Als social media zo slecht is voor Debbie, waarom dan nog wel op een privé Facebook actief blijven… stuur gewoon een appje ofzo. 🙈quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:25 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Hebben jullie die reactie van Roy gezien onder Debbie haar bericht? 😂
"Deze post was alleen bedoeld voor vrienden en familie op Debbie haar privéfacebook. Ze bedankt jullie voor de reacties. "
Die zin van Roy was nog iets langer. Ze heeft haar privé Facebook ook verwijderd. Die foto’s zouden haar afscheidspost zijn voor haar privé Facebook. Ik ben benieuwd 😂quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:36 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
[..]
Als social media zo slecht is voor Debbie, waarom dan nog wel op een privé Facebook actief blijven… stuur gewoon een appje ofzo. 🙈
Past wel precies in het plaatje dat het vooral verborgen moet zijn wat ze wel/niet doet voor de instanties…
Heb je hulp aangeboden?quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:36 schreef Truusdemier36 het volgende:
Hej Sanneke.
Bedankt voor je blokkade.
Veel plezier in je caravan ipv hulp vragen. Niet jankuh hé dat je geen echt huisje krijgt.
Doei 👋
En dan nog wel blijven reageren op datzelfde Facebook. Het lukt allemaal nog niet zo met haar.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Die zin van Roy was nog iets langer. Ze heeft haar privé Facebook ook verwijderd. Die foto’s zouden haar afscheidspost zijn voor haar privé Facebook. Ik ben benieuwd 😂
Je-weet-toch dat Sanneke niet van ongevraagd advies aangeboden hulp houdt, behalve in de vorm van een tikkie 🥴.quote:
Ik ben geblokkeerd zonder reden😬quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je geblokkeerd wil worden is dat een goede tip.
Dat was ik, Tim leest dus meequote:Op donderdag 1 januari 2026 20:56 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik weet niet meer wie hier van de week vroeg of Tim van MB al baardgroei heeft maar zo te zien laat hij z’n snor staan.
Boksquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ben geblokkeerd zonder reden😬
Geen problemen mee, het is een forum hè, geen officiële instantie.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:02 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind het heel apart dat die mods meeschrijven.
O god ze heeft nu ook een woordvoerder? Naast haar opruimcoach, huishoudelijke hulp, oppas en gouden koetsquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:25 schreef miss_poes het volgende:
[..]
"Deze post was alleen bedoeld voor vrienden en familie op Debbie haar privéfacebook. Ze bedankt jullie voor de reacties. "
JvP refereert naar zichzelf als "spuit 11" en ik noemde Dion eerder vandaag zo. Maximale aanname mijnerzijds dat óók zij hier meeleest 🥴. Hoi Sjaak ✌️🤣!quote:
🤣😂psychologische thriller ik denk eerder een sprookjesboekquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:57 schreef IlseMarije het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou wat ik tegenkom… een nieuw boek 😆
Spuit 11 is een heel normale uitdrukking toch? Misschien leest ze mee, maar dat blijkt dan toch niet hieruit? 😅quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:07 schreef Cattolica het volgende:
[..]
JvP refereert naar zichzelf als "spuit 11" en ik noemde Dion eerder vandaag zo. Maximale aanname mijnerzijds dat óók zij hier meeleest 🥴. Hoi Sjaak ✌️🤣!
Echt? 🤦♀ dat Roy haar ook blijft verdedigen is ongelooflijk.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:25 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Ditquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:36 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
[..]
Als social media zo slecht is voor Debbie, waarom dan nog wel op een privé Facebook actief blijven… stuur gewoon een appje ofzo. 🙈
Past wel precies in het plaatje dat het vooral verborgen moet zijn wat ze wel/niet doet voor de instanties…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |