Ze denkt kennelijk dat haar volgers in sprookjes geloven.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Er waren veel mannen die wilden zien waar hun vrouw het steeds over had’ 🤣
En ze meldt nog even dat ze na de sessie de stad in gaan. Kun je daar ook nog even zwaaien/je middelvinger opsteken/een foto maken.
Ik denk dat veel volgers alles voor zoete koek slikken wat er gezegd/geschreven/verzonnen wordt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:38 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ze denkt kennelijk dat haar volgers in sprookjes geloven.
"veel" mannen.
Pics or it didn't happen
Precies dezelfde soort volgers als de volgers van Sanneke die haar overal van voorzien. Gratis producten en tikkies voor haar betalen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik denk dat veel volgers alles voor zoete koek slikken wat er gezegd/geschreven/verzonnen wordt.
Zou ze dit zelf geloven?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Er waren veel mannen die wilden zien waar hun vrouw het steeds over had’ 🤣
En ze meldt nog even dat ze na de sessie de stad in gaan. Kun je daar ook nog even zwaaien/je middelvinger opsteken/een foto maken.
Ik kom hier even op terug want blijkbaar is het "NIET LEUK!!quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:54 schreef Clubsoda het volgende:
En jezus Annemarie, als je al diepzinnige post over verbreken van de band met je familie maakt, leer dan op zijn minst het verschil tussen mits en tenzij eens goed uit je hoofd
Ik snap ook niet dat ze iets antwoord als ‘ja dank je, ik haal dat regelmatig door elkaar!quote:Op zaterdag 31 januari 2026 07:36 schreef Clubsoda het volgende:
Och ja, wat zieligdan is het niet erg!
Ik vind het vooral getuigen van heel weinig betrokkenheid bij wat je doet, niet gewend zijn om na te denken over, te reflecteren op je werk en te schaven en te verbeteren aan wat je oplevert. Kwantiteit boven kwaliteit. Maar dat zal wel adhd zijn dan.
Jaa ik vind dat zo naar en stom als mensen dat doen! Als je een keer bloost in gezelschap dat mensen dan gaan zeggen: Oh je wordt helemaal rood! Of: je hoeft niet rood te worden hoor!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:16 schreef Lodelie het volgende:
Am filmt, uiteraard, haar dessert in een restaurant en daarna Julia zegt "jij hebt rode wangen."
Julia "ik ben gewoon moe en het is hier warm"
Het komt allemaal zo bot en gevoelloos over. Laat dat meid gewoon rode wangen hebben, dat zien wij allemaal omdat jij aan het filmen bent. Waarom zo benoemen?
Kan me er niks bij voorstellen en geloof er ook geen bal vanquote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
8216;Er waren veel mannen die wilden zien waar hun vrouw het steeds over had’ 🤣
Datzelfde kind wat niet eet, kwam gisteren thuis met honger, want altijd honger en willen eten….quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:56 schreef TantePien1990 het volgende:
Dbm kocht een bokszak voor haar ondervoede flappie. Snap dus niet dat die werkelijk waar alles maar gelijk aan moet schaffen.
Zo hard zal een kindje van 4 niet trappen want altijd moe is en minimaal eet?
Ja, ze heeft wel vaker van die dingen waarbij ik denk: niet het scherpste mes in de laquote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Janneke zegt dat ze rondom het slikken van een tablet van de kuur 3 uur niet mag eten. De bijsluiter geeft aan dat je het moet innemen 1 uur voor of 2 uur na het eten. Dat is iets heel anders.
Zo mee eens!quote:Op zaterdag 31 januari 2026 07:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik kom hier even op terug want blijkbaar is het "NIET LEUK!!" als mensen zulke feedback geven.
Je werk is letterlijk teksten de wereld in brengen om andere mensen te bereiken. Dan mogen die mensen toch verwachten dat je dat netjes doet?
Zou ze nou serieus denken dat andere mensen in hun baan nooit te horen krijgen dat ze notulen slordig hebben geschreven, er fouten in een verslag staan, er een typfout staat in de presentatie voor een klant?
Bijzonder om te vinden dat je als influencers maar vrijgewaard mag zijn van álle kritiek omdat mensen ook nare dingen zeggen over je haar. Doe je werk gewoon goed en lees nog even na wat mits en tenzij betekenen.
Leuk voor degenen die Flapflapflop hebben uitgenodigd voor het feestje. Blijkbaar kregen de kinderen niet genoeg te eten.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 08:27 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Datzelfde kind wat niet eet, kwam gisteren thuis met honger, want altijd honger en willen eten….
Oepsie, ze was de verhaallijn even kwijt denk ik
Ik heb bij haar al veel vreselijke outfits gezien, maar dit slaat echt alles 🫣quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:19 schreef Moppie1982 het volgende:
Kan iemand de modepolitie naar dbm sturen…. 😱😱😱😱
Wow 😂quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:19 schreef Moppie1982 het volgende:
Ze heeft wel een groot talent om zich zo onflatteus mogelijk te kleden 🙈🙈quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:19 schreef Moppie1982 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |