abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219716533
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 20:57 schreef IlseMarije het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk nou wat ik tegenkom… een nieuw boek 😆
😂
pi_219716555
Wat een sukkel die Roy.... dat je je zo voor het karretje van je krankzinnige vrouw laat spannen......

Het klopt ook niet dat het per ongeluk doorgelinkt is vanaf haar prive FB, haar insta is gelinkt aan haar zakelijke FB.... bovendien.... wat moet familie met die tekst.....

Die meid stapt steeds in bodemloze manden..... en snottebel mag het oplossen
pi_219716723
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 20:25 schreef miss_poes het volgende:

[..]
Hebben jullie die reactie van Roy gezien onder Debbie haar bericht? 😂

"Deze post was alleen bedoeld voor vrienden en familie op Debbie haar privéfacebook. Ze bedankt jullie voor de reacties. "

:')
Maakt het ook beter natuurlijk... ik bel of WhatsApp familie 🤣 Debbie is gewoon vergeten dat ze offline was en al haar social media weg had gedaan 🤥
pi_219716750
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 21:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Echt? 🤦♀ dat Roy haar ook blijft verdedigen is ongelooflijk.
En sowieso klopt dat niet, want die post staat op haar openbare FB en op Insta. Je kan me niet wijsmaken dat ze het per ongeluk 2 keer gepost heeft
Ik weet niet uit ervaring hoe zoiets werkt, maar als ze iets post op haar Facebook, komt het dan ook niet automatisch als post op haar Instagram (en andersom)?
pi_219716782
MW

Je zou verwachten dat Mies wel plaatjes zou delen van "Het feest van de eeuw". Opvallend dat ze aangeeft dat ze de komende dagen nog van de vakantie zal plaatsen.

Helemaal niet des Mies.
🤔
pi_219716951
Het kan wel kloppen hoor dat een Facebook post bedoeld voor haar privé pagina ook doorgepost is naar haar Instagram.
Ik heb 2 Facebook accounts en 2 Instagram accounts, beiden 1 zakelijk en 1 privé, en wanneer ik een post maak zou ik ze op alle 4 de accounts tegelijk kunnen posten als ik dat zou willen.
Maar dat ze daar niet op gelet heeft dát lijkt me dan weer sterk. Ze kon de likes en hartjes vast niet weerstaan.
pi_219716966
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 21:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Echt? 🤦♀ dat Roy haar ook blijft verdedigen is ongelooflijk.
En sowieso klopt dat niet, want die post staat op haar openbare FB en op Insta. Je kan me niet wijsmaken dat ze het per ongeluk 2 keer gepost heeft
Debbie reageert op zichzelf met de telefoon van Roy, ga ik van uit
pi_219716990
Dat het onzin is dat haar privé facebook gelinkt is kan je makkelijk zien.. naast dat hij gewoon open staat staan er berichten op die ze niet op insta heeft gezet.. de kerstfoto's met de dooie boom en de kinderen herkenbaar staan daar bv op en zijn niet op insta gezet 🤣
Debbie heeft gewoon hier gezien dat we er om moesten lachen dat ze overal gewoon nog online is en Roy moet dat even een onzin verhaaltje ophangen in hoop dat ze gelooft worden.. wat een sukkel eigenlijk toch.. die word toch ook door iedereen uitgelachen om die flauwekul die hij ophangt
pi_219717051
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 22:16 schreef morningsunshine het volgende:
Het kan wel kloppen hoor dat een Facebook post bedoeld voor haar privé pagina ook doorgepost is naar haar Instagram.
Ik heb 2 Facebook accounts en 2 Instagram accounts, beiden 1 zakelijk en 1 privé, en wanneer ik een post maak zou ik ze op alle 4 de accounts tegelijk kunnen posten als ik dat zou willen.
Maar dat ze daar niet op gelet heeft dát lijkt me dan weer sterk. Ze kon de likes en hartjes vast niet weerstaan.
Ik weet dat het technisch kan.... alleen is debbie haar prive account nooit gekoppeld geweest. Het was altijd thelether family op FB en op Insta waar hetzelfde werd gepost en niet op Debbie Letter-vd Horst...
pi_219717059
Joh, Debbie heeft dat gewoon zelf geplaatst met Roy zijn account. :+
pi_219717443
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 22:05 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MW

Je zou verwachten dat Mies wel plaatjes zou delen van "Het feest van de eeuw". Opvallend dat ze aangeeft dat ze de komende dagen nog van de vakantie zal plaatsen.

Helemaal niet des Mies.
🤔
Ze post meerdere dagen achter elkaar in haar stories.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219717447
quote:
88s.gif Op donderdag 1 januari 2026 22:22 schreef Mirp het volgende:
Precies dit. Die chick heeft echt zijn inloggegevens wel.
pi_219717468
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 22:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maakt het ook beter natuurlijk... ik bel of WhatsApp familie 🤣 Debbie is gewoon vergeten dat ze offline was en al haar social media weg had gedaan 🤥
En hoeveel vrienden en familie heeft zij sowieso nog over? Vrij weinig denk ik? Tante saraaaaaah zien we ook niet vaak
pi_219717488
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 22:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En hoeveel vrienden en familie heeft zij sowieso nog over? Vrij weinig denk ik? Tante saraaaaaah zien we ook niet vaak
De buurman hebben we ook al een tijd niet gezien. Laatst was er opeens wel vanuit het niets vriendin Lisanne.
pi_219717490
quote:
88s.gif Op donderdag 1 januari 2026 22:22 schreef Mirp het volgende:
Net zoals ‘ze doet alles voor haar kinderen’ 🫣
pi_219717495
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 22:51 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De buurman hebben we ook al een tijd niet gezien. Laatst was er opeens wel een Lisanne.
Oja, de buurman, hoe kon ik die vergeten! De katten is het nieuwe ook vanaf want die zag je ook zelden meer voorbij komen
pi_219717559
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 22:47 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ze post meerdere dagen achter elkaar in haar stories.
Nee,ze zegt: hebben we de komende dagen nog vakantiecontent. Verwarrend.
pi_219717566
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 22:59 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Nee,ze zegt: hebben we de komende dagen nog vakantiecontent. Verwarrend.
Klopt maar inmiddels heeft ze ook al content van maandag gepost.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219717605
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 22:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Net zoals ‘ze doet alles voor haar kinderen’ 🫣
Oh ja, toen ze in Gambia zat toch?
pi_219717788
Op die spiegelselfie in the mall, met haar glitter hakken 🫣 dat kan toch niet lekker zitten, haar voeten zijn er helemaal ingepropt
pi_219717915
Nou Kyra en DBM pakken voor de zoveelste keer hun fotografie 'carriere' weer op...

DBM vindt het leuk dat ze 'zoveel' shoots heeft😂😂😂
pi_219718214
Mathilde Beverloo heeft het in haar stories over Michel en dan noemt ze hem de vader van de kleuter. Of is dat jongetje dat ze 'afgeschermd' heeft haar zoontje niet? Als dat wel zo is vind ik het raar als ze haar nieuwe liefde zijn vader noemt.
pi_219718253
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 07:01 schreef Wijkje79 het volgende:
Mathilde Beverloo heeft het in haar stories over Michel en dan noemt ze hem de vader van de kleuter. Of is dat jongetje dat ze 'afgeschermd' heeft haar zoontje niet? Als dat wel zo is vind ik het raar als ze haar nieuwe liefde zijn vader noemt.
Viel mij ook op. Dit is inderdaad haar zoontje B.

Het blijft een trieste situatie. Fijn voor Mathilde dat ze een nieuwe liefde heeft. Dat gun ik haar wel.
Maar schijnbaar ziet B. de familie van zijn overleden vader nooit (werd een tijd geleden in de comments geplaatst door de familie). Heel triest allemaal.
pi_219718283
Waar andere moeders weer uitkijken naar ritme en regelmaat door school ziet Dbm er weer tegenop.
Ze heeft haar kinderen het liefste thuis.
Dus dat
pi_219718295
quote:
Ja heel raar
pi_219718394
quote:
Hoe moet ze hem dan noemen? Dit is een heel normaal iets hoor. B ziet hem als vader.
pi_219718395
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 07:36 schreef Henrike het volgende:
Waar andere moeders weer uitkijken naar ritme en regelmaat door school ziet Dbm er weer tegenop.
Dus dat
En dat doet ze meestal dus ook maar gewoon. 😅
pi_219718440
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 08:30 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Hoe moet ze hem dan noemen? Dit is een heel normaal iets hoor. B ziet hem als vader.
Dat dus.... hoe fijn dat zij hertrouwd met een man die een vaderfiguur voor hem is.....
pi_219718470
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 07:36 schreef Henrike het volgende:
Dus dat
Eens zien wie er komende week een snotje dwars heeft zitten en weer lekker thuis gehouden gaat worden.
pi_219718541
MB en bekenden op vakantie, zou ze de vakanties daarop uitzoeken? Ik kom nooit bekenden tegen als ik op vakantie ben.
pi_219718570
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 00:59 schreef opwegnaar het volgende:
Nou Kyra en DBM pakken voor de zoveelste keer hun fotografie 'carriere' weer op...

DBM vindt het leuk dat ze 'zoveel' shoots heeft😂😂😂
Ik denk dat Kyra eerst moet zorgen dat ze weer helemaal goed in haar vel zit. Je weer ergens op storten werkt dan vaak averechts en zij lijkt echt heel diep te zitten.. Ze gaf laatst aan dat ze eigenlijk niet eens naar buiten kan en met moeite af en toe een wandeling maakt op het erf van haar schoonouders.
pi_219718578
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 09:23 schreef JaNeeDan het volgende:
MB en bekenden op vakantie, zou ze de vakanties daarop uitzoeken? Ik kom nooit bekenden tegen als ik op vakantie ben.
Net als viervankim die heeeeeel toevallig in het huisje naast de beste vrienden van haar zoon zit 😂😂 Ik vind haar trouwens echt veranderd de laatste tijd, kan er mijn vinger niet helemaal op leggen.
pi_219718588
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 09:27 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ik denk dat Kyra eerst moet zorgen dat ze weer helemaal goed in haar vel zit. Je weer ergens op storten werkt dan vaak averechts en zij lijkt echt heel diep te zitten.. Ze gaf laatst aan dat ze eigenlijk niet eens naar buiten kan en met moeite af en toe een wandeling maakt op het erf van haar schoonouders.
Haar doel was toen dagelijks even nar buiten en nu wil ze fotoshoots gaan plannen?

En dbm met haar shoots, dan zou ik liever foto's hebben die Michelle met dr telefoon heeft gemaakt 😅
pi_219718590
Pim en Curly samen? Zag een plaatje van hem en het hondje van Curly?
pi_219718617
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 09:27 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ze is chronisch ziek (EDS), heeft kinderen met een zorgbehoefte (minstens 2 stuks) en ze is de afgelopen 2 jaar constant in therapie geweest en ondanks de therapie in een depressie beland. Ik vind het op dit moment niet realistisch om te denken aan betaald werk.
pi_219718623
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 22:05 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MW

Helemaal niet des Mies.
🤔
De content van het feest van de eeuw moet natuurlijk wel maximaal bewerkt worden, dat duurt natuurlijk wel even bij een feest van de eeuw.
pi_219718628
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 09:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

En dbm met haar shoots, dan zou ik liever foto's hebben die Michelle met dr telefoon heeft gemaakt 😅
Het zal wel een barterdeal zijn: in ruil voor reclame.
pi_219718631
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 09:30 schreef Moppie1982 het volgende:
Dat is toch al een tijdje bekend?
pi_219718653
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 09:30 schreef Moppie1982 het volgende:
Al sinds het hele gedoe toch?
pi_219718673
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 09:28 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Net als viervankim die heeeeeel toevallig in het huisje naast de beste vrienden van haar zoon zit 😂😂 Ik vind haar trouwens echt veranderd de laatste tijd, kan er mijn vinger niet helemaal op leggen.
Dat skiën vind ze volgens mij ook niks. Ze is te bang denk ik. En dat geeft niks maar blijf dan gewoon lekker bij de jongste en laat dat skiën voor wat het is.
pi_219718706
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 09:28 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ik begreep van het kim verhaal dat ze dezelfde mensen in het huisje naast zich hebben als toen ze in de zomer gingen en de kinderen het heel leuk samen hebben 🤷 misschien ligt het aan mij maar op zich niet heel raar. Wij gaan ieder jaar naar 1 camping in dezelfde vakantie en daar treffen mijn kinderen ook ieder jaar weer hun vrienden die ook iedere keer komen
pi_219718775
Ik heb het bestand van Milou gekregen. Wat een rot lettertype. Het lijkt alsof er overal spaties staan. Lijkt leuk beige in het bestand. Maar zodra je het ergens anders wilt lezen, bijna onleesbaar. Maar als je serieus wilt ondernemen dan zijn dit toch dingen die je checkt 😅
pi_219718799
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 09:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik begreep van het kim verhaal dat ze dezelfde mensen in het huisje naast zich hebben als toen ze in de zomer gingen en de kinderen het heel leuk samen hebben 🤷 misschien ligt het aan mij maar op zich niet heel raar. Wij gaan ieder jaar naar 1 camping in dezelfde vakantie en daar treffen mijn kinderen ook ieder jaar weer hun vrienden die ook iedere keer komen
En als je weet dat een plek/huisje goed is, boek je diezelfde weer? In dit geval met vrij uitzicht over het weiland, en groot genoeg voor 6 personen.
pi_219718822
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 08:51 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Dat dus.... hoe fijn dat zij hertrouwd met een man die een vaderfiguur voor hem is.....
Lijkt me ook fijn voor hem. Dat jongetje was net 1 toen zijn vader overleed. Hij weet niet beter dan dat de nieuwe man van Mathilde als een vader voor hem is geweest.
In het hart zal Sebas altijd zijn vader blijven, maar hoe fijn is het dat dit kleine jongetje wel met een vaderfiguur op mag groeien.
Dat je hierover kunt gaan zeuren zeg.
pi_219718871
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 09:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Al sinds het hele gedoe toch?
Gemist dan
pi_219718921
Koen was toch niet op de boerderij met oud&nieuw🤓
pi_219718922
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 09:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Nou gaat volgens mij gaan bijna iedereen en hun moeder naar Dubai met deze feestdagen, maar het overkomt mij ook nooit. Ik weet wel van iemand die dat ooit wel heeft ondervonden; zomervakantie geboekt met eigen gezin, hier en daar plannen gedeeld en ter plaatse stond er daags later een bevriend stel met hun kind aan hun zwembad-bedje onder het mom van *verrassing!*. Gelukkig "lieve vrienden" maar toch even slikken als dit gebeurt en ze zitten ook nog eens in hetzelfde complex. Ook een raar gevoel "dat iemand dit achter je rug om boekt". Daarna toch maar nooit meer precieze data en bestemming gedeeld 🥴.
pi_219718935
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 09:35 schreef proud_mami het volgende:

[..]
De content van het feest van de eeuw moet natuurlijk wel maximaal bewerkt worden, dat duurt natuurlijk wel even bij een feest van de eeuw.
Uiteraard! Alle knuffels en kussen met de besties en de liefde moeten er wel maximaal mooi opstaan.
Oh en de klaver natuurlijk want daar doet ze het allemaal voor.
Schoonzus van MW post net een bericht van oud/nieuw die waren in ieder geval niet op de boerderij en de post word geliked door JP.
pi_219719019
quote:
Helemaal mee eens. Vooral omdat ie *als ik het goed begrijp* al een vrouw met een baby had, toen ie iets met haar kreeg, hoeft dit ook nog niet eens "voorpagina nieuws" te worden. Sommige mensen lijken tegenwoordig geen schaamte meer te kennen en sommige fluflu's moeten niet altijd hun hele "sores" online delen, zeker wanneer er derden bij betrokken zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cattolica op 02-01-2026 10:53:15 ]
pi_219719131
Namens Sanneke heel erg bedankt voor alle tips rond Borger, maar we gaan er niks mee doen want ze wil naar Groningen. Shoppen en eten, meer zit er dus echt niet in. En weer klagen dat er van alles dicht is en restaurants pas om 17 uur open gaan, ik weet niet hoe zij zoekt, maar dat probleem heeft echt alleen zij lijkt wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')