Ik geloof dat ik zelden zo'n bizarre 30 minuten voetbal heb gekekenquote:
Ja, had ergens mee te maken. Verwijderde posts ofzo.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Dritz postte door het slotje heen en vervolgens kan er geen nieuw deel geopend worden?
Iedereen en zijn moeder had er ook een kunnen aanmaken thoquote:
Blijven doneren. De ¤500 worden uitstekend besteed.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:46 schreef superniger het volgende:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Dan was ie weer niet gereekscht geweest.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen en zijn moeder had er ook een kunnen aanmaken tho
Ik was bezig en kreeg dan melding dat er al topic is, gvd zeg. al die moeite voor niksquote:Op zondag 18 januari 2026 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen en zijn moeder had er ook een kunnen aanmaken tho
Die andere topic is ook in de reeks gezet, maar is verwijderd. https://forum.fok.nl/topic/2751801quote:
Wat heb jij voor raar kleurtjequote:Op zondag 18 januari 2026 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
eindelijk had er ook al aan begonnen
Kan altijd achteraf nog.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan was ie weer niet gereekscht geweest.
Ik ook, had de lapo, maakte het nieuwe topic, kreeg dezelfde error te zienquote:Op zondag 18 januari 2026 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik was bezig en kreeg dan melding dat er al topic is, gvd zeg. al die moeite voor niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |