Ze staat wel fris en fruitig op de foto, die ene offline dag heeft haar zichtbaar goed gedaan 🙈quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!!
Schijnbaar ook namens offline Debbie 🤣👍
Die hondendingen , kun je toch zo kopen bij de action daar kost het geen drol. , ind echt schaamteloos , je moet dan wel een echte fan zijn om haar die dingen op te sturen 🤪quote:Op donderdag 1 januari 2026 08:14 schreef Gooischevrouw het volgende:
Gelukkig nieuwjaar 🥂
Die Debbie 🤥 aandachtstekort na 1 dag
Die Pascal de Haas is ook lekker aan het schooien. Is haar Google stuk? Manmanman schaamteloos.
Ze wil natuurlijk een regelmatig sponsorship voor haar nieuwe accessoire, waarmee ze meer kan posten en op die manier haar ziekelijke aandacht krijgt 🙄quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Die hondendingen , kun je toch zo kopen bij de action daar kost het geen drol. , ind echt schaamteloos , je moet dan wel een echte fan zijn om haar die dingen op te sturen 🤪
Hoe gaat zij ooit goed voor die hond zorgen?quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze wil natuurlijk een regelmatig sponsorship voor haar nieuwe accessoire, waarmee ze meer kan posten en op die manier haar ziekelijke aandacht krijgt 🙄
Dat doet dr moederquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hoe gaat zij ooit goed voor die hond zorgen?
Nee, totaal niet. Jokkebrok is haar middle name tenslotte.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:27 schreef JaNeeDan het volgende:
Is er iemand verbaasd over Debbie haar ‘toch niet offline’ zijn?
quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Die hondendingen , kun je toch zo kopen bij de action daar kost het geen drol. , ind echt schaamteloos , je moet dan wel een echte fan zijn om haar die dingen op te sturen 🤪
En hoe harder Debbie schreeuwt dat ze zich niet hoeft te bewijzen en zichzelf wil zijn hoe ongeloofwaardiger het wordt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:10 schreef Weerikier het volgende:
AM 2 weken zogenaamd offline, ze zei wel zelf al dat ze helemaal niet offline wou en het is dus ook niet gelukt. Zoals een echte aandachts junkie betaamt is ze al meerdere keren online gegaan en hebben haar kinderen dus ook in deze "offline" periode geen rust en moeten ze alert blijven op mama die hen filmt in bed,in bad en op iedere hoek van het huis. Heel sneu. Van de oudste kinderen repost ze nog even de stories, zodat we allemaal weten waar Jim en Julia zijn en wat ze aan het doen zijn. Ik zou daar persoonlijk toen ik in de 20 was totaal niet op zitten te wachten om die repost op het insta kanaal van mn 50 jarige moeder zodat de Annies en Beppies uit Grollo even kunnen zien hoe ik Oud&Nieuw vier. Maar ik ben dan ook geen Geerts kindje.
En verrassend, ook Debbie kan het niet laten na de grootse aankondiging dat ; " The Lether Family stopt!" binnen 1 dag weer een post te maken inclusief zielige quote dat ze zichzelf nu echt rust en kalmte cadeau gaat doen en zich niet meer hoeft te bewijzen aan vreemden.
Tja.. wat moet je nog zeggen over deze dames. Het zou hilarisch zijn, als het niet zo triest zou zijn voor de minderjarige kinderen die erbij betrokken zijn.
Ik snap ook niet waarom ze die hond aangeschaft hebben. Maar ik heb ook niet de indruk dat daar veel contacten zijn met andere mensen. Pascal heeft ooit zelf wel eens gezegd dat ze buiten dr ouders om niemand heeft.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar. Vooral ook dat het haar, naast de zorg voor haar dochter, lukt.
Och wat een zeikerd is het ook, vanaf 2 januari (morgen) is er gewoon weer van alles open! Drenthe is geen week dicht rond de jaarwisseling of zo hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke is weer op zoek naar tips voor iets wat ze kunnen doen als ze in Borger zijn. Want er is veel dicht volgens haar.
Waarom moeten zij altijd ergens naartoe wat blijkbaar open (en nu dus dicht) is. Wat is er mis met gewoon wandelen in een bos? Bos genoeg in en rondom Borger.
En eten kunnen ze ook zelf maken.
De dierentuin ligt in de buurt. Kost alleen wel entreegeld 🤔quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke is weer op zoek naar tips voor iets wat ze kunnen doen als ze in Borger zijn. Want er is veel dicht volgens haar.
Waarom moeten zij altijd ergens naartoe wat blijkbaar open (en nu dus dicht) is. Wat is er mis met gewoon wandelen in een bos? Bos genoeg in en rondom Borger.
En verschillende restaurants/eetgelegenheden oid zijn vandaag ook open. Maarja, daar zucht iedereen weer naar haar kind/lacht niemand naar haar kind/ is het duur/hebben ze niet wat ze blieft/moet ze het hele stuk van de parkeerplaats naar het etablissement lopen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:10 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Och wat een zeikerd is het ook, vanaf 2 januari (morgen) is er gewoon weer van alles open! Drenthe is geen week dicht rond de jaarwisseling of zo hoor.
En het is koud. En ze houdt niet van dierentuinen. En ze moet lopen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:13 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
De dierentuin ligt in de buurt. Kost alleen wel entreegeld 🤔
Jup, ik was daar eind november een midweek. Toeristische plekken zijn nu gesloten, dat wisten wij ook, maar wij zijn alle dagen lekker in de bossen gaan wandelen, uit eten was geen enkel probleem ook, er is genoeg open en ze hebben ook gewoon supermarkten daar, kan Dion prima wat halen als ze op de autostoel blijft zitten. In het weekend kan ze gewoon het boomkroonpad op, hunebedmuseum is open, ze kan naar Wildlands. Hoe is dit reclame voor die vrouw die dit aan haar verhuurd/ mee samenwerkt. Ik snap dit echt niet. Maar ik snap uberhaupt niet dat ze 2 uur gaan rijden om ergens 2 dagen op de bank te gaan zitten en (vr)eten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Maar dat weet je toch ook als je die 2 dagen kiest? Dan had ze vrijdag en zaterdag moeten gaan.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:20 schreef papierentas het volgende:
[..]
Jup, ik was daar eind november een midweek. Toeristische plekken zijn nu gesloten, dat wisten wij ook, maar wij zijn alle dagen lekker in de bossen gaan wandelen, uit eten was geen enkel probleem ook, er is genoeg open en ze hebben ook gewoon supermarkten daar, kan Dion prima wat halen als ze op de autostoel blijft zitten. In het weekend kan ze gewoon het boomkroonpad op, hunebedmuseum is open, ze kan naar Wildlands. Hoe is dit reclame voor die vrouw die dit aan haar verhuurd/ mee samenwerkt. Ik snap dit echt niet. Maar ik snap uberhaupt niet dat ze 2 uur gaan rijden om ergens 2 dagen op de bank te gaan zitten en (vr)eten.
Genoeg hier in Emmen ook te doen hoor voor zo'n korte tijd, Borger ligt hier bijna om de hoek. Dus Sanneke als je meeleest.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:52 schreef JaNeeDan het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |