Hier ookquote:Op woensdag 7 januari 2026 04:22 schreef Donna het volgende:
Ik weet niet hoelang het al sneeuwt hier, maar er ligt al een flinke laag.
Centimeter of 3 zoiets op m'n paadje die schoon was.
En als Amerika Groenland inneemt?quote:Op woensdag 7 januari 2026 00:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Yup, want de lucht in de hogere luchtlagen is ijskoud en de verwachtingen voor volgende week nog kouder. Het koudste punt zit tussen Groenland en Noorwegen en de wind is volgende week naar verwachting noordoost. Dan kun je op je vingers natellen dat -14 realistischer is dan +7.
Dan moeten ze zich heel warm kleden.quote:Op woensdag 7 januari 2026 06:10 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En als Amerika Groenland inneemt?
Meter zelfsquote:Op woensdag 7 januari 2026 06:32 schreef Haags het volgende:
Oh mijn god, sneeuwduinen van minstens 70 meter hoog in Den Haag 🥶🥶🥶🥶
Gaaf!quote:Op woensdag 7 januari 2026 06:32 schreef Haags het volgende:
Dat is meer dan hier. Op het kleine stukje in de achtertuin waar ik gisteren de sneeuw heb weggeschept, lijkt hooguit een halve centimeter sneeuw te liggen nu. Ik had er meer van verwachtquote:Op woensdag 7 januari 2026 04:22 schreef Donna het volgende:
Ik weet niet hoelang het al sneeuwt hier, maar er ligt al een flinke laag.
Centimeter of 3 zoiets op m'n paadje die schoon was.
Dramaqueenquote:Op woensdag 7 januari 2026 06:32 schreef Haags het volgende:
Dat was het ook meteen. Het is droog en lijkt de komende uren droog te blijven.quote:Op woensdag 7 januari 2026 06:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is meer dan hier. Op het kleine stukje in de achtertuin waar ik gisteren de sneeuw heb weggeschept, lijkt hooguit een halve centimeter sneeuw te liggen nu. Ik had er meer van verwacht.
Dat is ook balen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 06:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat was het ook meteen. Het is droog en lijkt de komende uren droog te blijven.
Als ik buienradar zo zie komt het eraan.quote:Op woensdag 7 januari 2026 06:32 schreef Haags het volgende:
Nog geen vlokje gezien rond Arnhem, terwijl het hier inderdaad al geruime tijd zou moeten sneeuwen volgens de radar.quote:Op woensdag 7 januari 2026 06:53 schreef VacaLoca het volgende:
Volgens buienradar.nl zitten we al een uur in de sneeuw maar tis droog.
quote:KNMI: vanaf nu code oranje in heel Nederland
In het hele land geldt vanaf nu code oranje. Een woordvoerder van het KNMI heeft dat gezegd. Formeel zou code oranje in de diverse provincies ingaan op verschillende tijdstippen tussen 06.00 en 09.00 uur, maar dat is losgelaten. "In het hele land moeten mensen extra waakzaam zijn", zegt de woordvoerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |