SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Ja wel iets vertraging maar meestal max half uurtje..doen ze goed daar!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ff gekeken op Eindhoven. Alles volgens planAlleen een vlucht uit Boekarest die is uitgeweken naar Weeze.
https://www.eindhovenairport.nl/nl/vertrektijden
Wat doen ze dan zo andersquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja wel iets vertraging maar meestal max half uurtje..doen ze goed daar!
* schrok van melding van Schiphol net
Zijn bezig met het weer voor Venezuelaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Amerikaanse model wil nog niet echt mee
[ afbeelding ]
Ik snap waarom je haar getrouwd bent. Genius.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Vriendin denkt even mee. De oplossing komt neer op "ze moeten gewoon de spoorwegen schoonmaken, de wegen vrij houden en de vliegvelden op orde houden. Nederland is zo rijk, dat kan makkelijk."
Nou, opgelost.
Kunnen ze toch ff opvoeren zou je denken..maar nee stel je voorquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Van Maastricht vertrekken misschien 10 vliegtuigen op een dag
Uitwijken mag wel toch neem ik aan?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kunnen ze toch ff opvoeren zou je denken..maar nee stel je voor![]()
We zitten net wat op de grens, kan nog 2 kanten opvallen dat muntje.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is nog niet de 12z run toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat lijkt vooral naar Duitsland en België te gaan aldus berichtgevingquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Uitwijken mag wel toch neem ik aan?
Wat vindt zij van de geopolitieke spanningen die er zijn rondom de interventie van Amerika in Venezuela?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Vriendin denkt even mee. De oplossing komt neer op "ze moeten gewoon de spoorwegen schoonmaken, de wegen vrij houden en de vliegvelden op orde houden. Nederland is zo rijk, dat kan makkelijk."
Nou, opgelost.
Denkt ze dat er een elfstedentocht komt?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Nou, opgelost.
Nooit meerquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Denkt ze dat er een elfstedentocht komt?
Maar daar horen we niets van en wordt NL keihard uitgelachenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:51 schreef INViCTuS het volgende:
Overigens gaat het in omringende landen ook verre van op rolletjes, hoor. Daar staan de wegen ook vol, rijden de treinen zeker niet allemaal (op tijd) en hebben ook genoeg vliegtuigen vertraging..
In de landen rondom ons heen doen ze tenminste nog hun best. Hier gaat het gewoon kutquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Maar daar horen we niets van en wordt NL keihard uitgelachen![]()
Wauw!!!! Wat een mooie fotoquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als die 11steden er komt, dan is deze rustige plek van vanmorgen niet zo rustig meer. 1 van de route waar ze langs komen
[ afbeelding ]
Foto van deze ochtend
Mensen die denken dat er ooit nog een Elfstedentocht komtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:45 schreef Perrin het volgende:
Ik wacht nog even met alle Airbnbs in Dokkum afhuren voor de rest van de maand tot ik het zeker weet.
Door zachte winters hadden ze hier zo van: Ooh hier is het niet nodigquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In de landen rondom ons heen doen ze tenminste nog hun best. Hier gaat het gewoon kut
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mensen die denken dat er ooit nog een Elfstedentocht komt
Ook al zou het ijs op enig moment dik genoeg zijn dan gaat die alsnog nog niet door vanwege de veiligheidsrisico's.
Dan komt heel FOK! gezellig naar jouquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als die 11steden er komt, dan is deze rustige plek van vanmorgen niet zo rustig meer. 1 van de route waar ze langs komen
[ afbeelding ]
Foto van deze ochtend
Er zijn wel sneeuwplekken te zien maar eigenlijk is deze hele dokkumerroute 99% vrij van die sneeuwplekken die je echt niet wilt hebben. We zouden eventueel die sneeuw uit het water kunnen halen mocht het echt zover komen, maar die kans is echt nog veel te onzeker natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wauw!!!! Wat een mooie fotoNog geen ijs gelukkig!! Dus de sneeuw van morgen gaat geen roet in het eten gooien denk ik?
Ja precies datquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In de landen rondom ons heen doen ze tenminste nog hun best. Hier gaat het gewoon kut
Maar 'wij' menen ook allemaal dat we van alles moeten.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Warme chocolademelk staat voor jullie klaarquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan komt heel FOK! gezellig naar jou
Dan zetten we een hek erom.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ook al zou het ijs op enig moment dik genoeg zijn dan gaat die alsnog nog niet door vanwege de veiligheidsrisico's.
Dan bak ik een appeltaartquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Warme chocolademelk staat voor jullie klaar
FOK! meeting
Als je thuis moet blijven moet dat wel met een nieuw lingeriesetje natuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:04 schreef Donna het volgende:
Hier moet en zal zelfs de lingerie winkel open met dit weer. Doe normaal man.
Ik neem een biertje meequote:
Nou nou wat een heisa weer voor hooguit 4cm sneeuwquote:
quote:
Ik heb zojuist mijn kraampje besteldquote:
Weten we morgen pas...quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nou nou wat een heisa weer voor hooguit 4cm sneeuw
4cm per uur met windstoten van +50km/uquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nou nou wat een heisa weer voor hooguit 4cm sneeuw
Dit dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar dan heeft in ieder geval manlief het nog warm.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:04 schreef Donna het volgende:
Prioriteitenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar dan heeft in ieder geval manlief het nog warm.
quote:Wajooo, deze pluim is pure winterpoëzie met hakbijl 🥶🔥
Maar even de schaatsen scherp slijpen in plaats van alvast waxen voor de Elfstedentocht.
Stel: de OPER krijgt gelijk. Wat dan?
De oper laat meerdere nachten met strenge vorst zien, grofweg rond -10 tot -15°C, met overdag ook blijvend onder nul. Dat is serieus ijsweer. Alleen… de Elfstedentocht is een taaie tante.
Wat is er nodig?
Kort en nuchter:
Minstens 15 cm betrouwbaar natuurijs
Dat vraagt meestal:
5–7 dagen aaneengesloten matige tot strenge vorst
Liefst weinig wind
En geen dooi-overdag-gedoe
Timeline bij deze OPER
Als we uitgaan van:
Start van échte kou rond za 10 / zo 11
En die kou houdt stand zonder onderbreking
👉 Dan kom je op z’n allervroegst uit rond:
do 15 – za 17 januari
En dat is al optimistisch met een hoofdletter O. De Friese meren zijn geen ijsblokjesvormpjes uit de vriezer; wakken, stroming en sneeuw kunnen alles vertragen ❄️🌊
Liefst weinig wind?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:12 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb de pluim in ChatGPT gegooid. En dan hebben we 17 januari een Elfstedentocht?![]()
[..]
Ja. Maar dan moet het wel allemaal goed dicht zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Liefst weinig wind?
Oke in het begin misschien wel om zo strak mogelijke ijsvloer te hebben, maar daarna mag die wind er echt wel overheen beuken want dat versnelt de ijsgroei namelijk.
Klimaatbarbaar. Door jouw nutteloze vragen aan ChatGPT wordt de kans iedere keer ietsiepietsie kleiner op een nieuwe Elfstedentochtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:12 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb de pluim in ChatGPT gegooid. En dan hebben we 17 januari een Elfstedentocht?![]()
[..]
CM of 2 a 3 moet al voldoende zijn om 5/6bft overheen te rammenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Maar dan moet het wel allemaal goed dicht zijn.
Weinig snil vooral.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Liefst weinig wind?
Oke in het begin misschien wel om zo strak mogelijke ijsvloer te hebben, maar daarna mag die wind er echt wel overheen beuken want dat versnelt de ijsgroei namelijk.
Ook op de meren?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
CM of 2 a 3 moet al voldoende zijn om 5/6bft overheen te rammen
Ik zit op een 4'tje, gaat een hoop worden dus morgenquote:
Ja dat is zo mooi aan dit topic, in troosteloze weinig spannende weer periodes duurt het een paar weken voor er een topic vol is. Maar zodra er een weerextreem is stroomt het gelijk vol en vliegen de topics je op de orenquote:
Ik zag dit nog:quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja als deze een dag niet op het werk komt zijn de rapen gaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik zag dit nog:
https://x.com/i/status/2008480607039270955
[ x ]
...leuke baan.
Wel lachen voor een dag zoiets tochquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik zag dit nog:
[ x ]
...leuke baan.
Geef die man (of vrouw) een warme kop soep morgen als die er staat.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik zag dit nog:
[ x ]
...hopelijk is deze speeltjes-fabrikant een beetje gul qua salaris.
Hier is veel te veel stress en druk van vanalles. Heb daar zelf niks vrij weinig mee. Mensen moeten meer relativeren. En stress is slecht voor jequote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar 'wij' menen ook allemaal dat we van alles moeten.
Ik heb een tijdje in Canada gewoond en als je niet kon gaan, dan ging je niet. Ja dat betekend dat er dan een dag geen vloer geleged werd, een dag geen post kwam, de winkel niet volledig bevoorraad was en dat je bloeduitslag wat later kwam.
Daardoor kwam er wel ruimte voor bijv. de zorgmedewerkers om wel te kunnen gaan.
Volgens mij gaat het in Scandinavische landen ook zo. Gewoon even een paar tandjes minder en maar zien hoe het komt. Natuurlijk zijn zulke landen beter voorbereid, maar wij doen naar mijn idee hier echt knettergek.
Nee, klopt maar 4cm/u sneeuw in de ochtendspits is veel, zeker met windstoten van 50km/uquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar morgen kan vrijwel hele dag nog neerslag vallen, niet enkel tot 08Z.
Dat is 13 waar ik werk. Daar ligt al 25-30 cm. Ga het morgen wel meemaken. 7 uur de auto inquote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:01 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Cumulatieve neerslag morgen tot middernacht niet tot 08:00, zal vrijwel alles sneeuw moeten zijn.
Nederland/België zou beter eens kijken hoe ze dat in Helsinki of stockholm doenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Nou, opgelost.
quote:Busvervoerder Bravo Direct, een bedrijf van Arriva, verwacht woensdagochtend in Brabant de 'normale dienstregeling' op te kunnen starten. Dat deelt de vervoerder ondanks code oranje en de verwachting van hevige sneeuwval.
Ik denk dat veel mensen dachten dat het in totaal 4 cm max zou worden op het plaatje zo voor morgen. Maar per uur is dat idd veel, zeker als het precies in de spits valt. Als ik kijk naar een aantal modellen naast Harmonie zitten de meesten op 5 tot 10 cm in totaal voor het land morgen. Alleen Zeeland en Limburg wat minder.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:04 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, klopt maar 4cm/u sneeuw in de ochtendspits is veel, zeker met windstoten van 50km/u
Wou vooral aangeven dat het morgen een bende wordt in de Randstad
Morgenvroeg zal het vast nog wel gaan.quote:
Zo te zien krijgen die zwarte kousen op de Veluwe alle sneeuwquote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:01 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Cumulatieve neerslag morgen tot middernacht niet tot 08:00, zal vrijwel alles sneeuw moeten zijn.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zo te zien krijgen die zwarte kousen op de Veluwe alle sneeuw
En dan even corrigeren voor hoe vaak zoiets gebeurt en de gebruikelijke hoeveelheid vluchten.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nederland/België zou beter eens kijken hoe ze dat in Helsinki of stockholm doen
Goeie grap, dit doen ze namelijk al sinds zaterdag niet meer. Zowel bravo als Hermes rijden hier in de regio Eindhoven sporadisch.quote:
dit is wel waar ja, moest wel lachen over NOS met van ja Schiphol heeft aantal 100 veldbedden neergezet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan even corrigeren voor hoe vaak zoiets gebeurt en de gebruikelijke hoeveelheid vluchten.
Ik ben de 5%.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
Al die mensen die 'moeten' werken morgen
Dat geldt voor 95% helemaal niet. En toch gaan ze bijna allemaal.
Ik werk ploegen in een fabriek, kan niet thuiswerken. Letterlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
Al die mensen die 'moeten' werken morgen
Dat geldt voor 95% helemaal niet. En toch gaan ze bijna allemaal.
Rustig dagje wellicht dan inderdaad. Lekker wat achterstallig werk inhalen of eens het bureau goed doorlichten en opruimen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben de 5%.
Al ben ik benieuwd of ik wel patiënten op mn poli krijg
Jij behoort dus tot de 95% die ik bedoel.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:31 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik werk ploegen in een fabriek, kan niet thuiswerken. Letterlijk.
Echter is wat ik doe niet super essentieel, maar ja dat is aan mijn baas.
ik kan ook niet thuiswerken, zelfde verhaal als monteur......quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:31 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik werk ploegen in een fabriek, kan niet thuiswerken. Letterlijk.
Echter is wat ik doe niet super essentieel, maar ja dat is aan mijn baas.
Zo'n pak sneeuw jonguhhhquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:58 schreef Tjacka het volgende:
Ik verwacht in Enkhuizen alleen maar sneeuw. Regen alleen bij de kust.
@:essnhills
En gezien onze zomers van 3 maanden lang 40 graden zouden we ook overal airco’s moeten hebbe! Nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nederland/België zou beter eens kijken hoe ze dat in Helsinki of stockholm doen
zal Tennet leuk vinden wat je nu zegtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:33 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
En gezien onze zomers van 3 maanden lang 40 graden zouden we ook overal airco’s moeten hebbe! Nee tuurlijk niet
Je kan niet op alles maximaal voor bereiden
Ik bedoel ook vooral dat Schiphol een hele andere orde van grootte is dan Scandinavische vliegvelden. Zelfs als de helft geannuleerd wordt vliegt er nog meer dan daar op een normale dag. Het is dus niet zo zeer een kwestie van "daar kunnen ze het wel!" ofzo, want je kunt het niet echt eerlijk vergelijken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
dit is wel waar ja, moest wel lachen over NOS met van ja Schiphol heeft aantal 100 veldbedden neergezet.
Ok ik doe rekensom even 600 vluchten vandaag. cancelled.
reken het zelf maar uit 600x200 passagiers mss gemiddeld, naja laten we de helft ervan nemen nog die gestrand zijn.
LOL
oja en mededeling dan verlaat de airport, goed hoe ga je daar weg allemaal, met de NS? ow wacht.... ;') die rijden ook niet of minimaal.
Jij bent niet te vervangen door AI, zij wel, kortom geduld.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan ook niet thuiswerken, zelfde verhaal als monteur......
heel kantoor zit lekker thuis wel, maarja die kunnen niet de problemen oplossen die er dan spelen.
ze hebben wel veel hogere salarissen, ook frappant.
zeggen laat het gaan kan niet, want zit half Zuid-Holland zonder water..... naja waarom krijgen hun meer betaald als ons vraag ik me soms wel eens af.
zonder hun lossen we het nl wel op. hun zonder ons niet.
ja snap ik wel, en is ook anders want iig niet zo druk dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel ook vooral dat Schiphol een hele andere orde van grootte is dan Scandinavische vliegvelden. Zelfs als de helft geannuleerd wordt vliegt er nog meer dan daar op een normale dag. Het is dus niet zo zeer een kwestie van "daar kunnen ze het wel!" ofzo, want je kunt het niet echt eerlijk vergelijken.
nee ik ben te onlogisch vaak, daardoor is het wel herkenbaar of ik het ben of AI. LOL trots opquote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jij bent niet te vervangen door AI, zij wel, kortom geduld.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:38 schreef LTVDK het volgende:
Alsof er een WK aan de gang is, Nederland kleurt oranje![]()
[ afbeelding ]
het is alleen leuk als je vrij bent en verder niks te doen hebt dit soort winterweer.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:42 schreef Dutch_view het volgende:
Ik ben er wel klaar mee!![]()
Tijd voor lente en 15 graden
Nog wat vroeg om echt heel serieus toe te geven aan de koorts, maar er moeten toch een paar schaatsliefhebbers zijn waar de kriebel in de buik toeslaat.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:43 schreef User98182 het volgende:
hoogste kans op elfsteden sinds 2010
het is nu of nooit
Niet geheel verrast. De potentie was gisteren in de kaarten te zien, maar vanwege de lange termijn blijft het koffiedik kijken. Enkele dagen geleden leek de tweede helft van januari milder uit te vallen, maar zoals het nu naar uitziet wordt de kou verlengd tot dieper in januari.quote:
Ondanks 18cm sneeuw was het hier in Brabant overal prima begaanbaar en zijn ook tertiaire wegen sneeuwvrij. Ik denk niet dat een paar cm extra sneeuw veel problemen gaat veroorzaken.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:05 schreef JopieKlaassen het volgende:
Crosspost vanaf ELF
Het is nog ver weg, maar je moet je ergens op verheugen hè
[ afbeelding ]
Opbokken met dat ECMWF en dat Elfstedentocht wensdenken, dit gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:05 schreef JopieKlaassen het volgende:
Crosspost vanaf ELF
[ afbeelding ]
Ik stel voor om Zondag 18 januari de Elfstedentocht te houdenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:05 schreef JopieKlaassen het volgende:
Crosspost vanaf ELF
[ afbeelding ]
Niet maandag 19 en het hele land vrij?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik stel voor om Zondag 18 januari de Elfstedentocht te houden
Machtig genietenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:37 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Opbokken met dat ECMWF en dat Elfstedentocht wensdenken, dit gaat niet gebeuren.
Hup, gewoon 7+ graden volgende week. Zit nou al een maand in van die kutkou. Nou niet nog erger.
Wat wordt het nouquote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Volgende week wordt -13 verwacht:
[ afbeelding ]
GFS doet dat niet (al begint die helaas ook al bij te draaien grrrr).quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Volgende week wordt -13 verwacht:
[ afbeelding ]
Grote kans dat die naar beneden bijdraait.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
GFS doet dat niet (al begint die helaas ook al bij te draaien grrrr).
[ afbeelding ]
Tuurlijk jongen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Grote kans dat die naar beneden bijdraait.
Yup, want de lucht in de hogere luchtlagen is ijskoud en de verwachtingen voor volgende week nog kouder. Het koudste punt zit tussen Groenland en Noorwegen en de wind is volgende week naar verwachting noordoost. Dan kun je op je vingers natellen dat -14 realistischer is dan +7.quote:
Het sneeuwt alquote:Op woensdag 7 januari 2026 00:44 schreef Starhopper het volgende:
Manmanman van boze storm die roet in het eten gooit naar sneeuwstorm met daarna scandihoog. Wat een ommezwaai!!![]()
Ik ga nu lekker naar dromenland en als ik wakker word is het begonnen met sneeuwen hoop ik
Dat wat boven de noordzee hangt is groter dan verwacht zo te zienquote:
Hier ookquote:Op woensdag 7 januari 2026 04:22 schreef Donna het volgende:
Ik weet niet hoelang het al sneeuwt hier, maar er ligt al een flinke laag.
Centimeter of 3 zoiets op m'n paadje die schoon was.
En als Amerika Groenland inneemt?quote:Op woensdag 7 januari 2026 00:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Yup, want de lucht in de hogere luchtlagen is ijskoud en de verwachtingen voor volgende week nog kouder. Het koudste punt zit tussen Groenland en Noorwegen en de wind is volgende week naar verwachting noordoost. Dan kun je op je vingers natellen dat -14 realistischer is dan +7.
Dan moeten ze zich heel warm kleden.quote:Op woensdag 7 januari 2026 06:10 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En als Amerika Groenland inneemt?
Meter zelfsquote:Op woensdag 7 januari 2026 06:32 schreef Haags het volgende:
Oh mijn god, sneeuwduinen van minstens 70 meter hoog in Den Haag 🥶🥶🥶🥶
Gaaf!quote:Op woensdag 7 januari 2026 06:32 schreef Haags het volgende:
Dat is meer dan hier. Op het kleine stukje in de achtertuin waar ik gisteren de sneeuw heb weggeschept, lijkt hooguit een halve centimeter sneeuw te liggen nu. Ik had er meer van verwachtquote:Op woensdag 7 januari 2026 04:22 schreef Donna het volgende:
Ik weet niet hoelang het al sneeuwt hier, maar er ligt al een flinke laag.
Centimeter of 3 zoiets op m'n paadje die schoon was.
Dramaqueenquote:Op woensdag 7 januari 2026 06:32 schreef Haags het volgende:
Dat was het ook meteen. Het is droog en lijkt de komende uren droog te blijven.quote:Op woensdag 7 januari 2026 06:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is meer dan hier. Op het kleine stukje in de achtertuin waar ik gisteren de sneeuw heb weggeschept, lijkt hooguit een halve centimeter sneeuw te liggen nu. Ik had er meer van verwacht.
Dat is ook balen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 06:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat was het ook meteen. Het is droog en lijkt de komende uren droog te blijven.
Als ik buienradar zo zie komt het eraan.quote:Op woensdag 7 januari 2026 06:32 schreef Haags het volgende:
Nog geen vlokje gezien rond Arnhem, terwijl het hier inderdaad al geruime tijd zou moeten sneeuwen volgens de radar.quote:Op woensdag 7 januari 2026 06:53 schreef VacaLoca het volgende:
Volgens buienradar.nl zitten we al een uur in de sneeuw maar tis droog.
quote:KNMI: vanaf nu code oranje in heel Nederland
In het hele land geldt vanaf nu code oranje. Een woordvoerder van het KNMI heeft dat gezegd. Formeel zou code oranje in de diverse provincies ingaan op verschillende tijdstippen tussen 06.00 en 09.00 uur, maar dat is losgelaten. "In het hele land moeten mensen extra waakzaam zijn", zegt de woordvoerder.
Het waren een mooie 12 uur.quote:Op woensdag 7 januari 2026 07:46 schreef Houtenbeen het volgende:
De nieuwe run van het Europees weer model is niet meer zo koud.
Code oranje gaat over meer dan alleen jouw achtertuin toch...quote:Op woensdag 7 januari 2026 07:48 schreef onlogisch het volgende:
Hier valt ook al een tijdje sneeuw. Maar code oranje? Meh.
As usualquote:Op woensdag 7 januari 2026 07:53 schreef Nattekat het volgende:
Ach ja, het ergste trekt natuurlijk weer aan alle kanten om me heen. Tradities.
Hier in het noorden voornamelijk poedersneeuw en behoorlijk wat wind... Op de weg voor het huis ligt voornamelijk verreden sneeuw maar glad is het zeker.quote:Op woensdag 7 januari 2026 07:55 schreef Nijna het volgende:
[..]
Code oranje gaat over meer dan alleen jouw achtertuin toch...
Hier valt het ook nog mee, maar als ik het zo zie zitten we voorlopig wel in de sneeuwbui en het waait behoorlijk.
Hier wijchen hetzelfde. Net heel even wat vlokjes. Wel teringkoud met die windquote:Op woensdag 7 januari 2026 07:11 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Nog geen vlokje gezien rond Arnhem, terwijl het hier inderdaad al geruime tijd zou moeten sneeuwen volgens de radar.
Het neerslaggebied lijkt mee te vallen inderdaad, maar het kan alsnog voor veel sneeuw zorgen als het langzaam opschuift.quote:
Graag. Hoeveel cm heb je te bieden?quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:11 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ruilen? Mijn lijf is niet gemaakt voor dit terreur hahaha
Ja graag.quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ligt nu 15cm. Het aangereden spul niet meegeteld.
Een ekte FOK!ker heeft minimaal 30 cm te bieden..quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ligt nu 15cm. Het aangereden spul niet meegeteld.
Code rood, bel de wouten!quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:11 schreef Donna het volgende:
Joure meldt sneeuwduinen op de snelweg, een geschaarde vrachtwagen én sneeuw/regen/ijzel.
Ziet er nog uit als sneeuw momenteel.quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Regent het bij jou ook?
Het regende hier zonet. Regen/ijzel.
Hier nu ook weer. Het was even een mixje, misschien leek het ook wel zo door de wind.quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ziet er nog uit als sneeuw momenteel.
Hier soms ook hoor dat alles inkakt. Hier zijn de scholen dicht, vroeger he waren ze zelfs open toen er 30cm vielquote:Op woensdag 7 januari 2026 08:25 schreef Stephan5 het volgende:
Hier een gat in de neerslag zoals de laatste week altijd alles Haarlem ontweek, op een paar kleine sneeuwbuitjes na. Wat een armoe dit zeg. Nauwelijks een cm gevallen, wat bij +1 ook al weer wegdooit, geen sneeuw, is hogere temperaturen uiteraard.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 07:45 schreef Stephan5 het volgende:
Nieuw debacle voor Haarlem. Gisterochtend was het gedurende 2/3 uurtjes wel even mooi, ondanks slechts 2/3 cm.... monumenteel slechts 1/2 cm pure pap, met ook dank aan alle strooiwagens en temperaturen BOVEN 0 en bovendien wederom een perfect gat die in lengte over Haarlem en de toch al zo weinig bedeelde regio rondom het Noordzeekanaal bediend.
Gezellige sfeer in het Haarlemsche @Scjvbquote:Op woensdag 7 januari 2026 08:25 schreef Stephan5 het volgende:
Hier een gat in de neerslag zoals de laatste week altijd alles Haarlem ontweek, op een paar kleine sneeuwbuitjes na. Wat een armoe dit zeg. Nauwelijks een cm gevallen, wat bij +1 ook al weer wegdooit, geen sneeuw, is hogere temperaturen uiteraard.
In 2005 had ik gewoon ijsvrij bij 40cm sneeuw.quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier soms ook hoor dat alles inkakt. Hier zijn de scholen dicht, vroeger he waren ze zelfs open toen er 30cm vielnu alleen wat sneeuw, wind. gladheid die voor zorgen dat alles dicht moet
Haarlem zal het na vandaag alleen moeten zien te rooien. De rest van NL bestaat straks niets meerquote:Op woensdag 7 januari 2026 08:25 schreef Stephan5 het volgende:
Ik ook! Mijn vriendje kwam toen 6km lopend naar mij toe.quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In 2005 had ik gewoon ijsvrij bij 40cm sneeuw.
In de hoop dat hij niet nog 6km terug hoefde en mocht blijven pitten natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2026 08:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ook! Mijn vriendje kwam toen 6km lopend naar mij toe.
awwquote:Op woensdag 7 januari 2026 08:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ook! Mijn vriendje kwam toen 6km lopend naar mij toe.
Dat mocht bij mij thuis niet haha. Ik was ook pas 15.quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In de hoop dat hij niet nog 6km terug hoefde en mocht blijven pitten natuurlijk
Inmiddels sneeuwt het al bijna 3 uur volgens buienradar, nog steeds geen vlokje gezien.quote:Op woensdag 7 januari 2026 06:53 schreef VacaLoca het volgende:
Volgens buienradar.nl zitten we al een uur in de sneeuw maar tis droog.
Ja ze hebben nu Enteisungsspray begreep ikquote:
Vanaf een uurtje of 10.quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:33 schreef Frutsel het volgende:
Het is toch gvd niet te geloven dat hier weer geen sneeuw valt in het oosten... man man man
Komt toch nog wel wat aan?quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:33 schreef Frutsel het volgende:
Het is toch gvd niet te geloven dat hier weer geen sneeuw valt in het oosten... man man man
Waar?quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:54 schreef onlogisch het volgende:
Wat een chaos. Het blijft maar sneeuwen
Hier ook. Kind kreeg gisteren al het 1e uur vrij, maar nu hebben ze maar besloten de volledige school dicht te gooien.quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:57 schreef fietsie het volgende:
Middelbare school hier ook dicht; bericht kwam rijkelijk laat maar ok.
Inmiddels ook dikke vlokken hier hoorquote:
Allemaal idioten die denken dat het paniekzaaierij is.quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:59 schreef Stoorzendert het volgende:
RWS schrikt van drukte op de weg. Ja, wellicht omdat er geen code rood uitgeroepen is?
Maar dat had RWS toch kunnen verwachten? Waarom zo terughoudend met code rood?quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allemaal idioten die denken dat het paniekzaaierij is.
Ik gun hun allemaal de extreme ellende waar ze in staan van harte. Haha.
KNMI bepaalt de codes toch?quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maar dat had RWS toch kunnen verwachten? Waarom zo terughoudend met code rood?
Omdat als het dan wel zou meevallen (de buien zijn hier in het Noorden bv echt helemaal niet zwaar, maar de wind maakt het wat lastig) mensen dan op een gegeven moment echt compleet afhaken op die codes ?quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja of mensen die niet thuis kunnen werken.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allemaal idioten die denken dat het paniekzaaierij is.
Ik gun hun allemaal de extreme ellende waar ze in staan van harte. Haha.
Omdat dit geen code rood is man.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die codes worden niet bepaald serieus genomen door de meeste mensen want "bij mij is er niks dus zal het elders ook wel niks zijn".quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zie post hierbovenquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat dit geen code rood is man.
En overal in grote koeienletters "GA NIET DE WEG OP, BLIJF THUIS" was niet duidelijk genoeg? Deze idioten hadden het echt niet plotseling wel serieus genomen als het rood was.
Zas.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:06 schreef Momo het volgende:
Tja wie weet hoeveel mensen nu op de weg zijn waarvan dat niet echt nodig is.
Welke drukte?quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:59 schreef Stoorzendert het volgende:
RWS schrikt van drukte op de weg. Ja, wellicht omdat er geen code rood uitgeroepen is?
Hij heeft wel gewoon een punt he. Niet iedereen kan thuiswerken, sommige mensen moeten wel naar hun werk toe. Of moeten de patiënten in het ziekenhuis het zelf maar uitzoeken omdat het verplegend personeel allemaal thuis blijft?quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik neem deze post net zo serieus als jij code oranje serieus neemt, tis goed met je.
Ik denk niet dat de voltallige 46km file op de A4 net uit absolute noodzaak was.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij heeft wel gewoon een punt he. Niet iedereen kan thuiswerken, sommige mensen moeten wel naar hun werk toe. Of moeten de patiënten in het ziekenhuis het zelf maar uitzoeken omdat het verplegend personeel allemaal thuis blijft?
Ja, het is toch niet zo moeilijk in te denken dat thuiswerken gewoon echt niet voor iedereen überhaupt een optie is?quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij heeft wel gewoon een punt he. Niet iedereen kan thuiswerken, sommige mensen moeten wel naar hun werk toe. Of moeten de patiënten in het ziekenhuis het zelf maar uitzoeken omdat het verplegend personeel allemaal thuis blijft?
Ja, hier wordt het huis af en toe gesneeuwstraaldquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:07 schreef heywoodu het volgende:
Het komt vrij stevig langs waaien zo nu en dan, goeiedag
Manmanmanquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, het is toch niet zo moeilijk in te denken dat thuiswerken gewoon echt niet voor iedereen überhaupt een optie is?
Ja mijn thuisarts, thuisschilder, thandarts en thuissuper werken ook allemaal thuis vandaag.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:04 schreef Nattekat het volgende:
En overal in grote koeienletters "GA NIET DE WEG OP, BLIJF THUIS" was niet duidelijk genoeg? Deze idioten hadden het echt niet plotseling wel serieus genomen als het rood was.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:09 schreef Frutsel het volgende:
En dan zijn er beelden van personeel op Schiphol dat een sneeuwpop bouwt of een sneeuwballengevecht houdt en dan "is dat niet professioneel" en gaan mensen daarover zeiken
quote:
Dat denk ik ook niet. Maar om iedereen over 1 kam te scheren en ze allemaal als idioten te bestempelen gaat wat ver.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de voltallige 46km file op de A4 net uit absolute noodzaak was.
Tis best kansloos weer om er meteen vanuit te gaan dat ik letterlijk iedereen op de weg idioten noemde.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Maar om iedereen over 1 kam te scheren en ze allemaal als idioten te bestempelen gaat wat ver.
Kennelijk niet dus. De echte thuiswerkers werken wel thuis. Ik ken niemand die vandaag op kantoor zit als het niet nodig is.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tis best kansloos weer om er meteen vanuit te gaan dat ik letterlijk iedereen op de weg idioten noemde.
Als alleen het noodzakelijke verkeer over zou blijven, is het verdomd rustig op de weg.
Ik zie hier al heel veel tussenstaan wat best een dagje kan overslaan. En dan heb je nog relatief veel echt 'essentiële beroepen' opgenoemd.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja of mensen die niet thuis kunnen werken.
• Verpleegkundige
• Arts / specialist
• Ambulancepersoneel
• Verzorgende IG
• Kraamverzorgende
• Fysiotherapeut
• Tandarts / mondhygiënist
• Apothekersassistent
• Politieagent
• Brandweerman/-vrouw
• Beveiliger
• Marechaussee
• Penitentiair inrichtingswerker
• BOA / handhaver
• Bouwvakker
• Timmerman
• Elektricien
• Loodgieter
• Installatiemonteur
• Wegenbouwer
• Kraanmachinist
• Vrachtwagenchauffeur
• Buschauffeur
• Treinmachinist
• Pakketbezorger
• Magazijnmedewerker
• Heftruckchauffeur
• Kok
• Bedieningsmedewerker
• Afwasser
• Hotelmedewerker / housekeeping
• Kapper
• Schoonmaker
• Productiemedewerker
• Operator
• Machinebediener
• Lasser
• Assemblagemedewerker
• Leerkracht basisonderwijs
• Docent praktijkvakken
• Pedagogisch medewerker (kinderopvang/BSO)
• Instructeur (bijv. rij-instructeur)
Gaat dat niet in samenwerking met elkaar? Maar buiten dat hoeft het RWS niet verbaasd te zijn, dat was gewoon te verwachtenquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
KNMI bepaalt de codes toch?
https://www.rwsverkeersin(...)nooppunt-kethelpleinquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:19 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Domste regio van Nederland pik je er zo uit.
Ach ja, de driehoek. De plek waar extreem weer zo vaak net zo extreem tegenvalt dat de mensen er niet meer zo in gelovenquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:19 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Je weet dat deze camera niet op de file gericht staat?quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:21 schreef Piles het volgende:
[..]
https://www.rwsverkeersin(...)nooppunt-kethelplein
Kijk zelf even hoeveel auto's je daadwerkelijk ziet. Die kaartjes kloppen voor geen meter in deze omstandigheden. Als je 30 op de snelweg rijdt, denkt de file-info dat er file is. Maar dat is helemaal niet zo.
Gohquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:23 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
NS heeft ook weer problemen
Op de filekaart staat daar dan ook geen file, leuk geprobeerd.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:21 schreef Piles het volgende:
[..]
https://www.rwsverkeersin(...)nooppunt-kethelplein
Kijk zelf even hoeveel auto's je daadwerkelijk ziet. Die kaartjes kloppen voor geen meter in deze omstandigheden. Als je 30 op de snelweg rijdt, denkt de file-info dat er file is. Maar dat is helemaal niet zo.
Dit verbaast me wel, de gemiddelde weggebruiker waar dan ook op aarde kennendequote:Op woensdag 7 januari 2026 09:25 schreef Frutsel het volgende:
Volgens de ANWB past het verkeer zich goed aan, staat het nergens stil, weliswaar langzaam, maar gaat het allemaal nog![]()
[ x ]
Er zullen ongetwijfeld enkele gefrustreerde snelheidsduivels balenquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit verbaast me wel, de gemiddelde weggebruiker waar dan ook op aarde kennende
Ja, me drugs moeten wel gerunt worde wollah.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:19 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is @wollah eigenlijk?quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, me drugs moeten wel gerunt worde wollah.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:30 schreef Frutsel het volgende:
Kap eens met dat ijskoude geneuzel richting elkaar aub
Ik zag hier in de straat zelfs Audi's en BMW's stapvoets rijden... dat is ook best uniekquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld enkele gefrustreerde snelheidsduivels balen
De regio van @Nattekatquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:19 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Nuff said.quote:
Daar in het Noorden is het Arriva en geen NSquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:23 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
NS heeft ook weer problemen
Ja geen idee, hier ook geen files, maar RWS schrikt er blijkbaar vanquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Welke drukte?
Er is bijna niemand op de weg: https://www.rwsverkeersinfo.nl/cameras/
quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SNEEUWBAL IN JE FEES
De M-serie BMW met carbon shizzle van de buurman komt niet van de straat meer de oprit op: het ijslaagje kan ie niet aan met zijn superbrede rubbersquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag hier in de straat zelfs Audi's en BMW's stapvoets rijden... dat is ook best uniek.
Daar gaat het mis.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk niet dat de voltallige 46km file op de A4 net uit absolute noodzaak was.
Alleen bollendaken hebben last.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:46 schreef Paul het volgende:
AL DIE STORM EN SNEEUW EN ZOVEEL LAGEN EN DIE SNEEUWERIGE GROND EN DE DAKEN DIE DIT NIET AANKUNNEN!!!!!!!!
Benieuwd naar de constructieberekening van de kersverse uitbouw @onlogischquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:46 schreef Paul het volgende:
AL DIE STORM EN SNEEUW EN ZOVEEL LAGEN EN DIE SNEEUWERIGE GROND EN DE DAKEN DIE DIT NIET AANKUNNEN!!!!!!!!
Schreeuw niet zo.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:46 schreef Paul het volgende:
Al die zompige bevroren ellendequote:Op woensdag 7 januari 2026 09:46 schreef Paul het volgende:
Ga je blikjes Klok halenquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:54 schreef Caland het volgende:
In een klein uurtje wel echt een flink pak sneeuw nu, zo maar eens naar de supermarkt lopen.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:48 schreef Caland het volgende:
Jammer dat het bollendak nog niet volledig is ingestort.
Ik zit er, as we speak, letterlijk onder. Hopen dat het houdt maat.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Benieuwd naar de constructieberekening van de kersverse uitbouw @:onlogisch
Ik hoop dat ze nog Schultenbrau hebben voor je.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:54 schreef Caland het volgende:
In een klein uurtje wel echt een flink pak sneeuw nu, zo maar eens naar de supermarkt lopen.
waar woont uquote:Op woensdag 7 januari 2026 10:06 schreef Donna het volgende:
Wij zijn naar de supermarkt gelopen. Heerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |