En dan even corrigeren voor hoe vaak zoiets gebeurt en de gebruikelijke hoeveelheid vluchten.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nederland/België zou beter eens kijken hoe ze dat in Helsinki of stockholm doen
Goeie grap, dit doen ze namelijk al sinds zaterdag niet meer. Zowel bravo als Hermes rijden hier in de regio Eindhoven sporadisch.quote:
dit is wel waar ja, moest wel lachen over NOS met van ja Schiphol heeft aantal 100 veldbedden neergezet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan even corrigeren voor hoe vaak zoiets gebeurt en de gebruikelijke hoeveelheid vluchten.
Ik ben de 5%.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
Al die mensen die 'moeten' werken morgen
Dat geldt voor 95% helemaal niet. En toch gaan ze bijna allemaal.
Ik werk ploegen in een fabriek, kan niet thuiswerken. Letterlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
Al die mensen die 'moeten' werken morgen
Dat geldt voor 95% helemaal niet. En toch gaan ze bijna allemaal.
Rustig dagje wellicht dan inderdaad. Lekker wat achterstallig werk inhalen of eens het bureau goed doorlichten en opruimen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben de 5%.
Al ben ik benieuwd of ik wel patiënten op mn poli krijg
Jij behoort dus tot de 95% die ik bedoel.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:31 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik werk ploegen in een fabriek, kan niet thuiswerken. Letterlijk.
Echter is wat ik doe niet super essentieel, maar ja dat is aan mijn baas.
ik kan ook niet thuiswerken, zelfde verhaal als monteur......quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:31 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik werk ploegen in een fabriek, kan niet thuiswerken. Letterlijk.
Echter is wat ik doe niet super essentieel, maar ja dat is aan mijn baas.
Zo'n pak sneeuw jonguhhhquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:58 schreef Tjacka het volgende:
Ik verwacht in Enkhuizen alleen maar sneeuw. Regen alleen bij de kust.
@:essnhills
En gezien onze zomers van 3 maanden lang 40 graden zouden we ook overal airco’s moeten hebbe! Nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nederland/België zou beter eens kijken hoe ze dat in Helsinki of stockholm doen
zal Tennet leuk vinden wat je nu zegtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:33 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
En gezien onze zomers van 3 maanden lang 40 graden zouden we ook overal airco’s moeten hebbe! Nee tuurlijk niet
Je kan niet op alles maximaal voor bereiden
Ik bedoel ook vooral dat Schiphol een hele andere orde van grootte is dan Scandinavische vliegvelden. Zelfs als de helft geannuleerd wordt vliegt er nog meer dan daar op een normale dag. Het is dus niet zo zeer een kwestie van "daar kunnen ze het wel!" ofzo, want je kunt het niet echt eerlijk vergelijken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
dit is wel waar ja, moest wel lachen over NOS met van ja Schiphol heeft aantal 100 veldbedden neergezet.
Ok ik doe rekensom even 600 vluchten vandaag. cancelled.
reken het zelf maar uit 600x200 passagiers mss gemiddeld, naja laten we de helft ervan nemen nog die gestrand zijn.
LOL
oja en mededeling dan verlaat de airport, goed hoe ga je daar weg allemaal, met de NS? ow wacht.... ;') die rijden ook niet of minimaal.
Jij bent niet te vervangen door AI, zij wel, kortom geduld.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan ook niet thuiswerken, zelfde verhaal als monteur......
heel kantoor zit lekker thuis wel, maarja die kunnen niet de problemen oplossen die er dan spelen.
ze hebben wel veel hogere salarissen, ook frappant.
zeggen laat het gaan kan niet, want zit half Zuid-Holland zonder water..... naja waarom krijgen hun meer betaald als ons vraag ik me soms wel eens af.
zonder hun lossen we het nl wel op. hun zonder ons niet.
ja snap ik wel, en is ook anders want iig niet zo druk dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel ook vooral dat Schiphol een hele andere orde van grootte is dan Scandinavische vliegvelden. Zelfs als de helft geannuleerd wordt vliegt er nog meer dan daar op een normale dag. Het is dus niet zo zeer een kwestie van "daar kunnen ze het wel!" ofzo, want je kunt het niet echt eerlijk vergelijken.
nee ik ben te onlogisch vaak, daardoor is het wel herkenbaar of ik het ben of AI. LOL trots opquote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jij bent niet te vervangen door AI, zij wel, kortom geduld.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:38 schreef LTVDK het volgende:
Alsof er een WK aan de gang is, Nederland kleurt oranje![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |