Nog nooit van deze fluflu gehoord, heb het artikel nog niet gelezen. Begrijp ik goed, dat ze als weduwe opnieuw is getrouwd met de buurman, die zelf pás vader was, toen ze met hem ging sporten iets met hem kreeg waartegen niet meer te vechten was?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:34 schreef Anniek88 het volgende:
Artikel op AD, interview met Mathilde Beverlo. Het zit achter de betaalmuur dus denk niet dat iedereen het kan lezen.
Het bevestigd wel de buurmanvermoedens. Degene met wie ze is getrouwd hielp haar vaak in huis en ze sportte er mee.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ontzettend~a21901a4/
Dit is nou maximaal controversieel zijn, rage-bait en schreeuwen om speculaties en aannames gegoten in één lieftallige, onschuldige foto.quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:32 schreef Deisyy het volgende:
Die foto lag nog op de plank blijkbaar, wel wat raar
En dan zeggen jullie wat van mijquote:Op donderdag 1 januari 2026 18:41 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Dit is nou maximaal controversieel zijn, rage-bait en schreeuwen om speculaties en aannames gegoten in één lieftallige, onschuldige foto.
Nee, jullie mod's verwijten ons, wat jullie zelf ook doen 🥴.quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan zeggen jullie wat van mij![]()
Beetje dom vind ik die foto wel
Nogmaals ik speculeerde niet en riep ook niet op om te speculeren, ik stelde gewoon een vraagquote:Op donderdag 1 januari 2026 18:49 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Nee, jullie mod's verwijten ons, wat jullie zelf ook doen 🥴.
Betekent dat ik nu he-le-maal los kan gaan over mijn "poly-aannames" zonder de fangirls hier over me heen te krijgen?
Zoals ze in Uden zeggen 😉; "ze kunnen beter over je lullen kletsen dan van je vreten".
Dat zou mij niet verbazen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:42 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Zouden ze zelf niet dat kado kopen en door personeel laten geven ?
Dat dus. Ik vind het heel apart dat die mods meeschrijven.quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:10 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Of zoals laatst compleet off topic gaan en vervolgens zeggen "oeps, ga nu vast op m'n donder krijgen, dat ik teveel off topic ga". Misschien niet handig dat mod's überhaupt meeschrijven; je kunt niet én mod én forummer tegelijkertijd zijn.
Dat is op FOK! niet meer dan normaal hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:02 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind het heel apart dat die mods meeschrijven.
Het zou mij totaal niet verbazen. Ik heb het zelf ooit in het bedrijfsleven aanschouwd, waarbij er door het secretariaat cadeautjes voor directieleden werden gekocht, die namens de afdeling aan hun werden gegeven. Erg complexe constructie, maar blijkbaar over nagedacht; voelt zoiets als een veer in eigen achterste sigaar uit eigen doos.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:42 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Zouden ze zelf niet dat kado kopen en door personeel laten geven ?
Gezien de situatie afgelopen nacht is dit best relevante informatie. Ik zou in haar geval heel dankbaar zijn als mijn partner heelhuids thuisgekomen was.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:21 schreef Paardrijden123 het volgende:
Junoordzij moet ook elke dag benoemen dat haar man bij de brandweer zit.
Mods zijn het grootste gedeelte van de tijd ook users net als jij en ik die gewoon gezellig willen meeposten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:31 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Schrijft een mod niet mee, dan kent hij/zij de context niet en krijg je daar gezeik over. Schrijft een mod mee, dan is er ook weer gezeik. Laat een mod lekker meeschrijven, ook offtopic gaan, maar ingrijpen als het over de schreef is. Iedereen blij.
Och hou op. Zware nacht gehad? Hoe oud zijn ‘we’ nu eigenlijk.quote:Op donderdag 1 januari 2026 17:49 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ik vind het vrij bijzonder dat er afgelopen week wordt opgeroepen door een MOD om niet meer te speculeren over de poly maar er nu een MOD is die dit bericht plaatst waarin gevraagd wordt om te speculeren….
Lekker olie op het vuur gooien noem ik dit en nergens voor nodig
Nee hoor prima nacht gehad, maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:37 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Och hou op. Zware nacht gehad? Hoe oud zijn ‘we’ nu eigenlijk.
Ik vind het fijner dan van die anonieme mods die mogelijk nog onder andere naam meeschrijven op het forum, en de alwetende uithangen echt veel vervelender. Ieder zijn ding.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:02 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Wellicht is er een soort budget, beschikbaar gesteld door La Nagelkerk, waar cadeaus van worden gekocht voor personeel en is het iedereen heel duidelijk dat een kassamedewerker een reep chocola, en Sofie een designer tas krijgt?quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:18 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Het zou mij totaal niet verbazen. Ik heb het zelf ooit in het bedrijfsleven aanschouwd, waarbij er door het secretariaat cadeautjes voor directieleden werden gekocht, die namens de afdeling aan hun werden gegeven. Erg complexe constructie, maar blijkbaar over nagedacht; voelt zoiets als een veer in eigen achterste sigaar uit eigen doos.
Als mods alleen maar brandjes mogen blussen en topic reports af mogen handelen is de lol er inderdaad snel voor ze af.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Mods zijn het grootste gedeelte van de tijd ook users net als jij en ik die gewoon gezellig willen meeposten.
Hebben jullie die reactie van Roy gezien onder Debbie haar bericht? 😂quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!!
Schijnbaar ook namens offline Debbie 🤣👍
Roy doet aan damage control.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:25 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Hebben jullie die reactie van Roy gezien onder Debbie haar bericht? 😂
"Deze post was alleen bedoeld voor vrienden en familie op Debbie haar privéfacebook. Ze bedankt jullie voor de reacties. "
Als social media zo slecht is voor Debbie, waarom dan nog wel op een privé Facebook actief blijven… stuur gewoon een appje ofzo. 🙈quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:25 schreef miss_poes het volgende:
[..]
"Deze post was alleen bedoeld voor vrienden en familie op Debbie haar privéfacebook. Ze bedankt jullie voor de reacties. "
Die zin van Roy was nog iets langer. Ze heeft haar privé Facebook ook verwijderd. Die foto’s zouden haar afscheidspost zijn voor haar privé Facebook. Ik ben benieuwd 😂quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:36 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
[..]
Als social media zo slecht is voor Debbie, waarom dan nog wel op een privé Facebook actief blijven… stuur gewoon een appje ofzo. 🙈
Past wel precies in het plaatje dat het vooral verborgen moet zijn wat ze wel/niet doet voor de instanties…
Heb je hulp aangeboden?quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:36 schreef Truusdemier36 het volgende:
Hej Sanneke.
Bedankt voor je blokkade.
Veel plezier in je caravan ipv hulp vragen. Niet jankuh hé dat je geen echt huisje krijgt.
Doei 👋
En dan nog wel blijven reageren op datzelfde Facebook. Het lukt allemaal nog niet zo met haar.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Die zin van Roy was nog iets langer. Ze heeft haar privé Facebook ook verwijderd. Die foto’s zouden haar afscheidspost zijn voor haar privé Facebook. Ik ben benieuwd 😂
Je-weet-toch dat Sanneke niet van ongevraagd advies aangeboden hulp houdt, behalve in de vorm van een tikkie 🥴.quote:
Ik ben geblokkeerd zonder reden😬quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je geblokkeerd wil worden is dat een goede tip.
Dat was ik, Tim leest dus meequote:Op donderdag 1 januari 2026 20:56 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik weet niet meer wie hier van de week vroeg of Tim van MB al baardgroei heeft maar zo te zien laat hij z’n snor staan.
Boksquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ben geblokkeerd zonder reden😬
Geen problemen mee, het is een forum hè, geen officiële instantie.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:02 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
O god ze heeft nu ook een woordvoerder? Naast haar opruimcoach, huishoudelijke hulp, oppas en gouden koetsquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:25 schreef miss_poes het volgende:
[..]
JvP refereert naar zichzelf als "spuit 11" en ik noemde Dion eerder vandaag zo. Maximale aanname mijnerzijds dat óók zij hier meeleest 🥴. Hoi Sjaak ✌️🤣!quote:
🤣😂psychologische thriller ik denk eerder een sprookjesboekquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:57 schreef IlseMarije het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou wat ik tegenkom… een nieuw boek 😆
Spuit 11 is een heel normale uitdrukking toch? Misschien leest ze mee, maar dat blijkt dan toch niet hieruit? 😅quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:07 schreef Cattolica het volgende:
[..]
JvP refereert naar zichzelf als "spuit 11" en ik noemde Dion eerder vandaag zo. Maximale aanname mijnerzijds dat óók zij hier meeleest 🥴. Hoi Sjaak ✌️🤣!
Echt? 🤦♀ dat Roy haar ook blijft verdedigen is ongelooflijk.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:25 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Ditquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:36 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
[..]
Als social media zo slecht is voor Debbie, waarom dan nog wel op een privé Facebook actief blijven… stuur gewoon een appje ofzo. 🙈
Past wel precies in het plaatje dat het vooral verborgen moet zijn wat ze wel/niet doet voor de instanties…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |