Net zo vaak gewonnen als het grote Oranjequote:Op zondag 18 januari 2026 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn net Belgen
@:psvcl @:capuchon_jongen
Als ik Diaz was ook.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:48 schreef matspontius het volgende:
Het was wel duidelijk wie de Afrika Cup moets winnen!!! Gelukkig niet gelukt - als ik die scheids was zou ik maar een tijdje onderduiken.
Vond het vrij menselijk en begrijpelijk om op te staan tegen corruptie .quote:Op zondag 18 januari 2026 23:40 schreef northernlight81 het volgende:
Wat Senegal deed toen ze die penalty tegen kregen kon ook echt niet
hij was meer bezig om senegal te vernederen na die actie in plaats van te kijken naar marokko. als het meer druk/stress of wat dan ook was dan had ie em naar de maan geschoten of gewoon buiten doel geschoten. mokerdom.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:49 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Als ik Diaz was ook.
#torreninjehoofd
probleem wat je gaat krijgen is dat elk team nu gewoon 15 min naar binnen gaat en later weer terugkomen als ze een penalty tegen krijgen. ben benieuwd wat voor sanctie senegal gaat krijgen, titel houden ze wel natuurlijk daar niet van, maar het zal iets zijn waar andere landen dit niet op het WK gaan flikken.quote:Op maandag 19 januari 2026 00:14 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vond het vrij menselijk en begrijpelijk om op te staan tegen corruptie .
Mooi dat controlled oppostion puppet Geert een Moslim land (Senegal) feliciteertquote:Op maandag 19 januari 2026 00:11 schreef UitStraling het volgende:
https://x.com/geertwilderspvv/status/2013009366593487099
Kun je nagaan wat Geert van jouw soort vindtquote:Op maandag 19 januari 2026 00:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mooi dat controlled oppostion puppet Geert een Moslim land (Senegal) feliciteert
Jij denkt dat ik wakker lig van de mening van controlled opposition acteur Geert Wilders ?quote:Op maandag 19 januari 2026 00:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat Geert van jouw soort vindt
We hebben ook niet zo heel veel last van Senegalezen in dit land....quote:Op maandag 19 januari 2026 00:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mooi dat controlled oppostion puppet Geert een Moslim land (Senegal) feliciteert
quote:Op maandag 19 januari 2026 00:11 schreef UitStraling het volgende:
https://x.com/geertwilderspvv/status/2013009366593487099
quote:Op maandag 19 januari 2026 00:52 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
We hebben ook niet zo heel veel last van Senegalezen in dit land....
Wel van Marokkanen. Dus ik snap wel dat Wilders Senegal feliciteert. Ik was ook helemaal voor Senegal.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2026 01:11 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Wel van Marokkanen. Dus ik snap wel dat Wilders Senegal feliciteert. Ik was ook helemaal voor Senegal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |