Nuff said.quote:
Daar in het Noorden is het Arriva en geen NSquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:23 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
NS heeft ook weer problemen
Ja geen idee, hier ook geen files, maar RWS schrikt er blijkbaar vanquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Welke drukte?
Er is bijna niemand op de weg: https://www.rwsverkeersinfo.nl/cameras/
quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SNEEUWBAL IN JE FEES
De M-serie BMW met carbon shizzle van de buurman komt niet van de straat meer de oprit op: het ijslaagje kan ie niet aan met zijn superbrede rubbersquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag hier in de straat zelfs Audi's en BMW's stapvoets rijden... dat is ook best uniek.
Daar gaat het mis.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk niet dat de voltallige 46km file op de A4 net uit absolute noodzaak was.
Alleen bollendaken hebben last.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:46 schreef Paul het volgende:
AL DIE STORM EN SNEEUW EN ZOVEEL LAGEN EN DIE SNEEUWERIGE GROND EN DE DAKEN DIE DIT NIET AANKUNNEN!!!!!!!!
Benieuwd naar de constructieberekening van de kersverse uitbouw @onlogischquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:46 schreef Paul het volgende:
AL DIE STORM EN SNEEUW EN ZOVEEL LAGEN EN DIE SNEEUWERIGE GROND EN DE DAKEN DIE DIT NIET AANKUNNEN!!!!!!!!
Schreeuw niet zo.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:46 schreef Paul het volgende:
Al die zompige bevroren ellendequote:Op woensdag 7 januari 2026 09:46 schreef Paul het volgende:
Ga je blikjes Klok halenquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:54 schreef Caland het volgende:
In een klein uurtje wel echt een flink pak sneeuw nu, zo maar eens naar de supermarkt lopen.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:48 schreef Caland het volgende:
Jammer dat het bollendak nog niet volledig is ingestort.
Ik zit er, as we speak, letterlijk onder. Hopen dat het houdt maat.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Benieuwd naar de constructieberekening van de kersverse uitbouw @:onlogisch
Ik hoop dat ze nog Schultenbrau hebben voor je.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:54 schreef Caland het volgende:
In een klein uurtje wel echt een flink pak sneeuw nu, zo maar eens naar de supermarkt lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |