ik weet meer over die ouders van AM dan over sommige van mijn eigen familie leden. Maar fijn , ze respecteert hun privacy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |