Omdat dit geen code rood is man.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maar dat had RWS toch kunnen verwachten? Waarom zo terughoudend met code rood?
Die codes worden niet bepaald serieus genomen door de meeste mensen want "bij mij is er niks dus zal het elders ook wel niks zijn".quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maar dat had RWS toch kunnen verwachten? Waarom zo terughoudend met code rood?
Zie post hierbovenquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat dit geen code rood is man.
En overal in grote koeienletters "GA NIET DE WEG OP, BLIJF THUIS" was niet duidelijk genoeg? Deze idioten hadden het echt niet plotseling wel serieus genomen als het rood was.
Zas.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:06 schreef Momo het volgende:
Tja wie weet hoeveel mensen nu op de weg zijn waarvan dat niet echt nodig is.
Welke drukte?quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:59 schreef Stoorzendert het volgende:
RWS schrikt van drukte op de weg. Ja, wellicht omdat er geen code rood uitgeroepen is?
Hij heeft wel gewoon een punt he. Niet iedereen kan thuiswerken, sommige mensen moeten wel naar hun werk toe. Of moeten de patiënten in het ziekenhuis het zelf maar uitzoeken omdat het verplegend personeel allemaal thuis blijft?quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik neem deze post net zo serieus als jij code oranje serieus neemt, tis goed met je.
Ik denk niet dat de voltallige 46km file op de A4 net uit absolute noodzaak was.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij heeft wel gewoon een punt he. Niet iedereen kan thuiswerken, sommige mensen moeten wel naar hun werk toe. Of moeten de patiënten in het ziekenhuis het zelf maar uitzoeken omdat het verplegend personeel allemaal thuis blijft?
Ja, het is toch niet zo moeilijk in te denken dat thuiswerken gewoon echt niet voor iedereen überhaupt een optie is?quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij heeft wel gewoon een punt he. Niet iedereen kan thuiswerken, sommige mensen moeten wel naar hun werk toe. Of moeten de patiënten in het ziekenhuis het zelf maar uitzoeken omdat het verplegend personeel allemaal thuis blijft?
Ja, hier wordt het huis af en toe gesneeuwstraaldquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:07 schreef heywoodu het volgende:
Het komt vrij stevig langs waaien zo nu en dan, goeiedag
Manmanmanquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, het is toch niet zo moeilijk in te denken dat thuiswerken gewoon echt niet voor iedereen überhaupt een optie is?
Ja mijn thuisarts, thuisschilder, thandarts en thuissuper werken ook allemaal thuis vandaag.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:04 schreef Nattekat het volgende:
En overal in grote koeienletters "GA NIET DE WEG OP, BLIJF THUIS" was niet duidelijk genoeg? Deze idioten hadden het echt niet plotseling wel serieus genomen als het rood was.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:09 schreef Frutsel het volgende:
En dan zijn er beelden van personeel op Schiphol dat een sneeuwpop bouwt of een sneeuwballengevecht houdt en dan "is dat niet professioneel" en gaan mensen daarover zeiken
quote:
Dat denk ik ook niet. Maar om iedereen over 1 kam te scheren en ze allemaal als idioten te bestempelen gaat wat ver.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de voltallige 46km file op de A4 net uit absolute noodzaak was.
Tis best kansloos weer om er meteen vanuit te gaan dat ik letterlijk iedereen op de weg idioten noemde.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Maar om iedereen over 1 kam te scheren en ze allemaal als idioten te bestempelen gaat wat ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |