abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219968149
Ik ben een mooie vrouw met slonshaar. Niks aan te doen want ik zit in de overgang. :'(
pi_219968151
Hebben jullie wel naar haar vestje gevraagd? Denkt ze dat ze een mode icoon is?

Btw zo ondervoed zag flapje er niet uit hoor bij de boksbal eerder gezond!
pi_219968159
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:29 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ze heeft wel een groot talent om zich zo onflatteus mogelijk te kleden 🙈🙈
En dan zeggen ‘ik krijg er vast vragen over’ 🫣
pi_219968173
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:31 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ja of ze wel goed wijs is. Dit bedenk je toch niet. Een jaar of 15 geleden droegen kinderen weleens een korte broek over een legging of maillot, maar dit is wel een heel bijzondere combinatie. Josine Wille is ook wat voller maar zij kleedt zich vaak heel goed.
pi_219968194
AM is echt helemaal delulu met die @demammavan fan dag. Er komt op die signeer dagjes van haar een halve kip en een paardenkop af. Je zag in die boekenwinkel gister toen ze de koffie filmde dat ze gewoon aan een sta tafel was gezet en ze had misschien 10 boekjes liggen om te signeren en er stond helemaal niemand in de rij. Nou zal er best in de loop van de dag wat aanloop geweest zijn maar dat lul verhaal over "allemaal mannen" die nou eindelijk eens willen weten waar hun vrouw het altijd over heeft is misschien één Maarten-achtig typetje geweest die mee was gesleept door zn vrouw en AM vond dat prachtig en verzint er even een hele rij met mannen bij. En dan zijn die signeer sessies nog bij mensen, die dat interessant vinden ,in de buurt dus makkelijk om even langs te lopen.
Hoezo denkt AM dan dat er genoeg volk is dat helemaal uit alle hoeken van het land komt naar een Annemarie dag? Los van dat ik het een muts van een vrouw vind, dit gaat toch nooit werken? Ik denk dat het gewoon een middagje wordt op een veldje ergens achter met al haar samenwerkingen en de kinderen en aanhang en dan de bbq aan gooien , iemand die een liedje zingt en als er een stuk of 10 volgers komen is de "fan" dag geslaagd. Oh ja en natuurlijk Mirjam van Ijsland, sneu geval vind ik dat, een instagram account maken nav je zogenaamde vriendschap met AM, heel wanhopig komt dat over.
Annemarie is volgens mij meer gebaat bij een paar goede sessies bij een psycholoog dan bij nog een signeer sessie , helemaal van het pad die vrouw.
pi_219968199
Die benen kan dbm natuurlijk niks aan doen, maar in deze broek worden ze wel extra geaccentueerd 🙈
Fijn om te weten dat dat vestje van Wibra is, hoef ik daar iig niet naar toe 😅
pi_219968214
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die benen kan dbm natuurlijk niks aan doen, maar in deze broek worden ze wel extra geaccentueerd 🙈
Fijn om te weten dat dat vestje van Wibra is, hoef ik daar iig niet naar toe 😅
Is oude collectie dus helaas voor jou hahaha

Spijker op spijker is tof, maar wel dezelfde kleur spijker en niet met een korte broek een legging en dan grijze sokken

Gewoon een geheel spijkerpak zal haar beter staan
pi_219968217
Mensen, of we Sanneke niet willen ‘aanvallen’ op het gebruiken van een verkeerd woord. Iedereen snapt toch wel dat zij het niet zo bedoelde?
Aldus Sanneke die zelf bij elk verkeerd woord de pan uitflipt. Maar dat is haar autisme hè, dus daar kan zij niks aan doen.
Ik wil blijven.
pi_219968251
DBM:Ik dacht eerst ook dat ze een korte broek met legging droeg maar het is toch een lange broek met frutselzooi aan de zijkant, goed te zien als je even inzoomt.
pi_219968260
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:31 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Nou er kwamen wel wat vragen bij me op hoor... dus die zin snap ik wel 😂 weet niet of het de vragen zijn die ze zelf in haar hoofd had.. maar wel een aantal vragen 👌
pi_219968267
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:19 schreef Moppie1982 het volgende:
Kan iemand de modepolitie naar dbm sturen…. 😱😱😱😱
Weet ook gewoon niet wat ik daarvan moet zeggen. Het ziet er echt verschrikkelijk uit, die hele combinatie! Denk dat ze meer gebaat is bij een lossere broek ook, want ook al heeft ze lipoedeem, daar kan ze zich wel op kleden denk ik. Zal haar wederhelft hier niks van zeggen?
En de boksbal van Flap, tja. Ze heeft een lintworm eet alleen bifi dus ondervoed 🙃
pi_219968268
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
Natalievdlet zegt dat ze op vakantie in Egypte laat dochter in de kamer liet slapen terwijl zij en haar vriendin naar het restaurant gaan. En dan videobellen ze naar de kamer. Dit zou ik echt nooit doen 😱
Helemaal niet als je dat leest over die Madelaine uit pPortugal
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219968272
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nou er kwamen wel wat vragen bij me op hoor... dus die zin snap ik wel 😂 weet niet of het de vragen zijn die ze zelf in haar hoofd had.. maar wel een aantal vragen 👌
Blokkendoos vragen denk ik 😁
pi_219968273
DBM heeft toch gewoon een broek aan ipv korte broek met legging?
pi_219968280
Sanneke waarbij het een beetje beter gaat nu ze gezonder en bewuster eet.
Ik zie (en dat is wat ze deelt op insta) niet zozeer een bewuster en gezonder eetpatroon? Maar fijn dat ze daar dan al wat van merkt.

Maar als ze wat slechter eet krijgt ze last van oorsuizen? Ik snap die combinatie niet echt?

En die brainfog: kun je je brain ook niet een beetje trainen? Sowieso dagelijks een wandeling lijkt me goed voor je lichamelijke en geestelijke gemoedstoestand.

Je brein stimuleren op verschillende manieren, anders dan filmen vanaf de bank en aanbiedingen her en der zoeken op je telefoon, foto’s en linkjes plakken voor een post op insta, Vinted afzoeken voor nog meer kleding voor je kind en de kleding waar hij is uitgegroeid (of nooit heeft aangehad want te veel) weer op Vinted zetten?
pi_219968282
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:43 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM:Ik dacht eerst ook dat ze een korte broek met legging droeg maar het is toch een lange broek met frutselzooi aan de zijkant, goed te zien als je even inzoomt.
Idd als je inzoomt zie je dat het 1 broek is... wat overigens nog meer vragen op roept 🤔
pi_219968286
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:35 schreef Weerikier het volgende:
AM is echt helemaal delulu met die @:demammavan fan dag. Er komt op die signeer dagjes van haar een halve kip en een paardenkop af. Je zag in die boekenwinkel gister toen ze de koffie filmde dat ze gewoon aan een sta tafel was gezet en ze had misschien 10 boekjes liggen om te signeren en er stond helemaal niemand in de rij. Nou zal er best in de loop van de dag wat aanloop geweest zijn maar dat lul verhaal over "allemaal mannen" die nou eindelijk eens willen weten waar hun vrouw het altijd over heeft is misschien één Maarten-achtig typetje geweest die mee was gesleept door zn vrouw en AM vond dat prachtig en verzint er even een hele rij met mannen bij. En dan zijn die signeer sessies nog bij mensen, die dat interessant vinden ,in de buurt dus makkelijk om even langs te lopen.
Hoezo denkt AM dan dat er genoeg volk is dat helemaal uit alle hoeken van het land komt naar een Annemarie dag? Los van dat ik het een muts van een vrouw vind, dit gaat toch nooit werken? Ik denk dat het gewoon een middagje wordt op een veldje ergens achter met al haar samenwerkingen en de kinderen en aanhang en dan de bbq aan gooien , iemand die een liedje zingt en als er een stuk of 10 volgers komen is de "fan" dag geslaagd. Oh ja en natuurlijk Mirjam van Ijsland, sneu geval vind ik dat, een instagram account maken nav je zogenaamde vriendschap met AM, heel wanhopig komt dat over.
Annemarie is volgens mij meer gebaat bij een paar goede sessies bij een psycholoog dan bij nog een signeer sessie , helemaal van het pad die vrouw.
👍
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219968302
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
Natalievdlet zegt dat ze op vakantie in Egypte laat dochter in de kamer liet slapen terwijl zij en haar vriendin naar het restaurant gaan. En dan videobellen ze naar de kamer. Dit zou ik echt nooit doen 😱
Nederland ook wel gedaan… snap echt niet buitenland al helemaal niet…
pi_219968305
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😂😂
pi_219968324
Volgens Sanneke : mensen zeggen (en niet op een toffe (..) manier) dat ze misschien in de perimenopause zit omdat ze het terugkrijgt want ze mensen pijn heeft gedaan doordat ze heeft gezegd ‘dat ze misschien nog een kind nemen. En omdat zij mensen pijn heeft gedaan ze het nu ook terug kan verwachten.

Zou het autisme zijn dat je zulke dingen gaat bedenken? Lijkt me lastig en vermoeiend.
pi_219968343
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Idd als je inzoomt zie je dat het 1 broek is... wat overigens nog meer vragen op roept 🤔
Ja, een soort cargobroek met flink uitstekende zakken. Doet niet echt iets voor haar kroketjes, maar als zij er blij mee is: enjoy.
pi_219968356
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Volgens Sanneke : mensen zeggen (en niet op een toffe (..) manier) dat ze misschien in de perimenopause zit omdat ze het terugkrijgt want ze mensen pijn heeft gedaan doordat ze heeft gezegd ‘dat ze misschien nog een kind nemen. En omdat zij mensen pijn heeft gedaan ze het nu ook terug kan verwachten.

Zou het autisme zijn dat je zulke dingen gaat bedenken? Lijkt me lastig en vermoeiend.
Echt een heel raar verwijt van haar.

Ik las dat stukje over de 24 uurs meting en dat ze gesproken had met de praktijkondersteuner en dat dat allemaal maar gek is. Nee meid, zo gaat dat. Maar als je een afspraak wil bij een huisarts erover, dan maak je die toch? Ik denk dat ze zelf ook wel weet dat het onzin is om door te gaan op die uitslag, aangezien er niks mis was. Dan mag ze heel blij zijn. De klachten die ze omschrijft over hoge hartslag etc... tja je zit de hele dag, je hebt overgewicht, je eet niet gezond.
pi_219968371
Sanneke; Ze denkt dat ze POTS heeft, wat denken haar volgers vraagt ze. Vervolgens noemt ze alle symptomen die ook bij de perimenopauze horen. Mensen zeggen dat tegen haar. Mag niet van Sanneke, is niet leuk, ze wil geen andere diagnose horen. Sowieso lijkt me een diagnose via je volgers op instagram niet waterdicht maar oké..
Wat bezield al die vrouwen toch die wij hier bespreken? Ze hebben stuk voor stuk van instagram een soort van "vriend" gemaakt die ze in in het echt leven blijkbaar niet hebben en hangen daar hun hele leven aan op.
pi_219968395
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 10:03 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik las dat stukje over de 24 uurs meting en dat ze gesproken had met de praktijkondersteuner en dat dat allemaal maar gek is. Nee meid, zo gaat dat. Maar als je een afspraak wil bij een huisarts erover, dan maak je die toch? Ik denk dat ze zelf ook wel weet dat het onzin is om door te gaan op die uitslag, aangezien er niks mis was. Dan mag ze heel blij zijn. De klachten die ze omschrijft over hoge hartslag etc... tja je zit de hele dag, je hebt overgewicht, je eet niet gezond.
Als er iets afwijkende was gevonden had ze ongetwijfeld een afspraak met de HA gehad. Maar het is inderdaad heel gebruikelijk dat zulke dingen door de praktijkondersteuner worden gedaan, en de uitslag wordt besproken met/geaccordeerd door de HA.
Als de HA zo’n onderzoek zou moeten uitleggen, verrichten en nabespreken, dan zouden de wachttijden bij de huisarts verder oplopen.
pi_219968414
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 10:06 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke; Ze denkt dat ze POTS heeft, wat denken haar volgers vraagt ze. Vervolgens noemt ze alle symptomen die ook bij de perimenopauze horen. Mensen zeggen dat tegen haar. Mag niet van Sanneke, is niet leuk, ze wil geen andere diagnose horen. Sowieso lijkt me een diagnose via je volgers op instagram niet waterdicht maar oké..
Wat bezield al die vrouwen toch die wij hier bespreken? Ze hebben stuk voor stuk van instagram een soort van "vriend" gemaakt die ze in in het echt leven blijkbaar niet hebben en hangen daar hun hele leven aan op.
Pots tussen haar oren. Ze heeft geen conditie, is te zwaar, beweegt niet of nauwelijks. Elke stap die zij zet moet dat hart keihard aan het werk. Maar als zij denkt dat ze Pots heeft, dan moet ze naar haar huisarts gaan. Het is echt ziek dat je je volgers om een diagnose gaat vragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')