abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219969035
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 10:31 schreef Lodelie het volgende:
Je mag niks zeggen van het haar van Am, want ze kan er niks aan doen, het komt door de overgang.

Heeft de overgang ook een belachelijk knotje boven op haar hoofd gemaakt dan?
Ze gebruikt gewoon geen goede producten voor haar haar. Dit heeft niks met de overgang te maken, want dan zou ze daar al jaren in zitten.
pi_219969064
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 11:04 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat is de antenne voor haar pinapparaat. Duh.
Ze heeft inspiratie gehaald uit de dildo go profile camera die ze normaal op een helm vastzet denk ik😂.

De twee dames waar AM mee staat te praten zijn precies de dames die ik me voorstel op de fandag. AM kijkt overigens erg verveeld 🙈.

Ik vind ook dat ze er weinig van deelt, bij de tour van haar eerste boek werden veel meer foto's gedeeld met volgers en filmde ze als ze een boekwinkel (niet optijd) binnen kwam om de rij te laten zien.
Heb t idee dat deze tour niet zo populair is.
pi_219969075
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 11:41 schreef Rimboequeen het volgende:
Bij AM is nu het prototype volgmoeke te zien, 2 stuks nog wel!
Dit is precies het type vrouw wat ik mij voorstel bij de gemiddelde AM volger. Zegt ook wel genoeg dat het meteen gefilmd en gepost wordt dat er 2 mensen zijn gekomen voor AM. Niet die rijen vol met mannen van gister laten zien maar wel deze 2 dames jaja..
En nog even storie posten dat haar uitgever haar belt, dat we allemaal weten dat ze echt wel een hele serieuze schrijfster is hè, met een uitgever en zo.
pi_219969114
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 11:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze heeft inspiratie gehaald uit de dildo go profile camera die ze normaal op een helm vastzet denk ik😂.

De twee dames waar AM mee staat te praten zijn precies de dames die ik me voorstel op de fandag. AM kijkt overigens erg verveeld 🙈.

Ik vind ook dat ze er weinig van deelt, bij de tour van haar eerste boek werden veel meer foto's gedeeld met volgers en filmde ze als ze een boekwinkel (niet optijd) binnen kwam om de rij te laten zien.
Heb t idee dat deze tour niet zo populair is.
Je wordt op je wenken bediend hoor 😁
pi_219969285
Gaat AM eigenlijk wel eens naar de kapper?
pi_219969306
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:34 schreef Missinglink24 het volgende:
Daar lijkt het niet op. Het in ieder geval niet iets wat ze deelt, ze heeft vast geen samenwerking met een gratis kapper. En zoals bij alles, als ze het zelf moet betalen dan doet ze het niet, of moet het van marktplaats.
pi_219969345
quote:
Am en een aantal van haar kinderen hebben gewoon krullen.

Dan moet je of je haar iedere dag föhnen als je geen krullen wilt of je haar goed behandelen.

Als je toch zoveel geld verdient, ga dan eens naar een goede kapper en laat je adviseren.
pi_219969350
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:49 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Am en een aantal van haar kinderen hebben gewoon krullen.

Dan moet je of je haar iedere dag föhnen als je geen krullen wilt of je haar goed behandelen.

Als je toch zoveel geld verdient, ga dan eens naar een goede kapper en laat je adviseren.
Ja ze hebben krullen idd
Maar ik bedenk me ineens dat ik AM nog nooit bij de kapper heb gezien, of ik heb het gemist
pi_219969372
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 11:41 schreef Rimboequeen het volgende:
Bij AM is nu het prototype volgmoeke te zien, 2 stuks nog wel!
Ja, dat zijn de echte!
pi_219969376
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:00 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar ze leest niet mee
pi_219969378
quote:
Zelden
pi_219969380
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:00 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ow wat is het druk. Ik zie van die huishoudbeurs/ magrietwinterfair vrouwen (ooit geweest met mijn moeder, grote vergissing), ik mis nog de rolkoffers. Maar die kunnen straks mee op de fandag!
pi_219969390
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:55 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Maar ze leest niet mee
Heel duidelijk dat Julia op dit moment meeleest. Te toevallig dat er opeens beelden zijn.
pi_219969396
Wel opvallend dat dbm sinds ze in het diagnose traject zit telkens moet gaan ontprikkelen enzo
pi_219969414
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wel opvallend dat dbm sinds ze in het diagnose traject zit telkens moet gaan ontprikkelen enzo
Ze was toch ziek? Waarom haar man dan niet naar zwemles met Flap laten gaan. Maar ach red bull erin en doorrrr....
pi_219969446
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:50 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja ze hebben krullen idd
Maar ik bedenk me ineens dat ik AM nog nooit bij de kapper heb gezien, of ik heb het gemist
Ik heb het wel al paar keer gezien.. ook de kinderen gaan daar heen .. naar een wat oudere dame die volgens mij bij haar thuis een kapster is (en anders is haar winkel erg huiselijk ingericht)
Annemarie haar haar word ook steeds door vera maakt niet echt mooier gestijld 🤔 die drol op hoofd is daar ook door verzonnen... tja.. ieder zijn style he 🤷
pi_219969460
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
Doet me steeds meer aan iemand denken.. straks moeten er ook 3 dutjes op een dag gedaan worden op een prikkel mat
pi_219969472
DBM heeft ook altijd van die lage sportsokjes aan en enkelbroeken, zou ik echt error van krijgen in de winter, dat er zo'n stukje bloot is bij de benen❄️❄️❄️echt veels te koud voor mij...maar blijkbaar kunnen sommige mensen dat hebben, MW loopt ook vaak in de winter buiten op pumps...
pi_219969513
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 13:02 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze was toch ziek? Waarom haar man dan niet naar zwemles met Flap laten gaan. Maar ach red bull erin en doorrrr....
Redbull en op karakter. Wat een held
pi_219969519
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 13:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik heb het wel al paar keer gezien.. ook de kinderen gaan daar heen .. naar een wat oudere dame die volgens mij bij haar thuis een kapster is (en anders is haar winkel erg huiselijk ingericht)
Annemarie haar haar word ook steeds door vera maakt niet echt mooier gestijld 🤔 die drol op hoofd is daar ook door verzonnen... tja.. ieder zijn style he 🤷
Ik heb de ‘Vera staart’ al een tijd niet gezien 🫣
pi_219969544
Denk dat Am meer voedende producten voor haar haar moet gebruiken en de juiste spullen, het is droog.. maar vind ook de tweeling en Julia hun haar erg droog ogen altijd.. bij Lot en Jet wel een glansje maar zou er zelf wel wat afknippen en er iets mee doen, hangt zo voor hun ogen elke dag
pi_219969665
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 11:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Janneke deelt de verpakking van haar kuur en een online bijsluiter. Zij vindt het verwarrend. Ik zie de verwarring niet. Dit is een kwestie van begrijpend lezen.
Ook de post ervoor van haar moeder. Haar moeder legt het uit, maar zij ziet het op een of andere manier anders in de bijsluiter staan.. nou ik vind het niet zo moeilijk 🤣.
Ja het is vervelend, hier toevallig ook 2 kinderen aan de AB welke 1 u voor maaltijd of 2 u na de maaltijd ingenomen moeten worden. Ja even een weekje vervelend, maar je gaat er niet dood aan.
pi_219969783
AM: ik blijf een uurtje signeren. We zien 2 typische volgoma's, en in de wachtrij 2 volgmoekes met een kind, en nog een vrouw wachten. De rest loopt voorbij. Wat een topdrukte. Juul is maar naar boven gelopen om te filmen, ze was niet nodig bij het stempelen deze keer. Geen bolderkar met spullen, geen stempelset, maar gewoon op de fiets naar de boekenwinkel. En toch denk ik dat er een publiek is dat naar zo'n event gaat, want hoe bijzonder ook, ze heeft een fanbase.
pi_219969823
De boekhandel kan ook hebben gezegd dat ze niet haar eigen boeken en planners mee mag nemen, maar dat de mensen het daar moeten kopen en het dan kunnen laten signeren.
pi_219969848
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 14:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
De boekhandel kan ook hebben gezegd dat ze niet haar eigen boeken en planners mee mag nemen, maar dat de mensen het daar moeten kopen en het dan kunnen laten signeren.
Lijkt mij ook logisch 🤷 van de schrijvers die ik ken weet ik dat ze alleen eigen boeken om te verkopen mee nemen naar scholen of bibliotheken of een beurs ofzo 🤷 een boekenwinkel wilt liever zelf verkopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')