Datquote:Op maandag 19 januari 2026 00:53 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik vind dat Senegal het heeft verdient. Ze voetbalden stukken beter. Marokko was karakterloos. En ja, ik vond het ook lekker dat ze verloren. Nou is dat zootje tuig bezig in de grote steden. Wat een volk...
Het was voor mij een openbaring dat er veel Marokkaanse vrouwen gewoon met losse haren op de tribune zaten. Meer dan met hoofddoekjes. Dat was compleet nieuw voor mij.
Goh, dit gedrag is helemaal nieuw voor ons!quote:Op maandag 19 januari 2026 06:41 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Saibari en ballenjongens die het handdoekje van een keeper proberen te stelen, wat een schaamteloos land
Wat dat betreft zijn ze al aardig geïntegreerd. Ze pakken het net zo aan als ons.quote:Op maandag 19 januari 2026 00:53 schreef -Sigaartje het volgende:
Nou is dat zootje tuig bezig in de grote steden. Wat een volk...
Het onsportieve gedrag is wel echt stuitend. Een speler van Ghana moet de handdoek van zijn keeper beschermenquote:Op maandag 19 januari 2026 06:41 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Saibari en ballenjongens die het handdoekje van een keeper proberen te stelen, wat een schaamteloos land
quote:Op maandag 19 januari 2026 00:53 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik vind dat Senegal het heeft verdient. Ze voetbalden stukken beter. Marokko was karakterloos. En ja, ik vond het ook lekker dat ze verloren. Nou is dat zootje tuig bezig in de grote steden. Wat een volk...
Het was voor mij een openbaring dat er veel Marokkaanse vrouwen gewoon met losse haren op de tribune zaten. Meer dan met hoofddoekjes. Dat was compleet nieuw voor mij.
Wollah!quote:Op maandag 19 januari 2026 07:37 schreef Zorro het volgende:
Ik ben nu het eind van de wedstrijd vanaf het afgekeurde doelpunt aan het kijken met het commentaar van die twee Marokkaantjes
Ze werden helemaal gek toch?quote:Op maandag 19 januari 2026 07:37 schreef Zorro het volgende:
Ik ben nu het eind van de wedstrijd vanaf het afgekeurde doelpunt aan het kijken met het commentaar van die twee Marokkaantjes
@GGMM verbaasde zich daar ook al over..quote:Op maandag 19 januari 2026 00:53 schreef -Sigaartje het volgende:
Dan zak je echt wel door een ondergrens.quote:Op maandag 19 januari 2026 06:41 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dit soort apengedrag is toch precies waarom je de Afrika cup kijkt?quote:Op maandag 19 januari 2026 08:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is nog steeds niet veel soeps he, dat Afrikaanse voetbal.
Wat een schijtland, blij dat Marokko niet gewonnen heeftquote:Op maandag 19 januari 2026 06:41 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Alleen daarom al lekker dat ze er zo vanaf gingen. Heerlijk.quote:Op maandag 19 januari 2026 06:41 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ghana?quote:Op maandag 19 januari 2026 07:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het onsportieve gedrag is wel echt stuitend. Een speler van Ghana moet de handdoek van zijn keeper beschermen
mijn hemel. de mainstream media erbij halen.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:28 schreef de_boswachter het volgende:
De ms media negeren voor het gemak maar even alle vernielingen van vannacht. Ach.
Je post slaat nergens op.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:28 schreef de_boswachter het volgende:
De ms media negeren voor het gemak maar even alle vernielingen van vannacht. Ach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |