abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219697165
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219697181
Bummer, de titel past niet. Excuus voor het afsluiten van het fokjaar met een kut titel, dames!
pi_219697194
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Naar mijn idee heeft Sanneke regelmatig een ander huis gehad. En als ze steeds naar een huis van een woningbouw is verhuisd zou haar inschrijfduur steeds weer vervallen en begint ze steeds weer opnieuw.
Misschien dat op enig moment de inschrijfduur-regels zijn veranderd?
pi_219697303
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:08 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Sanneke is zo'n type dat een bericht krijgt dat er voorwaarden veranderd zijn, deze niet leest en vervolgens gaat zitten klagen dat ze het niet wist.
pi_219697312
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:08 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat is dus blijkbaar veranderd. In een bericht van iemand anders is een stukje tekst van de website gedeeld en daarin staat dat de inschrijfduur vervalt bij een verhuizing. Ook wanneer dat naar bijv. een koopwoning is.

Zie vorige topic, bericht 261 van @Lostit
pi_219697333
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:52 schreef Jetteleah2401 het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat dat en beetje grootspraak is. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat je in deze tijd als medewerker groenvoorziening een gezin kunt onderhouden.

Overigens niks mis met medewerkers groenvoorziening!
Sanneke zegt een huurwoning te zoeken voor maximaal 1000 euro per maand en daar komen de overige vaste lasten nog bij. Net als jij, kan ik het me ook niet voorstellen als één-verdiener.
pi_219697357
quote:
88s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:15 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Sanneke zegt een huurwoning te zoeken voor maximaal 1000 euro per maand en daar komen de overige vaste lasten nog bij. Net als jij, kan ik het me ook niet voorstellen als één-verdiener.
Ik denk dat Sanneke en Dion meer te besteden hebben dan ze doen voorkomen. En vanaf 2026 zouden ze recht hebben op huurtoeslag🥳
pi_219697388
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:04 schreef Jannetje91 het volgende:
Ff wat luchtiger voor mezelf 😅 maar wat fijn voor Nancy (vriendin van Eline Zwitser) dat ze naar een groter huis kunnen. Zal vast fijn zijn na zo lang in zo'n klein appartementje. Ik vond wel dat ze haar huidige huisje altijd heel handig en toch leuk/gezellig had ingericht.
Nog nooit van gehoord, maar ik ga kijken. Ik volg ook een paar accounts die onlangs van klein wonen naar een groter (koop)huis zijn gegaan. Zo leuk, die opwinding en een zee van ruimte opeens.
pi_219697392
Die Nadeche en Mo hebben nog veel van die (dure) pakken verkocht. Zijn toch genoeg mensen die het geld ervoor over hebben.
pi_219697421
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:17 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dat Sanneke en Dion meer te besteden hebben dan ze doen voorkomen. En vanaf 2026 zouden ze recht hebben op huurtoeslag🥳
En wederom deel ik je aanname ✌️.
pi_219697494
S deelt een vragensticker met ‘kunnen we jullie helpen met het kopen van een huis?!’

Ze zegt ‘ik zou niet weten hoe’ maar misschien dat er opeens een tikkie komt..
pi_219697497
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Naar mijn idee heeft Sanneke regelmatig een ander huis gehad. En als ze steeds naar een huis van een woningbouw is verhuisd zou haar inschrijfduur steeds weer vervallen en begint ze steeds weer opnieuw.
Ah, het kwartje valt. Ik heb een woonduur van al zo'n 100 jaar en heb me nooit laten uitschrijven als woningzoekende, dus ik ben aan alle kanten vastgeroest 🥴🤣.
pi_219697535
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
S deelt een vragensticker met ‘kunnen we jullie helpen met het kopen van een huis?!’

Ze zegt ‘ik zou niet weten hoe’ maar misschien dat er opeens een tikkie komt..
Ik kan me niet voorstellen dat een volger dit voorstelt. Dit moet ze zelf bedacht hebben.
pi_219697548
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:25 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ah, het kwartje valt. Ik heb een woonduur van al zo'n 100 jaar en heb me nooit laten uitschrijven als woningzoekende, dus ik ben aan alle kanten vastgeroest 🥴🤣.
Hier net zo. Altijd handig om achter de hand te hebben.
pi_219697627
Iemand heeft Sanneke gevraagd of ze niet het huis van haar moeder kon kopen. Was niet mogelijk, zei ze. Ik heb de simpele, tegenstrijdige en dus ook deels onpopulaire mening dat ik niet snap, waarom niet. Het huis was afbetaald en Sanneke had haar moeder huur kunnen betalen, maar als dat was gebeurd, dan had haar moeder niet de financiële vrijheid, die ze nu heeft.
pi_219697632
Oh jullie gaan snel! Maar als antwoord op @funkyfabulous in het vorige topic:

Ik heb twee hoogtepunten:

De AM - Tim verhaallijn. Oh dat gehakkel van de vrouw die dacht dat ze onaantastbaar was. GOUD

De van poly naar niet zo lonely: Maar dat was meer een persoonlijke bevestiging dat ik nog zo slecht niet ben in het analyseren en het aanvoelen van.
Tegelijkertijd vind ik dit een dieptepunt in het influencersbestaan. Nog nooit werd iets zoooo uitgemolken voor de centen. Eerst de poly, nu de breuk en wat volgt.
pi_219697699
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:27 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een volger dit voorstelt. Dit moet ze zelf bedacht hebben.
Ik wilde écht mijn bericht hierboven beginnen met "wie van hier heeft Sanneke gevraagd of ze niet het huis van haar moeder kan kopen?"

Hoi Sanneke, ouwe meelezerT!
pi_219698002
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:27 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hier net zo. Altijd handig om achter de hand te hebben.
Er was een reden waarom ik ingeschreven ben gebleven, maar kan me even niet meer herinneren waarom 🥴.

[ Bericht 10% gewijzigd door Cattolica op 01-01-2026 02:09:49 ]
pi_219698008
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:37 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik wilde écht mijn bericht hierboven beginnen met "wie van hier heeft Sanneke gevraagd of ze niet het huis van haar moeder kan kopen?"

Hoi Sanneke, ouwe meelezerT!
Ik dacht ook dat het wel eens een sarcastische vraag zou kunnen zijn 🤣
pi_219698076
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik dacht ook dat het wel eens een sarcastische vraag zou kunnen zijn 🤣
Ik ben nóg meer autistisch dan Sanneke 🥴, dus ik neem doorgaans alles "zwart op wit" bloedserieus 😑🤣.
pi_219698122
Ik ken die Sanneke niet maar haar oren moeten inmiddels van haar hoofd gerinkeld zijn. Niet normaal zoveel als er hier over haar gepraat wordt!
pi_219698166
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:32 schreef Cattolica het volgende:
Iemand heeft Sanneke gevraagd of ze niet het huis van haar moeder kon kopen. Was niet mogelijk, zei ze. Ik heb de simpele, tegenstrijdige en dus ook deels onpopulaire mening dat ik niet snap, waarom niet. Het huis was afbetaald en Sanneke had haar moeder huur kunnen betalen, maar als dat was gebeurd, dan had haar moeder niet de financiële vrijheid, die ze nu heeft.
En waar had haar moeder dan moeten wonen?
pi_219698293
Ik neem aan dat Sanneke zich niet in kan schrijven op het adres van het chalet? Konden wij iig jaren geleden niet, hebben ons toen tijdelijk ingeschreven bij (schoon)ouders. Was tussen twee koopwoningen in dus wel andere situatie. Zou ze zich dan onlangs hebben ingeschreven bij de (wellicht particuliere huur) woning van haar moeder? Dan zien ze dat bij de WBV alsof ze dus een mooi appartement heeft bemachtigd?
pi_219698323
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:06 schreef MissBaksel het volgende:
Ik ken die Sanneke niet maar haar oren moeten inmiddels van haar hoofd gerinkeld zijn. Niet normaal zoveel als er hier over haar gepraat wordt!
Ik lees liever over Sanneke dan steeds over de poly, dus ik klaag niet 😉
pi_219698495
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:09 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
In het huis op de hoek.
pi_219698553
Is het huis van Sanneke’s moeder niet groot genoeg om daar te wonen met moeder erbij? In tijden van woningnood ook best een optie.
pi_219698600
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:06 schreef MissBaksel het volgende:
Maar je leest klaarblijkelijk wél graag mee.
pi_219698633
quote:
88s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:29 schreef Cattolica het volgende:

[..]
In het huis op de hoek.
🤭
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 16:38:04 #29
184769 crew  Deisyy
pi_219698676
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:32 schreef Lostit het volgende:
Is het huis van Sanneke’s moeder niet groot genoeg om daar te wonen met moeder erbij? In tijden van woningnood ook best een optie.
Ik weet niet of haar moeder dat een goed idee vindt :X
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219698710
quote:
Het lijkt me een niet al te groot 2- of 3-kamer appartement. Plus haar moeder heeft een vriend/verloofde/FWB, dus dat lijkt me geen optie.
pi_219698759
quote:
88s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:29 schreef Cattolica het volgende:

[..]
In het huis op de hoek.
Hi. Hi.
pi_219698794
quote:
Ze zijn nu in het huis van haar moeder en dat ziet er anders uit dan eerder. Ik heb het idee dat het grote huis van haar moeder al verkocht is en ingeruild is voor een appartement.
pi_219698860
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:18 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik lees liever over Sanneke dan steeds over de poly, dus ik klaag niet 😉
Ik scroll gewoon door😆Sanneke vind ik , sorry, vies/onprettig om naar te kijken omdat ze steeds zo pulkt in haar gezicht, krijg ik de kriebels van
pi_219698946
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:38 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik weet niet of haar moeder dat een goed idee vindt :X
Moeder is continue op reis bijna nooit thuis 🥴. En groot gelijk heeft ze! Ik ben godzijdank niet de (groot)moeder in dit verhaal, maar ik zou niet op mijn gemak een maandlang een verre vakantie kunnen houden wanneer mijn (klein)kind in een maximaal koude, vochtige én piepkleine caravan zouden wonen. Ja, we hebben het over Sanneke maar soms moet je als ouder even "orde op zaken stellen". Dit geldt ook voor Dion's ouders. Of Sanneke is pure rage-bait aan het plaatsen of de mentale armoede groeit deze twee volledig boven het hoofd. Bij het laatste hebben ze dan hulp nodig.
  woensdag 31 december 2025 @ 16:54:44 #36
284466 miss_poes
Wa denkte nou?
pi_219699124
quote:
Gok niet dat iemand hier van de desbetreffende fluflu gehoord heeft.. 🙈
Da ge zomaar voorbij kent komme fietsen mee zo'n blije bakkes?!
pi_219699133
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze zijn nu in het huis van haar moeder en dat ziet er anders uit dan eerder. Ik heb het idee dat het grote huis van haar moeder al verkocht is en ingeruild is voor een appartement.
Dat denk ik ook. En dit appartement is héél anders ingericht qua sfeer en stijl dan die volgestouwde stoffige huiskamer waar ze hiervoor altijd zaten. Dit is niet per se alleen de smaak van haar moeder en ik denk dat ze misschien wel samenwoont. En ik denk ook dat het huis wellicht (nog) niet zou zijn verkocht, als er niet een speciaal iemand in haar leven zou zijn gekomen.
pi_219699157
Misschien al mosterd, maar Sanne (onsgezinvanhierendaar) heeft een nieuwe liefde. Het is haar gegund, vooral na alle ellende.

Maar eerlijk, ik blijf het wel bizar hoe snel sommige fluflu's weer een nieuwe lover hebben (MW, lotteballijns, Mirthe). Het laatste waar ik zin in had na een stukgelopen relatie is om direct een nieuwe relatie in te duiken. Nouja, zolang zij er maar blij mee zijn.
pi_219699265
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:56 schreef Hannah12345 het volgende:
Misschien al mosterd, maar Sanne (onsgezinvanhierendaar) heeft een nieuwe liefde. Het is haar gegund, vooral na alle ellende.

Maar eerlijk, ik blijf het wel bizar hoe snel sommige fluflu's weer een nieuwe lover hebben (MW, lotteballijns, Mirthe). Het laatste waar ik zin in had na een stukgelopen relatie is om direct een nieuwe relatie in te duiken. Nouja, zolang zij er maar blij mee zijn.
Ik ben het even kwijt. Is zij (Sanne) haar man verloren of was het haar man die vreemdging? Of haal ik nu fluflu's door elkaar?
pi_219699291
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:59 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik ben het even kwijt. Is zij (Sanne) haar man verloren of was het haar man die vreemdging? Of haal ik nu fluflu's door elkaar?
Haar man was vreemdgegaan met Curlymomm (geloof ik, er was iig veel speculatie). En daarnaast is ze volgens mij vorig jaar haar moeder verloren, en een paar jaar geleden haar zoontje.
pi_219699310
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:59 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Haar man ging vreemd met Curlymomm geloof ik. En van curlymomm is de man dan weer overleden. Als ik m’n flu-flu’s allemaal op een rijtje heb. Toch bizar eigenlijk dat ik dit soort dingen weet van het leven van een ander..
pi_219699436
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:47 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Moeder is continue op reis bijna nooit thuis 🥴. En groot gelijk heeft ze! Ik ben godzijdank niet de (groot)moeder in dit verhaal, maar ik zou niet op mijn gemak een maandlang een verre vakantie kunnen houden wanneer mijn (klein)kind in een maximaal koude, vochtige én piepkleine caravan zouden wonen. Ja, we hebben het over Sanneke maar soms moet je als ouder even "orde op zaken stellen". Dit geldt ook voor Dion's ouders. Of Sanneke is pure rage-bait aan het plaatsen of de mentale armoede groeit deze twee volledig boven het hoofd. Bij het laatste hebben ze dan hulp nodig.
De caravan is niet piepklein. 2 slaapkamers en een best wel ruime woonkamer. Alleen staat alles vol met zooi.

En maximaal koud? Ik zie ze regelmatig daar in een t-shirt zitten/lopen.
pi_219699630
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:55 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dat denk ik ook. En dit appartement is héél anders ingericht qua sfeer en stijl dan die volgestouwde stoffige huiskamer waar ze hiervoor altijd zaten. Dit is niet per se alleen de smaak van haar moeder en ik denk dat ze misschien wel samenwoont. En ik denk ook dat het huis wellicht (nog) niet zou zijn verkocht, als er niet een speciaal iemand in haar leven zou zijn gekomen.
Wat een aannames in een paar zinnen?

Hoe weet jij wat ‘de smaak van haar moeder’ is? Omdat ze voorheen in een rommelige huiskamer woonde, moet ze al die spullen meenemen naar het nieuwe appartement en zou ze niet met nieuwe spullen kunnen beginnen ofzo?
pi_219699631
Fijne jaarwisseling allemaal!

🥂
pi_219699726
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:09 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Op zich ook gewoon in dat huis. Sanne gebruikt alleen de bank en een bed.
pi_219699802
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:17 schreef Mirp het volgende:

[..]
🤣🤣🤣
pi_219699958
quote:

[..]
En dan kan haar moeder haar bedienen de hele dag met eten en drinken. Ze zou er geen nee tegen zeggen.
pi_219700305
Lekker sushi bestellen, goed voor haar financiën dat ze in die keet niks kan laten bezorgen.
pi_219700644
quote:

[..]
😂
pi_219700656
quote:

[..]
Eigenlijk moet Sanneke gewoon een bedbank kopen, dan hoeft ze zich nooit meer te verplaatsen
pi_219700677
Fijne jaarwisseling allemaal! Moge 2026 iedereen geluk en gezondheid brengen, en moge er eindelijk wereldvrede komen! (En veel fluflu drama 🫣😆)
pi_219700816
quote:
88s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:15 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ze denkt toch dat ze huursubsidie krijgt
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219700876
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 18:01 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Eigenlijk moet Sanneke gewoon een bedbank kopen, dan hoeft ze zich nooit meer te verplaatsen
Hahahahaha, goeie 👌
pi_219700953
Allemaal een fijne avond en dat 2026 jullie mag brengen wat jullie wensen❤️
pi_219700960
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:44 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik scroll gewoon door😆Sanneke vind ik , sorry, vies/onprettig om naar te kijken omdat ze steeds zo pulkt in haar gezicht, krijg ik de kriebels van
Dat heb ik ook wel een beetje als ik naar haar kijk
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219701466
Zou Judith dit jaar wel ergens uitgenodigd zijn? Heb haar nog niet horen klagen…
pi_219701517
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 18:01 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En boodschappen laten bezorgen, hoeft ze ook niet meer naar buiten 👍
pi_219701520
De friteuse van Milou kan ook wel een sopje gebruiken 🫣
pi_219701802
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 18:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
De friteuse van Milou kan ook wel een sopje gebruiken 🫣
Over een maand of 10 weer he, veel te druk die vrouw.
Dat zij nog niet aan de prowin begonnen is verbaasd me eigenlijk wel.
pi_219701917
Alle goeds gewenst voor 2026! 🥂
pi_219702024
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 19:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
🤣
pi_219702078
Fijne jaarwisseling allemaal! En een gezond, gelukkig, liefdevol en vooral een vol irritainment 2026 🥂
pi_219702178
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 19:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zou dat bij haar droomleven manifesteren horen?
pi_219702186
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:46 schreef Clavis het volgende:
Lekker sushi bestellen, goed voor haar financiën dat ze in die keet niks kan laten bezorgen.
Daar had ze nog recht op van 1e kerstdag ;)
pi_219702217
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 18:47 schreef Jetteleah2401 het volgende:

[..]
En boodschappen laten bezorgen, hoeft ze ook niet meer naar buiten 👍
De boodschappen doen Dion, zij zit in de auto te wachten.😝
pi_219702409
Fijne jaarwisseling allemaal, dat jullie MAXIMAAL mogen genieten!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 19:39:11 #67
184769 crew  Deisyy
pi_219702453
Fijne jaarwisseling allemaal! *O*
pi_219702863
Fijne jaarwisseling! 🥂🍪🍾🎆
pi_219704011
Gezellige avond allemaal en een mooi 2026! 🎆🥂
pi_219704219
Haha die Dbm
Vanmorgen huisarts, antibiotica.
Nu verjaardag borrelplank vuurwerk de hele mikmak
pi_219704277
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:16 schreef Henrike het volgende:
Haha die Dbm
En van de week had de kat alles ondergeplast ivm vuurwerkangst. En dan evengoed vuurwerk gaan afsteken. Dat snap ik niet
  woensdag 31 december 2025 @ 21:24:47 #72
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219704389
quote:
Haha die Dbm
Voor blaasontsteking niet zo raar toch?
pi_219704440
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:24 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Voor blaasontsteking niet zo raar toch?
Dat heeft ze niet gezegd, wel dat ze mega pijn in de flanken had , ibuprofen en paracetamol niet hielpen, slechte nacht.
En toen liet ze antibiotica zien.
  woensdag 31 december 2025 @ 21:30:13 #74
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219704489
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:27 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat heeft ze niet gezegd, wel dat ze mega pijn in de flanken had , ibuprofen en paracetamol niet hielpen, slechte nacht.
En toen liet ze antibiotica zien.
Dan nog zal niet veel meer zijn.
pi_219704526
Gelukkig nieuwjaar allemaal alvast!
pi_219704785
Fijne jaarwisseling en op naar een mooi 2026!
pi_219704957
Een heel mooi, gezond nieuwjaar gewenst! 💖
pi_219704997
quote:
Haha die Dbm
Dat herstel verloopt daar altijd heel bijzonder. Doodziek zijn ze altijd tegen een opname aan, maar zo FOMO dat ze wel feestjes kunnen vieren, naar de MiniSo voor meer meuk etc.
pi_219705283
Lieve Fokkers, ik wens jullie een heel gelukkig 2026 ❤️ Dat we onszelf weer een jaar lang mogen verwonderen over alle fluflu perikelen 😁
pi_219705360
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 22:06 schreef Maremare het volgende:

[..]
Dat herstel verloopt daar altijd heel bijzonder. Doodziek zijn ze altijd tegen een opname aan, maar zo FOMO dat ze wel feestjes kunnen vieren, naar de MiniSo voor meer meuk etc.
Morgen ligt ze weer in de kreukels
pi_219705492
Gierige juud vraagt of iemand zijn Disney+ login wil delen, zodat ze home alone met Bob kan kijken 🤦♀ schaamteloze schooier
pi_219705514
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 22:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
Gierige juud vraagt of iemand zijn Disney+ login wil delen, zodat ze home alone met Bob kan kijken 🤦♀ schaamteloze schooier
Dat is wel echt erg! Neem dan een maand proefabonnement
pi_219705572
quote:
Of huur het voor een paar euro op pathe thuis.
Dat je van familie een inlog vraagt okay, maar van vreemden? Beetje raar.
:)
pi_219705573
quote:
Echt he?
pi_219705582
Beste wensen allemaal!
pi_219705632
quote:
Genoeg idioten die haar wel hun inlog geven.

Edit; ze is dus ook voorzien. Wat erg.

[ Bericht 4% gewijzigd door ZombieQueen op 31-12-2025 22:56:44 ]
pi_219705955
quote:
Die film en de vervolg delen waren vorige week allemaal op tv te zien. Had ze ze ook kunnen opnemen
pi_219706211
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 23:11 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Die film en de vervolg delen waren vorige week allemaal op tv te zien. Had ze ze ook kunnen opnemen
De opnameoptie zal onze gierige Juud ook wel niet hebben 😂
pi_219706219
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 22:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Morgen ligt ze weer in de kreukels
Ja de klaagzang zal morgen wel volgen inderdaad.
pi_219706369
Fijne jaarwisseling allemaal. Dat het voor iedereen een gezond en gelukkig 2026 mag worden 🍾🥂🎆
pi_219706468
quote:
Koekoek die meid
pi_219706790
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 23:48 schreef Henrike het volgende:

[..]
Koekoek die meid
En degene die het geeft ook
pi_219706984
De beste wensen mensen!

Op weer een vol jaar irritainment!
pi_219707088
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 23:48 schreef Henrike het volgende:

[..]
Koekoek die meid
Ja, maar Judith had Bob beloofd het morgen samen te kijken, maar het is dus niet op Netflix te zien. Wist zij veel?! Oh, de alom onwetende fluflu's 🤡🙄.
pi_219707137
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 18:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou Judith dit jaar wel ergens uitgenodigd zijn? Heb haar nog niet horen klagen…
Ik volgde haar toen nog niet; was ze vorig jaar nergens uitgenodigd?
pi_219707328
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 00:38 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik volgde haar toen nog niet; was ze vorig jaar nergens uitgenodigd?
Toen was er een klaagzang dat ze nergens heen kon ofzo. Jaar ervoor had ze op iedereen afgegeven waar ze was. Zoiets igg.
pi_219707366
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 00:03 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En degene die het geeft ook
Die is dubbel koekoek
pi_219707484
Voor iedereen alle goeds gewenst voor 2026 . 🥂🍀
pi_219707533
Beste wensen allen!
pi_219707578
AM heeft haar auto uitgeleend aan Jim en die stond bijna in de vuurwerk fik (de auto niet Jim). Jim lijkt me, nog steeds, een zorgenkindje 🥴.
pi_219707875
Ah Debbie heeft het welgeteld 1 dag volgehouden, dat offline zijn...
pi_219707953
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!!
Schijnbaar ook namens offline Debbie 🤣👍
pi_219708619
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 02:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!!
Schijnbaar ook namens offline Debbie 🤣👍
Ze staat wel fris en fruitig op de foto, die ene offline dag heeft haar zichtbaar goed gedaan 🙈
pi_219708631
Gelukkig nieuwjaar 🥂

Die Debbie 🤥 aandachtstekort na 1 dag

Die Pascal de Haas is ook lekker aan het schooien. Is haar Google stuk? Manmanman schaamteloos.
pi_219708747
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 08:14 schreef Gooischevrouw het volgende:
Gelukkig nieuwjaar 🥂

Die Debbie 🤥 aandachtstekort na 1 dag

Die Pascal de Haas is ook lekker aan het schooien. Is haar Google stuk? Manmanman schaamteloos.
Die hondendingen , kun je toch zo kopen bij de action daar kost het geen drol. , ind echt schaamteloos , je moet dan wel een echte fan zijn om haar die dingen op te sturen 🤪
pi_219708751
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Die hondendingen , kun je toch zo kopen bij de action daar kost het geen drol. , ind echt schaamteloos , je moet dan wel een echte fan zijn om haar die dingen op te sturen 🤪
Ze wil natuurlijk een regelmatig sponsorship voor haar nieuwe accessoire, waarmee ze meer kan posten en op die manier haar ziekelijke aandacht krijgt 🙄
pi_219708778
AM 2 weken zogenaamd offline, ze zei wel zelf al dat ze helemaal niet offline wou en het is dus ook niet gelukt. Zoals een echte aandachts junkie betaamt is ze al meerdere keren online gegaan en hebben haar kinderen dus ook in deze "offline" periode geen rust en moeten ze alert blijven op mama die hen filmt in bed,in bad en op iedere hoek van het huis. Heel sneu. Van de oudste kinderen repost ze nog even de stories, zodat we allemaal weten waar Jim en Julia zijn en wat ze aan het doen zijn. Ik zou daar persoonlijk toen ik in de 20 was totaal niet op zitten te wachten op die repost op het insta kanaal van mn 50 jarige moeder zodat de Annies en Beppies uit Grolloo even kunnen zien hoe ik Oud&Nieuw vier. Maar ik ben dan ook geen Geerts kindje.
En verrassend, ook Debbie kan het niet laten na de grootse aankondiging dat ; " The Lether Family stopt!" binnen 1 dag weer een post te maken inclusief zielige quote dat ze zichzelf nu echt rust en kalmte cadeau gaat doen en zich niet meer hoeft te bewijzen aan vreemden.
Tja.. wat moet je nog zeggen over deze dames. Het zou hilarisch zijn, als het niet zo triest zou zijn voor de minderjarige kinderen die erbij betrokken zijn.

[ Bericht 10% gewijzigd door Weerikier op 01-01-2026 10:03:20 ]
pi_219708834
Ja ze was nog laat wakker dan doe je oordoppen in en ga je eerder slapen toch..
pi_219708841
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:04 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze wil natuurlijk een regelmatig sponsorship voor haar nieuwe accessoire, waarmee ze meer kan posten en op die manier haar ziekelijke aandacht krijgt 🙄
Hoe gaat zij ooit goed voor die hond zorgen?
pi_219708860
Is er iemand verbaasd over Debbie haar ‘toch niet offline’ zijn?
pi_219708893
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat doet dr moeder
pi_219708894
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:27 schreef JaNeeDan het volgende:
Is er iemand verbaasd over Debbie haar ‘toch niet offline’ zijn?
Nee, totaal niet. Jokkebrok is haar middle name tenslotte.
pi_219708920
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:10 schreef Weerikier het volgende:
AM 2 weken zogenaamd offline, ze zei wel zelf al dat ze helemaal niet offline wou en het is dus ook niet gelukt. Zoals een echte aandachts junkie betaamt is ze al meerdere keren online gegaan en hebben haar kinderen dus ook in deze "offline" periode geen rust en moeten ze alert blijven op mama die hen filmt in bed,in bad en op iedere hoek van het huis. Heel sneu. Van de oudste kinderen repost ze nog even de stories, zodat we allemaal weten waar Jim en Julia zijn en wat ze aan het doen zijn. Ik zou daar persoonlijk toen ik in de 20 was totaal niet op zitten te wachten om die repost op het insta kanaal van mn 50 jarige moeder zodat de Annies en Beppies uit Grollo even kunnen zien hoe ik Oud&Nieuw vier. Maar ik ben dan ook geen Geerts kindje.
En verrassend, ook Debbie kan het niet laten na de grootse aankondiging dat ; " The Lether Family stopt!" binnen 1 dag weer een post te maken inclusief zielige quote dat ze zichzelf nu echt rust en kalmte cadeau gaat doen en zich niet meer hoeft te bewijzen aan vreemden.
Tja.. wat moet je nog zeggen over deze dames. Het zou hilarisch zijn, als het niet zo triest zou zijn voor de minderjarige kinderen die erbij betrokken zijn.
En hoe harder Debbie schreeuwt dat ze zich niet hoeft te bewijzen en zichzelf wil zijn hoe ongeloofwaardiger het wordt.
Zij Jan niet zonder al die aandacht. Eerder riep ze heel hard dat het haar niets deed wat mensen vonden, wat is nu waarheid denk ik dan?
pi_219708945
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:33 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Dat doet dr moeder
Dat hoop ik dan maar. Vooral ook dat het haar, naast de zorg voor haar dochter, lukt.
pi_219708953
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat hoop ik dan maar. Vooral ook dat het haar, naast de zorg voor haar dochter, lukt.
Ik snap ook niet waarom ze die hond aangeschaft hebben. Maar ik heb ook niet de indruk dat daar veel contacten zijn met andere mensen. Pascal heeft ooit zelf wel eens gezegd dat ze buiten dr ouders om niemand heeft.
pi_219709022
Sanneke is weer op zoek naar tips voor iets wat ze kunnen doen als ze in Borger zijn. Want er is veel dicht volgens haar.

Waarom moeten zij altijd ergens naartoe wat blijkbaar open (en nu dus dicht) is. Wat is er mis met gewoon wandelen in een bos? Bos genoeg in en rondom Borger.

En eten kunnen ze ook zelf maken.
pi_219709149
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke is weer op zoek naar tips voor iets wat ze kunnen doen als ze in Borger zijn. Want er is veel dicht volgens haar.

Waarom moeten zij altijd ergens naartoe wat blijkbaar open (en nu dus dicht) is. Wat is er mis met gewoon wandelen in een bos? Bos genoeg in en rondom Borger.

Och wat een zeikerd is het ook, vanaf 2 januari (morgen) is er gewoon weer van alles open! Drenthe is geen week dicht rond de jaarwisseling of zo hoor.
pi_219709176
quote:

De dierentuin ligt in de buurt. Kost alleen wel entreegeld 🤔
pi_219709186
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:10 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Och wat een zeikerd is het ook, vanaf 2 januari (morgen) is er gewoon weer van alles open! Drenthe is geen week dicht rond de jaarwisseling of zo hoor.
En verschillende restaurants/eetgelegenheden oid zijn vandaag ook open. Maarja, daar zucht iedereen weer naar haar kind/lacht niemand naar haar kind/ is het duur/hebben ze niet wat ze blieft/moet ze het hele stuk van de parkeerplaats naar het etablissement lopen.
pi_219709189
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:13 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
De dierentuin ligt in de buurt. Kost alleen wel entreegeld 🤔
En het is koud. En ze houdt niet van dierentuinen. En ze moet lopen.

Dat wordt niks.
pi_219709212
quote:

Jup, ik was daar eind november een midweek. Toeristische plekken zijn nu gesloten, dat wisten wij ook, maar wij zijn alle dagen lekker in de bossen gaan wandelen, uit eten was geen enkel probleem ook, er is genoeg open en ze hebben ook gewoon supermarkten daar, kan Dion prima wat halen als ze op de autostoel blijft zitten. In het weekend kan ze gewoon het boomkroonpad op, hunebedmuseum is open, ze kan naar Wildlands. Hoe is dit reclame voor die vrouw die dit aan haar verhuurd/ mee samenwerkt. Ik snap dit echt niet. Maar ik snap uberhaupt niet dat ze 2 uur gaan rijden om ergens 2 dagen op de bank te gaan zitten en (vr)eten.
pi_219709345
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:20 schreef papierentas het volgende:

[..]
Jup, ik was daar eind november een midweek. Toeristische plekken zijn nu gesloten, dat wisten wij ook, maar wij zijn alle dagen lekker in de bossen gaan wandelen, uit eten was geen enkel probleem ook, er is genoeg open en ze hebben ook gewoon supermarkten daar, kan Dion prima wat halen als ze op de autostoel blijft zitten. In het weekend kan ze gewoon het boomkroonpad op, hunebedmuseum is open, ze kan naar Wildlands. Hoe is dit reclame voor die vrouw die dit aan haar verhuurd/ mee samenwerkt. Ik snap dit echt niet. Maar ik snap uberhaupt niet dat ze 2 uur gaan rijden om ergens 2 dagen op de bank te gaan zitten en (vr)eten.
Maar dat weet je toch ook als je die 2 dagen kiest? Dan had ze vrijdag en zaterdag moeten gaan.
Zij maakt beslissingen en gaat nadien pas nadenken... en klagen.
pi_219709348
Het zwembad in Borger is vandaag open. Hup Sanneke, zwemtas inpakken en gaan.
  roze donderdag 1 januari 2026 @ 10:40:25 #124
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219709366
quote:

Genoeg hier in Emmen ook te doen hoor voor zo'n korte tijd, Borger ligt hier bijna om de hoek. Dus Sanneke als je meeleest.
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 1 januari 2026 @ 10:44:37 #125
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219709401
Ze kunnen zelfs gaan schaatsen. Ja ik weet dan moet je zelf in beweging komen. www.emmenonice.nl
Your beauty never ever scared me.
pi_219709421
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:39 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar dat weet je toch ook als je die 2 dagen kiest? Dan had ze vrijdag en zaterdag moeten gaan.
Ze gaat morgen tm zondag. Dus ik snap niet waarom ze klaagt. Ja het kabouterbos in Exloo is dicht en het openluchtmuseum en misschien nog wat locaties, maar verder is er zat open en zit ze gewoon te zeuren.
pi_219709426
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:39 schreef Henrike het volgende:

[..]
Al op voorhand klagen dat ze met hun zoon in 1 kamer moeten slapen?
Tja, als je zelf boekt en betaalt let je daarop.
Als je het krijgt, accepteer je dat. Of niet, en dan ga je niet en blijf je in je eigen hut.
pi_219709462
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:10 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Precies; ze heeft altijd iets te zeuren, maar toch blijft ze onbegrijpelijk altijd "uitgenodigd" worden. En altijd die stomme vragen om tips wat te doen en waar te eten; alsof ze ooit een tip opvolgt. Ga gewoon naar buiten en loop je neus achterna; het zal der verbazen hoeveel plezier ze kan hebben, ook via de ogen van haar kind. Maar dat zit niet in haar systeem noch in die van Dion. De passiviteit, op alle denkbare vlakken, van die twee, is adembenemend en ik vind het dieptriest voor de algehele ontwikkeling van Mijan. En Dion, met z'n "koele kikker, doodnuchtere komt wel goed houding", moet ook eens wakker geschud worden. Wellicht gebeurt dat op de dag wanneer ie weer eens thuis zit met een halve burn-out.
pi_219709465
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:47 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze gaat morgen tm zondag. Dus ik snap niet waarom ze klaagt. Ja het kabouterbos in Exloo is dicht en het openluchtmuseum en misschien nog wat locaties, maar verder is er zat open en zit ze gewoon te zeuren.
En ze hebben een auto, dus het is ook niet zo dat ze afhankelijk zijn van het OV ofzo.
Benieuwd óf ze nog iets gaan doen, behalve bankhangen, kruis- en neusgatenstories en klagen.
pi_219709471
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:47 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Al op voorhand klagen dat ze met hun zoon in 1 kamer moeten slapen?
Tja, als je zelf boekt en betaalt let je daarop.
Als je het krijgt, accepteer je dat. Of niet, en dan ga je niet en blijf je in je eigen hut.
Hoe die vrouw bij haar is uitgekomen begrijp ik niet zo. Dit is toch geen reclame voor je vakantiehuisje, en dan is het weekend nog niet eens begonnen.
pi_219709489
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:52 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En ze hebben een auto, dus het is ook niet zo dat ze afhankelijk zijn van het OV ofzo.
Benieuwd óf ze nog iets gaan doen, behalve bankhangen, kruis- en neusgatenstories en klagen.
Ze gaan vast weer 2 dagen shoppen.
  donderdag 1 januari 2026 @ 11:08:14 #132
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_219709590
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:55 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze gaan vast weer 2 dagen shoppen.
Nee hoor, dat doet Sanneke niet. Die koopt alles tweedehands.
pi_219709648
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 11:08 schreef LALAA het volgende:

[..]
Nee hoor, dat doet Sanneke niet. Die koopt alles tweedehands.
Jaaaa of als er een héle goede sale is bij de Hema
pi_219709739
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 08:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze staat wel fris en fruitig op de foto, die ene offline dag heeft haar zichtbaar goed gedaan 🙈
Zag er wel lekker prikkelarm uit ook
pi_219709862
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:52 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat moet ik dan hvk weer nageven, die onderneemt wel activiteiten en dat met 5
pi_219709868
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 11:28 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zag er wel lekker prikkelarm uit ook
Ze ziet er ineens wel een stuk beter uit, daarom denk ik toch weer zoals velen; ze heeft de boel voor de gek gehouden
pi_219709941
De beste wensen voor iedereen hier!

Goh Sanneke loopt op 1 januari buiten, bel de krant!

En Debbie snap ik persoonlijk niet. Eerst zogenaamd niet meer online komen en nu dit.
Ik ben zelf met LC de hele dag gisteren binnen gebleven. Kost teveel energie en teveel prikkels, en de luchtkwaliteit is daarbij voor mij ook niet top. Ben er wat benauwd zelf ook door.
Daarbij vond ik het ontzettend zielig voor m'n katjes. 😩 en was ik vooral bezig met hun.
pi_219710008
AM begint t nieuwe jaar weer met de privacy van haar kinderen te grabbel te gooien, wat een draak!
Sanne(ke) is een beroepsmopperaar en dat soort mensen zal never positief zijn. Met haar kindje heb ik medelijden, die gaat later problemen krijgen door het isolement en zijn moeders claimgedrag.
Pascal gooit er weer een afgrijselijke foto in, die meid is ontzettend ziek en zou van de socials af moeten gaan.
DBM heeft haar allerleukste sokken uit de kast getrokken vandaag. Een eeuwige kleuter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 01-01-2026 12:21:17 ]
pi_219710099
DBM, zucht...ook altijd wat...nu heeft de mijt weer last van dr darmen...

Pascal van de Haas, 'gaat er dit jaar voor', maar als je een beetje terug scrolt zei ze dat de afgelopen jaren op 2 januari ook. Dus dat was ze de afgelopen jaren heeft gedaan, helpt/werkt niet. Haar situatie is zo ernstig en zo ontzettend triest, en sociale media maakt dat alleen maar nóg erger voor haar. Heel hard, maar ik hoop dat ze definitief van sm verdwijnt, de juiste behandeling en zorg krijgt en deze ook volhoud. Nu is het steeds dat ze op het randje van de dood zweeft, weer even opgelapt wordt totdat ze net niet kritiek is en dat het daarna weer allemaal achteruit holt. Ik wens voor haar echt het allerbeste dit jaar..
pi_219710109
Sanneke; gaat morgen twee dagen naar Borger. Wil tips want helaas is er heel veel dicht. Hoezo is er heel veel dicht in Borger op 2 januari? Is gewoon weer een bullshit verhaaltje om engagement te krijgen.
En het enige wat Sanneke wil is ETEN. Dus hier een gratis tip; de snackbar in Borger is gewoon open , óók op 2 januari.
pi_219710112
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 11:50 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze ziet er ineens wel een stuk beter uit, daarom denk ik toch weer zoals velen; ze heeft de boel voor de gek gehouden
Dat sowieso
pi_219710121
Junoordzij moet ook elke dag benoemen dat haar man bij de brandweer zit.
pi_219710217
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zij loopt natuurlijk veel , want al het eten moet er weer af.
pi_219710231
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:53 schreef papierentas het volgende:

[..]
Hoe die vrouw bij haar is uitgekomen begrijp ik niet zo. Dit is toch geen reclame voor je vakantiehuisje, en dan is het weekend nog niet eens begonnen.
Ze hebben allebei autisme. Heb het idee dat het ook een beetje uit een soort medelijden is, want goede content krijg je er niet van. Sanneke zei eerder natuurlijk dat ze nooit iets konden doen, weinig tijd samen hadden etc
pi_219710240
quote:

Gek dat ze als ze een paar dagen weg is ze wel naar buiten gaat
pi_219710273
Artikel op AD, interview met Mathilde Beverlo. Het zit achter de betaalmuur dus denk niet dat iedereen het kan lezen.
Het bevestigd wel de buurmanvermoedens. Degene met wie ze is getrouwd hielp haar vaak in huis en ze sportte er mee.

https://www.ad.nl/binnenl(...)ontzettend~a21901a4/
pi_219710309
Ben benieuwd hoe het is gegaan op de boederie zou Koen er zijn geweest of zou die met sjaak zijn geweest
pi_219710369
Sanneke; Ze zijn alweer thuis in de caravan, ze heeft haar plek op de bank alweer gevonden.

DBM; Straks weer naar de huisartsenpost met buikkramp? Hele week was het eten 'hard werken' , maar ze heeft alles opgegeten. Niemand verplicht je om veel te eten deze week, dat doe je echt zelf, dan nu niet klagen over je darmen.
pi_219710436
quote:

Nou inderdaad. Wij gaan morgen ook een lang weekend weg, maar wij vinden het juist fijn om daar te wandelen en daarna in het huisje lekker zelf te koken.
pi_219710470
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:39 schreef papierentas het volgende:

DBM; Straks weer naar de huisartsenpost met buikkramp? Hele week was het eten 'hard werken' , maar ze heeft alles opgegeten. Niemand verplicht je om veel te eten deze week, dat doe je echt zelf, dan nu niet klagen over je darmen.
Op threads schreef ze dat het traditie is dat er in hun familie wordt ontbeten, geluncht en gedineerd met oliebollen.
pi_219710475
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:34 schreef Anniek88 het volgende:
Artikel op AD, interview met Mathilde Beverlo. Het zit achter de betaalmuur dus denk niet dat iedereen het kan lezen.
Het bevestigd wel de buurmanvermoedens. Degene met wie ze is getrouwd hielp haar vaak in huis en ze sportte er mee.

- Geen linkjes delen om een betaalmuur te omzeilen -

[ Bericht 4% gewijzigd door Deisyy op 01-01-2026 12:49:04 ]
pi_219710486
Sofie Nagelkerke wijdt weer een hele roze post inclusief taalfout aan een ex medewerker die hen arrogant heeft genoemd. Lekker veilig werksfeertje daar.
En ze koopt altijd dure kleding maar wat ze nou draagt lijkt me een pyjama van de Action.
pi_219710580
Ik zou willen dat Dion eens stopt met reageren als een "spuit 11", wanneer Sanneke hem weer eens belachelijk aan het maken is. Nu weer over zijn Nieuwjaarsduik, "dat het wel of niet zou doorgaan, maar dat het overduidelijk is, dat ze het maar dom fenomeen vindt en geen zin heeft om mee te gaan en Mijan helemaaaaaallllll is ingepakt". Godzijdank, het kind krijgt eindelijk wat meer frisse buitenlucht, dan "tussen de caravan, de auto en terug" wat ie normaliter krijgt.
pi_219710605
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:39 schreef papierentas het volgende:
Sanneke; Ze zijn alweer thuis in de caravan, ze heeft haar plek op de bank alweer gevonden.

Kan die vrouw ook een keer niet ergens last van hebben?! Keelpijn, buikpijn, pijn in dr flanken, griep, koorts, ontsteking hier, ontsteking daar. En als ze zelf een keertje niets heeft zijn het wel haar kinderen die naar de huisartsenpost moeten.

Die vragen stickers bij Sanneke; dat verzint zij toch zelf? Niemand gaat haar toch serieus vragen "hoe kunnen wij jou helpen aan een huis te komen"
Ga toch heen, dat gelooft toch niemand.
pi_219710631
Wat kan je dan blij zijn dat je geen influencer bent zodat je een weekend weg moet in een periode die je eigenlijk niet uitkomt, waar niets te doen is waar je in bent geïnteresseerd en het dan ook nog leuk moet verkopen aan je volgers.
pi_219710643
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:56 schreef Cattolica het volgende:
Ik zou willen dat Dion eens stopt met reageren als een "spuit 11", wanneer Sanneke hem weer eens belachelijk aan het maken is. Nu weer over zijn Nieuwjaarsduik, "dat het wel of niet zou doorgaan, maar dat het overduidelijk is, dat ze het maar dom fenomeen vindt en geen zin heeft om mee te gaan en Mijan helemaaaaaallllll is ingepakt". Godzijdank, het kind krijgt eindelijk wat meer frisse buitenlucht, dan "tussen de caravan, de auto en terug" wat ie normaliter krijgt.
Ik heb het idee dat ze jaloers is dat hij wel zelf dingen onderneemt. En dan kan ze hem belachelijk maken, maar ze had zelf ook mee kunnen doen met die duik, hup om en om het water in. Jammer voor Dion dat het is afgelast.
pi_219710725
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:47 schreef Cattolica het volgende:

[..]
- Geen linkjes delen om een betaalmuur te omzeilen -

Maar Fok mag wel van woorden, zoals lepppptopp of eisssskazt, die men in hun posts gebruiken, reclame links maken naar koolllblu waarvoor Fok betaald krijgt 🤡. Nou ja, prima, Google helpt je naar de gewenste link 😉. En dooorrrr ...
pi_219710822
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:59 schreef Lalaland79 het volgende:
Wat kan je dan blij zijn dat je geen influencer bent zodat je een weekend weg moet in een periode die je eigenlijk niet uitkomt, waar niets te doen is waar je in bent geïnteresseerd en het dan ook nog leuk moet verkopen aan je volgers.
Dan moet ik meteen weer aan AM denken die ook steeds op zo'n vakantie parkachtig iets zit in de regen in die vogelhuisjes op een zeiknat grasveldje met een zielig vuurtje marshmallows te roosteren met 2 verkleumde kinderen. Zooo leuk, zooo heerlijk daar! Echt genieten ja!
pi_219710831
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:59 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat ze jaloers is dat hij wel zelf dingen onderneemt. En dan kan ze hem belachelijk maken, maar ze had zelf ook mee kunnen doen met die duik, hup om en om het water in. Jammer voor Dion dat het is afgelast.
Dat denk ik ook, dat ze jaloers is. En jaloers zijn, is niet altijd per se willen hebben wat een ander heeft, maar in dit geval lijkt Sanneke het gewoon niet te willen dat Dion überhaupt iets heeft. Wat dan ook; zijn werk, sport, afspreken met een vriend, Nieuwjaarsduik etc.
pi_219710902
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:10 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dat denk ik ook, dat ze jaloers is. En jaloers zijn, is niet altijd per se willen hebben wat een ander heeft, maar in dit geval lijkt Sanneke het gewoon niet te willen dat Dion überhaupt iets heeft. Wat dan ook; zijn werk, sport, afspreken met een vriend, Nieuwjaarsduik etc.
Ja, ze had laatst ook al commentaar dat hij iets af had gesproken met een vriend. Dat ze helemaal alleen met M was ofzo, en niets sámen konden doen. Alsof ze zoveel doen met zijn 3 in het weekend.
pi_219710973
quote:

Goh.... als ik het artikel lees denk ik vooral, wat fijn dat het beter met haar gaat en dat ze naast haar verdriet ook weer liefde mag voelen....
pi_219711041
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:24 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Goh.... als ik het artikel lees denk ik vooral, wat fijn dat het beter met haar gaat en dat ze naast haar verdriet ook weer liefde mag voelen....
Was het niet haar nieuwe liefde die een vrouw en een paar maanden oude baby heeft verlaten? Dan ben je ook een eikel eerste klas.
pi_219711181
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:10 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Dan moet ik meteen weer aan AM denken die ook steeds op zo'n vakantie parkachtig iets zit in de regen in die vogelhuisjes op een zeiknat grasveldje met een zielig vuurtje marshmallows te roosteren met 2 verkleumde kinderen. Zooo leuk, zooo heerlijk daar! Echt genieten ja!
Precies en hoe je dit zegt 🤣! Het geeft mij altijd een beetje "trieste buiten het hoogseizoen vibes; geen hond medemens te bekennen op het hele terrein en dus prima tijd om een fluflu uit te nodigen".
pi_219711299
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:48 schreef Snaky het volgende:
Sofie Nagelkerke wijdt weer een hele roze post inclusief taalfout aan een ex medewerker die hen arrogant heeft genoemd. Lekker veilig werksfeertje daar.
En ze koopt altijd dure kleding maar wat ze nou draagt lijkt me een pyjama van de Action.
Sofie is un peu in haar primaire emoties de laatste tijd. Onlangs ook een heel epistel in haar story gepost over een slechte recensie op hun nieuwste aanwinst "Jantje's Kaas"; die persoon werd daarin linea recta doorverwezen naar de GGZ. Maar voor de rest wel vreten vrede op aard verkondigen, kroelen in de jacuzzi en uit eten met lieve vrienden.
pi_219711370
Kunnen ze dat NL-alert, wat iedereen vannacht kreeg, niet wat vaker naar DBM sturen? Dan haalt ze het misschien niet in dr effing hoofd om constant richting de HAP/SEH te gaan...
pi_219711536
Iemand gezien in profiel van HvK. single mom of 6 .. ik zie toch echt 5 namen staan in haar bio. L, Z , J& en J. Geen 6e naam ??? Zou het 🙄🫣. Wtf
pi_219711580
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 14:08 schreef MevrouwKees het volgende:
Iemand gezien in profiel van HvK. single mom of 6 .. ik zie toch echt 5 namen staan in haar bio. L, Z , J& en J. Geen 6e naam ??? Zou het 🙄🫣. Wtf
Hoe bedoel je dit?
Ze heeft nog een oudere dochter van 19 die niet op de insta van haar moeder wil staan.
pi_219711603
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 14:08 schreef MevrouwKees het volgende:
Dr oudste dochter wordt niet meer genoemd.
pi_219711659
Ah. Dan heb ik dat ergens gemist qua naam. Ik was oudste al helemaal vergeten 🫣.
pi_219711681
Ik weet niet wat ik zie: Sanneke buiten in de frisse lucht al wandelend!!
pi_219711749
quote:

Oud nieuws
pi_219711995
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 14:14 schreef MevrouwKees het volgende:
Ah. Dan heb ik dat ergens gemist qua naam. Ik was oudste al helemaal vergeten 🫣.
Die schijnt er ook wel eens te zijn maar eet op haar kamer. Zo raar
pi_219712059
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:01 schreef Beertjeteddy het volgende:
De beste wensen voor iedereen hier!

Goh Sanneke loopt op 1 januari buiten, bel de krant!

En Debbie snap ik persoonlijk niet. Eerst zogenaamd niet meer online komen en nu dit.
Ik ben zelf met LC de hele dag gisteren binnen gebleven. Kost teveel energie en teveel prikkels, en de luchtkwaliteit is daarbij voor mij ook niet top. Ben er wat benauwd zelf ook door.
Daarbij vond ik het ontzettend zielig voor m'n katjes. 😩 en was ik vooral bezig met hun.
Ja maar hoe jij het voelt betekend niet dat een andere dat ook heeft he.
Ik heb met mijn LC heerlijk kunnen genieten van het vuurwerk, ook buiten! Ik kan door medicatie nu best wat prikkels verdragen ben alleen fysiek super slecht maar he daar zijn stoelen/krukjes etc voor.

[ Bericht 1% gewijzigd door Noor_ op 01-01-2026 14:55:53 ]
pi_219712923
quote:

Had hij nog kleine kinderen dan ?
pi_219712941
quote:
Ik geloof die medewerker wel, dat zij verwaand zijn
pi_219713038
quote:
Denk dat die ex-werknemer gelijk heeft. Vind zo'n bericht ook heel onverstandig. Op haar teentjes getrapt.
pi_219713046
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:32 schreef Lostit het volgende:

[..]
Was het niet haar nieuwe liefde die een vrouw en een paar maanden oude baby heeft verlaten? Dan ben je ook een eikel eerste klas.
Ja
pi_219713093
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 15:52 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Denk dat die ex-werknemer gelijk heeft. Vind zo'n bericht ook heel onverstandig. Op haar teentjes getrapt.
Is toch ook niet professioneel? Het account de Nagelkerkjes is het gezin Nagelkerke en niet het bedrijf Nagelkerke (al loopt het een en ander natuurlijk door elkaar), maar zowel zakelijk als persoonlijk (gezin Nagelkerke) is dit niet netjes/professioneel. (En ze zal zich aangesproken voelen anders reageert ze niet)
pi_219713147
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:56 schreef Cattolica het volgende:
Grappig, ik kijk echt totaal anders naar dat filmpje.
pi_219713346
Minibelle ging in de ouderavond een film kijken en daarna pieter pannenkoek.

Ik heb zo hard gelachen sorry.
pi_219713386
Nav wat hier geschreven werd over de Nagelkerkjes keek ik even bij de recensies op Google. Daar zijn toch ook een aantal slechte reviews. Dat de hygiëne niet je van het is, beschimmeld eten wordt verkocht, en ook dat ze meer aan de kwaliteit van hun zaak moeten werken ipv op TikTok zitten en nieuwe zaken openen. Op basis van wat ze laten zien verbaasd het mij niet als er beschimmeld eten wordt verkocht.

Ook eens met die medewerker, Sofie is natuurlijk wel de koningin met haar gedrag. Ook al krijgen ze elk jaar een cadeau voor de kerst van hun personeel, ik weet niet of ze echt aangename bazen zijn. Dag is een gevoel op basis van wat ze laten zien.
  Moderator donderdag 1 januari 2026 @ 16:41:59 #182
184769 crew  Deisyy
pi_219713424
Nog steeds geen berichten uit Uden.
Wat is daar afgelopen nacht gebeurd? :o
pi_219713429
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 16:36 schreef Maretakje het volgende:
Nav wat hier geschreven werd over de Nagelkerkjes keek ik even bij de recensies op Google. Daar zijn toch ook een aantal slechte reviews. Dat de hygiëne niet je van het is, beschimmeld eten wordt verkocht, en ook dat ze meer aan de kwaliteit van hun zaak moeten werken ipv op TikTok zitten en nieuwe zaken openen. Op basis van wat ze laten zien verbaasd het mij niet als er beschimmeld eten wordt verkocht.

Ook eens met die medewerker, Sofie is natuurlijk wel de koningin met haar gedrag. Ook al krijgen ze elk jaar een cadeau voor de kerst van hun personeel, ik weet niet of ze echt aangename bazen zijn. Dag is een gevoel op basis van wat ze laten zien.
Zouden ze zelf niet dat kado kopen en door personeel laten geven ?
pi_219713437
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 16:41 schreef Deisyy het volgende:
Nog steeds geen berichten uit Uden.
Wat is daar afgelopen nacht gebeurd? :o
Koen was denk ik niet op de boerderie. Jacq was bij hem met haar kinderen zag ik net.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')