Ze gaat morgen tm zondag. Dus ik snap niet waarom ze klaagt. Ja het kabouterbos in Exloo is dicht en het openluchtmuseum en misschien nog wat locaties, maar verder is er zat open en zit ze gewoon te zeuren.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:39 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch ook als je die 2 dagen kiest? Dan had ze vrijdag en zaterdag moeten gaan.
Zij maakt beslissingen en gaat nadien pas nadenken... en klagen.
Al op voorhand klagen dat ze met hun zoon in 1 kamer moeten slapen?quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:39 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch ook als je die 2 dagen kiest? Dan had ze vrijdag en zaterdag moeten gaan.
Zij maakt beslissingen en gaat nadien pas nadenken... en klagen.
Precies; ze heeft altijd iets te zeuren, maar toch blijft ze onbegrijpelijk altijd "uitgenodigd" worden. En altijd die stomme vragen om tips wat te doen en waar te eten; alsof ze ooit een tip opvolgt. Ga gewoon naar buiten en loop je neus achterna; het zal der verbazen hoeveel plezier ze kan hebben, ook via de ogen van haar kind. Maar dat zit niet in haar systeem noch in die van Dion. De passiviteit, op alle denkbare vlakken, van die twee, is adembenemend en ik vind het dieptriest voor de algehele ontwikkeling van Mijan. En Dion, met z'n "koele kikker, doodnuchtere komt wel goed houding", moet ook eens wakker geschud worden. Wellicht gebeurt dat op de dag wanneer ie weer eens thuis zit met een halve burn-out.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:10 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Och wat een zeikerd is het ook, vanaf 2 januari (morgen) is er gewoon weer van alles open! Drenthe is geen week dicht rond de jaarwisseling of zo hoor.
En ze hebben een auto, dus het is ook niet zo dat ze afhankelijk zijn van het OV ofzo.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:47 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze gaat morgen tm zondag. Dus ik snap niet waarom ze klaagt. Ja het kabouterbos in Exloo is dicht en het openluchtmuseum en misschien nog wat locaties, maar verder is er zat open en zit ze gewoon te zeuren.
Hoe die vrouw bij haar is uitgekomen begrijp ik niet zo. Dit is toch geen reclame voor je vakantiehuisje, en dan is het weekend nog niet eens begonnen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Al op voorhand klagen dat ze met hun zoon in 1 kamer moeten slapen?
Tja, als je zelf boekt en betaalt let je daarop.
Als je het krijgt, accepteer je dat. Of niet, en dan ga je niet en blijf je in je eigen hut.
Ze gaan vast weer 2 dagen shoppen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En ze hebben een auto, dus het is ook niet zo dat ze afhankelijk zijn van het OV ofzo.
Benieuwd óf ze nog iets gaan doen, behalve bankhangen, kruis- en neusgatenstories en klagen.
Nee hoor, dat doet Sanneke niet. Die koopt alles tweedehands.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:55 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze gaan vast weer 2 dagen shoppen.
Jaaaa of als er een héle goede sale is bij de Hemaquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:08 schreef LALAA het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doet Sanneke niet. Die koopt alles tweedehands.
Zag er wel lekker prikkelarm uit ookquote:Op donderdag 1 januari 2026 08:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze staat wel fris en fruitig op de foto, die ene offline dag heeft haar zichtbaar goed gedaan 🙈
Dat moet ik dan hvk weer nageven, die onderneemt wel activiteiten en dat met 5quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En ze hebben een auto, dus het is ook niet zo dat ze afhankelijk zijn van het OV ofzo.
Benieuwd óf ze nog iets gaan doen, behalve bankhangen, kruis- en neusgatenstories en klagen.
Ze ziet er ineens wel een stuk beter uit, daarom denk ik toch weer zoals velen; ze heeft de boel voor de gek gehoudenquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zag er wel lekker prikkelarm uit ook
Dat sowiesoquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:50 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze ziet er ineens wel een stuk beter uit, daarom denk ik toch weer zoals velen; ze heeft de boel voor de gek gehouden
Zij loopt natuurlijk veel , want al het eten moet er weer af.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hoe gaat zij ooit goed voor die hond zorgen?
Ze hebben allebei autisme. Heb het idee dat het ook een beetje uit een soort medelijden is, want goede content krijg je er niet van. Sanneke zei eerder natuurlijk dat ze nooit iets konden doen, weinig tijd samen hadden etcquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:53 schreef papierentas het volgende:
[..]
Hoe die vrouw bij haar is uitgekomen begrijp ik niet zo. Dit is toch geen reclame voor je vakantiehuisje, en dan is het weekend nog niet eens begonnen.
Gek dat ze als ze een paar dagen weg is ze wel naar buiten gaatquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke is weer op zoek naar tips voor iets wat ze kunnen doen als ze in Borger zijn. Want er is veel dicht volgens haar.
Waarom moeten zij altijd ergens naartoe wat blijkbaar open (en nu dus dicht) is. Wat is er mis met gewoon wandelen in een bos? Bos genoeg in en rondom Borger.
En eten kunnen ze ook zelf maken.
Nou inderdaad. Wij gaan morgen ook een lang weekend weg, maar wij vinden het juist fijn om daar te wandelen en daarna in het huisje lekker zelf te koken.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke is weer op zoek naar tips voor iets wat ze kunnen doen als ze in Borger zijn. Want er is veel dicht volgens haar.
Waarom moeten zij altijd ergens naartoe wat blijkbaar open (en nu dus dicht) is. Wat is er mis met gewoon wandelen in een bos? Bos genoeg in en rondom Borger.
En eten kunnen ze ook zelf maken.
Op threads schreef ze dat het traditie is dat er in hun familie wordt ontbeten, geluncht en gedineerd met oliebollen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:39 schreef papierentas het volgende:
DBM; Straks weer naar de huisartsenpost met buikkramp? Hele week was het eten 'hard werken' , maar ze heeft alles opgegeten. Niemand verplicht je om veel te eten deze week, dat doe je echt zelf, dan nu niet klagen over je darmen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |