Youssou N'Dourquote:Op zondag 18 januari 2026 22:59 schreef tjoptjop het volgende:
Even een vrolijk Senegalese deuntje
Bekijk deze YouTube-video
Probeer je nu mij uit de tent te lokkenquote:Op zondag 18 januari 2026 23:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Het zijn net Belgen die Marokkanen, gouden generatie maar niks winnen.
Ach.quote:
Dan had ik wel Berber gezegd.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Probeer je nu mij uit de tent te lokken
Dai Dai heeft een extra wapenstok in de broekquote:Op zondag 18 januari 2026 23:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Die krijgt klappen straks broer, jeweetzelluf.
Genot om te kijken dit. Hahahaha.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:01 schreef William_Papadin het volgende:
Ik ben op begrafenissen geweest waar een betere sfeer hing dan in de studio
Vraag ik me idd ook af, is toch een tikkie afleidingquote:Op zondag 18 januari 2026 23:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Bij de KNVB kost weglopen je gewoon de wedstrijd. Benieuwd of er nog protest komt
Ze hadden gewoon vuurwerk moeten gooienquote:Op zondag 18 januari 2026 23:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
Vraag ik me idd ook af, is toch een tikkie afleiding
Met haar blote hol in het hol van de leeuw.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:02 schreef 3rr0r het volgende:
Helene heeft geen slipje aan onder die jurk
Fake news, die waren allang niet meer thuis.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:02 schreef KNAK het volgende:
Toch wel mooi... half Schilderswijk loopt nu naar de gang, pakt een jas van de kapstok, schoentjes aan...
" WOLLAH@... alles kapot zemmerrrsss"
100% eerste wat ik ga doenquote:Op zondag 18 januari 2026 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En nu maandag zeggen:
Zieje, ik had gelijk he (zo met een big smile)
Precies. Heel Nederland moest voor Marokko juichen en niemand begreep waarom. Dan is dit toch echt de kers op de taart.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:04 schreef Szura het volgende:
Ziggo heeft het hele toernooi Marokko door de strot geduwd, toch mooi deze beelden nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |