Lekker afschuiven op de lagen boven je. Tot aan Den Haag toe. En niemand pakt zijn verantwoordelijkheid. Ze zijn toch niet voor niets agent geworden ooit?quote:Op zondag 18 januari 2026 23:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan moet je bij hun bazen zijn, niet bij de agenten.
Hadden ze maar een rollerbankquote:Op zondag 18 januari 2026 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met de handen gebonden. Maar morgen wel weer de rollerbank in de bus op weg naar de ingang van een middelbare school. Helden.
Hij is altijd wel prettig als analist imo.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heerlijke analyse van Khalid. GOD.
Ik zie dat altijd bij Wegmisbruikersquote:Op zondag 18 januari 2026 23:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Hadden ze maar een rollerbank
Dat is iets van vroeger
Niemand geeft die jongens een stageplek hč.quote:
Oh die hebben dan de enige van het land nog in bezitquote:Op zondag 18 januari 2026 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zie dat altijd bij Wegmisbruikers
Want hij mag geen warme gevoelens voor Marokko hebben vanwege dat feit?quote:Op zondag 18 januari 2026 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Boulahrouz is ook een beetje vergeten dat ie voor Oranje heeft gekozen geloof ik
Die loopt met O-benen morgen.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:15 schreef William_Papadin het volgende:
Helene doet er alles aan om er levend uit de studio te komen
Dat noemen ze toch 'stammenoorlog" ?quote:Op zondag 18 januari 2026 23:15 schreef Regilio_ het volgende:
Wel unieke tv: mocro boos op mede mocro.
Is die geen coach geweest van Kameroen of Nigeria of zoiets?quote:
Kan best, hoe heet hij dan?quote:Op zondag 18 januari 2026 23:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is die geen coach geweest van Kameroen of Nigeria of zoiets?
NWS / Steden zetten zich schrap voor finale Marokko, extra politie ingezetquote:Op zondag 18 januari 2026 23:06 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat krijg zo een eigen topic..is kwestie van aftellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |