Vermoedelijk omdat je hem vanuit ChatGPT postte. Even downloaden en dan ergens anders weer uploaden zou het moeten verhelpen.quote:
zit je mobiel of laptop/pc?quote:
dan is het makkelijkste in mijn ervaring de chat gpt afbeelding opslaan, naar de imgur website gaan, afbeelding uploaden en dan na het uploaden de afbeelding copy pasten(op iphone) zodat je de url hebt en die kan je dan op fok plaatsenquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:05 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]
FOK! vergadering over de jaarcijfers van 2025
@:Danny
@:yvonne
@:iteejer
@:breuls
Prachtigquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:51 schreef yvonne het volgende:
Kan een oldbie eentje van Static (rip) maken?
Pff zo dik nou ook weer niet.quote:
lol waarom pistache nootjes op dat grafquote:
nouja zegquote:
Hij neemt steeds dingen over van de vorige prompt lquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lol waarom pistache nootjes op dat graf
oh ja na een tijdje loopt fat in elkaar overquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hij neemt steeds dingen over van de vorige prompt l
Ik had toch meer boeken en schrijfsels verwacht moet ik zeggen. Alweer wat maandjes geleden dat ik de racefiets heb gepakt. Maar petje en kleding is aardig accuraatquote:
dit is alleen om onderweg te lezenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had toch meer boeken en schrijfsels verwacht moet ik zeggen. Alweer wat maandjes geleden dat ik de racefiets heb gepakt. Maar petje en kleding is aardig accuraat
Dan vind ik @Solotovski beter geluktquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dit is alleen om onderweg te lezen
Ah, is het antwoord op deze vraag dan een hoofdkussen?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hij neemt steeds dingen over van de vorige prompt l
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat zit er in het tweede doosje van rechts?
Geniusquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:32 schreef Viv het volgende:
[..]
Ah, is het antwoord op deze vraag dan een hoofdkussen?
[..]
[ afbeelding ]
Deze was daarvoor:
[ afbeelding ]
ja door milouquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan vind ik @:Solotovski beter gelukt
Ja hij pakt hem nietquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:42 schreef Cupfighter het volgende:
Wie wil er eentje van mij proberen te maken, ben wel benieuwd?
Komt in de buurtquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:45 schreef roos94 het volgende:
@:gibson88
Situatie van vanochtend
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:42 schreef Cupfighter het volgende:
Wie wil er eentje van mij proberen te maken, ben wel benieuwd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |