Code rood, bel de wouten!quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:11 schreef Donna het volgende:
Joure meldt sneeuwduinen op de snelweg, een geschaarde vrachtwagen én sneeuw/regen/ijzel.
Ziet er nog uit als sneeuw momenteel.quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Regent het bij jou ook?
Het regende hier zonet. Regen/ijzel.
Hier nu ook weer. Het was even een mixje, misschien leek het ook wel zo door de wind.quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ziet er nog uit als sneeuw momenteel.
Hier soms ook hoor dat alles inkakt. Hier zijn de scholen dicht, vroeger he waren ze zelfs open toen er 30cm vielquote:Op woensdag 7 januari 2026 08:25 schreef Stephan5 het volgende:
Hier een gat in de neerslag zoals de laatste week altijd alles Haarlem ontweek, op een paar kleine sneeuwbuitjes na. Wat een armoe dit zeg. Nauwelijks een cm gevallen, wat bij +1 ook al weer wegdooit, geen sneeuw, is hogere temperaturen uiteraard.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 07:45 schreef Stephan5 het volgende:
Nieuw debacle voor Haarlem. Gisterochtend was het gedurende 2/3 uurtjes wel even mooi, ondanks slechts 2/3 cm.... monumenteel slechts 1/2 cm pure pap, met ook dank aan alle strooiwagens en temperaturen BOVEN 0 en bovendien wederom een perfect gat die in lengte over Haarlem en de toch al zo weinig bedeelde regio rondom het Noordzeekanaal bediend.
Gezellige sfeer in het Haarlemsche @Scjvbquote:Op woensdag 7 januari 2026 08:25 schreef Stephan5 het volgende:
Hier een gat in de neerslag zoals de laatste week altijd alles Haarlem ontweek, op een paar kleine sneeuwbuitjes na. Wat een armoe dit zeg. Nauwelijks een cm gevallen, wat bij +1 ook al weer wegdooit, geen sneeuw, is hogere temperaturen uiteraard.
In 2005 had ik gewoon ijsvrij bij 40cm sneeuw.quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier soms ook hoor dat alles inkakt. Hier zijn de scholen dicht, vroeger he waren ze zelfs open toen er 30cm vielnu alleen wat sneeuw, wind. gladheid die voor zorgen dat alles dicht moet
Haarlem zal het na vandaag alleen moeten zien te rooien. De rest van NL bestaat straks niets meerquote:Op woensdag 7 januari 2026 08:25 schreef Stephan5 het volgende:
Ik ook! Mijn vriendje kwam toen 6km lopend naar mij toe.quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In 2005 had ik gewoon ijsvrij bij 40cm sneeuw.
In de hoop dat hij niet nog 6km terug hoefde en mocht blijven pitten natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2026 08:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ook! Mijn vriendje kwam toen 6km lopend naar mij toe.
awwquote:Op woensdag 7 januari 2026 08:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ook! Mijn vriendje kwam toen 6km lopend naar mij toe.
Dat mocht bij mij thuis niet haha. Ik was ook pas 15.quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In de hoop dat hij niet nog 6km terug hoefde en mocht blijven pitten natuurlijk
Inmiddels sneeuwt het al bijna 3 uur volgens buienradar, nog steeds geen vlokje gezien.quote:Op woensdag 7 januari 2026 06:53 schreef VacaLoca het volgende:
Volgens buienradar.nl zitten we al een uur in de sneeuw maar tis droog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |