Vermoedelijk omdat je hem vanuit ChatGPT postte. Even downloaden en dan ergens anders weer uploaden zou het moeten verhelpen.quote:
zit je mobiel of laptop/pc?quote:
dan is het makkelijkste in mijn ervaring de chat gpt afbeelding opslaan, naar de imgur website gaan, afbeelding uploaden en dan na het uploaden de afbeelding copy pasten(op iphone) zodat je de url hebt en die kan je dan op fok plaatsenquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:05 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]
FOK! vergadering over de jaarcijfers van 2025
@:Danny
@:yvonne
@:iteejer
@:breuls
Prachtigquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:51 schreef yvonne het volgende:
Kan een oldbie eentje van Static (rip) maken?
Pff zo dik nou ook weer niet.quote:
lol waarom pistache nootjes op dat grafquote:
nouja zegquote:
Hij neemt steeds dingen over van de vorige prompt lquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lol waarom pistache nootjes op dat graf
oh ja na een tijdje loopt fat in elkaar overquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hij neemt steeds dingen over van de vorige prompt l
Ik had toch meer boeken en schrijfsels verwacht moet ik zeggen. Alweer wat maandjes geleden dat ik de racefiets heb gepakt. Maar petje en kleding is aardig accuraatquote:
dit is alleen om onderweg te lezenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had toch meer boeken en schrijfsels verwacht moet ik zeggen. Alweer wat maandjes geleden dat ik de racefiets heb gepakt. Maar petje en kleding is aardig accuraat
Dan vind ik @Solotovski beter geluktquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dit is alleen om onderweg te lezen
Ah, is het antwoord op deze vraag dan een hoofdkussen?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hij neemt steeds dingen over van de vorige prompt l
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat zit er in het tweede doosje van rechts?
Geniusquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:32 schreef Viv het volgende:
[..]
Ah, is het antwoord op deze vraag dan een hoofdkussen?
[..]
[ afbeelding ]
Deze was daarvoor:
[ afbeelding ]
ja door milouquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan vind ik @:Solotovski beter gelukt
Ja hij pakt hem nietquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:42 schreef Cupfighter het volgende:
Wie wil er eentje van mij proberen te maken, ben wel benieuwd?
Komt in de buurtquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:45 schreef roos94 het volgende:
@:gibson88
Situatie van vanochtend
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:42 schreef Cupfighter het volgende:
Wie wil er eentje van mij proberen te maken, ben wel benieuwd?
Maar je heet cupfighter. ik dacht een vechter met een cupquote:
Klopt, ik weet eigenlijk niet meer waarom ik deze naam destijds gekomen hebquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar je heet cupfighter. ik dacht een vechter met een cup
Hahahaha geweldig! Hoe kom je daar nou weer op?quote:
Wil ook weten, dit is grappig!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:01 schreef Gibson88 het volgende:
Welke AI generator gebruiken jullie en welke site om er een jpg van te maken ? Ik ga even nadenken van wie ik een plaatje wil gaan maken
Post geschiedenisquote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hahahaha geweldig! Hoe kom je daar nou weer op?
Burn baby burn.quote:
Dat vermoeden had ik al. Ik vind hem mooi!quote:
quote:
Prachtig! Dankjewelquote:
chatgpt + imgur hierquote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:01 schreef Gibson88 het volgende:
Welke AI generator gebruiken jullie en welke site om er een jpg van te maken ? Ik ga even nadenken van wie ik een plaatje wil gaan maken
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind dit zo'n geweldige topic @:flippingcoin . topic van het jaar!
Heel leuk, ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geef maar wat tekst. Met "Laffer en Static meeting. Nachtbraker. Cynisch, kritisch" krijg ik niet echt de leukste plaatjes.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:51 schreef yvonne het volgende:
Kan een oldbie eentje van Static (rip) maken?
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit had Braddie ook kunnen zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cola-zero want de Bob
Ja dit ook wel ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dit is @:moeraskat
[ afbeelding ]
Dan had ik wel iets meer dan een frikandel gekozen..quote:
Dat zo wie zo, dit is zeker al een heel leuk idee en je haalt er genoeg inspiratie uitquote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:49 schreef Straatcommando. het volgende:
2026 is nog jong maar deze gaat absoluut op de lijst van beste topics in 2026.![]()
met dank aan @roos94 die de halve userbase in beeld heeft gebracht!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:49 schreef Straatcommando. het volgende:
2026 is nog jong maar deze gaat absoluut op de lijst van beste topics in 2026.![]()
Absoluutquote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
met dank aan @:roos94 die de halve userbase in beeld heeft gebracht!
heb je chatgpt al? anders kan je die gratis op je telefoon downloaden(beperkt gebruik)quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:09 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
@:Six. en @:Seven. Mét sierkussentjes
[ afbeelding ]
Ik heb niks gevraagd over een achtergrond dat heb ik aan ChatGPT over gelatenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Staat @:haags daar voor de muur die al een maand aan het drogen is?
Komt wel overeen met m'n levensstijlquote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Omg, ik heb 'm!
@:roos94 samen met haar kerel die in slaap was gevallen met oud en nieuw (sorry dat je bejaard bent Roos)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:17 schreef Straatcommando. het volgende:
@:achja je staat om een of andere reden in de sloot, maar dat mag de pret niet drukken
[ afbeelding ]
Dank!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heb je chatgpt al? anders kan je die gratis op je telefoon downloaden(beperkt gebruik)
dan kan je gewoon beschrijven wat voor afbeelding je wil
afbeelding opslaan
naar imgur website, afbeelding uploaden en dan kan je die gebruiken
[ afbeelding ]
Het is een beetje zoals het er achter de schermen aan toe gaat, ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
En jij bent die in de auto schreeuwt naar hem?
Dat dacht ik al hehe.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is een beetje zoals het er achter de schermen aan toe gaat, ja.
boze Amerikaan die random dingen loopt te schreeuwendie het ene oor in en andere oor uitgaan komt spookachtig dichtbijquote:
Beetje jammer dat grok alles landmacht maakt. Of wat er voor door moet gaanquote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
boze Amerikaan die random dingen loopt te schreeuwendie het ene oor in en andere oor uitgaan komt spookachtig dichtbij
en de helft van het geweer weglaatquote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Beetje jammer dat grok alles landmacht maakt. Of wat er voor door moet gaan
quote:
Dit klopt best aardig eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:51 schreef kwiwi het volgende:
@:ama u vraagt wij draaien
[ afbeelding ]
Wat wil je met zo’n gevaarlijke naam!quote:
@Nine. ook nietquote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:51 schreef flipsen het volgende:
Ik heb @:vonkenboer al een tijdje niet meer gezien
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:53 schreef flipsen het volgende:
Hoeveel werkdagen nog, @:Blues ?
[ afbeelding ]
Winnnnnnnnnnnnnnereeeeeeeeeer.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:00 schreef Näsenbar het volgende:
@:Joopklepzeiker Jopieee ouwe reus!
[ afbeelding ]
De mannen worden hier steeds knapper.quote:
Ik blijf hier even hangenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De mannen worden hier steeds knapper.
Ik weet niet precies hoe mijn naam ervoor gezorgd heeft dat ik geen benen heb.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat wil je met zo’n gevaarlijke naam!
Dat ligt aan Chatquote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe mijn naam ervoor gezorgd heeft dat ik geen benen heb.
ja dat zalquote:
goed verhaalquote:
Ja dat is niet het idee van dit topic he.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:19 schreef raptorix het volgende:
Ik wil @:miss_sly best doen, maar andere of haar zelf mogen een prompt verzinnen
dat zou je wel willenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:21 schreef raptorix het volgende:
Ok, gan kan je hem krijgen ook met je miss_sly
Be gentle with mequote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:21 schreef raptorix het volgende:
Ok, gan kan je hem krijgen ook met je miss_sly
We weten dat dat niet zo isquote:
We wachten.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben een gentleman, ik hou het beschaafd
Deze mag bij mij ook wel langskomen, met of zonder taartquote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:36 schreef raptorix het volgende:
Ok @:Miss_sly bakt een appeltaart
[ afbeelding ]
Wat een schatje.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:36 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
NWS / Man (73) maakte thuis in zijn eentje ordinaire deepfakesquote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:36 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom lijkt ze op Femke Halsema? Of ligt dat aan mijquote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:36 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
Komt oorspronkelijk uit Amsterdam.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarom lijkt ze op Femke Halsema? Of ligt dat aan mij![]()
Dat ziijn nare mensen. AI hoor je ethisch te gebruiken, en zeker niet zonder de toestemming van de persoon, en ja, ik zou alles kunnen, maar dat iets kan betekent niet dat je het hoeft te doen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
NWS / Man (73) maakte thuis in zijn eentje ordinaire deepfakes
Ik zag het ook. De ogen zijn van Femke.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
loOOOOOOOOOOOOL, mijn femke halsema plugin stond nog aanquote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Terwijl jij juist heel veel been hebt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe mijn naam ervoor gezorgd heeft dat ik geen benen heb.
Nou zegquote:
Ik zie hier Bosje wel inquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dit is @:moeraskat
[ afbeelding ]
Dit is waar.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Terwijl jij juist heel veel been hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:Ama
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:Ama
[ afbeelding ]Ze staat ook regelmatig zo aan de buitenkant tegen het raam als het regent dus eigenlijk klopt het alsnog wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
No offense, maar aangezien deze serie en dat nieuwsbericht van deze week zijn, moest ik toch even de relatie leggen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat ziijn nare mensen. AI hoor je ethisch te gebruiken, en zeker niet zonder de toestemming van de persoon, en ja, ik zou alles kunnen, maar dat iets kan betekent niet dat je het hoeft te doen.
wat is er?quote:
ohh lolquote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank!![]()
![]()
Maar ik bedoelde eigenlijk: benieuwd wat jij van mij maakt
Ik had per ongeluk min tempalte gebruikt van @ikweethetookniet !quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
No offense, maar aangezien deze serie en dat nieuwsbericht van deze week zijn, moest ik toch even de relatie leggen.
En Femke H. is natuurlijk een bekende dame, wiens hoofd door jou op het lichaam van de nog bekendere @:miss_sly is gezet…
Do you accept cookies?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:02 schreef raptorix het volgende:
Missly dan zonder Femke effect
-[ afbeelding ]
Bepaald beter lijkendquote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:02 schreef raptorix het volgende:
Missly dan zonder Femke effect
-[ afbeelding ]
Niet slecht, je komt al aardig in de buurt. Dit zijn @Six. en ik:quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:09 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
Doe even dertig kg erafquote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:06 schreef FlippingCoin het volgende:
dit maakt die van @:mortaxx lol
oh well close enough
[ afbeelding ]
je gaat maar wat meer eten(en deadliften)quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:51 schreef flipsen het volgende:
Ik heb @:vonkenboer al een tijdje niet meer gezien
[ afbeelding ]
die zijn er al af bij je benenquote:
Nee half fok is onzin fakes aan het makenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:14 schreef FlippingCoin het volgende:
mijn chatgpt is heel traag momenteel, denk dat de amerikanen druk bezig zijn nu
Boah is dat Dione de Graaf?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
@:whiskers2009
niet te lang naar de poster kijken
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Just me (RIP), jaren voordat ik haar in real life leerde kennen en en jaren voordat we van AI gehoord hadden…
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Just me (RIP), jaren voordat ik haar in real life leerde kennen en en jaren voordat we van AI gehoord hadden…
Zit Frans Timmermans daar op het dak?quote:
Ik voel me vereerdquote:
Die ovenschotel zitten hopelijk wel stukjes frikadel of Mexicano in?quote:
Nee die zit er net naast al zijn centen te tellen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit Frans Timmermans daar op het dak?
Okido!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
en ook niet naar het shirt... hij faalt even hard, duurt erg lang ook
Oewhquote:
Prima Fles plaatjequote:
Not even closequote:Op woensdag 14 januari 2026 00:04 schreef Flory- het volgende:
[..]
Prima Fles plaatje![]()
Geen computergedoetjes zo te zien, lekker treinen, heerlijke schotel, ehm wacht ff denken![]()
Geen zwembad? Ooow wacht te weinig stapjes natuurlijk
Pohhhhquote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
en ook niet naar het shirt... hij faalt even hard, duurt erg lang ook
Wat een sfeervol plaatjequote:Op woensdag 14 januari 2026 08:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gevraagd aan chatgpt of hij @:Flippingcoin kon maken.
Dit is wat ik kreeg:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2026 08:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit is wat ik kreeg:
[ afbeelding ]
Ik vroeg om een oude paling die in de sneeuw wandelde met zijn hondjes.quote:Op woensdag 14 januari 2026 08:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
dat was een paar dagen terug
Maily is onze spellingchecker, daar moet je toch wel wat mee kunnen?quote:Op woensdag 14 januari 2026 08:37 schreef roos94 het volgende:
@:maily ik wilde een afbeelding van jou maken maar kon precies niets bruikbaars vinden in de pohi
* TheStigsDutchCousin ziet nu een plaatje voor zich van maily met enkele dikke Van Dalesquote:Op woensdag 14 januari 2026 08:41 schreef Viv het volgende:
[..]
Maily is onze spellingchecker, daar moet je toch wel wat mee kunnen?
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2026 08:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit is wat ik kreeg:
[ afbeelding ]
@mailyquote:Op woensdag 14 januari 2026 08:41 schreef Viv het volgende:
[..]
Schitterendquote:
Die is al geserveerd.quote:
M’n favo plek en activiteit.quote:
@mailyquote:Op woensdag 14 januari 2026 09:12 schreef StevenHyde het volgende:
Maily werkt bij de ikea. Dus weet niet of die variant nog gemaakt kan worden
Je hebt geen zwarte koffie gedaan dus dan is het dikke prima.quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vrede kunt hebben met de latte macchiato
Het is maar goed dat er geen duinen zijn bij de meet.quote:
Yessss, trappen maar!quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:38 schreef roos94 het volgende:
@:seven. As we speak een live beeld
[ afbeelding ]
Linksquote:Op woensdag 14 januari 2026 10:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wie van de 2 is dan pinnenmutske?
Geen idee hoe je tot deze afbeelding gekomen bent want dit is niet het beeld dat ik denk dat mensen van mij hebben maar het is wel precies hoe ik me voelquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2026 10:32 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Geen idee hoe je tot deze afbeelding gekomen bent want dit is niet het beeld dat ik denk dat mensen van mij hebben maar het is wel precies hoe ik me voel
quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:38 schreef Marsenal het volgende:
Volkskrant en Trouw rondbrengen in een villawijk. FAKKING lange oprijlanen, helemaal gek werd je ervan. Allemaal een brievenbus bij het hek, maar wel het verzoek of ie bij de deur gelegd wordt![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2026 10:45 schreef Kreator het volgende:
@:roos94 op fok, op een willekeurige normale werkdag voor andere, normale mensen:
[ afbeelding ]
Ok nu lijk ik er niet meer op.quote:
Mevrouwtje oeps, spellchecker...quote:Op woensdag 14 januari 2026 08:37 schreef roos94 het volgende:
@:maily ik wilde een afbeelding van jou maken maar kon precies niets bruikbaars vinden in de pohi
Jamaar toen was ik nog niet blind hequote:Op woensdag 14 januari 2026 11:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is een foto van vroeger toen je bessen plukte met buikpijn als jeugdbaantje.
Proost!quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:38 schreef maily het volgende:
[..]![]()
En dan heb je mijn post gisteravond in het ksc nog niet gezien
Nou niet meer mauwen @vosssquote:Op woensdag 14 januari 2026 11:27 schreef vosss het volgende:
Maargoed, de persoon lijkt nu ook niet meer. Je vorige leek verassend goed, behalve de oren en het kapsel. Voor de rest had ik het zo maar kunnen zijn
quote:Op woensdag 14 januari 2026 08:37 schreef roos94 het volgende:
quote:Op woensdag 14 januari 2026 08:41 schreef Viv het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2026 08:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin ziet nu een plaatje voor zich van maily met enkele dikke Van Dales
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:12 schreef StevenHyde het volgende:
Maily werkt bij de ikea. Dus weet niet of die variant nog gemaakt kan worden
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:38 schreef maily het volgende:
[..]![]()
En dan heb je mijn post gisteravond in het ksc nog niet gezien
dank jullie wel allemaal, geweldig!quote:
| Forum Opties | |