abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219709421
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:39 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar dat weet je toch ook als je die 2 dagen kiest? Dan had ze vrijdag en zaterdag moeten gaan.
Zij maakt beslissingen en gaat nadien pas nadenken... en klagen.
Ze gaat morgen tm zondag. Dus ik snap niet waarom ze klaagt. Ja het kabouterbos in Exloo is dicht en het openluchtmuseum en misschien nog wat locaties, maar verder is er zat open en zit ze gewoon te zeuren.
pi_219709426
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:39 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar dat weet je toch ook als je die 2 dagen kiest? Dan had ze vrijdag en zaterdag moeten gaan.
Zij maakt beslissingen en gaat nadien pas nadenken... en klagen.
Al op voorhand klagen dat ze met hun zoon in 1 kamer moeten slapen?
Tja, als je zelf boekt en betaalt let je daarop.
Als je het krijgt, accepteer je dat. Of niet, en dan ga je niet en blijf je in je eigen hut.
pi_219709462
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:10 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Och wat een zeikerd is het ook, vanaf 2 januari (morgen) is er gewoon weer van alles open! Drenthe is geen week dicht rond de jaarwisseling of zo hoor.
Precies; ze heeft altijd iets te zeuren, maar toch blijft ze onbegrijpelijk altijd "uitgenodigd" worden. En altijd die stomme vragen om tips wat te doen en waar te eten; alsof ze ooit een tip opvolgt. Ga gewoon naar buiten en loop je neus achterna; het zal der verbazen hoeveel plezier ze kan hebben, ook via de ogen van haar kind. Maar dat zit niet in haar systeem noch in die van Dion. De passiviteit, op alle denkbare vlakken, van die twee, is adembenemend en ik vind het dieptriest voor de algehele ontwikkeling van Mijan. En Dion, met z'n "koele kikker, doodnuchtere komt wel goed houding", moet ook eens wakker geschud worden. Wellicht gebeurt dat op de dag wanneer ie weer eens thuis zit met een halve burn-out.
pi_219709465
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:47 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze gaat morgen tm zondag. Dus ik snap niet waarom ze klaagt. Ja het kabouterbos in Exloo is dicht en het openluchtmuseum en misschien nog wat locaties, maar verder is er zat open en zit ze gewoon te zeuren.
En ze hebben een auto, dus het is ook niet zo dat ze afhankelijk zijn van het OV ofzo.
Benieuwd óf ze nog iets gaan doen, behalve bankhangen, kruis- en neusgatenstories en klagen.
pi_219709471
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:47 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Al op voorhand klagen dat ze met hun zoon in 1 kamer moeten slapen?
Tja, als je zelf boekt en betaalt let je daarop.
Als je het krijgt, accepteer je dat. Of niet, en dan ga je niet en blijf je in je eigen hut.
Hoe die vrouw bij haar is uitgekomen begrijp ik niet zo. Dit is toch geen reclame voor je vakantiehuisje, en dan is het weekend nog niet eens begonnen.
pi_219709489
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:52 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En ze hebben een auto, dus het is ook niet zo dat ze afhankelijk zijn van het OV ofzo.
Benieuwd óf ze nog iets gaan doen, behalve bankhangen, kruis- en neusgatenstories en klagen.
Ze gaan vast weer 2 dagen shoppen.
  donderdag 1 januari 2026 @ 11:08:14 #132
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_219709590
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:55 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze gaan vast weer 2 dagen shoppen.
Nee hoor, dat doet Sanneke niet. Die koopt alles tweedehands.
pi_219709648
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 11:08 schreef LALAA het volgende:

[..]
Nee hoor, dat doet Sanneke niet. Die koopt alles tweedehands.
Jaaaa of als er een héle goede sale is bij de Hema
pi_219709739
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 08:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze staat wel fris en fruitig op de foto, die ene offline dag heeft haar zichtbaar goed gedaan 🙈
Zag er wel lekker prikkelarm uit ook
pi_219709862
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:52 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat moet ik dan hvk weer nageven, die onderneemt wel activiteiten en dat met 5
pi_219709868
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 11:28 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zag er wel lekker prikkelarm uit ook
Ze ziet er ineens wel een stuk beter uit, daarom denk ik toch weer zoals velen; ze heeft de boel voor de gek gehouden
pi_219709941
De beste wensen voor iedereen hier!

Goh Sanneke loopt op 1 januari buiten, bel de krant!

En Debbie snap ik persoonlijk niet. Eerst zogenaamd niet meer online komen en nu dit.
Ik ben zelf met LC de hele dag gisteren binnen gebleven. Kost teveel energie en teveel prikkels, en de luchtkwaliteit is daarbij voor mij ook niet top. Ben er wat benauwd zelf ook door.
Daarbij vond ik het ontzettend zielig voor m'n katjes. 😩 en was ik vooral bezig met hun.
pi_219710008
AM begint t nieuwe jaar weer met de privacy van haar kinderen te grabbel te gooien, wat een draak!
Sanne(ke) is een beroepsmopperaar en dat soort mensen zal never positief zijn. Met haar kindje heb ik medelijden, die gaat later problemen krijgen door het isolement en zijn moeders claimgedrag.
Pascal gooit er weer een afgrijselijke foto in, die meid is ontzettend ziek en zou van de socials af moeten gaan.
DBM heeft haar allerleukste sokken uit de kast getrokken vandaag. Een eeuwige kleuter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 01-01-2026 12:21:17 ]
pi_219710099
DBM, zucht...ook altijd wat...nu heeft de mijt weer last van dr darmen...

Pascal van de Haas, 'gaat er dit jaar voor', maar als je een beetje terug scrolt zei ze dat de afgelopen jaren op 2 januari ook. Dus dat was ze de afgelopen jaren heeft gedaan, helpt/werkt niet. Haar situatie is zo ernstig en zo ontzettend triest, en sociale media maakt dat alleen maar nóg erger voor haar. Heel hard, maar ik hoop dat ze definitief van sm verdwijnt, de juiste behandeling en zorg krijgt en deze ook volhoud. Nu is het steeds dat ze op het randje van de dood zweeft, weer even opgelapt wordt totdat ze net niet kritiek is en dat het daarna weer allemaal achteruit holt. Ik wens voor haar echt het allerbeste dit jaar..
pi_219710109
Sanneke; gaat morgen twee dagen naar Borger. Wil tips want helaas is er heel veel dicht. Hoezo is er heel veel dicht in Borger op 2 januari? Is gewoon weer een bullshit verhaaltje om engagement te krijgen.
En het enige wat Sanneke wil is ETEN. Dus hier een gratis tip; de snackbar in Borger is gewoon open , óók op 2 januari.
pi_219710112
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 11:50 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze ziet er ineens wel een stuk beter uit, daarom denk ik toch weer zoals velen; ze heeft de boel voor de gek gehouden
Dat sowieso
pi_219710121
Junoordzij moet ook elke dag benoemen dat haar man bij de brandweer zit.
pi_219710217
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hoe gaat zij ooit goed voor die hond zorgen?
Zij loopt natuurlijk veel , want al het eten moet er weer af.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219710231
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:53 schreef papierentas het volgende:

[..]
Hoe die vrouw bij haar is uitgekomen begrijp ik niet zo. Dit is toch geen reclame voor je vakantiehuisje, en dan is het weekend nog niet eens begonnen.
Ze hebben allebei autisme. Heb het idee dat het ook een beetje uit een soort medelijden is, want goede content krijg je er niet van. Sanneke zei eerder natuurlijk dat ze nooit iets konden doen, weinig tijd samen hadden etc
pi_219710240
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke is weer op zoek naar tips voor iets wat ze kunnen doen als ze in Borger zijn. Want er is veel dicht volgens haar.

Waarom moeten zij altijd ergens naartoe wat blijkbaar open (en nu dus dicht) is. Wat is er mis met gewoon wandelen in een bos? Bos genoeg in en rondom Borger.

En eten kunnen ze ook zelf maken.
Gek dat ze als ze een paar dagen weg is ze wel naar buiten gaat
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219710273
Artikel op AD, interview met Mathilde Beverlo. Het zit achter de betaalmuur dus denk niet dat iedereen het kan lezen.
Het bevestigd wel de buurmanvermoedens. Degene met wie ze is getrouwd hielp haar vaak in huis en ze sportte er mee.

https://www.ad.nl/binnenl(...)ontzettend~a21901a4/
pi_219710309
Ben benieuwd hoe het is gegaan op de boederie zou Koen er zijn geweest of zou die met sjaak zijn geweest
pi_219710369
Sanneke; Ze zijn alweer thuis in de caravan, ze heeft haar plek op de bank alweer gevonden.

DBM; Straks weer naar de huisartsenpost met buikkramp? Hele week was het eten 'hard werken' , maar ze heeft alles opgegeten. Niemand verplicht je om veel te eten deze week, dat doe je echt zelf, dan nu niet klagen over je darmen.
pi_219710436
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke is weer op zoek naar tips voor iets wat ze kunnen doen als ze in Borger zijn. Want er is veel dicht volgens haar.

Waarom moeten zij altijd ergens naartoe wat blijkbaar open (en nu dus dicht) is. Wat is er mis met gewoon wandelen in een bos? Bos genoeg in en rondom Borger.

En eten kunnen ze ook zelf maken.
Nou inderdaad. Wij gaan morgen ook een lang weekend weg, maar wij vinden het juist fijn om daar te wandelen en daarna in het huisje lekker zelf te koken.
pi_219710470
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:39 schreef papierentas het volgende:

DBM; Straks weer naar de huisartsenpost met buikkramp? Hele week was het eten 'hard werken' , maar ze heeft alles opgegeten. Niemand verplicht je om veel te eten deze week, dat doe je echt zelf, dan nu niet klagen over je darmen.
Op threads schreef ze dat het traditie is dat er in hun familie wordt ontbeten, geluncht en gedineerd met oliebollen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')