Ik geloof dat ik zelden zo'n bizarre 30 minuten voetbal heb gekekenquote:
Ja, had ergens mee te maken. Verwijderde posts ofzo.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Dritz postte door het slotje heen en vervolgens kan er geen nieuw deel geopend worden?
Iedereen en zijn moeder had er ook een kunnen aanmaken thoquote:
Blijven doneren. De ¤500 worden uitstekend besteed.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:46 schreef superniger het volgende:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Dan was ie weer niet gereekscht geweest.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen en zijn moeder had er ook een kunnen aanmaken tho
Ik was bezig en kreeg dan melding dat er al topic is, gvd zeg. al die moeite voor niksquote:Op zondag 18 januari 2026 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen en zijn moeder had er ook een kunnen aanmaken tho
Die andere topic is ook in de reeks gezet, maar is verwijderd. https://forum.fok.nl/topic/2751801quote:
Wat heb jij voor raar kleurtjequote:Op zondag 18 januari 2026 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
eindelijk had er ook al aan begonnen
Kan altijd achteraf nog.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan was ie weer niet gereekscht geweest.
Ik ook, had de lapo, maakte het nieuwe topic, kreeg dezelfde error te zienquote:Op zondag 18 januari 2026 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik was bezig en kreeg dan melding dat er al topic is, gvd zeg. al die moeite voor niks
Blijven donerenquote:Op zondag 18 januari 2026 22:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook, had de lapo, maakte het nieuwe topic, kreeg dezelfde error te zien
quote:Like Alert
18-01-2026 @ 22:48:25
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / Africa Cup #3"
Dat was mijn fout, wou even helpen had ik de verkeerde erin gezetquote:Op zondag 18 januari 2026 22:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die andere topic is ook in de reeks gezet, maar is verwijderd. https://forum.fok.nl/topic/2751801
Bedankt voor je hulp weer!!!!!!quote:Op zondag 18 januari 2026 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat was mijn fout, wou even helpen had ik de verkeerde erin gezet
jaquote:Op zondag 18 januari 2026 22:50 schreef Enchanter het volgende:
Zal het nog steeds tot rellen komen als Senegal wint ?
Had geen zin om 1 van 3 topics aan te maken waarbij niemand meer weet waar we verdergaan.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan altijd achteraf nog.
Dat was deze namelijk ook niet toen ik hem maakte
Des te eerderquote:Op zondag 18 januari 2026 22:50 schreef Enchanter het volgende:
Blijf van m'n lijf huizen morgen volquote:Op zondag 18 januari 2026 22:50 schreef Enchanter het volgende:
Het is toch een ingooiquote:Op zondag 18 januari 2026 22:51 schreef Makamba_ het volgende:
Ik ben inmiddels bijgedraaid. Dit Nederlands, Marokkaanse commentaar op youtube is heel erg cult
quote:Op zondag 18 januari 2026 22:50 schreef Enchanter het volgende:
Klasse maat.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb het gefixt
Ben vast al aan het oefenen voor WK 2026 forum
Moslims drinken nietquote:
Ze zouden ook niet mogen neuken voor het huwelijk, daar doen ze ook niet moeilijk overquote:Op zondag 18 januari 2026 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moslims drinken niet
Dus zou niet door de drank mogen komen
Lol, ja, dat mogen ze officieel niet maar er zijn er velen die zondigen mijn zoon.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moslims drinken niet
Dus zou niet door de drank mogen komen
Dit is echt iets wat het terugkijken waard is op Ziggo youtube met Boukhari en ene Ice op commentaar. Dit is komedie zoals het hoort te zijnquote:
Die komen niet meer in de 16.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:54 schreef Regilio_ het volgende:
Duurt nog lang voordat de penalty waarvan je weet dat ie zal komen gegeven wordt.
Opziich kan de scheids niet veel aan doen, het wordt beslist van hoger hand dat Marokko moest winnen.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:54 schreef DrMarten het volgende:
Kunnen we deze scheids vast boeken voor de WK Finale?
Marokko heeft verloren door sabotage van Senegal. Je verzint het nietquote:Op zondag 18 januari 2026 22:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit is echt iets wat het terugkijken waard is op Ziggo youtube met Boukhari en ene Ice op commentaar. Dit is komedie zoals het hoort te zijn
Bezuinigingen helaas.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Mooi dit. over 20 jaar een Marrokkaanse Andere Tijden Sport met Diaz
WK '94 toch?quote:Op zondag 18 januari 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
Weet nog toen een speler van Colombia de mist in ging, die werd later vermoord. Hoewel niet duidelijk was of het echt wel gerelateerd was.
Escobar.quote:
Martens ontslagen.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
Kennen we nog bekende Senegalese Nederlanders?
Ecuadorquote:Op zondag 18 januari 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
Weet nog toen een speler van Colombia de mist in ging, die werd later vermoord. Hoewel niet duidelijk was of het echt wel gerelateerd was.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 18 januari 2026 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Ricky - Genot
Genieten! Proficiat Senegal!!!!!
Colombiaan.quote:
Senegall&Gallquote:Op zondag 18 januari 2026 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
Kennen we nog bekende Senegalese Nederlanders?
RIP BRUSSELquote:Op zondag 18 januari 2026 22:58 schreef William_Papadin het volgende:
RIP Amsterdam
RIP Rotterdam
RIP Den Haag
RIP Utrecht
Mag uit nuquote:Op zondag 18 januari 2026 22:58 schreef Specularium het volgende:
Heeft Helene die jurk voor niks aangetrokken.
Mendy kan goed keepen.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Inderdaad wel een godenkeeper van Senegal om dan ook te blijven staan bij die pingel... Elke Nederlandse keeper had al in de hoek gelegen
Mooi zo, belachelijke act. Vind haar sowieso met de week vervelender worden sinds ze "succes" heeftquote:Op zondag 18 januari 2026 22:58 schreef Specularium het volgende:
Dit soort reacties zijn jammer.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:59 schreef RipCity het volgende:
Karma voor Marokko voor het gedrag van hun onderdanen overal op de aardbol.
Taghi heeft zojuist de opdracht ingeklokt vanuit Vught.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
Ja dat wist ik welquote:
En nu maandag zeggen:quote:Op zondag 18 januari 2026 22:59 schreef Friday12 het volgende:
ik zei van de week op het werk dat ze niet gingen winnen.. zo je had die blikken moeten zien van de 2 Marokkaanse jongens
Morgen 17:00 pleintje vriendquote:Op zondag 18 januari 2026 22:59 schreef Friday12 het volgende:
ik zei van de week op het werk dat ze niet gingen winnen.. zo je had die blikken moeten zien van de 2 Marokkaanse jongens
Youssou N'Dourquote:Op zondag 18 januari 2026 22:59 schreef tjoptjop het volgende:
Even een vrolijk Senegalese deuntje
Bekijk deze YouTube-video
Probeer je nu mij uit de tent te lokkenquote:Op zondag 18 januari 2026 23:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Het zijn net Belgen die Marokkanen, gouden generatie maar niks winnen.
Ach.quote:
Dan had ik wel Berber gezegd.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Probeer je nu mij uit de tent te lokken
Dai Dai heeft een extra wapenstok in de broekquote:Op zondag 18 januari 2026 23:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Die krijgt klappen straks broer, jeweetzelluf.
Genot om te kijken dit. Hahahaha.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:01 schreef William_Papadin het volgende:
Ik ben op begrafenissen geweest waar een betere sfeer hing dan in de studio
Vraag ik me idd ook af, is toch een tikkie afleidingquote:Op zondag 18 januari 2026 23:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Bij de KNVB kost weglopen je gewoon de wedstrijd. Benieuwd of er nog protest komt
Ze hadden gewoon vuurwerk moeten gooienquote:Op zondag 18 januari 2026 23:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
Vraag ik me idd ook af, is toch een tikkie afleiding
Met haar blote hol in het hol van de leeuw.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:02 schreef 3rr0r het volgende:
Helene heeft geen slipje aan onder die jurk
Fake news, die waren allang niet meer thuis.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:02 schreef KNAK het volgende:
Toch wel mooi... half Schilderswijk loopt nu naar de gang, pakt een jas van de kapstok, schoentjes aan...
" WOLLAH@... alles kapot zemmerrrsss"
100% eerste wat ik ga doenquote:Op zondag 18 januari 2026 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En nu maandag zeggen:
Zieje, ik had gelijk he (zo met een big smile)
Precies. Heel Nederland moest voor Marokko juichen en niemand begreep waarom. Dan is dit toch echt de kers op de taart.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:04 schreef Szura het volgende:
Ziggo heeft het hele toernooi Marokko door de strot geduwd, toch mooi deze beelden nu![]()
Dit ja... het was allemaal veel te veelquote:Op zondag 18 januari 2026 23:04 schreef Szura het volgende:
Ziggo heeft het hele toernooi Marokko door de strot geduwd, toch mooi deze beelden nu![]()
Vooral de NOS.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:04 schreef Szura het volgende:
Koekoek @Poepz0rquote:Op zondag 18 januari 2026 23:02 schreef 3rr0r het volgende:
Helene heeft geen slipje aan onder die jurk
Dat doet de NOS ook altijd zodra Oranje eruit ligt. Was nog een leuke gif die Zipportal heeft, van na het verlies van Marokkoquote:Op zondag 18 januari 2026 23:04 schreef Szura het volgende:
Stelletje cucksquote:Op zondag 18 januari 2026 23:04 schreef Szura het volgende:
quote:
De NOS krijgt het druk van de zomer met Curacao, Marokko en oh ja Nederland, zoveel verhalen te vertellen aan Tante Annie uit Schubbekutteveenquote:Op zondag 18 januari 2026 23:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat doet de NOS ook altijd zodra Oranje eruit ligt. Was nog een leuke gif die Zipportal heeft, van na het verlies van Marokko
Die kan uitquote:Op zondag 18 januari 2026 22:58 schreef Specularium het volgende:
In gesprek met de jongeren terwijl laatstgenoemden hun telefoons opladen aan de fatbikesquote:Op zondag 18 januari 2026 23:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaan weer wat agenten deescalerend toekijken
Met de handen gebonden. Maar morgen wel weer de rollerbank in de bus op weg naar de ingang van een middelbare school. Helden.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaan weer wat agenten deescalerend toekijken
Die kan hier toch niks aan doen?quote:Op zondag 18 januari 2026 23:09 schreef William_Papadin het volgende:
En in alle consternatie is Maarten Martens ook nog eens ontslagen
Dan moet je bij hun bazen zijn, niet bij de agenten.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met de handen gebonden. Maar morgen wel weer de rollerbank in de bus op weg naar de ingang van een middelbare school. Helden.
In principe zijn Belgen per definitie altijd schuldig.quote:
Lekker afschuiven op de lagen boven je. Tot aan Den Haag toe. En niemand pakt zijn verantwoordelijkheid. Ze zijn toch niet voor niets agent geworden ooit?quote:Op zondag 18 januari 2026 23:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan moet je bij hun bazen zijn, niet bij de agenten.
Hadden ze maar een rollerbankquote:Op zondag 18 januari 2026 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met de handen gebonden. Maar morgen wel weer de rollerbank in de bus op weg naar de ingang van een middelbare school. Helden.
Hij is altijd wel prettig als analist imo.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heerlijke analyse van Khalid. GOD.
Ik zie dat altijd bij Wegmisbruikersquote:Op zondag 18 januari 2026 23:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Hadden ze maar een rollerbank
Dat is iets van vroeger
Niemand geeft die jongens een stageplek hè.quote:
Oh die hebben dan de enige van het land nog in bezitquote:Op zondag 18 januari 2026 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zie dat altijd bij Wegmisbruikers
Want hij mag geen warme gevoelens voor Marokko hebben vanwege dat feit?quote:Op zondag 18 januari 2026 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Boulahrouz is ook een beetje vergeten dat ie voor Oranje heeft gekozen geloof ik
Die loopt met O-benen morgen.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:15 schreef William_Papadin het volgende:
Helene doet er alles aan om er levend uit de studio te komen
Dat noemen ze toch 'stammenoorlog" ?quote:Op zondag 18 januari 2026 23:15 schreef Regilio_ het volgende:
Wel unieke tv: mocro boos op mede mocro.
Is die geen coach geweest van Kameroen of Nigeria of zoiets?quote:
Kan best, hoe heet hij dan?quote:Op zondag 18 januari 2026 23:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is die geen coach geweest van Kameroen of Nigeria of zoiets?
NWS / Steden zetten zich schrap voor finale Marokko, extra politie ingezetquote:Op zondag 18 januari 2026 23:06 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat krijg zo een eigen topic..is kwestie van aftellen
Geen idee. (Dat is niet zijn naam)quote:
Gevonden, Tom Saintfiet, Gambia. Nooit van gehoord, van Tom dan.quote:
Zijn net Belgenquote:Op zondag 18 januari 2026 23:19 schreef RamboDirk het volgende:
Marokko heeft dit toernooi blijkbaar maar 1x gewonnen in 1976
Ook dat zal 'm niet lukken.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:55 schreef Solotovski het volgende:
Ik zou Brahim diaz maar op suicide watch zetten
Net zo vaak gewonnen als het grote Oranjequote:Op zondag 18 januari 2026 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn net Belgen
@:psvcl @:capuchon_jongen
Als ik Diaz was ook.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:48 schreef matspontius het volgende:
Het was wel duidelijk wie de Afrika Cup moets winnen!!! Gelukkig niet gelukt - als ik die scheids was zou ik maar een tijdje onderduiken.
Vond het vrij menselijk en begrijpelijk om op te staan tegen corruptie .quote:Op zondag 18 januari 2026 23:40 schreef northernlight81 het volgende:
Wat Senegal deed toen ze die penalty tegen kregen kon ook echt niet
hij was meer bezig om senegal te vernederen na die actie in plaats van te kijken naar marokko. als het meer druk/stress of wat dan ook was dan had ie em naar de maan geschoten of gewoon buiten doel geschoten. mokerdom.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:49 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Als ik Diaz was ook.
#torreninjehoofd
probleem wat je gaat krijgen is dat elk team nu gewoon 15 min naar binnen gaat en later weer terugkomen als ze een penalty tegen krijgen. ben benieuwd wat voor sanctie senegal gaat krijgen, titel houden ze wel natuurlijk daar niet van, maar het zal iets zijn waar andere landen dit niet op het WK gaan flikken.quote:Op maandag 19 januari 2026 00:14 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vond het vrij menselijk en begrijpelijk om op te staan tegen corruptie .
Mooi dat controlled oppostion puppet Geert een Moslim land (Senegal) feliciteertquote:Op maandag 19 januari 2026 00:11 schreef UitStraling het volgende:
https://x.com/geertwilderspvv/status/2013009366593487099
Kun je nagaan wat Geert van jouw soort vindtquote:Op maandag 19 januari 2026 00:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mooi dat controlled oppostion puppet Geert een Moslim land (Senegal) feliciteert
Jij denkt dat ik wakker lig van de mening van controlled opposition acteur Geert Wilders ?quote:Op maandag 19 januari 2026 00:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat Geert van jouw soort vindt
We hebben ook niet zo heel veel last van Senegalezen in dit land....quote:Op maandag 19 januari 2026 00:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mooi dat controlled oppostion puppet Geert een Moslim land (Senegal) feliciteert
quote:Op maandag 19 januari 2026 00:11 schreef UitStraling het volgende:
https://x.com/geertwilderspvv/status/2013009366593487099
quote:Op maandag 19 januari 2026 00:52 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
We hebben ook niet zo heel veel last van Senegalezen in dit land....
Wel van Marokkanen. Dus ik snap wel dat Wilders Senegal feliciteert. Ik was ook helemaal voor Senegal.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2026 01:11 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Wel van Marokkanen. Dus ik snap wel dat Wilders Senegal feliciteert. Ik was ook helemaal voor Senegal.
Datquote:Op maandag 19 januari 2026 00:53 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik vind dat Senegal het heeft verdient. Ze voetbalden stukken beter. Marokko was karakterloos. En ja, ik vond het ook lekker dat ze verloren. Nou is dat zootje tuig bezig in de grote steden. Wat een volk...
Het was voor mij een openbaring dat er veel Marokkaanse vrouwen gewoon met losse haren op de tribune zaten. Meer dan met hoofddoekjes. Dat was compleet nieuw voor mij.
Goh, dit gedrag is helemaal nieuw voor ons!quote:Op maandag 19 januari 2026 06:41 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Saibari en ballenjongens die het handdoekje van een keeper proberen te stelen, wat een schaamteloos land
Wat dat betreft zijn ze al aardig geïntegreerd. Ze pakken het net zo aan als ons.quote:Op maandag 19 januari 2026 00:53 schreef -Sigaartje het volgende:
Nou is dat zootje tuig bezig in de grote steden. Wat een volk...
Het onsportieve gedrag is wel echt stuitend. Een speler van Ghana moet de handdoek van zijn keeper beschermenquote:Op maandag 19 januari 2026 06:41 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Saibari en ballenjongens die het handdoekje van een keeper proberen te stelen, wat een schaamteloos land
quote:Op maandag 19 januari 2026 00:53 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik vind dat Senegal het heeft verdient. Ze voetbalden stukken beter. Marokko was karakterloos. En ja, ik vond het ook lekker dat ze verloren. Nou is dat zootje tuig bezig in de grote steden. Wat een volk...
Het was voor mij een openbaring dat er veel Marokkaanse vrouwen gewoon met losse haren op de tribune zaten. Meer dan met hoofddoekjes. Dat was compleet nieuw voor mij.
Wollah!quote:Op maandag 19 januari 2026 07:37 schreef Zorro het volgende:
Ik ben nu het eind van de wedstrijd vanaf het afgekeurde doelpunt aan het kijken met het commentaar van die twee Marokkaantjes
Ze werden helemaal gek toch?quote:Op maandag 19 januari 2026 07:37 schreef Zorro het volgende:
Ik ben nu het eind van de wedstrijd vanaf het afgekeurde doelpunt aan het kijken met het commentaar van die twee Marokkaantjes
@GGMM verbaasde zich daar ook al over..quote:Op maandag 19 januari 2026 00:53 schreef -Sigaartje het volgende:
Dan zak je echt wel door een ondergrens.quote:Op maandag 19 januari 2026 06:41 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dit soort apengedrag is toch precies waarom je de Afrika cup kijkt?quote:Op maandag 19 januari 2026 08:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is nog steeds niet veel soeps he, dat Afrikaanse voetbal.
Wat een schijtland, blij dat Marokko niet gewonnen heeftquote:Op maandag 19 januari 2026 06:41 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Alleen daarom al lekker dat ze er zo vanaf gingen. Heerlijk.quote:Op maandag 19 januari 2026 06:41 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ghana?quote:Op maandag 19 januari 2026 07:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het onsportieve gedrag is wel echt stuitend. Een speler van Ghana moet de handdoek van zijn keeper beschermen
mijn hemel. de mainstream media erbij halen.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:28 schreef de_boswachter het volgende:
De ms media negeren voor het gemak maar even alle vernielingen van vannacht. Ach.
Je post slaat nergens op.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:28 schreef de_boswachter het volgende:
De ms media negeren voor het gemak maar even alle vernielingen van vannacht. Ach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |