Gaat dat niet in samenwerking met elkaar? Maar buiten dat hoeft het RWS niet verbaasd te zijn, dat was gewoon te verwachtenquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
KNMI bepaalt de codes toch?
https://www.rwsverkeersin(...)nooppunt-kethelpleinquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:19 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Domste regio van Nederland pik je er zo uit.
Ach ja, de driehoek. De plek waar extreem weer zo vaak net zo extreem tegenvalt dat de mensen er niet meer zo in gelovenquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:19 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Je weet dat deze camera niet op de file gericht staat?quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:21 schreef Piles het volgende:
[..]
https://www.rwsverkeersin(...)nooppunt-kethelplein
Kijk zelf even hoeveel auto's je daadwerkelijk ziet. Die kaartjes kloppen voor geen meter in deze omstandigheden. Als je 30 op de snelweg rijdt, denkt de file-info dat er file is. Maar dat is helemaal niet zo.
Gohquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:23 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
NS heeft ook weer problemen
Op de filekaart staat daar dan ook geen file, leuk geprobeerd.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:21 schreef Piles het volgende:
[..]
https://www.rwsverkeersin(...)nooppunt-kethelplein
Kijk zelf even hoeveel auto's je daadwerkelijk ziet. Die kaartjes kloppen voor geen meter in deze omstandigheden. Als je 30 op de snelweg rijdt, denkt de file-info dat er file is. Maar dat is helemaal niet zo.
Dit verbaast me wel, de gemiddelde weggebruiker waar dan ook op aarde kennendequote:Op woensdag 7 januari 2026 09:25 schreef Frutsel het volgende:
Volgens de ANWB past het verkeer zich goed aan, staat het nergens stil, weliswaar langzaam, maar gaat het allemaal nog![]()
[ x ]
Er zullen ongetwijfeld enkele gefrustreerde snelheidsduivels balenquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit verbaast me wel, de gemiddelde weggebruiker waar dan ook op aarde kennende
Ja, me drugs moeten wel gerunt worde wollah.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:19 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is @wollah eigenlijk?quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, me drugs moeten wel gerunt worde wollah.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:30 schreef Frutsel het volgende:
Kap eens met dat ijskoude geneuzel richting elkaar aub
Ik zag hier in de straat zelfs Audi's en BMW's stapvoets rijden... dat is ook best uniekquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld enkele gefrustreerde snelheidsduivels balen
De regio van @Nattekatquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:19 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Nuff said.quote:
Daar in het Noorden is het Arriva en geen NSquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:23 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
NS heeft ook weer problemen
Ja geen idee, hier ook geen files, maar RWS schrikt er blijkbaar vanquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Welke drukte?
Er is bijna niemand op de weg: https://www.rwsverkeersinfo.nl/cameras/
quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SNEEUWBAL IN JE FEES
De M-serie BMW met carbon shizzle van de buurman komt niet van de straat meer de oprit op: het ijslaagje kan ie niet aan met zijn superbrede rubbersquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag hier in de straat zelfs Audi's en BMW's stapvoets rijden... dat is ook best uniek.
Daar gaat het mis.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk niet dat de voltallige 46km file op de A4 net uit absolute noodzaak was.
Alleen bollendaken hebben last.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:46 schreef Paul het volgende:
AL DIE STORM EN SNEEUW EN ZOVEEL LAGEN EN DIE SNEEUWERIGE GROND EN DE DAKEN DIE DIT NIET AANKUNNEN!!!!!!!!
Benieuwd naar de constructieberekening van de kersverse uitbouw @onlogischquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:46 schreef Paul het volgende:
AL DIE STORM EN SNEEUW EN ZOVEEL LAGEN EN DIE SNEEUWERIGE GROND EN DE DAKEN DIE DIT NIET AANKUNNEN!!!!!!!!
Schreeuw niet zo.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:46 schreef Paul het volgende:
Al die zompige bevroren ellendequote:Op woensdag 7 januari 2026 09:46 schreef Paul het volgende:
Ga je blikjes Klok halenquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:54 schreef Caland het volgende:
In een klein uurtje wel echt een flink pak sneeuw nu, zo maar eens naar de supermarkt lopen.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:48 schreef Caland het volgende:
Jammer dat het bollendak nog niet volledig is ingestort.
Ik zit er, as we speak, letterlijk onder. Hopen dat het houdt maat.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Benieuwd naar de constructieberekening van de kersverse uitbouw @:onlogisch
Ik hoop dat ze nog Schultenbrau hebben voor je.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:54 schreef Caland het volgende:
In een klein uurtje wel echt een flink pak sneeuw nu, zo maar eens naar de supermarkt lopen.
waar woont uquote:Op woensdag 7 januari 2026 10:06 schreef Donna het volgende:
Wij zijn naar de supermarkt gelopen. Heerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |