Ja. Maar dan moet het wel allemaal goed dicht zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Liefst weinig wind?
Oke in het begin misschien wel om zo strak mogelijke ijsvloer te hebben, maar daarna mag die wind er echt wel overheen beuken want dat versnelt de ijsgroei namelijk.
Klimaatbarbaar. Door jouw nutteloze vragen aan ChatGPT wordt de kans iedere keer ietsiepietsie kleiner op een nieuwe Elfstedentochtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:12 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb de pluim in ChatGPT gegooid. En dan hebben we 17 januari een Elfstedentocht?![]()
[..]
CM of 2 a 3 moet al voldoende zijn om 5/6bft overheen te rammenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Maar dan moet het wel allemaal goed dicht zijn.
Weinig snil vooral.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Liefst weinig wind?
Oke in het begin misschien wel om zo strak mogelijke ijsvloer te hebben, maar daarna mag die wind er echt wel overheen beuken want dat versnelt de ijsgroei namelijk.
Ook op de meren?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
CM of 2 a 3 moet al voldoende zijn om 5/6bft overheen te rammen
Ik zit op een 4'tje, gaat een hoop worden dus morgenquote:
Ja dat is zo mooi aan dit topic, in troosteloze weinig spannende weer periodes duurt het een paar weken voor er een topic vol is. Maar zodra er een weerextreem is stroomt het gelijk vol en vliegen de topics je op de orenquote:
Ik zag dit nog:quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Hier moet en zal zelfs de lingerie winkel open met dit weer. Doe normaal man.
Ja als deze een dag niet op het werk komt zijn de rapen gaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik zag dit nog:
https://x.com/i/status/2008480607039270955
[ x ]
...leuke baan.
Wel lachen voor een dag zoiets tochquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik zag dit nog:
[ x ]
...leuke baan.
Geef die man (of vrouw) een warme kop soep morgen als die er staat.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik zag dit nog:
[ x ]
...hopelijk is deze speeltjes-fabrikant een beetje gul qua salaris.
Hier is veel te veel stress en druk van vanalles. Heb daar zelf niks vrij weinig mee. Mensen moeten meer relativeren. En stress is slecht voor jequote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar 'wij' menen ook allemaal dat we van alles moeten.
Ik heb een tijdje in Canada gewoond en als je niet kon gaan, dan ging je niet. Ja dat betekend dat er dan een dag geen vloer geleged werd, een dag geen post kwam, de winkel niet volledig bevoorraad was en dat je bloeduitslag wat later kwam.
Daardoor kwam er wel ruimte voor bijv. de zorgmedewerkers om wel te kunnen gaan.
Volgens mij gaat het in Scandinavische landen ook zo. Gewoon even een paar tandjes minder en maar zien hoe het komt. Natuurlijk zijn zulke landen beter voorbereid, maar wij doen naar mijn idee hier echt knettergek.
Hier moet en zal zelfs de lingerie winkel open met dit weer. Doe normaal man.
Nee, klopt maar 4cm/u sneeuw in de ochtendspits is veel, zeker met windstoten van 50km/uquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar morgen kan vrijwel hele dag nog neerslag vallen, niet enkel tot 08Z.
Dat is 13 waar ik werk. Daar ligt al 25-30 cm. Ga het morgen wel meemaken. 7 uur de auto inquote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:01 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Cumulatieve neerslag morgen tot middernacht niet tot 08:00, zal vrijwel alles sneeuw moeten zijn.
Nederland/België zou beter eens kijken hoe ze dat in Helsinki of stockholm doenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Vriendin denkt even mee. De oplossing komt neer op "ze moeten gewoon de spoorwegen schoonmaken, de wegen vrij houden en de vliegvelden op orde houden. Nederland is zo rijk, dat kan makkelijk."
Nou, opgelost.
quote:Busvervoerder Bravo Direct, een bedrijf van Arriva, verwacht woensdagochtend in Brabant de 'normale dienstregeling' op te kunnen starten. Dat deelt de vervoerder ondanks code oranje en de verwachting van hevige sneeuwval.
Ik denk dat veel mensen dachten dat het in totaal 4 cm max zou worden op het plaatje zo voor morgen. Maar per uur is dat idd veel, zeker als het precies in de spits valt. Als ik kijk naar een aantal modellen naast Harmonie zitten de meesten op 5 tot 10 cm in totaal voor het land morgen. Alleen Zeeland en Limburg wat minder.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:04 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, klopt maar 4cm/u sneeuw in de ochtendspits is veel, zeker met windstoten van 50km/u
Wou vooral aangeven dat het morgen een bende wordt in de Randstad
Morgenvroeg zal het vast nog wel gaan.quote:
Zo te zien krijgen die zwarte kousen op de Veluwe alle sneeuwquote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:01 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Cumulatieve neerslag morgen tot middernacht niet tot 08:00, zal vrijwel alles sneeuw moeten zijn.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zo te zien krijgen die zwarte kousen op de Veluwe alle sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |