Het waren een mooie 12 uur.quote:Op woensdag 7 januari 2026 07:46 schreef Houtenbeen het volgende:
De nieuwe run van het Europees weer model is niet meer zo koud.
Code oranje gaat over meer dan alleen jouw achtertuin toch...quote:Op woensdag 7 januari 2026 07:48 schreef onlogisch het volgende:
Hier valt ook al een tijdje sneeuw. Maar code oranje? Meh.
As usualquote:Op woensdag 7 januari 2026 07:53 schreef Nattekat het volgende:
Ach ja, het ergste trekt natuurlijk weer aan alle kanten om me heen. Tradities.
Hier in het noorden voornamelijk poedersneeuw en behoorlijk wat wind... Op de weg voor het huis ligt voornamelijk verreden sneeuw maar glad is het zeker.quote:Op woensdag 7 januari 2026 07:55 schreef Nijna het volgende:
[..]
Code oranje gaat over meer dan alleen jouw achtertuin toch...
Hier valt het ook nog mee, maar als ik het zo zie zitten we voorlopig wel in de sneeuwbui en het waait behoorlijk.
Hier wijchen hetzelfde. Net heel even wat vlokjes. Wel teringkoud met die windquote:Op woensdag 7 januari 2026 07:11 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Nog geen vlokje gezien rond Arnhem, terwijl het hier inderdaad al geruime tijd zou moeten sneeuwen volgens de radar.
Het neerslaggebied lijkt mee te vallen inderdaad, maar het kan alsnog voor veel sneeuw zorgen als het langzaam opschuift.quote:
Graag. Hoeveel cm heb je te bieden?quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:11 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ruilen? Mijn lijf is niet gemaakt voor dit terreur hahaha
Ja graag.quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ligt nu 15cm. Het aangereden spul niet meegeteld.
Een ekte FOK!ker heeft minimaal 30 cm te bieden..quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ligt nu 15cm. Het aangereden spul niet meegeteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |