Ik geloof dat ik zelden zo'n bizarre 30 minuten voetbal heb gekekenquote:
Ja, had ergens mee te maken. Verwijderde posts ofzo.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Dritz postte door het slotje heen en vervolgens kan er geen nieuw deel geopend worden?
Iedereen en zijn moeder had er ook een kunnen aanmaken thoquote:
Blijven doneren. De ¤500 worden uitstekend besteed.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:46 schreef superniger het volgende:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Dan was ie weer niet gereekscht geweest.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen en zijn moeder had er ook een kunnen aanmaken tho
Ik was bezig en kreeg dan melding dat er al topic is, gvd zeg. al die moeite voor niksquote:Op zondag 18 januari 2026 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen en zijn moeder had er ook een kunnen aanmaken tho
Die andere topic is ook in de reeks gezet, maar is verwijderd. https://forum.fok.nl/topic/2751801quote:
Wat heb jij voor raar kleurtjequote:Op zondag 18 januari 2026 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
eindelijk had er ook al aan begonnen
Kan altijd achteraf nog.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan was ie weer niet gereekscht geweest.
Ik ook, had de lapo, maakte het nieuwe topic, kreeg dezelfde error te zienquote:Op zondag 18 januari 2026 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik was bezig en kreeg dan melding dat er al topic is, gvd zeg. al die moeite voor niks
Blijven donerenquote:Op zondag 18 januari 2026 22:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook, had de lapo, maakte het nieuwe topic, kreeg dezelfde error te zien
quote:Like Alert
18-01-2026 @ 22:48:25
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / Africa Cup #3"
Dat was mijn fout, wou even helpen had ik de verkeerde erin gezetquote:Op zondag 18 januari 2026 22:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die andere topic is ook in de reeks gezet, maar is verwijderd. https://forum.fok.nl/topic/2751801
Bedankt voor je hulp weer!!!!!!quote:Op zondag 18 januari 2026 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat was mijn fout, wou even helpen had ik de verkeerde erin gezet
jaquote:Op zondag 18 januari 2026 22:50 schreef Enchanter het volgende:
Zal het nog steeds tot rellen komen als Senegal wint ?
Had geen zin om 1 van 3 topics aan te maken waarbij niemand meer weet waar we verdergaan.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan altijd achteraf nog.
Dat was deze namelijk ook niet toen ik hem maakte
Des te eerderquote:Op zondag 18 januari 2026 22:50 schreef Enchanter het volgende:
Blijf van m'n lijf huizen morgen volquote:Op zondag 18 januari 2026 22:50 schreef Enchanter het volgende:
Het is toch een ingooiquote:Op zondag 18 januari 2026 22:51 schreef Makamba_ het volgende:
Ik ben inmiddels bijgedraaid. Dit Nederlands, Marokkaanse commentaar op youtube is heel erg cult
quote:Op zondag 18 januari 2026 22:50 schreef Enchanter het volgende:
Klasse maat.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb het gefixt
Ben vast al aan het oefenen voor WK 2026 forum
Moslims drinken nietquote:
Ze zouden ook niet mogen neuken voor het huwelijk, daar doen ze ook niet moeilijk overquote:Op zondag 18 januari 2026 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moslims drinken niet
Dus zou niet door de drank mogen komen
Lol, ja, dat mogen ze officieel niet maar er zijn er velen die zondigen mijn zoon.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moslims drinken niet
Dus zou niet door de drank mogen komen
Dit is echt iets wat het terugkijken waard is op Ziggo youtube met Boukhari en ene Ice op commentaar. Dit is komedie zoals het hoort te zijnquote:
Die komen niet meer in de 16.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:54 schreef Regilio_ het volgende:
Duurt nog lang voordat de penalty waarvan je weet dat ie zal komen gegeven wordt.
Opziich kan de scheids niet veel aan doen, het wordt beslist van hoger hand dat Marokko moest winnen.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:54 schreef DrMarten het volgende:
Kunnen we deze scheids vast boeken voor de WK Finale?
Marokko heeft verloren door sabotage van Senegal. Je verzint het nietquote:Op zondag 18 januari 2026 22:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit is echt iets wat het terugkijken waard is op Ziggo youtube met Boukhari en ene Ice op commentaar. Dit is komedie zoals het hoort te zijn
Bezuinigingen helaas.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Mooi dit. over 20 jaar een Marrokkaanse Andere Tijden Sport met Diaz
WK '94 toch?quote:Op zondag 18 januari 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
Weet nog toen een speler van Colombia de mist in ging, die werd later vermoord. Hoewel niet duidelijk was of het echt wel gerelateerd was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |