abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219713038
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:48 schreef Snaky het volgende:
Sofie Nagelkerke wijdt weer een hele roze post inclusief taalfout aan een ex medewerker die hen arrogant heeft genoemd. Lekker veilig werksfeertje daar.
En ze koopt altijd dure kleding maar wat ze nou draagt lijkt me een pyjama van de Action.
Denk dat die ex-werknemer gelijk heeft. Vind zo'n bericht ook heel onverstandig. Op haar teentjes getrapt.
pi_219713046
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:32 schreef Lostit het volgende:

[..]
Was het niet haar nieuwe liefde die een vrouw en een paar maanden oude baby heeft verlaten? Dan ben je ook een eikel eerste klas.
Ja
pi_219713093
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 15:52 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Denk dat die ex-werknemer gelijk heeft. Vind zo'n bericht ook heel onverstandig. Op haar teentjes getrapt.
Is toch ook niet professioneel? Het account de Nagelkerkjes is het gezin Nagelkerke en niet het bedrijf Nagelkerke (al loopt het een en ander natuurlijk door elkaar), maar zowel zakelijk als persoonlijk (gezin Nagelkerke) is dit niet netjes/professioneel. (En ze zal zich aangesproken voelen anders reageert ze niet)
pi_219713147
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:56 schreef Cattolica het volgende:
Ik zou willen dat Dion eens stopt met reageren als een "spuit 11", wanneer Sanneke hem weer eens belachelijk aan het maken is. Nu weer over zijn Nieuwjaarsduik, "dat het wel of niet zou doorgaan, maar dat het overduidelijk is, dat ze het maar dom fenomeen vindt en geen zin heeft om mee te gaan en Mijan helemaaaaaallllll is ingepakt". Godzijdank, het kind krijgt eindelijk wat meer frisse buitenlucht, dan "tussen de caravan, de auto en terug" wat ie normaliter krijgt.
Grappig, ik kijk echt totaal anders naar dat filmpje.
pi_219713346
Minibelle ging in de ouderavond een film kijken en daarna pieter pannenkoek.

Ik heb zo hard gelachen sorry.
pi_219713386
Nav wat hier geschreven werd over de Nagelkerkjes keek ik even bij de recensies op Google. Daar zijn toch ook een aantal slechte reviews. Dat de hygiëne niet je van het is, beschimmeld eten wordt verkocht, en ook dat ze meer aan de kwaliteit van hun zaak moeten werken ipv op TikTok zitten en nieuwe zaken openen. Op basis van wat ze laten zien verbaasd het mij niet als er beschimmeld eten wordt verkocht.

Ook eens met die medewerker, Sofie is natuurlijk wel de koningin met haar gedrag. Ook al krijgen ze elk jaar een cadeau voor de kerst van hun personeel, ik weet niet of ze echt aangename bazen zijn. Dag is een gevoel op basis van wat ze laten zien.
  Moderator donderdag 1 januari 2026 @ 16:41:59 #182
184769 crew  Deisyy
pi_219713424
Nog steeds geen berichten uit Uden.
Wat is daar afgelopen nacht gebeurd? :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219713429
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 16:36 schreef Maretakje het volgende:
Nav wat hier geschreven werd over de Nagelkerkjes keek ik even bij de recensies op Google. Daar zijn toch ook een aantal slechte reviews. Dat de hygiëne niet je van het is, beschimmeld eten wordt verkocht, en ook dat ze meer aan de kwaliteit van hun zaak moeten werken ipv op TikTok zitten en nieuwe zaken openen. Op basis van wat ze laten zien verbaasd het mij niet als er beschimmeld eten wordt verkocht.

Ook eens met die medewerker, Sofie is natuurlijk wel de koningin met haar gedrag. Ook al krijgen ze elk jaar een cadeau voor de kerst van hun personeel, ik weet niet of ze echt aangename bazen zijn. Dag is een gevoel op basis van wat ze laten zien.
Zouden ze zelf niet dat kado kopen en door personeel laten geven ?
pi_219713437
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 16:41 schreef Deisyy het volgende:
Koen was denk ik niet op de boerderie. Jacq was bij hem met haar kinderen zag ik net.
  Moderator donderdag 1 januari 2026 @ 16:45:42 #185
184769 crew  Deisyy
pi_219713449
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 16:43 schreef Maremare het volgende:

[..]
Koen was denk ik niet op de boerderie. Jacq was bij hem met haar kinderen zag ik net.
Ik hoopte stiekem op juicy details.
pi_219713479
In Uden is er vannacht ook vuurwerk afgestoken. Het is toch wat!
pi_219713482
quote:
Grote swingersparty ?
  Moderator donderdag 1 januari 2026 @ 16:53:19 #188
184769 crew  Deisyy
pi_219713493
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 16:51 schreef QuintyQ het volgende:

[..]
Grote swingersparty ?
Of zowel Jacq, Koen en Tim aanwezig en dat Mies en Koen samen hun eigen feestje vierden en de andere twee afdropen of zoiets.
pi_219713564
Wat ik me afvraag wanneer ziet tim zijn kinderen?
pi_219713570
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 16:36 schreef Maretakje het volgende:

Als je ze op insta in hun zaken bezig ziet vind ik het al niet hygienisch, geen haarnetjes, geen handschoenen oid bij het verpakken van producten
pi_219713575
quote:
Maximale orgie op de boerderij ofzo
pi_219713577
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 17:07 schreef Loveischocolala het volgende:
Wat ik me afvraag wanneer ziet tim zijn kinderen?
Niet, want hij heeft nu de klaver
pi_219713596
quote:
What happend in Uden stays in Uden 🤪
pi_219713609
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 17:09 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Als je ze op insta in hun zaken bezig ziet vind ik het al niet hygienisch, geen haarnetjes, geen handschoenen oid bij het verpakken van producten
Kleine kinderen die rondlopen en zogenaamd even helpen dus overal aanzitten.
pi_219713625
quote:
Maximaal janken, maximaal zuipen, maximaal content maken, etc. Michelle is nog aan het bijkomen van die nacht vol wijn, tranen, klef en bef met de bff's, liefde en de klaver.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219713700
quote:
Diep ademhalen, ik verwacht een enorme foto/filmpjes dump vanavond. En Jacqueline was gezellig met haar kinderen en Koen.
pi_219713771
quote:
Ik vind het vrij bijzonder dat er afgelopen week wordt opgeroepen door een MOD om niet meer te speculeren over de poly maar er nu een MOD is die dit bericht plaatst waarin gevraagd wordt om te speculeren….

Lekker olie op het vuur gooien noem ik dit en nergens voor nodig
pi_219713800
Gelukkig Nieuwjaar mensen!
Op naar een nieuw jaar waarin influencers weer mens blijken, ethische grenzen eerst vervagen en dan ineens “per ongeluk” overschreden worden, en iedereen achteraf roept: “Dit wisten we toen écht nog niet.”
Een jaar waarin alles goed komt al is het soms pas na excuses op Instagram, een reflectie-Thread op LinkedIn en een veel te late rit naar de HAP.
Moge 2026 hen meer wijsheid brengen dan volgers, meer geweten dan bereik, en vooral: iets minder filters op de werkelijkheid. 🥂
pi_219713929
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 17:49 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Ik vind het vrij bijzonder dat er afgelopen week wordt opgeroepen door een MOD om niet meer te speculeren over de poly maar er nu een MOD is die dit bericht plaatst waarin gevraagd wordt om te speculeren….

Lekker olie op het vuur gooien noem ik dit en nergens voor nodig
Helemaal mee eens. Of zoals laatst compleet off topic gaan en vervolgens zeggen "oeps, ga nu vast op m'n donder krijgen, dat ik teveel off topic ga". Misschien niet handig dat mod's überhaupt meeschrijven; je kunt niet én mod én forummer tegelijkertijd zijn.
  Moderator donderdag 1 januari 2026 @ 18:16:09 #200
184769 crew  Deisyy
pi_219713973
Serieus? Ik vraag helemaal niet om te speculeren, ik vraag me gewoon iets af _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')