😂quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:57 schreef IlseMarije het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou wat ik tegenkom… een nieuw boek 😆
Maakt het ook beter natuurlijk... ik bel of WhatsApp familie 🤣 Debbie is gewoon vergeten dat ze offline was en al haar social media weg had gedaan 🤥quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:25 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Hebben jullie die reactie van Roy gezien onder Debbie haar bericht? 😂
"Deze post was alleen bedoeld voor vrienden en familie op Debbie haar privéfacebook. Ze bedankt jullie voor de reacties. "
Ik weet niet uit ervaring hoe zoiets werkt, maar als ze iets post op haar Facebook, komt het dan ook niet automatisch als post op haar Instagram (en andersom)?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt? 🤦♀ dat Roy haar ook blijft verdedigen is ongelooflijk.
En sowieso klopt dat niet, want die post staat op haar openbare FB en op Insta. Je kan me niet wijsmaken dat ze het per ongeluk 2 keer gepost heeft
Debbie reageert op zichzelf met de telefoon van Roy, ga ik van uitquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt? 🤦♀ dat Roy haar ook blijft verdedigen is ongelooflijk.
En sowieso klopt dat niet, want die post staat op haar openbare FB en op Insta. Je kan me niet wijsmaken dat ze het per ongeluk 2 keer gepost heeft
Ik weet dat het technisch kan.... alleen is debbie haar prive account nooit gekoppeld geweest. Het was altijd thelether family op FB en op Insta waar hetzelfde werd gepost en niet op Debbie Letter-vd Horst...quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:16 schreef morningsunshine het volgende:
Het kan wel kloppen hoor dat een Facebook post bedoeld voor haar privé pagina ook doorgepost is naar haar Instagram.
Ik heb 2 Facebook accounts en 2 Instagram accounts, beiden 1 zakelijk en 1 privé, en wanneer ik een post maak zou ik ze op alle 4 de accounts tegelijk kunnen posten als ik dat zou willen.
Maar dat ze daar niet op gelet heeft dát lijkt me dan weer sterk. Ze kon de likes en hartjes vast niet weerstaan.
Ze post meerdere dagen achter elkaar in haar stories.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:05 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MW
Je zou verwachten dat Mies wel plaatjes zou delen van "Het feest van de eeuw". Opvallend dat ze aangeeft dat ze de komende dagen nog van de vakantie zal plaatsen.
Helemaal niet des Mies.
🤔
Precies dit. Die chick heeft echt zijn inloggegevens wel.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:22 schreef Mirp het volgende:
Joh, Debbie heeft dat gewoon zelf geplaatst met Roy zijn account.
En hoeveel vrienden en familie heeft zij sowieso nog over? Vrij weinig denk ik? Tante saraaaaaah zien we ook niet vaakquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maakt het ook beter natuurlijk... ik bel of WhatsApp familie 🤣 Debbie is gewoon vergeten dat ze offline was en al haar social media weg had gedaan 🤥
De buurman hebben we ook al een tijd niet gezien. Laatst was er opeens wel vanuit het niets vriendin Lisanne.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En hoeveel vrienden en familie heeft zij sowieso nog over? Vrij weinig denk ik? Tante saraaaaaah zien we ook niet vaak
Net zoals ‘ze doet alles voor haar kinderen’ 🫣quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:22 schreef Mirp het volgende:
Joh, Debbie heeft dat gewoon zelf geplaatst met Roy zijn account.
Oja, de buurman, hoe kon ik die vergeten! De katten is het nieuwe ook vanaf want die zag je ook zelden meer voorbij komenquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:51 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De buurman hebben we ook al een tijd niet gezien. Laatst was er opeens wel een Lisanne.
Nee,ze zegt: hebben we de komende dagen nog vakantiecontent. Verwarrend.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:47 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze post meerdere dagen achter elkaar in haar stories.
Klopt maar inmiddels heeft ze ook al content van maandag gepost.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:59 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Nee,ze zegt: hebben we de komende dagen nog vakantiecontent. Verwarrend.
Oh ja, toen ze in Gambia zat toch?quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Net zoals ‘ze doet alles voor haar kinderen’ 🫣
Viel mij ook op. Dit is inderdaad haar zoontje B.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:01 schreef Wijkje79 het volgende:
Mathilde Beverloo heeft het in haar stories over Michel en dan noemt ze hem de vader van de kleuter. Of is dat jongetje dat ze 'afgeschermd' heeft haar zoontje niet? Als dat wel zo is vind ik het raar als ze haar nieuwe liefde zijn vader noemt.
Ja heel raarquote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:01 schreef Wijkje79 het volgende:
Mathilde Beverloo heeft het in haar stories over Michel en dan noemt ze hem de vader van de kleuter. Of is dat jongetje dat ze 'afgeschermd' heeft haar zoontje niet? Als dat wel zo is vind ik het raar als ze haar nieuwe liefde zijn vader noemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |