SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Ja wel iets vertraging maar meestal max half uurtje..doen ze goed daar!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ff gekeken op Eindhoven. Alles volgens planAlleen een vlucht uit Boekarest die is uitgeweken naar Weeze.
https://www.eindhovenairport.nl/nl/vertrektijden
Wat doen ze dan zo andersquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja wel iets vertraging maar meestal max half uurtje..doen ze goed daar!
* schrok van melding van Schiphol net
Zijn bezig met het weer voor Venezuelaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Amerikaanse model wil nog niet echt mee
[ afbeelding ]
Ik snap waarom je haar getrouwd bent. Genius.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Vriendin denkt even mee. De oplossing komt neer op "ze moeten gewoon de spoorwegen schoonmaken, de wegen vrij houden en de vliegvelden op orde houden. Nederland is zo rijk, dat kan makkelijk."
Nou, opgelost.
Kunnen ze toch ff opvoeren zou je denken..maar nee stel je voorquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Van Maastricht vertrekken misschien 10 vliegtuigen op een dag
Uitwijken mag wel toch neem ik aan?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kunnen ze toch ff opvoeren zou je denken..maar nee stel je voor![]()
We zitten net wat op de grens, kan nog 2 kanten opvallen dat muntje.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is nog niet de 12z run toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat lijkt vooral naar Duitsland en België te gaan aldus berichtgevingquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Uitwijken mag wel toch neem ik aan?
Wat vindt zij van de geopolitieke spanningen die er zijn rondom de interventie van Amerika in Venezuela?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Vriendin denkt even mee. De oplossing komt neer op "ze moeten gewoon de spoorwegen schoonmaken, de wegen vrij houden en de vliegvelden op orde houden. Nederland is zo rijk, dat kan makkelijk."
Nou, opgelost.
Denkt ze dat er een elfstedentocht komt?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Nou, opgelost.
Nooit meerquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Denkt ze dat er een elfstedentocht komt?
Maar daar horen we niets van en wordt NL keihard uitgelachenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:51 schreef INViCTuS het volgende:
Overigens gaat het in omringende landen ook verre van op rolletjes, hoor. Daar staan de wegen ook vol, rijden de treinen zeker niet allemaal (op tijd) en hebben ook genoeg vliegtuigen vertraging..
In de landen rondom ons heen doen ze tenminste nog hun best. Hier gaat het gewoon kutquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Maar daar horen we niets van en wordt NL keihard uitgelachen![]()
Wauw!!!! Wat een mooie fotoquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als die 11steden er komt, dan is deze rustige plek van vanmorgen niet zo rustig meer. 1 van de route waar ze langs komen
[ afbeelding ]
Foto van deze ochtend
Mensen die denken dat er ooit nog een Elfstedentocht komtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:45 schreef Perrin het volgende:
Ik wacht nog even met alle Airbnbs in Dokkum afhuren voor de rest van de maand tot ik het zeker weet.
Door zachte winters hadden ze hier zo van: Ooh hier is het niet nodigquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In de landen rondom ons heen doen ze tenminste nog hun best. Hier gaat het gewoon kut
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mensen die denken dat er ooit nog een Elfstedentocht komt
Ook al zou het ijs op enig moment dik genoeg zijn dan gaat die alsnog nog niet door vanwege de veiligheidsrisico's.
Dan komt heel FOK! gezellig naar jouquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als die 11steden er komt, dan is deze rustige plek van vanmorgen niet zo rustig meer. 1 van de route waar ze langs komen
[ afbeelding ]
Foto van deze ochtend
Er zijn wel sneeuwplekken te zien maar eigenlijk is deze hele dokkumerroute 99% vrij van die sneeuwplekken die je echt niet wilt hebben. We zouden eventueel die sneeuw uit het water kunnen halen mocht het echt zover komen, maar die kans is echt nog veel te onzeker natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wauw!!!! Wat een mooie fotoNog geen ijs gelukkig!! Dus de sneeuw van morgen gaat geen roet in het eten gooien denk ik?
Ja precies datquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In de landen rondom ons heen doen ze tenminste nog hun best. Hier gaat het gewoon kut
Maar 'wij' menen ook allemaal dat we van alles moeten.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Warme chocolademelk staat voor jullie klaarquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan komt heel FOK! gezellig naar jou
Dan zetten we een hek erom.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mensen die denken dat er ooit nog een Elfstedentocht komt
Ook al zou het ijs op enig moment dik genoeg zijn dan gaat die alsnog nog niet door vanwege de veiligheidsrisico's.
Dan bak ik een appeltaartquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Warme chocolademelk staat voor jullie klaar
FOK! meeting
Als je thuis moet blijven moet dat wel met een nieuw lingeriesetje natuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:04 schreef Donna het volgende:
Hier moet en zal zelfs de lingerie winkel open met dit weer. Doe normaal man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |