Senegall&Gallquote:Op zondag 18 januari 2026 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
Kennen we nog bekende Senegalese Nederlanders?
RIP BRUSSELquote:Op zondag 18 januari 2026 22:58 schreef William_Papadin het volgende:
RIP Amsterdam
RIP Rotterdam
RIP Den Haag
RIP Utrecht
Mag uit nuquote:Op zondag 18 januari 2026 22:58 schreef Specularium het volgende:
Heeft Helene die jurk voor niks aangetrokken.
Mendy kan goed keepen.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Inderdaad wel een godenkeeper van Senegal om dan ook te blijven staan bij die pingel... Elke Nederlandse keeper had al in de hoek gelegen
Mooi zo, belachelijke act. Vind haar sowieso met de week vervelender worden sinds ze "succes" heeftquote:Op zondag 18 januari 2026 22:58 schreef Specularium het volgende:
Heeft Helene die jurk voor niks aangetrokken.
Dit soort reacties zijn jammer.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:59 schreef RipCity het volgende:
Karma voor Marokko voor het gedrag van hun onderdanen overal op de aardbol.
Taghi heeft zojuist de opdracht ingeklokt vanuit Vught.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
Weet nog toen een speler van Colombia de mist in ging, die werd later vermoord. Hoewel niet duidelijk was of het echt wel gerelateerd was.
Ja dat wist ik welquote:
En nu maandag zeggen:quote:Op zondag 18 januari 2026 22:59 schreef Friday12 het volgende:
ik zei van de week op het werk dat ze niet gingen winnen.. zo je had die blikken moeten zien van de 2 Marokkaanse jongens
Morgen 17:00 pleintje vriendquote:Op zondag 18 januari 2026 22:59 schreef Friday12 het volgende:
ik zei van de week op het werk dat ze niet gingen winnen.. zo je had die blikken moeten zien van de 2 Marokkaanse jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |