abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219966998
Am filmt, uiteraard, haar dessert in een restaurant en daarna Julia zegt "jij hebt rode wangen."

Julia "ik ben gewoon moe en het is hier warm"

Het komt allemaal zo bot en gevoelloos over. Laat dat meid gewoon rode wangen hebben, dat zien wij allemaal omdat jij aan het filmen bent. Waarom zo benoemen?
pi_219967075
‘Er waren veel mannen die wilden zien waar hun vrouw het steeds over had’ 🤣

En ze meldt nog even dat ze na de sessie de stad in gaan. Kun je daar ook nog even zwaaien/je middelvinger opsteken/een foto maken.
pi_219967102
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 23:33 schreef Huisopdehoek het volgende:

En ze meldt nog even dat ze na de sessie de stad in gaan. Kun je daar ook nog even zwaaien/je middelvinger opsteken/een foto maken.
Ze denkt kennelijk dat haar volgers in sprookjes geloven.

"veel" mannen.

Pics or it didn't happen
pi_219967132
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 23:38 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ze denkt kennelijk dat haar volgers in sprookjes geloven.

"veel" mannen.

Pics or it didn't happen
Ik denk dat veel volgers alles voor zoete koek slikken wat er gezegd/geschreven/verzonnen wordt.
pi_219967247
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 23:43 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik denk dat veel volgers alles voor zoete koek slikken wat er gezegd/geschreven/verzonnen wordt.
Precies dezelfde soort volgers als de volgers van Sanneke die haar overal van voorzien. Gratis producten en tikkies voor haar betalen.
pi_219967248
quote:
Er waren veel mannen die wilden zien waar hun vrouw het steeds over had’ 🤣

Zou ze dit zelf geloven?
pi_219967792
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 20:54 schreef Clubsoda het volgende:
En jezus Annemarie, als je al diepzinnige post over verbreken van de band met je familie maakt, leer dan op zijn minst het verschil tussen mits en tenzij eens goed uit je hoofd 8)7
Ik kom hier even op terug want blijkbaar is het "NIET LEUK!! :( " als mensen zulke feedback geven.

Je werk is letterlijk teksten de wereld in brengen om andere mensen te bereiken. Dan mogen die mensen toch verwachten dat je dat netjes doet?

Zou ze nou serieus denken dat andere mensen in hun baan nooit te horen krijgen dat ze notulen slordig hebben geschreven, er fouten in een verslag staan, er een typfout staat in de presentatie voor een klant?

Bijzonder om te vinden dat je als influencers maar vrijgewaard mag zijn van álle kritiek omdat mensen ook nare dingen zeggen over je haar. Doe je werk gewoon goed en lees nog even na wat mits en tenzij betekenen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219967809
Maar ze heb dislextie hè?
Dan doe je zoiets en vergeet je ook iedere keer dat namen van mensen en plaatsen met een Hoofdletter moeten.
pi_219967811
Och ja, wat zielig -O- dan is het niet erg!

Ik vind het vooral getuigen van heel weinig betrokkenheid bij wat je doet, niet gewend zijn om na te denken over, te reflecteren op je werk en te schaven en te verbeteren aan wat je oplevert. Kwantiteit boven kwaliteit. Maar dat zal wel adhd zijn dan.
pi_219967825
Maar ik geloof ook wel dat niet iedereen precies is met taal en dus niet begrijpt dat anderen dat wel zijn en oprecht in de war raken van niet kloppende zinnen. Zoiets met mits waar tenzij hoort, moet ik drie keer lezen om te snappen wat er staat. En dan blijft het schuren. Net als met onjuiste spaties, zinnen zijn vaak niet goed te begrijpen dat je de spaties erin leest zoals ze er staan. Ik vind het vermoeiend om tijdens het lezen na te moeten denken wat het ook zou kunnen zijn. Dat zal mijn manco wel wezen :+
pi_219967826
Geen zin in mail van advocaat

[ Bericht 91% gewijzigd door Bubbeltjeswater op 31-01-2026 08:44:50 ]
pi_219967855
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 07:36 schreef Clubsoda het volgende:
Och ja, wat zielig -O- dan is het niet erg!

Ik vind het vooral getuigen van heel weinig betrokkenheid bij wat je doet, niet gewend zijn om na te denken over, te reflecteren op je werk en te schaven en te verbeteren aan wat je oplevert. Kwantiteit boven kwaliteit. Maar dat zal wel adhd zijn dan.
Ik snap ook niet dat ze iets antwoord als ‘ja dank je, ik haal dat regelmatig door elkaar!
Maar nee, ze beschouwd het ongetwijfeld weer als ‘haat’ en moet het exposen.
pi_219967893
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 23:16 schreef Lodelie het volgende:
Am filmt, uiteraard, haar dessert in een restaurant en daarna Julia zegt "jij hebt rode wangen."

Julia "ik ben gewoon moe en het is hier warm"

Het komt allemaal zo bot en gevoelloos over. Laat dat meid gewoon rode wangen hebben, dat zien wij allemaal omdat jij aan het filmen bent. Waarom zo benoemen?
Jaa ik vind dat zo naar en stom als mensen dat doen! Als je een keer bloost in gezelschap dat mensen dan gaan zeggen: Oh je wordt helemaal rood! Of: je hoeft niet rood te worden hoor!
Het schijnt dat mensen dit niet naar bedoelen maar ik vind het ronduit gemeen.
pi_219967898
quote:

Kan me er niks bij voorstellen en geloof er ook geen bal van
pi_219967908
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 21:56 schreef TantePien1990 het volgende:
Dbm kocht een bokszak voor haar ondervoede flappie. Snap dus niet dat die werkelijk waar alles maar gelijk aan moet schaffen.
Zo hard zal een kindje van 4 niet trappen want altijd moe is en minimaal eet?
Datzelfde kind wat niet eet, kwam gisteren thuis met honger, want altijd honger en willen eten….
Oepsie, ze was de verhaallijn even kwijt denk ik
pi_219967921
Sanneke jat echt altijd alle aanbiedingen en linkjes van een groot account. Als het daar geplaatst wordt, plaatst Sanneke het maximaal een half uur later. Zo origineel….
pi_219967961
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 22:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Janneke zegt dat ze rondom het slikken van een tablet van de kuur 3 uur niet mag eten. De bijsluiter geeft aan dat je het moet innemen 1 uur voor of 2 uur na het eten. Dat is iets heel anders.
Ja, ze heeft wel vaker van die dingen waarbij ik denk: niet het scherpste mes in de la
pi_219968099
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 07:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik kom hier even op terug want blijkbaar is het "NIET LEUK!! :( " als mensen zulke feedback geven.

Je werk is letterlijk teksten de wereld in brengen om andere mensen te bereiken. Dan mogen die mensen toch verwachten dat je dat netjes doet?

Zou ze nou serieus denken dat andere mensen in hun baan nooit te horen krijgen dat ze notulen slordig hebben geschreven, er fouten in een verslag staan, er een typfout staat in de presentatie voor een klant?

Bijzonder om te vinden dat je als influencers maar vrijgewaard mag zijn van álle kritiek omdat mensen ook nare dingen zeggen over je haar. Doe je werk gewoon goed en lees nog even na wat mits en tenzij betekenen.
Zo mee eens!
In mijn werk is het ook heel belangrijk. Ik erger me ook aan de luiheid. Ze weet ondertussen echt wel dat het niet 'optijd' is. Maar steevast schrijft ze het fout. Net zoals 'met ze alle' en 'stampot'. Nou lees ik al het gezwatel niet goed door, maar volgens mij schrijft ze in elk geval niet 'zij wilt'.
pi_219968101
Kan iemand de modepolitie naar dbm sturen…. 😱😱😱😱
pi_219968110
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 08:27 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Datzelfde kind wat niet eet, kwam gisteren thuis met honger, want altijd honger en willen eten….
Oepsie, ze was de verhaallijn even kwijt denk ik
Leuk voor degenen die Flapflapflop hebben uitgenodigd voor het feestje. Blijkbaar kregen de kinderen niet genoeg te eten.
pi_219968116
Sanneke vindt het verdrietig als mensen benoemen dat het ook de perimenopauze kan zijn i.p.v. pots.
Hoewel kinderen krijgen tijdens perimenopauze moeilijker is, is het wel mogelijk, daarnaast is het ook een natuurlijk proces voor je lichaam.

Pots is een ziekte.

Ik weet wel wat ik liever heb.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219968118
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:19 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik heb bij haar al veel vreselijke outfits gezien, maar dit slaat echt alles 🫣
pi_219968127
quote:
Wow 😂
pi_219968130
Natalievdlet zegt dat ze op vakantie in Egypte laat dochter in de kamer liet slapen terwijl zij en haar vriendin naar het restaurant gaan. En dan videobellen ze naar de kamer. Dit zou ik echt nooit doen 😱
pi_219968147
quote:
Ze heeft wel een groot talent om zich zo onflatteus mogelijk te kleden 🙈🙈
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')