abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219716533
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 20:57 schreef IlseMarije het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk nou wat ik tegenkom… een nieuw boek 😆
😂
pi_219716555
Wat een sukkel die Roy.... dat je je zo voor het karretje van je krankzinnige vrouw laat spannen......

Het klopt ook niet dat het per ongeluk doorgelinkt is vanaf haar prive FB, haar insta is gelinkt aan haar zakelijke FB.... bovendien.... wat moet familie met die tekst.....

Die meid stapt steeds in bodemloze manden..... en snottebel mag het oplossen
pi_219716723
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 20:25 schreef miss_poes het volgende:

[..]
Hebben jullie die reactie van Roy gezien onder Debbie haar bericht? 😂

"Deze post was alleen bedoeld voor vrienden en familie op Debbie haar privéfacebook. Ze bedankt jullie voor de reacties. "

:')
Maakt het ook beter natuurlijk... ik bel of WhatsApp familie 🤣 Debbie is gewoon vergeten dat ze offline was en al haar social media weg had gedaan 🤥
pi_219716750
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 21:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Echt? 🤦♀ dat Roy haar ook blijft verdedigen is ongelooflijk.
En sowieso klopt dat niet, want die post staat op haar openbare FB en op Insta. Je kan me niet wijsmaken dat ze het per ongeluk 2 keer gepost heeft
Ik weet niet uit ervaring hoe zoiets werkt, maar als ze iets post op haar Facebook, komt het dan ook niet automatisch als post op haar Instagram (en andersom)?
pi_219716782
MW

Je zou verwachten dat Mies wel plaatjes zou delen van "Het feest van de eeuw". Opvallend dat ze aangeeft dat ze de komende dagen nog van de vakantie zal plaatsen.

Helemaal niet des Mies.
🤔
pi_219716951
Het kan wel kloppen hoor dat een Facebook post bedoeld voor haar privé pagina ook doorgepost is naar haar Instagram.
Ik heb 2 Facebook accounts en 2 Instagram accounts, beiden 1 zakelijk en 1 privé, en wanneer ik een post maak zou ik ze op alle 4 de accounts tegelijk kunnen posten als ik dat zou willen.
Maar dat ze daar niet op gelet heeft dát lijkt me dan weer sterk. Ze kon de likes en hartjes vast niet weerstaan.
pi_219716966
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 21:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Echt? 🤦♀ dat Roy haar ook blijft verdedigen is ongelooflijk.
En sowieso klopt dat niet, want die post staat op haar openbare FB en op Insta. Je kan me niet wijsmaken dat ze het per ongeluk 2 keer gepost heeft
Debbie reageert op zichzelf met de telefoon van Roy, ga ik van uit
pi_219716990
Dat het onzin is dat haar privé facebook gelinkt is kan je makkelijk zien.. naast dat hij gewoon open staat staan er berichten op die ze niet op insta heeft gezet.. de kerstfoto's met de dooie boom en de kinderen herkenbaar staan daar bv op en zijn niet op insta gezet 🤣
Debbie heeft gewoon hier gezien dat we er om moesten lachen dat ze overal gewoon nog online is en Roy moet dat even een onzin verhaaltje ophangen in hoop dat ze gelooft worden.. wat een sukkel eigenlijk toch.. die word toch ook door iedereen uitgelachen om die flauwekul die hij ophangt
pi_219717051
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 22:16 schreef morningsunshine het volgende:
Het kan wel kloppen hoor dat een Facebook post bedoeld voor haar privé pagina ook doorgepost is naar haar Instagram.
Ik heb 2 Facebook accounts en 2 Instagram accounts, beiden 1 zakelijk en 1 privé, en wanneer ik een post maak zou ik ze op alle 4 de accounts tegelijk kunnen posten als ik dat zou willen.
Maar dat ze daar niet op gelet heeft dát lijkt me dan weer sterk. Ze kon de likes en hartjes vast niet weerstaan.
Ik weet dat het technisch kan.... alleen is debbie haar prive account nooit gekoppeld geweest. Het was altijd thelether family op FB en op Insta waar hetzelfde werd gepost en niet op Debbie Letter-vd Horst...
pi_219717059
Joh, Debbie heeft dat gewoon zelf geplaatst met Roy zijn account. :+
pi_219717443
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 22:05 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MW

Je zou verwachten dat Mies wel plaatjes zou delen van "Het feest van de eeuw". Opvallend dat ze aangeeft dat ze de komende dagen nog van de vakantie zal plaatsen.

Helemaal niet des Mies.
🤔
Ze post meerdere dagen achter elkaar in haar stories.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219717447
quote:
88s.gif Op donderdag 1 januari 2026 22:22 schreef Mirp het volgende:
Precies dit. Die chick heeft echt zijn inloggegevens wel.
pi_219717468
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 22:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maakt het ook beter natuurlijk... ik bel of WhatsApp familie 🤣 Debbie is gewoon vergeten dat ze offline was en al haar social media weg had gedaan 🤥
En hoeveel vrienden en familie heeft zij sowieso nog over? Vrij weinig denk ik? Tante saraaaaaah zien we ook niet vaak
pi_219717488
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 22:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En hoeveel vrienden en familie heeft zij sowieso nog over? Vrij weinig denk ik? Tante saraaaaaah zien we ook niet vaak
De buurman hebben we ook al een tijd niet gezien. Laatst was er opeens wel vanuit het niets vriendin Lisanne.
pi_219717490
quote:
88s.gif Op donderdag 1 januari 2026 22:22 schreef Mirp het volgende:
Net zoals ‘ze doet alles voor haar kinderen’ 🫣
pi_219717495
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 22:51 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De buurman hebben we ook al een tijd niet gezien. Laatst was er opeens wel een Lisanne.
Oja, de buurman, hoe kon ik die vergeten! De katten is het nieuwe ook vanaf want die zag je ook zelden meer voorbij komen
pi_219717559
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 22:47 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ze post meerdere dagen achter elkaar in haar stories.
Nee,ze zegt: hebben we de komende dagen nog vakantiecontent. Verwarrend.
pi_219717566
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 22:59 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Nee,ze zegt: hebben we de komende dagen nog vakantiecontent. Verwarrend.
Klopt maar inmiddels heeft ze ook al content van maandag gepost.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219717605
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 22:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Net zoals ‘ze doet alles voor haar kinderen’ 🫣
Oh ja, toen ze in Gambia zat toch?
pi_219717788
Op die spiegelselfie in the mall, met haar glitter hakken 🫣 dat kan toch niet lekker zitten, haar voeten zijn er helemaal ingepropt
pi_219717915
Nou Kyra en DBM pakken voor de zoveelste keer hun fotografie 'carriere' weer op...

DBM vindt het leuk dat ze 'zoveel' shoots heeft😂😂😂
pi_219718214
Mathilde Beverloo heeft het in haar stories over Michel en dan noemt ze hem de vader van de kleuter. Of is dat jongetje dat ze 'afgeschermd' heeft haar zoontje niet? Als dat wel zo is vind ik het raar als ze haar nieuwe liefde zijn vader noemt.
pi_219718253
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 07:01 schreef Wijkje79 het volgende:
Mathilde Beverloo heeft het in haar stories over Michel en dan noemt ze hem de vader van de kleuter. Of is dat jongetje dat ze 'afgeschermd' heeft haar zoontje niet? Als dat wel zo is vind ik het raar als ze haar nieuwe liefde zijn vader noemt.
Viel mij ook op. Dit is inderdaad haar zoontje B.

Het blijft een trieste situatie. Fijn voor Mathilde dat ze een nieuwe liefde heeft. Dat gun ik haar wel.
Maar schijnbaar ziet B. de familie van zijn overleden vader nooit (werd een tijd geleden in de comments geplaatst door de familie). Heel triest allemaal.
pi_219718283
Waar andere moeders weer uitkijken naar ritme en regelmaat door school ziet Dbm er weer tegenop.
Ze heeft haar kinderen het liefste thuis.
Dus dat
pi_219718295
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 07:01 schreef Wijkje79 het volgende:
Ja heel raar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')