- Geen linkjes delen om een betaalmuur te omzeilen -quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:34 schreef Anniek88 het volgende:
Artikel op AD, interview met Mathilde Beverlo. Het zit achter de betaalmuur dus denk niet dat iedereen het kan lezen.
Het bevestigd wel de buurmanvermoedens. Degene met wie ze is getrouwd hielp haar vaak in huis en ze sportte er mee.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ontzettend~a21901a4/
Kan die vrouw ook een keer niet ergens last van hebben?! Keelpijn, buikpijn, pijn in dr flanken, griep, koorts, ontsteking hier, ontsteking daar. En als ze zelf een keertje niets heeft zijn het wel haar kinderen die naar de huisartsenpost moeten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:39 schreef papierentas het volgende:
Sanneke; Ze zijn alweer thuis in de caravan, ze heeft haar plek op de bank alweer gevonden.
DBM; Straks weer naar de huisartsenpost met buikkramp? Hele week was het eten 'hard werken' , maar ze heeft alles opgegeten. Niemand verplicht je om veel te eten deze week, dat doe je echt zelf, dan nu niet klagen over je darmen.
Ik heb het idee dat ze jaloers is dat hij wel zelf dingen onderneemt. En dan kan ze hem belachelijk maken, maar ze had zelf ook mee kunnen doen met die duik, hup om en om het water in. Jammer voor Dion dat het is afgelast.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:56 schreef Cattolica het volgende:
Ik zou willen dat Dion eens stopt met reageren als een "spuit 11", wanneer Sanneke hem weer eens belachelijk aan het maken is. Nu weer over zijn Nieuwjaarsduik, "dat het wel of niet zou doorgaan, maar dat het overduidelijk is, dat ze het maar dom fenomeen vindt en geen zin heeft om mee te gaan en Mijan helemaaaaaallllll is ingepakt". Godzijdank, het kind krijgt eindelijk wat meer frisse buitenlucht, dan "tussen de caravan, de auto en terug" wat ie normaliter krijgt.
Maar Fok mag wel van woorden, zoals lepppptopp of eisssskazt, die men in hun posts gebruiken, reclame links maken naar koolllblu waarvoor Fok betaald krijgt 🤡. Nou ja, prima, Google helpt je naar de gewenste link 😉. En dooorrrr ...quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:47 schreef Cattolica het volgende:
[..]
- Geen linkjes delen om een betaalmuur te omzeilen -
Dan moet ik meteen weer aan AM denken die ook steeds op zo'n vakantie parkachtig iets zit in de regen in die vogelhuisjes op een zeiknat grasveldje met een zielig vuurtje marshmallows te roosteren met 2 verkleumde kinderen. Zooo leuk, zooo heerlijk daar! Echt genieten ja!quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:59 schreef Lalaland79 het volgende:
Wat kan je dan blij zijn dat je geen influencer bent zodat je een weekend weg moet in een periode die je eigenlijk niet uitkomt, waar niets te doen is waar je in bent geïnteresseerd en het dan ook nog leuk moet verkopen aan je volgers.
Dat denk ik ook, dat ze jaloers is. En jaloers zijn, is niet altijd per se willen hebben wat een ander heeft, maar in dit geval lijkt Sanneke het gewoon niet te willen dat Dion überhaupt iets heeft. Wat dan ook; zijn werk, sport, afspreken met een vriend, Nieuwjaarsduik etc.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:59 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze jaloers is dat hij wel zelf dingen onderneemt. En dan kan ze hem belachelijk maken, maar ze had zelf ook mee kunnen doen met die duik, hup om en om het water in. Jammer voor Dion dat het is afgelast.
Ja, ze had laatst ook al commentaar dat hij iets af had gesproken met een vriend. Dat ze helemaal alleen met M was ofzo, en niets sámen konden doen. Alsof ze zoveel doen met zijn 3 in het weekend.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:10 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, dat ze jaloers is. En jaloers zijn, is niet altijd per se willen hebben wat een ander heeft, maar in dit geval lijkt Sanneke het gewoon niet te willen dat Dion überhaupt iets heeft. Wat dan ook; zijn werk, sport, afspreken met een vriend, Nieuwjaarsduik etc.
Goh.... als ik het artikel lees denk ik vooral, wat fijn dat het beter met haar gaat en dat ze naast haar verdriet ook weer liefde mag voelen....quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:34 schreef Anniek88 het volgende:
Artikel op AD, interview met Mathilde Beverlo. Het zit achter de betaalmuur dus denk niet dat iedereen het kan lezen.
Het bevestigd wel de buurmanvermoedens. Degene met wie ze is getrouwd hielp haar vaak in huis en ze sportte er mee.
Was het niet haar nieuwe liefde die een vrouw en een paar maanden oude baby heeft verlaten? Dan ben je ook een eikel eerste klas.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:24 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Goh.... als ik het artikel lees denk ik vooral, wat fijn dat het beter met haar gaat en dat ze naast haar verdriet ook weer liefde mag voelen....
Precies en hoe je dit zegt 🤣! Het geeft mij altijd een beetje "trieste buiten het hoogseizoen vibes; geen hond medemens te bekennen op het hele terrein en dus prima tijd om een fluflu uit te nodigen".quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:10 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Dan moet ik meteen weer aan AM denken die ook steeds op zo'n vakantie parkachtig iets zit in de regen in die vogelhuisjes op een zeiknat grasveldje met een zielig vuurtje marshmallows te roosteren met 2 verkleumde kinderen. Zooo leuk, zooo heerlijk daar! Echt genieten ja!
Sofie is un peu in haar primaire emoties de laatste tijd. Onlangs ook een heel epistel in haar story gepost over een slechte recensie op hun nieuwste aanwinst "Jantje's Kaas"; die persoon werd daarin linea recta doorverwezen naar de GGZ. Maar voor de rest wel vreten vrede op aard verkondigen, kroelen in de jacuzzi en uit eten met lieve vrienden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:48 schreef Snaky het volgende:
Sofie Nagelkerke wijdt weer een hele roze post inclusief taalfout aan een ex medewerker die hen arrogant heeft genoemd. Lekker veilig werksfeertje daar.
En ze koopt altijd dure kleding maar wat ze nou draagt lijkt me een pyjama van de Action.
Hoe bedoel je dit?quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:08 schreef MevrouwKees het volgende:
Iemand gezien in profiel van HvK. single mom of 6 .. ik zie toch echt 5 namen staan in haar bio. L, Z , J& en J. Geen 6e naam ??? Zou het 🙄🫣. Wtf
Dr oudste dochter wordt niet meer genoemd.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:08 schreef MevrouwKees het volgende:
Iemand gezien in profiel van HvK. single mom of 6 .. ik zie toch echt 5 namen staan in haar bio. L, Z , J& en J. Geen 6e naam ??? Zou het 🙄🫣. Wtf
Oud nieuwsquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:34 schreef Anniek88 het volgende:
Die schijnt er ook wel eens te zijn maar eet op haar kamer. Zo raarquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:14 schreef MevrouwKees het volgende:
Ah. Dan heb ik dat ergens gemist qua naam. Ik was oudste al helemaal vergeten 🫣.
Ja maar hoe jij het voelt betekend niet dat een andere dat ook heeft he.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:01 schreef Beertjeteddy het volgende:
De beste wensen voor iedereen hier!
Goh Sanneke loopt op 1 januari buiten, bel de krant!
En Debbie snap ik persoonlijk niet. Eerst zogenaamd niet meer online komen en nu dit.
Ik ben zelf met LC de hele dag gisteren binnen gebleven. Kost teveel energie en teveel prikkels, en de luchtkwaliteit is daarbij voor mij ook niet top. Ben er wat benauwd zelf ook door.
Daarbij vond ik het ontzettend zielig voor m'n katjes. 😩 en was ik vooral bezig met hun.
Had hij nog kleine kinderen dan ?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:34 schreef Anniek88 het volgende:
Ik geloof die medewerker wel, dat zij verwaand zijnquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:48 schreef Snaky het volgende:
Sofie Nagelkerke wijdt weer een hele roze post inclusief taalfout aan een ex medewerker die hen arrogant heeft genoemd. Lekker veilig werksfeertje daar.
En ze koopt altijd dure kleding maar wat ze nou draagt lijkt me een pyjama van de Action.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |