Escobar.quote:
Martens ontslagen.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
Kennen we nog bekende Senegalese Nederlanders?
Ecuadorquote:Op zondag 18 januari 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
Weet nog toen een speler van Colombia de mist in ging, die werd later vermoord. Hoewel niet duidelijk was of het echt wel gerelateerd was.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 18 januari 2026 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Ricky - Genot
Genieten! Proficiat Senegal!!!!!
Colombiaan.quote:
Senegall&Gallquote:Op zondag 18 januari 2026 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
Kennen we nog bekende Senegalese Nederlanders?
RIP BRUSSELquote:Op zondag 18 januari 2026 22:58 schreef William_Papadin het volgende:
RIP Amsterdam
RIP Rotterdam
RIP Den Haag
RIP Utrecht
Mag uit nuquote:Op zondag 18 januari 2026 22:58 schreef Specularium het volgende:
Heeft Helene die jurk voor niks aangetrokken.
Mendy kan goed keepen.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Inderdaad wel een godenkeeper van Senegal om dan ook te blijven staan bij die pingel... Elke Nederlandse keeper had al in de hoek gelegen
Mooi zo, belachelijke act. Vind haar sowieso met de week vervelender worden sinds ze "succes" heeftquote:Op zondag 18 januari 2026 22:58 schreef Specularium het volgende:
Dit soort reacties zijn jammer.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:59 schreef RipCity het volgende:
Karma voor Marokko voor het gedrag van hun onderdanen overal op de aardbol.
Taghi heeft zojuist de opdracht ingeklokt vanuit Vught.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
Weet nog toen een speler van Colombia de mist in ging, die werd later vermoord. Hoewel niet duidelijk was of het echt wel gerelateerd was.
Ja dat wist ik welquote:
En nu maandag zeggen:quote:Op zondag 18 januari 2026 22:59 schreef Friday12 het volgende:
ik zei van de week op het werk dat ze niet gingen winnen.. zo je had die blikken moeten zien van de 2 Marokkaanse jongens
Morgen 17:00 pleintje vriendquote:Op zondag 18 januari 2026 22:59 schreef Friday12 het volgende:
ik zei van de week op het werk dat ze niet gingen winnen.. zo je had die blikken moeten zien van de 2 Marokkaanse jongens
Youssou N'Dourquote:Op zondag 18 januari 2026 22:59 schreef tjoptjop het volgende:
Even een vrolijk Senegalese deuntje
Bekijk deze YouTube-video
Probeer je nu mij uit de tent te lokkenquote:Op zondag 18 januari 2026 23:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Het zijn net Belgen die Marokkanen, gouden generatie maar niks winnen.
Ach.quote:
Dan had ik wel Berber gezegd.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Probeer je nu mij uit de tent te lokken
Dai Dai heeft een extra wapenstok in de broekquote:Op zondag 18 januari 2026 23:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Die krijgt klappen straks broer, jeweetzelluf.
Genot om te kijken dit. Hahahaha.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:01 schreef William_Papadin het volgende:
Ik ben op begrafenissen geweest waar een betere sfeer hing dan in de studio
Vraag ik me idd ook af, is toch een tikkie afleidingquote:Op zondag 18 januari 2026 23:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Bij de KNVB kost weglopen je gewoon de wedstrijd. Benieuwd of er nog protest komt
Ze hadden gewoon vuurwerk moeten gooienquote:Op zondag 18 januari 2026 23:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
Vraag ik me idd ook af, is toch een tikkie afleiding
Met haar blote hol in het hol van de leeuw.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:02 schreef 3rr0r het volgende:
Helene heeft geen slipje aan onder die jurk
Fake news, die waren allang niet meer thuis.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:02 schreef KNAK het volgende:
Toch wel mooi... half Schilderswijk loopt nu naar de gang, pakt een jas van de kapstok, schoentjes aan...
" WOLLAH@... alles kapot zemmerrrsss"
100% eerste wat ik ga doenquote:Op zondag 18 januari 2026 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En nu maandag zeggen:
Zieje, ik had gelijk he (zo met een big smile)
Precies. Heel Nederland moest voor Marokko juichen en niemand begreep waarom. Dan is dit toch echt de kers op de taart.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:04 schreef Szura het volgende:
Ziggo heeft het hele toernooi Marokko door de strot geduwd, toch mooi deze beelden nu![]()
Dit ja... het was allemaal veel te veelquote:Op zondag 18 januari 2026 23:04 schreef Szura het volgende:
Ziggo heeft het hele toernooi Marokko door de strot geduwd, toch mooi deze beelden nu![]()
Vooral de NOS.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:04 schreef Szura het volgende:
Koekoek @Poepz0rquote:Op zondag 18 januari 2026 23:02 schreef 3rr0r het volgende:
Helene heeft geen slipje aan onder die jurk
Dat doet de NOS ook altijd zodra Oranje eruit ligt. Was nog een leuke gif die Zipportal heeft, van na het verlies van Marokkoquote:Op zondag 18 januari 2026 23:04 schreef Szura het volgende:
Stelletje cucksquote:Op zondag 18 januari 2026 23:04 schreef Szura het volgende:
quote:
De NOS krijgt het druk van de zomer met Curacao, Marokko en oh ja Nederland, zoveel verhalen te vertellen aan Tante Annie uit Schubbekutteveenquote:Op zondag 18 januari 2026 23:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat doet de NOS ook altijd zodra Oranje eruit ligt. Was nog een leuke gif die Zipportal heeft, van na het verlies van Marokko
Die kan uitquote:Op zondag 18 januari 2026 22:58 schreef Specularium het volgende:
In gesprek met de jongeren terwijl laatstgenoemden hun telefoons opladen aan de fatbikesquote:Op zondag 18 januari 2026 23:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaan weer wat agenten deescalerend toekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |